FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Mașo, Biba și Tristuța (2)
Text postat de Florentin Sorescu
Și dacă v-am vorbit de vise nu este deloc întâmplător, ci pentru că de la un vis a început și cele ce vă povestesc, și anume s-a întâmplat ca într-o dimineață de vară un pui de furnică să se trezească din somn cu o lacrimă mai mare decât cel mai mare grăunte pe care l-a văzut vreodată neamul furnicilor, atât de mare încât nicio furnică nu ar fi putut-o duce în spate, iar mama furnică s-a speriat foarte și s-a îngrijorat văzând cum puiul ei a plâns o lacrimă atât de mare, și l-a întrebat Ce ai visat tu, puiul meu, ce ți s-a întâmplat, iar puiul de furnică nu putea scoate nici un sunet, nici măcar unul mic de tot, ci abia după ce mama furnică l-a mângâiat îndelung și l-a sărutat de-abia atunci a putut vorbi, iar ceea ce spunea era atât de trist încât mama furnică a început și ea să plângă încetișor, doar că larcrimile ei erau mici mici mici, mici de tot, atât de mici încât puiul de furnică nu putea să le vadă, și pentru că visul era imposibil de înțeles mama furnică s-a dus într-un suflet la cele mai înțelepte furnici și le-a povestit de-a fir a păr cum puiul ei visase niște pești, numai că peștii aceia nu erau ca toți peștii, ci extrem de ciudați, pentru că în loc să înoate în apă stăteau așezați pe niște scaune și plescăiau din buze ca și cum ar fi vrut să spună ceva, Adică cum așezați pe scaune, au întrebat cele mai înțelepte furnici, Pur și simplu așezați pe scaune ca niște oameni mari, așa mi-a povestit puiul meu, într-o sală rece și întunecată, Ciudat, a spus unul dintre înțelepți, foarte ciudat, iar la un moment dat puiul meu a început să deslușescă ce zic, Noi suntem aici pentru că urmează să fim mâncați, au spus ei oftând, dar mai rău și mai rău este că nu ne omoară dinainte, ci vor să ne mănânce de vii, de-asta suntem așa supărați, și alt vis nu avem decât să ne omoare și pe noi înainte de a fi mâncați, Ciudat, au spus și ceilalți înțelepți, foarte ciudat, după care a apărut un om și a început să râdă ca un nebun iar ochii peștilor s-au făcut și mai triști, apoi nu mai știu ce s-a întâmplat, pentru că puiul meu a început din nou să ofteze și să plângă cu lacrimi mari, mult mai mari și mai grele decât poate duce în spate un pui de furnică.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE