FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Un miting fără rezultate concrete rămâne un Miting...degeaba!
Text postat de Emanuel Cristescu
Însemnări II

Lipsa de cultură democratică conduce la intoleranță și extremism

Intoleranța și extremismul au generat marile tragedii ale lumii.

Fără rezultate concrete și imediate Mitingul PSD a fost...degeaba!

La miting au fost constatate abuzurile și fărădelegile săvârșite împotriva românilor. Acum ar trebui să urmeze repararea nedreptăților și destructurarea instituțiilor abuzive. Altfel oamenii se vor simți înșelați!

De exemplu, procesele măsluite trebuie revizuite.

Apoi, suspendarea președintelui dacă nu o revoca pe LCK. (Eu sunt convins că o revocă)

Rectificare bugetară cu reducerea bugetelor instituțiilor de forță abuzive.

Sesiune parlamentară extraordinară și punerea în acord a codurilor cu deciziile CCR

Restructurarea Ministerului Public și aducerea lui în limite constituționale

Comisie parlamentară de anchetă a abuzurilor regimului Băsescu. Dacă nu a știut de protocoale, neglijență în serviciu și neîndeplinirea obligațiilor constituționale de a veghea la buna funcționare a autorităților publice. Dacă a știut - și eu cred nu numai că a știut dar el a fost inițiatorul și instigatorul lor - trebuie anchetat pentru constituirea unui grup infracțional de tip mafiot, (a recunoscut-o chiar el) terorism de stat și complicitate în represiunea românilor.

Spuneam într-o altă însemnare: ”Nu extremismului. Extremism înseamnă abuzul unora de a condamna, respinge sau interzice dreptul altora de a exista, de a-și exprima opțiunile, credințele și de a protesta. În respectul Constituției și al legilor!

Abuzul unora de a condamna, respinge sau interzice dreptul altora de a exista, de a-"și exprima opțiunile, credințele și de a protesta. În respectul Constituției și al legilor!”

Vedeți argumentele cu care antidemocrații, extremiștii, unii având cultură dar nu cultură democratică, acuză o participarea firească la un miting.

Mai jos, câteva imagini de la miting. Nu am fost nu sunt și nu voi fi pesedist dar am fost oripilat și consternat la ce atrocități, abuzuri, înscenări și teroare s-a dedat regimul Băsescu și se dedă continuatorul lui. Acestea sunt crime împotriva umanității. Care trebuie demontate, devoalate probate juridic și pedepsite. Altfel, România rămâne o imensă pușcărie de oameni nevinovați. Și, cred, orice om cu un minim simț moral, ar trebui să fie, la rându-i, oripilat.

O soluție de reparare a nedreptăților ar fi revizuirea proceselor din perioada protocoalelor. Penale și civile. Acesta a fost mesajul meu pe care l-am dus la miting. Și am reușit ca pancarta cu acest mesaj să apară pe ecranele televiziunilor mai multe zeci de scunde. Fie și ca mesaj subliminal. M-am aflat la 5-7 metri de liderii PSD. Și am ținut pancarta deasupra capetelor mulțimii, drept în fața lor. Imposibil să nu o fi remarcat-o. Problema este dacă vor fi înțeles ceva și, mai ales, dacă vor acționa în sensul reparării nedreptăților și pedepsirii vinovaților. Pentru că, declarativ, s-au angajat. Doar că de la vorbă la faptă este cale lungă.

IMG_20180609_215950

IMG_20180609_215956

IMG_20180609_220011

IMG_20180609_220015

IMG_20180609_220017

IMG_20180609_220019
delete vimeo account

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Și care ar fi, țângheșane, userii ăia cu intenții literare?
Te pomeni că tu!
Hai că le ai cu bancurile!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-15 13:40:50
         
 
  p.s.dle Corbu, ați promis de n+1 ori că discuțiile(un eufemism, avînd în vedere bălăcărelile bălălăului peio-rativ)politice vor avea loc numai pe forum! e clar de ce nu vă respectați promisiunea, atracția demagogiei și a fotografiilor proprii, postate pe pagina principală a unui atelier literar este irezistibilă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-15 10:47:07
         
 
  p.s. cred că, ți-e frate de idei, că ești și tu rasist și antisemit în stare pur delirantă. ție și mitingiștilor angajați în marșuri a la benito auspra Romei!!!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-15 09:04:56
         
 
  himmler, fire-ar ea să fie de ortografie, peio!!!a scris ăla cărți, le ai în bibliotecă???  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-15 09:03:30
         
 
  silogisme și lozinci dle Corbu!puteți fi mai exact, cu nr. de dosar, cauză etc. fiindcă eu unul nu mă simt deloc complice, iar ticăloșiile lui băse se pare că-s protejate angros, cu cele ale foștilor săi camarazi...poate cei care s-au folosit și-n trecut și azi de justiție v-ar rîde în nas...dar nu-s în măsură să vorbesc în detaliu despre asta.
pînă cînd vor ajung revizuirile solicitate de dvoastră în justiție să analizăm,oleacă, complicitatea prezentului și mai ales a locului.cum ați numi dvoastră utilizarea unui spațiu liternautic literar în scopuri vădit politice și evident îndreptate în folosul propriu? e moral să vă faceți imagine cocoțîndu-vă(virtual) pe umerii unor useri care s-au înscris aici cu intenții literare nu electorale?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-15 09:02:14
         
 
  țăngheșane, îndreaptă-ți mila către tine, gicule, că ești dus pe coclauri, nu e nimic în creierul tău, numai paradenii.
Ce-ai citit tu la viața ta, mă? Himler?
Ciudat! Dacă apucai pe mâna lui, azi erai cenușă!
Nu știi? Sau crezi că ăsta a scris Capra cu treie iezi?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-15 06:18:03
         
 
  Să taci când auzi grozăviile din regimul băsist înseamnă să fii mai mult decât complice. Înseamnă pierderea valorilor morale!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-06-15 03:29:10
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  e liniștea compătimitoare în fața penibilului.mi-e milă de ăia duși acolo ca oile, bălălăule!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-11 08:43:44
         
 
  Ce liniște se făcu, deodată, p-aci!
Nu pot să nu remarc, cu uimire!
Toți haștagiștii militanți: alde grădulescu (ăla cu imnul închinat kioveșiței!), țîngheșan - recuperatorul; ratatanasiu zgornel-haikukuistu roluit, ghejanie sfeștanie, șoricel-șioroșel-avocățel, gecuță de-curând-venitul-și-iute-plecatul; până și afeistu-furnalistu re-apăru brusc, ca un vârsat de vânt și dispăru ca o pseudo-variolă ; ca să nu mai pomenesc de șocolatii de peste gârla aia mare, anume scluptoru de hârci, executate în lemn-sec, șărșăl; ba până și ciocălăului, frate genetic al șărșălului, îi cam dispăru trilu și, deși mai cârâie în afara week-end-ului, e cam leșinat!
Doamne, și când mă gândesc ce veselie haștagistă era p-acilea, de ghiorlani strânși la sânul lăptos al maicii ioropee (că nu poci să pomenesc de dl Cristescu, în termnei de lactație!...)
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-10 23:47:26
         
 
  Aici ar fi trebuit pus comul de mai jos.
Am greșit adresa...
Deci:

Fleșcăiții pesediști nu vor face asta-n veci!
Sunt făcuți din substanța molâie a liricilor dreptății mieroase, lirici care țin discursuri biblice, în loc să plesnească nemernicii-n bot. În mare măsură, sunt răspunzători de faptul că au lăsat lucrurile să ajungă aici. Pentru că nu hoțul care te fură e, întâi de toate, condamnabil, ci lipsa ta de hotărâre în a-i rupe gâtul, când l-ai prins cu laba pe lucrul tău și cu arcanul pe drepturile tale cetățenești.
Ei l-au inventat pe băsescu, pe care l-au lăsat să închege, sub nasul lor, o mafie cumplită, mafie care a inventat falsul mit al anticorupției, în măsură a perfecționa un aparat de represiune neostalinist, de o perversiune cruntă.

De discutat ce procent de securism zace și-n pântecele acestui partid. Căci lentoarea și nehotărârea pot veni și din faptul că băiețeii cu ochi azurii din structurile lor ideologice au pierdut lupta cu petlițarii kioveșisto-iohaniști.
Răzbelul, deci, nu e româno-român – o falsă sintagm㠖 ci... SECURISTO-SECURIST!
Și-atunci, ăștia, aflați în defensivă, din disperare de cauză, au recurs la ajutor popular. Care, iată, a venit.
Dar vor dori ei, oare, să-i destructureze pe gradații, repectiv țucălarii și acoperiții staliniști, care mișună prin vintrele societății, ca viermii cei etern neadormiți?

Ei bine, eu nu cred că va pleca, cu una cu două, beldia baschetbaliatoare din jilțul imperial, decât în urma unor negocieri secrete, care să miroasă urât a împăcăciune, sub semnul înțelegerii creștine, a păcătosului care trebuie iertat, căci, nu-i așa?, oameni suntem, mai și greșim.
Pe toți dracii, ăia care fac așa ceva, nu-s oameni care să merite milă, ci lepre!

Dacă asta se va face, atunci pesediștii trebuie demascați și dat cu ei de pământ, până nu le mai rămâne niciun oscior întreg. Căci mânia populară e teribilă când se dovedește că a fost mințită cu nerușinare. Ferească-i sfântul pe duplicitari!

PS: Aștept cu nerăbdare derularea noilor evenimente și sper să nu am dreptate în presupunerile mele. Să mai rămână, adică, măcar un gram de speranță că nu ne-am ticăloșit de tot!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-10 20:59:30
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE