FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Adina Ungur
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Daniela, multumim pentru cuvintele frumoase si semnul lasat!

Anca, lasa-mi adresa ta la [email protected] si vei primi detalii despre comanda volumului. Multumim pentru semn!

Adrian, tocmai ti-a raspuns Luminita, semnalasem doar aparitia editoriala, prezentarea urmeaza joi, la ora 12 la Cluj-Napoca, sediul USR in Festivalul Primavara Poetilor.

Ion Corbu, cusururile, indiferent de care ar fi ele, sunt manifestari subiective, asa ca sigur ca veti gasi cusururi daca veti dori dumneavoastra.

Multumim pentru semnele lasate, o sa revenim cu detalii.
 
Postat de catre Adina Ungur la data de 2006-03-08 01:33:55
         
 
  Sincere felicitari! Ma bucur mult pentru tine! Sper sa nu gasesc nici un cusur ca doar stii ce acribic sunt. Trimite-mi si mie varianta electronica.

Ion Corbu
 
Postat de catre Ion Corbu la data de 2006-03-07 15:54:55
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Revin pentru ca am omis un plural - a se citi: Multumiri speciale am pentru domnii Corbu si Petean.  
Postat de catre Luminita Suse la data de 2006-03-07 15:40:23
         
 
  Dragă Adrian, volumul a iesit de la tipar acum 3-4 zile. Cum sa-l fi lansat inainte de a apare? Este exceptional ingrijit de Adina, ea s-a ocupat de coperta, de tehnoredactare, editura, si tot ea il va prezenta la festivalul Primavara Poetilor in Cluj. Multumiri speciale am pentru domnul Corbu, Petean, si doamnelor Cetea si Enache. Clujul m-a primit cu mare caldura!
Draga Anca, in jurul gravurii de pe coperta se pot scrie multe carti. O pasare intr-o inima deschisa. Sunt recunoscatoare d-nei Masichievici-Misu ca acceptat sa ii includem gravura in colajul pentru coperta.
Draga Daniela, si tie iti multumesc pentru cuvintele luminoase, incurajatoare.
 
Postat de catre Luminita Suse la data de 2006-03-07 15:34:23
         
 
  Înțeleg discreția autoarei care, prin tine Adina, anunță aceste eveniment după consumarea lansării volumului. Țin să vă felicit pe amândouă pentru colaborarea care, nu mă îndoiesc, e fructuoassă, pe măsura talentului indiscutabil . Fie acest gest unul de martisor din partea celor două flori care ne încântă clipele de adevăr și lumină.
Cred că am să vă urmez exemplul, când va fi să fie.
 
Postat de catre Adrian Munteanu la data de 2006-03-07 11:52:20
         
 
  un demers frumos acest exercitiu de suflet, din partea Luminitei Suse si Adinei Ungur.

In plus ilustratia copertei volumului "Duminica inimii" dupa gravura graficienei Hortensia Masichievici Misu este remarcabila (va veti convinge)
Felicitari Luminita pentru aceasta duminica a sufletului tau!
se pot comanda exemplare si pe internet de la Cluj sau Bucuresti?
 
Postat de catre A Floria la data de 2006-03-07 11:39:53
         
 
  Într-un albastru-indigo, ca un spirit înalt, se deschide duminica, într-o carte de inimă. Și dor. Frumosul, Oriana, ca într-o zi fără sfârșit. Să îți fie lumină...

Mă bucură dăruirea Adinei Ungur, cu atâta suflet și rost.

Daniela
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-03-07 01:17:59
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE