FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
de ce?pen' că pot, d'aia!
Text postat de Gheorghe Rechesan
Nu e o glumă! Autocarele de la mitingul PSD programat pentru 9 iunie vor parca în curtea Parlamentului.

La solicitarea lui Florin Iordache, în ședința de ieri 06.0.6. a.c. a Birourilor Permanente Reunite ale Camerei Deputaților și Senatului s-a votat ca parcările Parlamentului să poată fi folosite, sâmbătă, pentru mașinile (și autocarele) participanților la mitingul PSD pentru ”protejarea democrației”.

Reprezentanții USR Nicu Fălcoi și Mihai Gotiu au întrebat dacă este o glumă. Nu a fost o glumă și s-a votat. USR a votat împotriva, dar majoritatea a decis. O decizie abuzivă și absurdă, prin care un spațiu public este confiscat politic în interes de partid. Pentru că pot! Pot să întreacă orice limită a bunului simț!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  prozeliților(a lui dracnea și-a dăncilei) ce ați făcut la miting? aplaudară-ți, aderară-ți, aprinseră-ți feștila, strigară-ți ura și la gară, că văd că la sudalme și la gargară nu vă-ntrece nimeni!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-11 08:41:41
         
 
  Care minte, domnu Kosta? Dv. glumiți? Sau credeți că toți paradiții care l-au citit pe Sade și s-a uitat le filme horror, sunt inși posesori de minte? Ce minte să aibă unul care intră în gașca securiștilor și o ține una-ntruna, ca melița stricată, după tema primită de la centru? Dom'le, încă mai credeți că dacă unul a învățat să înșire niște bancuri răsuflate sau să aranjeze doo-trei vorbe, zise poezele, e un individ cu toate țiglele pe casă?
Sunt o mulțime de descreierați pe lume asta, care au capul vidat, adică complet gol de idei sănătoase, chiar dacă și-au îndesat în el tone de hârtie tipărită. Unii nu se trezesc la realitate nici dacă le vâri în bumb o torță aprinsă și le dai drumul pe ștrase!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-10 00:38:48
         
 
  Glume umane sunt Fal-coiul tau si Gotiu, golanul beat care s-a trezit politician. Tu esti ca ei? Pacat de mintea si de talentul tau...  
Postat de catre sters sters la data de 2018-06-09 19:33:16
         
 
  Rechesane, tu chiar esti secatura? Altfel, toata imbatzosarea ta nu se explica. De unde atata ura impotriva romanilor la tine, mai timisorene? Tu esti de acord cu paradeala si cu Portocala? Cu sasul care ne vinde pe doi lei? Esti doar ticalos, sau esti fraier de-a binelea?  
Postat de catre sters sters la data de 2018-06-09 19:29:00
         
 
  argument zdrobitor:ciocu-mic, parcarea-i a nostră!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-07 13:51:41
         
 
  glumiți, domnule Cristescu...faceți un exercițiu de imaginație și inversați situația!da, ca și la mineriadă...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-07 13:27:17
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Model de generozitate. Sceasta este legătură. Adică, nu aveți unde parca? Va oferim parcarea Parlamentului!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-06-07 12:05:38
         
 
  ce legătură are Rațiu cu parcarea parlamentului...ori cu nesimțitul de Iordache "altă întrebare"?haida-de, domnule Corbu, cu reacții dintr-astea partizane n-o veți cionvinge nici pe inocenta Marioara, în etate de 80 de primăveri, din Prundu-Bîrgăului să vă voteze "democrații!"ăia sociali! de ce o faceți?(mă-ntre retoric, firește)fiincă puteți, d'aia!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-07 10:48:57
         
 
  ”Mă lupt până la ultima picătură de sânge pentru dreptul tău de a nu fi de acord cu mine” spunea democratul pur sânge Rațiu. Și se afla în opoziție.

De-alde extremiștii care dorm în Parlament preferă să stea locurile goale numai să nu parcheze, cumva, cei care se află în opoziție cu ei.

Spun extremiști pentru că, da, extremism înseamnă abuzul unora de a condamna, respinge sau interzice dreptul altora de a exista, de a-"și exprima opțiunile, credințele și de a protesta. În respectul Constituției și al legilor!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-06-07 10:09:18
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE