FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de CT Popescu
Mãi pânã zilele trecute, vedeam cum ne cotrobãie printre comentarii un cãþel de pripas cu formã îndoielnicã, arogant ºi nedemn, un fel de umbrã caricaturalã a subconºtientului unui personaj nedefinit dar nedemn, pus pe harþã ºi cu atitudine provocatoare. κi spunea Ecsintescu Virtual, semn cã proprietarul nickului are o fantezie limitatã. Foarte repede el a fost dat în vileag, printr-un gest rapid executat de un forumist mai direct, ceea ce l-a fãcut pe domnul Cristescu sã dea în bâlbâialã indicând o fundaþie drept scuzã. Cã ºi fundaþiile astea sunt bune la ceva...

Iatã, cã din buzunarul de scamator virtual a apãrut o june Sãgeatã care-ºi spunea Josefina, vorbitoare de englezã de baltã, iubitoare de catrene provocatoare, un Ecsintescu Virtual resuscitat. ªi toatã lumea se întreba surprinsã: cin’sã fie talentata amazoanã cu sete de rãzbunare ºi preocupãri sterile ?

Unul singur a fost pe fazã ºi a demonstrat repede despre cine este vorba. Nu ne-a demonstrat numai cã putea sã bâþâie din pix catrene lãmuritoare, presãrând pe parcurs jaloane excelente din punct de vedere al logicii, dar cã îi putea pune în umbrã pe doi catreniºti ce se mâdreau cu o valoare îndoielnicã ºi care se manifestau provocator. Tocmai pentru cã era evident cã acest lucru nu-l interesa.

Antrenaþi în jocul acesta puieril ºi fãrã finalitate elevatã, semn cã pe acest forum urmeazã sã se specializeze toatã suflarea în catrene de doi bani, unii forumiºti cu experienþa unor nopþi pierdute în insomnii de talent scremut în cãutarea unei iluminãri ce nu se lãsa pipãitã, au prins repede de mâna descãrnatã de talent care li se întindea, preamãrind vulgaritatea ºi spiritul golãnesc, într-o veselie fãrã margini pe care numai viaþa petrecutã în gurile de canal respirând izuri fetide ºi ameþitoare, þi-o mai poate oferi.

Iar dacã ne uitãm pe forum, în ultimile douã zile, constatãm cã grosolãnia, vulgaritatea ºi gustul îndoielnic ne-au invadat. Oare aºa intenþioneazã Ion Corbu sã continue ?

Iatã ce declara Ion Corbu la data de 11.04.2003:

„... Europa devine o mare familie. O familie care a uitat ororile razboaielor, ale resentimentelor si, de ce nu, ale disputelor si urii si care, iata, a gasit resursele necesare sa treaca peste tot ce a dezbinat-o si sa alega numai ce o uneste.
De acum încolo putem vorbi de o noua entitate si anume de "cetateanul european". "Europeea" vine neconditionat în slujba acestuia. Ea se constituie într-un proiect integrat de a aduce în aceasta "agora electronica" preocuparile si problemele acestui cetatean, aspiratiile sale, dorinta de cunoastere si cooperare reciproca precum si tot ceea ce prezinta interes pentru el. De la Atlantic pâna la Marea Neagra, de la Marea Nordului pâna la Marea Mediterana. Directiile mari de abordare ale acestor preocupari se situeaza în sfera culturii, literatura, arta, în sfera politicii, a economicului, stiintei, tehnologiei, ecologiei, sanatatii si nu în ultimul rând în domeniul civic si social. Personalitati ale vietii culturale, artistice, politice, economice si altele, din diversele colturi ale Europei, vor fi, împreuna cu cetateanul european obisnuit, realizatorii si beneficiarii acestei publicatii. Înca de la acest numar pilot o serie de personalitati care reprezinta membrii de onoare ai publicatiei si-au exprimat adeziunea fata de acest proiect si pe aceasta cale le multumim tuturor. Ne dorim un schimb viu de opinii, puncte de vedere schimb de informatii, analize comparative, pe scurt tot ce poate fi pus în slujba cetateanului european ca experienta pozitiva si realizari demne de interes”.

Citind declaraþiile lui Ion Corbu ºi vãzând ce se discutã astãzi pe forum întreb: Domnule Corbu, chiar ne crezi proºti ? Te-ai gândit oare vreodatã cã trebuie sã dai socotealã pentru ceea ce declari numai de formã ? ªi nu ne dai nouã, pentru cã noi îþi suntem contemporani ºi ne manifestãm umili pentru cã venim din epoca securisto-comunistã. Tebuie sã dai socotealã urmaºilor noºtri. Ori poate cã dumneata consideri cã dacã noile orientãri sunt securistoide ºi, prin urmare cã te vom privi cu capul plecat, se poate continua cu aceste orori care evidenþiazã numai inculturã, prost gust ºi vanitate ?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  maestre Ct Popescu va-ncurcai scuze
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-03-04 22:06:00
         
 
  maestre Badea,
Tehnica m-a oprit sa-ti replic pana acum.
Se vede un oarecare verb erectil l-a mata da tare mi-e teama ca iei ceva albastreli literare.
Sa-ti explic:
Mi pn zilele trecute, vedeam cum ne cotrobie printre comentarii un cel de pripas cu form ndoielnic, arogant i nedemn, un fel de umbr caricatural a subcontientului unui personaj nedefinit dar nedemn, pus pe har i cu atitudine provocatoare.
,,catelus de pripas cu forma indoielnica????
adica mi-s caine dar iau forma vasului adicatelea sunt caine dar nu prea....
,,arogant si nedemn"
demn de ce de textuletele matale valoroase corect maestre iarta-ma nu-mi plac pentru ca jur atat textele matale cat si manelele sunt atat de adanci pentru mine incat dracu sa ma ia daca le inteleg.
,,arogant" aici ai dreptate monser eu ma laud ca am facut carate si ca ma retrag sa scriu romanite , eu ma infoi si sar la creasta pintenog, eu si numai eu. Am duhul trufiei ca nu pot ma daloc da daloc sa debitez ca musiu Badea atatea aforisme si copiez ca dansu veritabil Xerox Antelectuel opere maiastre cu autorii lor incorporati. Dealtfel cred ca Ct Popescu e doar un nick al celui ce-si zice Badea dar asta e alta poveste.
Un fel de umbra caricaturala a subconstientului....mama ce alambicat Freud si sotia lui lesbiana sarbatoresc Dragobetele.
Acum tre sa-ti zac o parere aroganta. Intr-o fraza folosesti de doua ori cuvantul nedemn; ceea ce nu se face maiestre asa ca da mata fuguta la dictionarul de sinonime. Pacat puteam sa jur ca ai simtu limbii.
,,κi spunea Ecsintescu Virtual, semn c proprietarul nickului are o fantezie limitat."
da maestre recunosc aici m-ai prins, mata care iti zici CT Popescu ai imaginatie de gigolo zau.
N-ai putut sa gasesti altceava ce pacat. Incearca Miaunel si Balanel, Jackil si Hide, Bonnie si Clyde ca tot te dedublezi asa mahmur in Badea si Oreste.
Maestre imi pare rau sa te ranesc in intuitie.
Habar n-am cum dracu poate cineva sa traga concluzia ca asa fi dl Corbu. Zau nu sunt nici acum nici in alta viata viitoare cu toate ca nu mi-ar displace, pentru ca indiferent de ce face sau de ce zice Dl Corbu prin creearea acestui site a facut un lucru bun. Chiar daca habar nu are de poezie si literatura chiar daca se comporta ca un despot chiar daca se lanseaza in epigrame puerile. Ei maestre pricepusi acum?
La buna vedere...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-03-04 22:05:09
         
 
 
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-03-04 19:08:57
         
 
  :))))Multumesc, Liviule, asa am sa fac, ba chiar mai mult, am sa ma uit si incrucisat, mai bine in plus decat in minus ! :)))  
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-03-04 14:49:27
         
 
  Iaca, te lmuresc eu.
nti te uii n stnga, apoi n dreapta, nainte, napoi, dup care, dac tot te plesnete cineva dup ce te angajezi la intrarea pe site, i dai palme n oglind c nu te-ai uitat i n sus...
Cam atta pricepui...atta te lmurii...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-03-04 14:43:54
         
 
  :)))) Lory, te tii de sotii :)) ai dat de gust, ai?! :)))) Da' ce-i cu nebunia asta pe site, ID-uri, teroristi, CT popey isterizat, stele luate, date, luate, ca nu pricep nimic?! Imi zice si mie cineva, ceva, sau trebuie sa ma descurc singurica ?  
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-03-04 14:26:50
         
 
  Nu, pe Pan il ameninta Mossadul cu moartea daca se tine de prostii, n-ai aflat? Chiar el a declarat-o, insa se pare ca nici frica nu-i stapineste ura fata de transhumanta "ceredinciosilor" de la agonia la europeea, inainte de 2007 :-) Ca sa vezi, preotii astia simpatizanti ai lui Paul Guma. ...Goma?? :-)

 
Postat de catre Joe King la data de 2006-03-04 14:22:03
         
 
  Sau param Pan.. Pan..?!


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-03-04 14:03:04
         
 
  param pam pam!

OCHII TI, LOREDANA CRISTEA!!!
 
Postat de catre Eugenia Panico la data de 2006-03-04 13:57:12
         
 
  Adic:

M ntreb, cam indignat,
Dac e plan, de ce-i i plat?..

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-03-04 11:12:10
         
 
  Daca aveti ceva de spus in plan literar, va ascultam cu mare placere.
Lory Cristea

N-ai cerut-o n zadar,
Minunea s-a ntmplat,
El, n planul literar
A scos ceva, dar foarte plat.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-03-04 10:55:52
         
 
  Accent de meloman

Mai ieri subordonai ne-ai prezentat
i ne-ai vorbit ceva de un concert
Subliminal astfel ne-ai informat
Cum stai tu cu accentul pe Schubert!
 
Postat de catre Aleodor Covrig la data de 2006-03-04 10:43:30
         
 
  ,, cins fie talentata amazoan cu sete de rzbunare i preocupri sterile ?''

dar dac e amazon,
sgetnd de la balcon
sgeile ei sterile
pentru unii, puierile?

 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2006-03-04 10:41:36
         
 
  i toat lumea se ntreba surprins: cins fie talentata amazoan cu sete de rzbunare i preocupri sterile ?

Printre lucruri mai sterile
(glumele cu iepurii)
face i-altele, utile:
vaccineaz puierii!..

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-03-04 10:38:00
         
 
  Intre timp v-am citit cu atentie d-le Popescu, nu va spun cine sunteti dar este foarte interesant motto-ul dvs.: ,,Ce-i ru, s fie chiuretat.
Ce-i bun s fie promovat ``. Cu tot respectul, daca aflam pe careva ca fiind rau, cine se ocupa de chiuretaje? Daca sunteti atat de ofuscat de valoarea scazuta a site-ului de ce va mai implicati atat de tare? Imi amintesc atunci cand ati atacat-o pe Carmen, intr-un mod rusinos, daca erati in stare, trebuia sa va ,,luptati`` cu ea in catrene, pentru ca este o epigramista cum rar am intalnit, dar ati preferat s-o insultati intr-un mod care v-a adus numai deservicii. Daca aveti ceva de spus in plan literar, va ascultam cu mare placere.
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-03-04 10:12:03
         
 
  Popescule, coboara din copacul ala inalt in care te-ai catarat sau pur si simplu...plonjaza. :-)  
Postat de catre Joe King la data de 2006-03-04 10:08:15
         
 
  Finalitate prelevat versus finalitate elevat

Ca s prelevezi o prob,
De calitate vreau s zic,
Pe textu-acesta, ca pe tob
E praf de neuron. Dar mic !
 
Postat de catre Aleodor Covrig la data de 2006-03-04 10:07:06
         
 
  Pe ce anume te bazezi Eugenia Panico, atunci cnd eti gata s pariezi c eu a fi Josefine Sgeata?
m-a bucura s am talentul i rapiditatea ei sau lui:)))
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-03-04 09:55:40
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Intre timp, m-a strafulgerat alta idee - puieril sta, n-o fi cumva ANAGRAMAREA lui iepuril?...precis asta trebuie sa fie,... m gandesc eu c in nici un caz nu poate fi AGRAMAREA lui pueril...nu fceai mata asa o monstruozitate de eroare...
Da o nedumerire tot rmane...
Anagrama asta vru sa fie pseudonim sau ..."
Liviu Borda


Extras dintr-un rspuns dat unui alt membru al atelierului ntr-un com. la "Culorile fundamentale ale existenei" - text al lui C.T.Popescu.
S fi fost oare alt membru?...
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-03-04 09:40:20
         
 
  Sageata

Un "O" mare de la OK.
 
Postat de catre Aleodor Covrig la data de 2006-03-04 08:55:05
         
 
  ,,Antrenai n jocul acesta puieril ``

Iepuri-m-a i n-am CUI
M rog Ecsintescului,
De vrea s mi-l dea pe-al lui
In timpul weekend-ului.

D-le C.T.C, dac te-ai luat dup versurile postate n profilul meu, nc odat te-ai fcut de rs, sunt sigur c nu e ultima oar, spre deliciul scriitorilor care-i satirizeaz zvrcolirile isterice. Este poezia unei englezoaice, pe nume Wendy Cope, dar sigur n-ai auzit de ea.
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2006-03-04 08:51:59
         
 
  Unuia

Azi CT-ul second hand
Ne d nou lecii :
Demascri pentru weekend:
ntr-un cuvnt : frecii !
 
Postat de catre Aleodor Covrig la data de 2006-03-04 08:11:30
         
 
 
Am fost dat n vileag!
Ca autor de catrene de doi bani (vechi), pentru care transpir o noapte ntreag i cu ultimele puteri mai apuc s le postez, m simt direct vizat de ctre autorul acestui articol i m simt ruinat (i plmuit) de un atare fin observator a tot ce se ntmpl pe aici. Dac aveam i clone, acum ar fi sucombat cu siguran (securitate) la aceast dare n vileag. Dac (m) scap cu bine, mai scriu la noapte un catren.
 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2006-03-04 06:49:45
         
 
 
Sorine, nu mai am decit texte vulgare, in tolba.
Asa ca, trec doar ca sa enervez comunistii :-)
imtr-un mod violent dar nu....vulgar. :-)

Ar trebui sa ma vizitezi ( la profil ) n-ai nimic de pierdut.
 
Postat de catre Joe King la data de 2006-03-04 03:16:14
         
 
  ohoooo! joe!!! de cnd nu te-am mai "vzut"!? are u here to stay? :P  
Postat de catre sorin despoT la data de 2006-03-04 02:32:19
         
 
  Ecsty draga, cete popa escu nevirtual asta, e un comunist din ala inrait :-) Latra tare dar a uitat ca dupa '89 comunistii doar pling la mormintul geniului, fara efect prea mare.

Si ca un securist din ala care-si da importanta de patriot, baga "informatii" camuflate.
Dar e doar...Paranoia. Cu multa siguranta de sine.:-)
 
Postat de catre Joe King la data de 2006-03-04 02:08:31
         
 
 
josephine sgeat este lory cristea! pe pariu?

 
Postat de catre Eugenia Panico la data de 2006-03-04 02:04:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE