FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
PĂZEA, neluțu peia, e gropar pe Europeea!!!
Text postat de Gheorghe Rechesan
###################################################
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  er. supus  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-07-31 12:39:09
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  bați cîmpii și ești repetent la istorie, xenofobule! panzerele nu ne-au făcut terci, eram aliați(pînă-n momentul cînd i-am trădat și ne-am suăus ciumei roșii moscovite)numai comuniștii care ți-au spălat creierii pretindeau că-i altfel...în fine, la cîte gogomănii scoți pe bot nici n-are rost să-ți mai răspund...rămîi cu marile realizări pesediste, cu venerația tutei din videle și-o să-ți fie bine, că doar adunași ceva bitcoini la chimir, pensia ți-e mizilic, bună de un șpriț!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-07-31 12:38:52
         
 
  Băăă, ce-ți mai place să mânânci ce nu-ți place - mișto paradox! Nu m-a blocat, bă, niciun țucalănberg, mintea ta s-a blocat și a rămas fixată-n proiect, ca o cioară împăiată la muzeul zoo!
Cât privește eficiența unui guvern, nu pot să nu mă gândesc cu venerație la cioloșii voștri, care făcură toată producțiunea gastrio-enterică a României praf! Continuați voi să faceți campanie electorală psd-ului, cu fițele din capul vostru reșapat, și-o să ajungeți la guvernare în era astrală!
Afară doar dacă n-or să vină nemțălăii tăi cu panzerele să ne facă terci! Cum au mai făcut prin Europa, paradiții dracului!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-07-31 12:32:49
         
 
  te faci că nu pricepi ce tonți are curca tută, tot unu și unu puși de păpușarul penal, în guvern? pînă și pesedeii oleacă mai destupați la creier au remarcat că e cel mai prost, ineficient și de rîsu curcilor guvern din toate cîte a avut țara asta!da, capul agriculturii e un tîmp pe care-l luă gura și slobozi porumbelu dar, tu, dișteptule care-njuri toate națiile și mai ales pe cele "inferioare" ce ești? te hrănești cu ură, peio, și-ai să dai ortu singurel, ca pe f.b. unde te blocă țucănberg...aolio, e jidan și ăsta, de aia!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-07-31 12:27:00
         
 
  Da' tu de ce stai p-acilea, Raj Kapoore?? Să cânți la drâmbă sau să faci prozelitism haștagist?
Nu bă, nu de aia mă interesez, da' vreau să văd cât de devotat ești cauzei, ca să te consemnez în anale!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-07-31 12:25:28
         
 
  dacă ai avea, nărodule, ceva neuroni la mansardă n-ai mai face prozelitism pe f.b. și europeea, ai sta să-ți numeri bitcoinii și să scrii poezele! Da' de ce te intere dacă particip la vreun miting, vrei să mă dai în gît la jandarmerie, securistule?!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-07-31 12:03:36
         
 
  Bă ciocolatiule, racolat ești oricum, indiferent de către cine! Faptul c-o dai în glumă, adică, he, he, zic io, da' nu e-așa, nu ține. Altcum, ar rămâne ipoteza că ai un dram de creier, și ăla dat la reșapat! Ceea ce nu-i deloc onorabil pentru nimeni.
Apropos, nu vii și tu la liftingul ăla, de pe 10, să-ți sprijini prostălăii?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-07-31 11:57:19
         
 
  cioc(l)u mic, metodele tale de a interoga neîntrerupt pe cineva(cu sentința gata fabricată) put a securitate comunistă, bîrzoi roșu ce ești!M-a racolat sioroș, bă, ciulin de bărăgan cînd eram într-a-ntîia primară, să mori de ciudă că mîncam ciocolată toblerone și beam pepsi pe cînd tu te adăpai cu bragă și haleai mămăligă rece cu mujdei...că de-aia nu-ți pute gura cînd colportezi minciunile pesediste!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-07-31 11:22:52
         
 
  Cioroiule, lasă-i pe alții în grija fatumului. Pune-ți, mai degrabă, problema a ceea ce va rămâne-n urma ta? Eu zic că doar un găinaț pe-un vârf de par. Oricum, văd că metodele securiste de ocolire a răspunsurilor la adevărurile evidente, le stăpânești bine. Când te racolară ăștia să cârâi la comandă?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-07-31 10:52:55
         
 
  bade, toate-s pieritoare...vor rămîne în urma ta doar așa, ca o băleguță pe potecuță, afinitățile cu pușcăriașii și determinarea cu care ai îngropat lavra sinilie...că doar e clar cînd afirmi:"să lăsăm prostia asta cu literatura deoparte!"  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-07-31 08:17:39
         
 
  Io zic că, unul adresat lui cioloșel al vostru, care voia el să facă feribot peste Caucaz ar fi mai indicat, ce zici? Că ăsta e fibră de bruselez, le are cu știința.

Pdap, îl desfid pe cel care pretinde că știe, fără să consulte netul, care dracului state mai sunt prin fosta Iugoslavie, cum se numesc și, mai ales, ce orașe și capitale au, că-i făcură praf americanii cu bombițele lor. Că ei esteră națiune morală, nu? Hiroshima și Nagasaki mamei lor de criminali!

Revenidn: eu, chiar și după ce făcui câteva exerviții de memorie, tot nu le bunghesc ca lumea. În cazul podgoriței și priștinei, a trebuit să fac această sociație: viile funebre, adică podgorițele, sunt pe munții ăia negrii; iar prăștina, adică rezultatul prelucrării aguridei, este a kosovarilor.
Dealtfel, a-ncuract-o și marili jandar mondial, Clinton, când i-a vizitat pe ăștia. Ce să mai zic de alții?
Așa că, mai lăsa-ți-o jos, că măcăie rău sireaca! Sau proștii voștri e mai dăștepți?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-07-30 19:45:03
         
 
  p.s.gropare, mai bine i-ai scrie un discurs tutei din videle, unul concis și corect politic, cu toate capitalele Europei fiecare la locul respectiv, că nu știe nici cum o cheamă cu boletinu-n brîncă... fir-ar al dracului să-i fie neamul ei de curcă ieșită din cloacă direct în pustia deliormanului!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-07-30 19:18:17
         
 
  cine zice ăla este, ca și Peia din poveste!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-07-30 19:13:52
         
 
  Bine mă, cioclule! Fă-i tu sicriul și vâră-te-n el, să te pomenim întru eternitate! Promit să-ți fac un necrolog de excepție...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-07-30 19:07:01
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE