FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de CT Popescu

Sunt o persoanã publicã. Serioasã. Nu am timp.
Sunt conºtient de rãul pe care îl fac oamenii. Toþi. Fãrã excepþie.

Acest forum mi-a atras atenþia. Il urmãresc de un an. Nu-mi place. Prea multã gargarã. Mirosuri fetide. Golãnisme. Grosolãnie. Veleitarism. Tendinþa vulgaritãþii de a stãpâni talentul. De a-l subordona ºi distribui discreþional.

De ºase luni vreau sã intervin. Am fãcut-o pe alte cãi, fãrã succes. Nimeni nu este interesat sã vã ajute. Nu pot sã mã implic direct, din motive lesne de înþeles. Am gãsit aceastã soluþie: scriu la trei forumiºti de aici. Ei modificã textul (uneori justificat) pentru a estompa personalitatea de bazã. Dupã inserarea modificãrilor mi le transmit pentru accept. Apoi le afiºazã sub nickul meu. Le ofer contraservicii ºi sunt oneºti. Uneori refuzã ºi-mi explicã de ce. Motivele le sunt întemeiate ºi îi respect.

Nu voi rãspunde provocãrilor de nici un fel. Dumneavoastrã aveþi obligaþii faþã de toþi membrii forumului. Eu, nu. Dacã nu acceptaþi intervenþia mea sincerã ºi dezinteresatã, mã voi retrage.

Sintagmele „imatur”, „puieril”, „ciociolina” ºi altele, sunt metafore care aprind numai minþile celor care au numai plãcerea de a stãpâni. De a ieºi în faþã cu orice chip. Iniþial am postat aici unele poezii care mi-au fost ridicate în slavã. Nejustificat ºi vulgar. Un singur forumist a încercat sã mã priveascã just. A renunþat din cauza vulgaritãþii care se iþea în rânjete proteguitoare. M-a deranjat ºi mi-au atras atenþia. Din curiozitate, le-am citit creaþiile literare. ªi ele m-au dezamãgit. Nu spun de ce, cã iar se aprind. Se aprind degeaba. Nu rãspund la provocãri. Nu mã intereseazã viaþa lor personalã. Nu mã intereseazã opera lor. Sã le citeascã cei ce sunt interesaþi de ea. In definitiv, nu am obligaþia sã port discuþii prelungite cu oameni care nu înþeleg decât numai propria lor manifestare.

Vãd cã lucrurile au mers prea departe ºi au dus la amputarea uneia dintre poeziile mele care-mi este dragã. Iar termenul utilizat de mine, care nu se aflã în dicþionar, este tot o metaforã ºi întregea un tablou. Din cauza asaltului veleitarismului ºi a vanitãþilor, mi-aþi amputat opera. Acum îmi adresaþi nemeritat, „aruncat peste gard”, termenul de obraznic. De ce ? Pentru cã v-am arãtat diferenþa între declaraþiile iniþiale ºi situaþia deplorabilã în care a ajuns forumul ? Credeþi cã aºa aþi rezolvat problema ?

Ultimile dvs. intervenþii v-au dezgolit ºi mai mult. Greºiþi iremediabil. Nu se poate face artã utilizând forþa împotriva celor ce criticã cu bunã credinþã. Vã recomand sã utilizaþi forþa împotriva vulgaritãþii, a golãnismelor, a veleitarismului, a dorinþei vulgaritãþii de stãpânire. Cercetaþi în apropierea dvs. Aveþi ce descoperi.

Nu mã intereseazã dacã scrieþi sau nu sub alte pseudonime. ªi nici ce urmãriþi prin aceasta. Am evidenþiat numai la ce se poate ajunge dacã dvs. acþionaþi aºa. Ce poate crede lumea despre asta. Eu am vrut numai sã vã sublºiniez diferenþa între declaraþii ºi starea actualã a forumului. Nu eu sunt vinovat. Analizaþi cauza, nu efectul.

Nu doresc puncte. Nici stele. Sunt mulþumit dacã pot sã intervin în termenii despre care v-am vorbit. Nu sunt specialist în informaticã ºi nu mã intereseazã acest lucru. Explicaþia pe care aþi dat-o „atacului informatic” este deplorabilã. Ca ºi metodele brutale pe care vãd cã le etalaþi la vedere. Fiþi mai discret. Altfel, adevãratele valori vor pleca ºi vom asista la aceiaºi bãlãcãrealã care persistã aici de aproape un an (de atunci am constatat eu). Prezenþa dvs. nu trebuie sã fie simþitã astfel. Sunteþi mult prea la vedere iar oamenii cu care lucraþi nu sunt de calitate (este pãrerea mea, personalã).

Vã sugerez o soluþie pe care o utilizeazã ziarul Ziua. Afiºaþi IP-ul de la care scrie fiecare. Nu cel real care sã poatã fi utilizat ulterior de cei rãu intenþionaþi. Un IP propriu rezultat în urma transformãrii IP-ul forumistului. Astfel vede toatã lumea de unde se introduce textul. Nu înseamnã cã îngrãdeºti libertatea autorului. Înseamnã sã faci publice anumite informaþii concomitent cu asigurarea protecþiei celor ce scriu. Consultaþi specialiºti în informaticã iar rezultatul lor nu trebuie sã îl aduceþi la cunoºtinþa nimãnui. Cã nu este vreo artã în aceastã specialitate. Cel puþin pentru oamenii de aici pe care cred cã îi intereseazã numai arta literarã ! (Mi-l închipui pe Nichita Stãnescu încercând sã înþeleagã IP-ul personal !).

Al dvs.,
CT Popescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE