FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Însemnare
Text postat de Emanuel Cristescu
Pentru un popor dezbinat nu mai este nevoie de alți inamici!

Un adevărat președinte, care ține la țara și poporul său nu ar mai aștepta nicio motivare. Ar semna imediat Decretul de revocare și a ar ieși public, făcând apel la toate părțile pentru a înțelege justețea gestului său.

Și ar îndemna oamenii să nu mai escaladeze niciun fel de diferență de opinie. Nu poate fi sacrificat un popor pentru o încăpățânare, orgoliu sau persoană!

Ori consilierii președintelui în domeniul justiției sunt slabi ori președintele este un îndărătnic. Adică, nu poate fi convins orice i-ar spune consilierii. Cu toate acestea, evidența îl obligă să o revoce. Că doar nu o fi așa de fraier să se sacrifice pentru nimic. Altfel ”confortul” lui se va duce pe apa sâmbetei. Pentru că va fi suspendat!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Fleșcăiții pesediști nu vor face asta-n veci!
Sunt făcuți din substanța molâie a liricilor dreptății mieroase, lirici care țin discursuri biblice, în loc să plesnească nemernicii-n bot. În mare măsură, sunt răspunzători de faptul că au lăsat lucrurile să ajungă aici. Pentru că nu hoțul care te fură e, întâi de toate, condamnabil, ci lipsa ta de hotărâre în a-i rupe gâtul, când l-ai prins cu laba pe lucrul tău și pe drepturile tale cetățenești.
Ei l-au inventat pe băsescu, pe care l-au lăsat să închege, sub nasul lor, o mafie cumplită, mafie care a inventat falsul mit al anticorupției, în măsură a perfecționa un aparat de represiune neostalinist, de o perversiune cruntă.
De discutat ce procent de securism zace și-n pântecele acestui partid. Căci lentoarea și nehotărârea pot veni și din faptul că băiețeii cu ochi azurii din structurile lor ideologice au pierdut lupta cu petlițarii kioveșisto-iohaniști.
Răzbelul, deci, nu e româno-român – o falsă sintagm㠖 ci... SECURISTO-SECURIST!
Și-atunci, ăștia bătuți, în disperare de cauză, au recurs la ajutor popular. Care, iată, a venit. Dar vor dori ei, oare, să-i destructureze pe gradații, repectiv țucălarii și acoperiții staliniști, care mișună prin vintrele societății?

Ei bine, eu nu cred că va pleca, cu una cu două, beldia baschetbaliatoare din jilțul imperial, decât în urma unor negocieri secrete, care să miroasă urât a împăcăiune, sub semnul înțelegerii creștine, a păcătosului care trebuie iertat, căci, nu-i așa?, oameni suntem, mai și greșim. Pe toți dracii, ăia care fac așa ceva, nu-s oameni, ci lepre!
Dacă asta se va face, atunci pesediștii trebuie demascați și dat cu ei de pământ, până nu le mai rămâne niciun oscior întreg. Căci mânia populară e teribilă când se dovedește că a fost mințită cu nerușinare. Ferească-i sfântul pe duplicitari!

PS: Aștept cu nerăbdare derularea noilor evenimente și sper să nu am dreptate în presupunerile mele. Să mai rămână, adică, măcar un gram de speranță că nu ne-am ticăloșit de tot!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-10 15:58:38
         
 
  Am înțeles că le e pateul în mare suferință haștagiștilor. Secta lu' Chirilă și Oreste – consumatorii de verdețuri halucinogene și lecturi cu extratereștri – a intrat în sevraj. Cică ei sunt superiori, nu ca ăi de la mitingul de ieri – niște „animale”, „gunoaie”, „inferiori”.
Băi superiorilor, e o lege fizică, a reflexiei, care spune că raza de lumină poate deforma realitatea, dacă trece printr-o prismă.
Prisma, în cazul ăsta, e în capul vostru.
Adică, pardon, dacă vezi „animale”, „gunoaie”, „inferiori”, privind la oameni bine așezați la minte, înseamnă că se-ntâmplă ceva-n dovlecelul privitorului.
Mai treceți și voi pe la doftorii de cap, din când în când!
Oricum, cu această ocazie, vi s-a scos ideea de miting din țeastă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-10 11:59:56
         
 
  Ciocălău,
Tu nu ai, ciocolatiule, nimic de făcut pe-acasă?
Ai terminat de țesălat hamsterul?
Ți-ai scos toată ceara din urechi?
Ai spălat căscătoarea cu odicolon?
Mă rog, ai consumat friganela de momițe de papagal și acum simți nevoia să te reverși?
Vorbește gura fără tine, tataie, și cred c-ar trebui să-i pui un juvăț!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-10 00:53:39
         
 
  Tovarase partizan Kostia,
Ei, vedeti, asa imi place de dumneavoastra, ati venit sa participati la o lupta dreapta, si nu una din aia care justifica proverbul "fuga este rusinoasa, dar este sanatoasa". Si cum a venit momentul sa ne alegem armele de lupta; cum va stiu ca sunteti un flacau extrem de artagos, pentru a nu devenii si mai partagos, va dau intaietate in alegerea armelor de lupta.
Deci vreti in buzdugane sa ne buzduganim, in iatagane sa ne iataganim, sau in ciorapi sa ne mirosim?

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-06-09 23:19:29
         
 
  Mai, nene Cioaca, mai caricatura umana, ce te mai rupe grija pe tine de Romania, mai apatridule? De ce-mi tot iesi in cale sa te spurc? Esti mazochist? Du-te, nene si te culca (singur, bineinteles, la cate kartoane ai, nici dracu n-ar binevoi, daca ma intelegi!). Siktir! De scarba lui Rechesan am intrat, de scarba lui si a ta plec, stai pe fundu-ti, si nu te agita, sa nu-ti plezneasca, dracului, ceva!  
Postat de catre sters sters la data de 2018-06-09 22:24:34
         
 
  Aaaa,
Cat ma bucur ca a reaparut partizanul sovietic Kosta Vianu, care, dupa ce da lovitura prin spate, da bir cu fugitii!
Si nu odata a aparut vedenia, ci de patru ori! Domnule Kosta Vianu, bine ati revenit pe Europeea! Si sper ca nu ati revenit de florile marului, ci sa mai dracuiti pe cineva.
p.s.
Skaraotzki mi-a spus ca daca accept sa merg unde m-ati trimis, adica la el, ma va pune sef peste cazanul in care veti locui dumneavoastra. Asa ca... va rog sa-mi mai cautati prin scrieri i in plus sau i in minus, daca nu vreti ca pe lumea ceailalta sa va tin tot timpul cu dovleacul la fund.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-06-09 19:56:22
         
 
  Sunteti doar de forma impotriva lor. De fapt, cred ca le tolerati magariile pentru ca ganditi la fel.
Altfe
 
Postat de catre sters sters la data de 2018-06-09 19:37:38
         
 
  Sunteti doar de forma impotriva lor. De fapt, cred ca le tolerati magariile pentru ca ganditi la fel.
Altfe
 
Postat de catre sters sters la data de 2018-06-09 19:37:37
         
 
  Sunteti doar de forma impotriva lor. De fapt, cred ca le tolerati magariile pentru ca ganditi la fel.
Altfe
 
Postat de catre sters sters la data de 2018-06-09 19:37:37
         
 
  Iar un adevarat proprietar de site n-ar tolera badaraiile sorosiste ale Rechesanilor si Stefanestilor si nu ar ataca prietenii site-ului, Fatarnicia Voastra!  
Postat de catre sters sters la data de 2018-06-09 19:36:18
         
 
  Mă rog, văd că a fost, totuși, validat comul ăla! Atunci care fu cenzurat, că nu-i mai știu conținutul.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-09 11:14:35
         
 
  Un banc bun:

Puradelu’ îl întreabă pe Bulibașa ce este democrația:
– Atunci când cheltuim ajutorul social în două zile și apoi mergem și luăm ce-i al altuia, aia e democrația.
– Și ăla nu zice nimic?
– Ba da, dar aia e rasism.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-09 11:12:02
         
 
  Dom'le, ești așa de rigid și pudibond, că nu-ți permiți nici cel mai elementar simț al umorului!
Spre ex., ce anume ar fi de cenzurat în faptul că eu, ca răspuns la pălăvrăgeala țânghișanului, spun că voi fi prezent la miting cu o pușcă de sare, ca să-i vâr o încărcătură-n bumb ciocolatiului?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-09 11:11:05
         
 
  Foarte bine, țângheșane,
Eu voi fi la fel de prezent, cu o pușcă cu sare-n mână.
Sper să-ți vâr atâta sare-n bumb, cât să te conserv pentru o mie de ani.
Asta ca drept mărturie că și purtătorii de "pene negre, plisc înconvoiat, gheare ascuțite brici," pot fi militanți pentru drepturile tuciuriilor de a cârâi propagandistic, în sensul în care mansardele cu fum să fie scutite de impozitul pe ouat pui de cioară.



 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-09 09:46:19
         
 
  "Cât priveșzte "buba la encefal", adică insinuarea că-s țăcănit, dacă mesiu editoerele se face că nu observă insulta, mam să-ncerc eu să i-o semnalez io, ridicându-te, din nou, la rangul de garoi!"
(domnul tribun Ioan Peia adresandu-se domnului croncanicar Gheorghe Rechesan)

Domnule Peia,
Eu zic sa nu va grabiti cu concluziile in legatura cu
"buba la encefal" pe care v-a atribuit-o domnul croncanicar Gheorghe Rechesan, fiindca ea, ma refer la doamna buba, in cazul marilor filozofi nu inseaman tacaneala ci genialitate. Sa va dau un singur exemplu; "buba de pe encefal" a lui Friedrich Nietzche (nu stiu daca i-am scris corect numele, dar sunt sigur ca dumneavoastra banuiti la cine ma refer)
il facea sa pupe pe bot toti caii pe care ii intalnea pe strada. Dar aceiasi "buba de pe encefal" l-a facut sa scrie si opere filozofice nepieritoare cum ar fi "Also sprach Zarathustra" "Moartea tragediei" si altele pe care eu nu am avut nici onoarea si nici curajul sa le citesc, dar pe care, sunt convins, dumneavoastra le-ati, nu numai in original dar si in scriere gotica, care este mult mai imbarligata decat scrierea cu litere latine. Deci s-ar putea ca domnul croncanicar Rechesan sa nu va banuiasca de tacaneala, asa cum banuiti dumneavoastra ca va banuieste, ci de genialitate. Deci de ce sa punem raul inainte, cand putem sa punem binele?

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-06-09 03:31:59
         
 
  peio, ne vedem mîine la miting la orele douăzeci-zero-zero(opt seara pt. pesedeii din mediul rural).o să mă recunoști ușor, voi purta o costumație din pene negre, plisc înconvoiat, gheare ascuțite brici, tot tacîmul ca să-ți smulg ficații, promețel de paie ce-mi ești!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-08 23:11:24
         
 
  Da' când te adresezi cuiva cu "bre, supozitoare" și "găinarule" - dădui repede câteva egzampluri de gingașă exprimare - nu e insultă? E, cumva metaforă apologetică?
(Ioan Peia)

Domnule Peia,
De ce nu vreti sa intelegeti ca unui avicultor inrait cum ati fost dumneavoastra este normal sa i se zica gainarule? Cum normal ar fi fost, daca in loc de gaini ati fi crescut gaste sau curci, sa vi se zica
gascanarule sau curcanarule.
p.s.
In calitatea mea de rrom specializat in savurarea unor gaini gratuite pot sa declar, sub juramant, ca ati crescut unele din cele mai gustoase galinacee de pe mapamond.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-06-08 18:06:13
         
 
  Tu nu vezi, măi haștag (substantiv colectiv), cât ești de cretin?
Câți achitați fuseră? O droaie.
Pătărânghiei bascheliatoarei i se ardicaseră la cap aerele de zeiță a dreptății. O stalinistă primitivă, plină de draci și vanitate, asemeni tăticului ei, fost procuror comunist vreme-ndelungată, că sângele apă nu se face.

Îl târârăți pe Tăriceanu priun justiței, doar-doar l-oți înmuia, și ciuciu!... o luarăți în mufă?
Ca să nu mai pomenesc de ăi 77 de doftori, luați la fredonat că se duseră la un fel de congres, vai, și le-a sponsorizat firma aia deplasarea.
Defilarăți, ca niște regizori idioți, de filme horror, cu oameni vârâți în cătușe, prin fața tiviurilor, să arătați cât de eficienți sunteți voi, în tâmpenia voastră inchizitorială. Proști și agresivi, ca orice incompetent care simte nevoia să se umfle-n pene, mai mult decât baloanele meteorologice. Soldățeii de cârpă ai lui Stalin!
Și tu, gigione, un amărât de propagandist plătit, sau agățat de către kioveșiști, să lălăi ca o meliță pe aici și pe aiurea.
Paradiților!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-08 15:55:27
         
 
  Cât priveșzte "buba la encefal", adică insinuarea că-s țăcănit, dacă mesiu editoerele se face că nu observă insulta, mam să-ncerc eu să i-o semnalez io, ridicându-te, din nou, la rangul de garoi!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-08 14:51:36
         
 
  Măi giorgione, cum citești tu, mă?
Cum îți convine? Ia mai silabisește o dată...

Chiar dacă ăștia, ziariștii lu pește, deontologi de elită, se străduiesc să fileze informația cât se poate, pentru a-i diminua impactul, tto nu au cum și
pomenesc de "lupta anticorupție din România (care) a devenit ea însăși coruptă, semnalându-se deficiențe semnificative ale sistemului de justiție din România, inclusiv prin interferența SRI sau prin acțiuni ale așa-numitului "stat paralel".

Că "unii experți (aluzie probabil la fostul ofițer SRI Daniel Dragomir) califică serviciile de informații ale României drept "Securitate 2.0".

Că "România este acuzată și de abuzuri prin intermediul mandatelor europene de arestare, pe care le emite în număr mare, care o situează pe locul trei în Europa, după Turciei și Rusia."

Că "UE ar trebui să ceară ca legislația sa recentă privind prezumția de nevinovăție și drepturile inculpatului să fie transpusă în mod corespunzător în legislația națională românească."

Cpoporul român, "care a suferit de abuzurile regimului comunist pentru mai mult de 50 de ani, ar putea să cadă din nou în capcana sistemului justiției din perioada sovietică. De data aceasta, sub o umbrelă a UE"

Că "poporul român, care a suferit de abuzurile regimului comunist pentru mai mult de 50 de ani, ar putea să cadă din nou în capcana sistemului justiției din perioada sovietică. De data aceasta, sub o umbrelă a UE"

Vrei să-ția răt cu deștetu, acoperitule?

Și zici că răspândesc informații false?
Ia zi-mi mie ce e neadevărat din următoarele:

Monica Macovei, fiică de înalt nomenclaturist comunist și soție de securist
Laura Codruța Kovesi, fiica celui mai longeviv procuror șef ceaușist
Tatăl președintelui ANI a fost gardian și șef de penitenciar în regimul comunist
Președinta CSM, fiica unui procuror șef de județ în dictatura ceaușistă
Dar alde tac-su lu țîțmanevski și kktievici, ce fură ei? Cumva agenți souuuuvietici?
Auz?



 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-08 14:49:14
         
 
  p.s. și-o rupi hoțește, ca liderul tău cu dosărele penale, din context, R.L. se referă la ultima decizie a CCR dar ce să faci, cînd te numești peia ion pricepi ce vrei și sufli-n trombon!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-08 13:36:10
         
 
  numai un nenea cu buba evidentă la encefal și cu a.d.n. de răspîndac poate colporta toate gogomăniile citite pe media.chestia cu justiția stalinistă e practicată de buboșel al vostru, toderică-minciunică, mare tufă de veneția-n drept...și-n stîng, după cum devine cauza, care se strofoacă să fie el stăpîn deși e slugă, asupra Oarbei cu cîntaru-n brîncă!cînd vei simți pe chelea ta de xenofob toate belele va fi prea tîrziu, fiindcă Fondu ăla soveran al deliormănitului n-o să-ți mai lase bani în pozonare nici pt parastas, o să-ți cumperi copîrșeul pă bitcoini!!!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-08 13:34:27
         
 
  I-auzi, colea, i-auzi colea, gingy!
Cum?!!! Taman românia ai liberă, ziar de intensă propagfandă prokioveșistă, să îndrăznească a spune așa ceva?
Auzi, titlu:

Analiză: UE privește cum justiția din România reia practicile din perioada sovietică

Pfiuuuu!
Ia și citește, gigel haștagist, și vezi că nu avocații lu' Drganea, care vă provoacă voo insomnii, ci tama ăia de pe la UE! În cazul vostru, vă cam dă... tuie, cum ar veni, eufemistic vorbind!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-08 12:26:56
         
 
  Până te convingi tu, informatule, adică informatorule, ai cui sunt avocații ăia, că nu-s de pe aici, ia de colea, să te mai speli de lingoare securistă:

https://ohanesian.wordpress.com/category/securistii-vechi-si-noi/page/6/

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-08 12:18:44
         
 
  ăia e avocații lu dracnea,peia! apropos, ce căută idolu-ți politic pe la Tel Aviv și prin țara cantoanelor că nu află nimeni!?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-08 11:48:47
         
 
  pardon:oportunitatea  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-08 11:47:40
         
 
  cît de convenabil,dle Corbu!după logica beteagă a lui Peia, dvoastră sunteți plătit să manipulați prin intermediul acestei nișe pseudoliterare.după a mea, pur și simplu, căutați un privilegiu...nu neapărat material, care să vă propulseze în politică.ați mai făcut-o, acum 2-3 ani, acum repetați scenariul!că o fi sub umbrela p.s.d., alde sau românia tri la zero, nu contează...ceea ce contează e oportunismul!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-08 11:47:18
         
 
  ”nu vreau să vă ofensez, dle Corbu” Gh. Recheșan

Ce v-ar face să credeți că m-aș simți ofensat de neadevărurile, insinuările și procesele de intenție pe care mi le faceți?

Pur și simplu mă minunez. Cum puteți să vă pretați la așa ceva? Ca om căruia nu-i este străină străină celebra spunere ”Cerul înstelat deasupra mea și legea morală în mine!”
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-06-08 11:28:14
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Auzi ce spun niște avocați de prin alte părți: că p-aci tocmai ce se practică sistemul soooouuuvietic de justiție! Aaaoooleu! Băi sovieticilor, și voi care-i acuzați pe alții de prosovietism! Hai, kioveșiți la altă masă!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-08 11:19:31
         
 
  Dar să călătorești în aceeași cașcarabetă stalinistă cu alde kioveși, koldea, organ-morman, săsălău, usereiștii lu pește, cum o fi?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-08 11:16:52
         
 
  dacă nu vă vor va sări-n ajutor pramatiile occidentale  
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-08 11:14:39
         
 
  Tipul - sasul, de - așa cum remarca inteligent cineva, la tivi, e strivit între două femei. Poate că nici nu a vrut să intre în rahatul ăsta, dar l-au silit coldiștii, l-au pregătit, l-au fezandat, i-au măsluit algerile după sistema bășistă, i-au pus un butonaș în spate și l-au urcat în jilț. L-au uns cu alifiile lor puturoase. De-atunci nu a făcut altceva decât să se miște în ritm de tango și să execute ce i se spune. Omul e o biată mască, fardată cu o tonă de cretă, ca să pară ceea ce nu este.
Nu va semna, repet, decât cu șuriul la beregăți!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-08 11:07:00
         
 
  nu vreau să vă ofensez, dle Corbu dar ori sunteți naiv incurabil ori un intrigant abil...da,călătorind în avion cu Salam haliți același meniu:minciuni gogonate asezonate cu manipulări la grătar!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-08 11:06:46
         
 
  Băi angajatule, contra vorbe de clacă, nu îți e clar că îndrugi, ca surda pe mormânt, texte gratuite? Ia ocheanul și privește realitatea în față; sunnteți o ciurdă de troglodiți care au crezut că pot reînvia staliniasmul, fără ca nimeni să-i ia de guler!
Poate, poate va trebui să plătiți pentru asta, dacă nu vă va sări-n ajutor pramatiile occidentale care v-au inventat și v-au tras de sforicele, iudelor!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-08 11:01:15
         
 
  În țările civilizate, domnule Recheșan, nu se înscenează procese și nu se fabrică probe. Și nimănui nu-i trece prin cap să aducă drept argument viabil încălcarea legii.

În plus, îmi faceți procese de intenție bazate pe sofisme. Faptul că pot călători în același avion cu, să spunem, Florin Salam, nu înseamnă că iubesc manelele!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-06-08 10:59:20
         
 
  Pe ce punem prinsoare că, dacă nu i se bate cu ciomagu-n poartă, mișcă frun degețel?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-08 10:57:54
         
 
  Cu siguranță, o va revoca. Am spus-o și scris-o mai demult!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-06-08 10:54:34
         
 
  Cu siguranță, o va revoca. Am spus-o și scris-o mai demult!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-06-08 10:54:26
         
 
  Nu, domnule Corbu! în orice țară civilizată cei care au greșit abuzînd de o poziție politică sau de puterea adminsitrativă încredințată, nu numai că răspund pentru faptele lor dar sunt excluși definitiv din sfera politică, indiferent dacă avocații i-au făcut sau nu scăpați de pîrnaie!asta se întîmpălă acolo unde judecătorii și procurorii nu-s niște marionete(așa cum intenționează eminentul t.t., pupilul vechilului de teleorman)și nu e vorba doar de răspunderea juridică ci și de morală!e singura modalitate de igienizare a unei clase politice putrede! Dvoastră vorbiți de abuzuri în compania unor hoțomani...ce abuzuri pot fi săvîrșite de oamenii legii și probate temeinic atunci cînd ești prins cu ocaua mică și cu brînca în putineiu cu miere pîn la cot.ani de zile politicul a intimidat justiția)de la Iliescu pînă la Băsescu)și-acum doriți să-i scoateți basma pe curată pe sărmăneii de "abuzați!"vorbiți de extremism șide clemență dar vă asociați cu foștii s.r.i.ști.care au fabricat dosare la ordin adversarilor, vorbiți de manipulare și ne serviți gogoașa cu statul paralel...păi statul ăsta paralel îs taman ticăloșii, ciubucarii, funcționarii și parlamentarii corupți grupați sub mantia largă a majorității.programul de guvernare psd-alde e un manual de manipulare, un catastif mincinos al promisiunilor de-ncălcat!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-08 10:47:20
         
 
  "Iată, s-a atins masa critică." (Em. Cr.)

Aiurea!
O să semneze neamțul irtia aia la calendele... săsești! Să vezi balamuc ce va urma! Paru', tăticu, paru', ăsta rezolvă totul. După aia, mai vedem.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-08 10:46:31
         
 
  Păi de ce a fost neutralizat Antonescu?
De fraier!
I s-au înmuiat piciorele taman când trebuia să ia taurul de coarne.
Mahatma ăla era doar un biet discursant de vorbe mistice. Iar indienii, o mare, multă, impulsivă adunătură de triburi politeiste, închinători la primul zeu ieșit în drum.
Apoi, "nesupunerea civilă" este chiar așa, o formă de "acțiune... nonacțională" (cum o mai fi și aia?!)? Cu boicoturi și refuzul plății impozitelor? Ei aș!

I-auzi colea filozofie la nonacționoar: „Când mă cuprinde disperarea, îmi amintesc că, de-a lungul istoriei, calea adevărului și iubirii a învins mereu. Au existat tirani și criminali și, pentru un timp, păreau de neînvins dar, în cele din urmă, au căzut, întotdeauna.”

D-aia a sfârșit "învingător" la... cimitir, gâtuit de un fanatic! Că a rezistat prin nonacțiune!
Vorbe de clacă!
Macedonii, cezarii, napoleonii, hitlerii, stalinii, doar cu parul au putut fi puși cu botul pe labe! E de evidența evidențelor. Numai matale fierbi mirodenii în ceaunul dezaxaților, sperând să-i îmbânzești prin descântece... filantoape!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-08 10:44:08
         
 
  Da, mulți dintre aceia pe care i-ați citat au simțit pe propria piele abuzurile, înscenările, măsluirile și ”probele” contrafăcute. Ori aceste abuzuri mă oripilează pe mine, domnule Recheșan. Și ar trebui să oripileze pe orice OM. Nu se poate construi o societate pe asemenea fapte abominabile. Adevărat ”holocaust” al opozanților celor care au avut și au butoanele acesteor arme politice: culoarele media, ale procurorilor și justiției.

Unii, probabil, vor fi greșit. Să fie judecați și condamnați pentru ce au greșit. Și nu ca ținte politice. Ori, dacă ați remarcat, pancarta mea chiar asta denunță și vrea să conștientizeze lumea cu privire la obligativitatea necesarelor reparații.

De-a lungul timpului am luat atitudine, am denunțat și am propus soluții pentru împiedicarea fărădelegilor. Iată, s-a atins masa critică.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-06-08 10:28:43
         
 
  Antonescu a fost lesne neutralizat. Și câți alții! Mahatma Ghandhi, prin ”acțiune nonacțional㔠a eliberat India de un Imperiu.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-06-08 10:16:57
         
 
  "Voi participa alături de România 3.0. M-am înscris." corect ar fi m-am înregimentat, dle prof. Ion Corbu, fiindcă iată ccu cine defilați:
-Razvan Constantinescu, medic din Iași membru al ALDE. S-a făcut remarcat prin critici la adresa celor care au protestat împotriva moficărilor operate la Legile Justiției pe care i-a numit ”idioți și boi”

-Nicușor Constantinescu, fost președinte al CJ Constanța condamnat la 15 ani de închisoare pentru corupție

-Vlad Moisescu, fost trezorier și președinte al PNL Sector 1. Este cercetat de DNA Prahova pentru constituirea unui grup infractional organizat și trafic de influență, în forma continuată

-Ingrid Mocanu, condamnată în primă instanță de Curtea de Apel București la 4 ani de închisoare cu executare în Dosarul ANRP.

-Flori Maior (Florina Maior), este soția lui Dorin Lazăr Maior și este cercetată de DNA Brașov într-un dosar de cumpărare de influență

-Paul Hitter, pictor și critic al fenomenului #rezist (haștag rezist)

-Marius Obreja, fost senator PNL (dat afară din partid)

-Liviu Pleșoianu, deputat PSD susținător al revocării din funcție a procurorului-șef al DNA

-Iulian Capsali, regizor și publicist. Cunoscut că un fervent militant anti-globalist și anti-Soros

-Dan Chitic, avocat al fostului ministru al Comunicațiilor, Gabriel Sandu, condamnat pentru corupție

-Aurelian Popa (Aurelian Andrei Popa), controversatul director general al CN APMC Constanța. Jurnaliștii constănțeni vorbesc de investigații ale DNA la adresa sa

-Mircia Gutău, primarul al Municipiului Râmnicu-Vâlcea condamnat de două ori pentru corupție. CEDO a constatat ulterior că acestuia i-a fost încălcat dreptul la apărare

-Andrei Chiliman, fost primar al Sectorului 1 este cercetat de procurorii DNA Ploiești fiind acuzat de constituire de grup infracțional organizat și complicitate la trafic de influență în formă continuată

-Traian Galleguillos, bucătar – participant al Show-ului de la ProTV ”MasterChef”

-Ovidiu Zara, fost jurnalist

-Aristotel Căncescu, cercetat de DNA în nu mai puțin de 6 dosare de corupție. A fost reținut și arestat pentru anumite perioade în timpul cercetărilor

-Marinela Zoica Dragomir, fosta soția a lui Daniel Dragomir. Fost angajat al SRI

-Sorin Strutinsky, un apropiat al lui Radu Mazăre, a fost condamnat în primă instanță de Tribunalul Constanța, la șapte ani și patru luni de închisoare, pentru comiterea mai multor infracțiuni, printre care trafic de influență și fals în înscrisuri sub semnătură privată

-Laura Vicol, avocatul Alinei Bica și fina lui Daniel Dragomir. A fost achitată pentru favorizarea infractorului, printr-o decizie a Curții de Apel București

-Ovidiu Puțura, fost secretar de stat în Ministerul Justiției condamnat definitiv de ÎICJ la 5 ani inchisoare cu executare pentru dare de mita si trafic de influență

-Daniel Caraman, unul din avocații lui Daniel Dragomir în Dosarul Black Cube

-Tudor Pendiuc, fost primar al Municipiului Pitești cercetat de DNA în două dosare de coruptie

-Cristi Anton, fost șef de cabinet al președintelui PRU, Bogdan Diaconu

-Silvian Ciupercă, fost președinte al CJ Ialomița a fost achitat de Tribunalul București în primă instanță. El este acuzat de DNA de 8 infracțiuni de corupție și asimilate corupției

-Alexandru Anastasescu (Alexandru Norocel Anastasescu), proprietar și directorul firmei de protecție și paz㠖 Regent Security.
Și last but not least,Comandantul, el lider maximo: Daniel Dragomir, fost colonel SRI cercetat de DIICOT în Dosarul Black Cube
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-08 10:16:01
         
 
  Pe un vârf de ac monadic încap toți îngerii imaginabili!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-06-08 10:13:47
         
 
  „câți îngeri încap pe un vârf de ac?”

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-06-08 10:09:34
         
 
  "Altfel extremismul, cu diversele sale forme, apare în societate." (Em. Cr.)

Păi ceea ce se petrece sub ochii matale lăcrimoși ce e, bre?
Nu fu, nu e xtremism?
De ce nu a reușit nimeni până acum să-l anuleze cu retorici de moraliști castrați, ci, iată, cu forța argumentului contondent? Ce cauți matale, în cazul ăsta, la mitimg? Te duci să reciți din Eminescu? Sau să participi la o demonstrație de forță?
'Ai bre, mă leși cu discurdurile matale răsuflate?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-08 10:05:41
         
 
  "Insultele și atacul la persoană nu sunt permise." (Em. Cr.)

Zău, dom'le bălălău hermenăuk?
Că, bag samă, fiind validată expresia "bălălău", de către inestimabila și suava-vă persoană editorială, nu poate fi asimilată unei insulte.

Da' când te adresezi cuiva cu "bre, supozitoare" și "găinarule" - dădui repede câteva egzampluri de gingașă exprimare - nu e insultă? E, cumva metaforă apologetică?

Cât privește definiția aia fleșcăită a democrației, s-o lăsăm pentru visătorii din cutiuța cu iluzii! În viața de toate zilele, tăticu, te bați cu ghearele și cu dinții pentru a nu ajunge material didactic destinat istoriei fraiericilor!
Mulți dulcegi mai ființează pe ringul de luptă al câinoșeniei umane! Or fi citit și ei vreo filă de istorie? Sau au rămas cantonați în basmele cu feți-frumoși care răpun zmeii cu discursuri lirice despre fair play-ul javrelor umane?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-08 10:00:34
         
 
  ” nu remarcați cât de injectați în creier sunt haștagiștii, ăia de aiurea”

Democrație înseamnă, dacă ar fi cazul, și acest drept. Adică, parafrazându-l pe Ion Rațiu, să te bați pentru dreptul lor de a nu fi de acord cu tine.

Altfel extremismul, cu diversele sale forme, apare în societate.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-06-08 09:47:01
         
 
  Insultele și atacul la persoană nu sunt permise. Când în mod explicit cuiva, care poate fi identificat, i se atribuie un comentariu ca acesta, de mai jos, avem de-a face cu insulte.


”X, te prinzi greu.
Era fix vorba de tine și neamul tău de ...., din vârful hornului!
Dar apropo: continui să-l bibilești sub coadă pe docherul nenorocit, pe care l-ai și l-ați susținut voi, bășiști fundamentaliști, când jigodia asta poartă responsabilitatea a tot răului abătut asupra noastră în ultimul deceniu și aproape juma?
Lua-v-ar gaia, cu el cu tot, și duce-v-ar la mama dracului! Să mai auzim de voi când o zbura porcul peste munții Pindului!”

Evident, ”comentariul” nu a fost validat. Ca și multe alte comentarii de acest fel.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-06-08 09:41:16
         
 
  Câr! : cuvânt care imită sunetul caracteristic scos de unele păsări!
Și-atunci de ce îl cenzurează acest inestimabil domn editor, cu un comportamnet de fetiță de pension?
(Ioan Peia)

Domnule Peia,
Sa stiti ca va impartasesc pe deplin parerea: editorul ar trebui sa va lase sa cârâiti dupa pofta si puterile ciocului dumneavoastra!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-06-08 02:48:16
         
 
  Sunt în fază finală de elaborare a documentelor pentru o forță politică nouă. Cu o doctrină intitulat㠔Doctrina europeană a colaborării și respectului reciproc”
(Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Pentru ca noua dumnevoastra forta politica sa aiba, cat de cat, sanse de succes, trebuie sa-l puneti pe Traian Basescu in fruntea ei. Ar fi buna si Vasilica dar nu cred ca dumneaei va renunta la forta lui Dragnea pentru noua dumneavoastra forta politica.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-06-08 01:35:20
         
 
  Dom'le, vorbiți de războiul româno-român, ca și cum ar fi vorba de două armate de egală componență numerică, față-n față stând și înfruntându-se. E o siutagmă absolut seacî de conținut: în fapt, e vorba de un popor, pe de-o parte, și de o mână de descreierați, împreună cu țuțării lor cârîitori, slugi perfide și mâncătoare de materii cu polonicul, ciurdă care a pus, pe nebăgatelea de seamă, gheara pe România și a siluit-o, kioveșind, coldăind și wernărind, de i-au ieșit ochii din orbite; asta pe de altă parte.
Ce război?
Povestea-i simplă: muai luați de chică toți acești derbedei și trântiți de pământ, până se fac praf și pulbere! Simplu! Că, de precepte creștine, cu obrazul celălalt, suntem sătui până-n gât! După atâtia ani de ticăloșie, iată, e vremea adevărului!

PS: Nu se poate să nu remarcați cât de injectați în creier sunt haștagiștii, ăia de aiurea, în general; și ăi care au cârâit pe aici, cu entuziasm, în particoler.
Unii din ei, vârâră capul la cutie. Deh, adecă provocară o ieșire din decor, ca să fie scutiți de rușinea a se fi dovediți idioți sau, și, mai grav, niște preșuri de șters pe picioare pentru șefii lor cu ochii azurii. Unul văd că iar se bâțâie p-aci, disperat că o să piardă confortul de la mansardă, pe unde iese fumul!

PPS: Acum, ar arăta extrem de insteresant imnul unuia din ei, făcut sufrageristei, al cărei poster îl ține-n baie și se relaxează ambidextru, contemplându-l ca pe o icoană!
Deși a promis că-l va...repostera, iacă n-o făcu!
Să-l fi năpădit rușinea?!
Totuși, lașitatea nu-l scutește de oprobriu!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-08 00:28:02
         
 
  Voi participa alături de România 3.0. M-am înscris. Am accentuat că nu sub sigla PSD și nu trebuie să ne identificăm cu PSD.

Am rugat un amic să imprime o pancartă. Cu textul: ”Procesele (penale și civile) din perioada protocoalelor trebuie revizuite la solicitarea părții care se consideră lezată”


Sunt în fază finală de elaborare a documentelor pentru o forță politică nouă. Cu o doctrină intitulat㠔Doctrina europeană a colaborării și respectului reciproc”

Războiul româno-român trebuie să înceteze. Și singura soluție este toleranța și dialogul. Altfel riscăm să dispărem din istorie.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-06-07 23:24:27
         
 
  sper, domnule Corbu,în eventualitatea că blogul acesta socio-poltico-pseudoliterară să dăinuie încă un deceniu, să nu vă jenați de această virulentă și partinic㠔însemnare!”
apropos de simpatii, dacă veți participa la mitingul grandios de sîmbătă orele 20(opt seara, cum ne anunță convocatorul p.s.d.)împotriva căror abuzuri veți protesta?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-07 22:45:24
         
 
  M-am uitat în DEX să văd dacă următorul cuvânt este menționat și dacă e supus oprobriului lingvistic.
Nu e.
Deci...
Câr! : cuvânt care imită sunetul caracteristic scos de unele păsări!
Și-atunci de ce îl cenzurează acest inestimabil domn editor, cu un comportamnet de fetiță de pension?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-07 22:09:29
         
 
  confortul nostru?s-avem un partid unic, de neclintit, legi date pe colțu mesei, modifocate și răsmodificate în folosul unei, categorii bine conturate de infractori,justiția în subordinea guvernului și-alte belele! o știre proaspătă: p.s.d.ul, că tot e majoritar și ales de votanții lor semianalfabeți în proporție de 70% intenționează votarea legii unui fond suplimentar de investiții.practic, trecerea cîtorva zeci de miliarde de lei în teșchereaua clicii teleormane și a cîtorva instituții economice profitabile din energie la cheremul aleșilor.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-07 13:57:02
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE