FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Trump și abuzurile statului paralel
Text postat de Emanuel Cristescu
Scrie pe FB, domnul Daniel Dragomir: ”Acum cateva minute, liderul lumii libere a postat urmatorul text pe Twitter.
Presedintele Trump spune ce spunem si noi de ani buni. A venit vremea sa urmam exemplul american si sa facem ordine in Romania. Toti cei care au comis abuzuri in numele “luptei anti-coruptie” vor trebui sa raspunda. Nu printr-o lege paralizata a raspunderii magistratilor. Nu. Vor trebui sa raspunda penal pentru toate vietile distruse in acesti ani:
“Peoples lives are being shattered and destroyed by a mere allegation. Some are true and some are false. Some are old and some are new. There is no recovery for someone falsely accused - life and career are gone. Is there no such thing any longer as Due Process?”
Viata oamenilor este distrusa si distrusa de o simpla acuzatie. Unele sunt adevărate și unele sunt false. Unele sunt vechi și unele sunt noi. Nu există nici o recuperare pentru cineva acuzat în mod fals - viața și cariera au dispărut. Mai exista un proces corect?”


Scrie corect însă m-a surprins total propoziția ” Nu printr-o lege paralizata a raspunderii magistratilor.”

Am comentat pe pagina respectivă. Iată comentariul meu:
”Am sperat în Trump dar nu am sperat să meargă până aici. (Evident că Trump este departe de a fi un înger. Dar dacă nu ieșea el președinte, ticăloșiile clintoniene ar fi intrat pe o nouă spirală care ar fi sufocat și mai mult lumea) Faptul că a dat exemplul ”America first!” ne-a dat și nouă șansa să spunem ”România first!” Apoi întoarcerea la firescul și naturalul lumii poate fi dătătoare de speranță. Și mă gândesc că poate, făcând presiune publică, se va organiza referendumul pentru familia normală.

Ce m-a surprins în topicul de mai sus? Formularea ”Nu printr-o lege paralizata a raspunderii magistratilor.” Păi multe dacă nu toate abuzuriule, înscenările, dosarele prefabricate și toată avalanșa de nenorociri care au distrus vieți, destine, familii și, în final, au adus România în pragul distrugerii, de aici pleacă. De la lipsa oricărei răspunderi a procurorilor și judecătorilor. Numai așa rejectatul național a putut să-și subordoneze Justiția și să o transforme într-o armă politică letală.. De aceea se opun, cu toată forța, modificării legilor justiției. Aici este cheia. Sunt în stare să dea foc la țară, la planetă, numai și numai să nu se legifereze cumva răspunderea magistraților. Fără o astfel de răspundere lucrurile vor merge din rău în mai rău.

Niciun magistrat onest și care judecă în spiritul legii și pe baza legii nu poate fi paralizat de legea răspunderii magistraților. Cei incorecți, care trafichează sentințe ori dau sentințe comandate aceștia da, au tot dreptul să fie paralizați. Pentru că ei conștientizează că nu vor mai putea face ticăloșii. Doar că ticăloșii li se vor mai cere să mai facă. Pentru că au dosare grele cu care au fost și sunt șantajați.

De aceea acest aspect trebuie să fie esențial pentru noi, cetățenii României care dorim însănătoșirea vieții în țara noastre.

Mă gândeam, și am tot propus, ca, mai mult, prin tragere la sorți aleatorie, anual să se verifice prin sondaj, un număr de dosare. Pentru a se vedea, public modul cum au judecat. Iar acolo unde se constată, incompetență sau premeditare, judecătorii respectivi să fie excluși din magistratură.

Cum adică, dacă un mare chirurg, operează un judecător și greșește (nu mai vorbesc de o posibilă greșeală premeditată) să răspundă dar nu judecător care judecă greșit, ori, de multe ori, la comandă, un chirurg, să nu răspundă?”

Mai adaug că, încă din 23 august când providențialul domn profesor, Tudorel Toader, a prezentat proiectele legilor Justiției am intuit că se va ajunge aici. De aceea am inițiat propunerea de susținere a acestor legi. Nu sunt legi ideale dar sunt un extrem de mare pas înainte.

Mă minunez cum cetățeni onești ai României și nu dintrte aceia care habar nu au pe ce lume trăiesc, nu înțeleg că, oricând, ar putea deveni ei înșiși victime ale unui abuz al magistraților! Cu toate acestea fac tot ce le stă în putință ca legile justiției să nu se reformeze. Adică, să rămâna așa cum sunt și să permită noi și noi abuzuri. Fără ca magistrații să poată fi trași la răspundere!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dle Cristescu,
Mă minunez cum stați să vă pierdeți timpul și să vă risipiți energia, încercând să le argumentați indivizilor ăstora cum stă treaba. Vorbiți la pereți. Misia lor e clară. Stricați orzul pe gâște!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-11 08:23:40
         
 
  PS. Condamnările României la CEDO (v-am dat link-ul. L-ați deschis?) sunt halucinații de-ale mele. Și apoi ce mai este și CEDO asta?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-02-11 07:48:01
         
 
  Domnule Cioacă, ar fi inutil să reiau argumentele cu privire la Referendum. Dar, dacă citiți de mai multe ori, poate poate vă luminați. Și aflați și unde au fost trădările. Da, Referendumul a fost fraudat. De cercurile pro - băsiste.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-02-11 07:45:38
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ce sofisme puteți face!

Butoanele puterii paralele. Butoanele puterii de a șantaja și de a avea magistrați la ”mân㔠Butoanele puterii câmpului tactic. Și altele. Dar oricât aș încerca să vă ajut nu am să reușesc. Pentru că setarea dumneavoastră vă face asemenea soldatului uitat în junglă.

Procesul lui Voiculescu va intra în analele proceselor înscenate. Tatăl ticăloșilor a recunoscut unde și cum s-a decis să fie judecat și condamnat Voiculescu. La el în birou.

Eu nu am spus că este curat ca lacrima, maestre al răstălmăcirilor! Eu am spus și pot argumenta, că procesul în care a fost condamnat a fost unul abuziv, înscenat în care s-a încălcat tot ce se putea încălca. Un asemenea proces, pentru a fi credibil, trebuia să se desfășoare impecabil. Cu respectarea tuturor procedurilor. Ori el s-a desfășurat cu NErespectarea tuturor procedurilor.



 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-02-11 07:41:50
         
 
  "În concluzie, Referendumul nu a eșuat ci rezultatele sale au fost fraudate și deturnate.”
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Cred ca este un unicat in istoria universala ca un partid care este la putere si organizeaza un referendum sa deturneze acest referendum in favoarea opozantilor referendumului. Fiindca, din cate imi amintesc eu referendumul a fost organizat de PSD. Ministrul de interne responsabil cu supravegherea referendumului era PSD-ist. Ce e drept e drept, ministrul Ruse a refuzat sa execute un ordin dat de Victor Pontulica pe motiv ca nu vrea sa intre la parnaie.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-02-11 07:40:00
         
 
  "S-a ajuns până acolo că Justiția a devenit o armă în mâna unor politicieni aflați la butoanele puterii. Situația a devenit intolerabilă și nu mai poate continua astfel"
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Deci, conform celor spuse mai sus de dumneavoastra, in momentul de fata justitia este o arma a PSD-ului care este la butoanele puterii. Si atunci de ce vrea PSD-ul sa schimbe justitia si favoarea cui?
p.s.
Si Dan Voiculescu ziceti ca este nevinovat? Eu stiam ca a fost condamnat pentru fraude, dar dumneavoastra sustineti ca el este curat ca lacrima. Daca si ceilalti sunt la fel de nevinovati cum este Dan Voiculescu, justitia din Romania nu ar trebuii modificata ci desfintata. Pentru a se taia raul de la radacina. Intr-o tara condusa de sfinti ca Adrian Nastase, Victor Ponta, Liviu Dragnea, Dan Voiculescu nu cred ca mai este nevoie de justitie.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-02-11 07:25:43
         
 
  Dragnea procesul înscenat cu privire la Referendum:

Dosarul Dragnea


In plus, recent am primit un chestionar cu întrebarea:

”De ce REEFERENDUMUL national din 29 iulie 2012 privind demiterea lui Traian Basescu din functia de presedinte al Romaniei a esuat ?”

Răspunsul meu:
Părerea mea este că Referendumul, în sine, nu a eșuat. Dimpotrivă, a fost un succes prin participarea la vot pste 8 milioane de persoane dintre caee 7,4 milioane au votat pentru demiterea lui Băsescu.

Cred că întrebarea ar trebui reformulată astfel: ”De ce în urma Referendumului național din 29 iulie 2012, privind demiterea lui Traian Băsescu din funcția de președinte al României, cu toată larga participare a românilor și cu toate cele 7,4 milioane de voturi pentru demitere, acesta a mai rămas 2 ani la Cotroceni?”

- Rezultatele Referendumului au fost falsificate prin implicarea unor instituții ale statului și a unor persoane din anturajul mafiot al lui Traian Băsescu persoane, fie interesate de rămânerea la putere a lui Băsescu, fie șantajate de către acesta și echipa sa:
-
o Comunicarea unui număr de alegători exagerat de mare de către fostul ministru de interne. Acest număr fantezist a scos la iveală implicarea incorectă a lui Ioan Rus din motive care ar trebui anchetate de către o Comisie Parlamentară. A fost prima și principala acțiune de falsificare a rezultatelor.
-
o Implicarea procurorilor în procesul electoral și preluarea de către aceștia a documentelor de la Autoritatea electorală. (fapt inacceptabil și care, de asemenea, ar trebui anchetat)
-
o Activarea unor agenți de influență ai României, plasați în diverse țări care au scris lucruri neadevărate despre Referendum și au reușit să creeze opinii favorabile lui Traian Băsescu deși acesta, practic, fusese demis. Și această acâiune, care a dus la deconspirarea unor agenți de influență care trebuia să servească interesele României nu ale unui președinte demis)
-
o Implicarea unei puteri străine în falsificarea Referendumului prin inducerea în opinia publică a ideii că ar fi fost falsificate 2 milioane de voturi. Fapt total fals. Cu toate instituțiile statului în mână, cu toată implicarea acestora și a lui Traian Băsescu, nu au putut fi demonstrate ca fiind fraudate decât circa 7 voturi. Dar minciuna a prins și rezultatele Referendumului au fost deturnate.
-
o Lipsa de reacție fermă a organizatorilor Referendumului privind constatarea corectă a rezultatelor Referendumului.
-
o Pasivitatea și lipsa de implicare a liderilor USL privind apărarea rezultatelor Referendumului. Ascestea au condus la neîncrederea populației și la pasivitatea acesteia în a apăra rezultatele votului. Dacă liderii ar fi fost hotărâți, nu ar fi fost lași și fricoși și ar fi cerut poporului să iasă în stradă și să apere rezultatele votului, sub presiunea milioanelor care ar fi ieșit, rezultatele Referendumului ar fi putut fi impuse.
-
o Cum s-a dovedit mai târziu în cadrul USL au existat trădători iar Ponta și Antonescu fie au trădat fie au fost șantajați să trădeze. De altfel, ieșirea, mai târziu din cursa electorală a lui Antonescu a confirmat că a fost ceva în neregulă cu acesta. Apoi, Ponta, după spusele chiar ale lui Traian Băsescu, ar fi fost ofițer acoperit SIE și, prin urmare, a executat ordinul de a se face totul ca Băsescu să Rămână.
-
o Implicarea cancelarului Germaniei în acest proces care, din interese pe care, poate, istoria le va dovedi, în realizarea unei atmosferefavorabile preledintelui, în fapt, demis. Nu se poate ca aceasta să fi luat de bună minciuna lui Băsescu referitoare la faptul că în Constituția României nu ar fi fost prevăzută posibilitatea demiterii președintelui. (Constituția României este publică iar Germania are o ambasadă puternică în România. Așa că minciuna lui Băsescu a fost acceptată premeditat pentru ca doamna cancelar să-i acorde sprijin politic. Ca, de altfel și alți lideri și chiar lideri UE. Probabil pentru a nu se crea un precedent și a nu li se da și altor popoare ideea că și alți lideri europeni ar putea fi demiși)

În concluzie, Referendumul nu a eșuat ci rezultatele sale au fost fraudate și deturnate.”
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-02-11 06:23:23
         
 
  Domnule Cioacă,

Sunt nenumărate exemple de abuzuri și înscenări.


Întrebați: ”Ce-i impiedica pe puscariasii nostri celebri sa faca acest pas?” Lipsa motivărilor, în timp util, a făcut să intervină prescrierea și mulți să nu se poată adresa CEDO. Acuma nu trebuie să credem că în toate procesele s-au făcut abuzuri. Dar s-au făcut prea multe ca situația să mai poată fi tolerată!


Erori judiciare dintre care amintim: cazurile Țundrea, Constantin Mornea, Gheorghe Hogaș etc.


înscenări pentru a satisface diverse comenzi politice și a elimina adversari politici ca Dan Radu Rușanu, Paul Păcuraru, Dan Voiculescu și mulți, mulți alții.

În alte situații s-a mers până acolo încât au fost scoși, din complete, judecători. Cazul Mustață este revelator.

Toți oamenii de bună credință care au avut de-a face cu Justiția au putut constata pe propria lor piele abuzuri, arbitrariu și nedreptate. Pe bună dreptate oamenii constată că Justiția a fost pervertită și este departe de a ceea ce ar trebui să fie. Adică un serviciu public de administrare a dreptății în care oamenii să aibă încredere.
S-a ajuns până acolo că Justiția a devenit o armă în mâna unor politicieni aflați la butoanele puterii. Situația a devenit intolerabilă și nu mai poate continua astfel.


Decizii CEDO de condamnare a României
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-02-11 06:12:25
         
 
  "Mă minunez cum cetățeni onești ai României și nu dintrte aceia care habar nu au pe ce lume trăiesc, nu înțeleg că, oricând, ar putea deveni ei înșiși victime ale unui abuz al magistraților! Cu toate acestea fac tot ce le stă în putință ca legile justiției să nu se reformeze. Adică, să rămâna așa cum sunt și să permită noi și noi abuzuri. Fără ca magistrații să poată fi trași la răspundere!"
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Puteti sa-mni spuneti si mie ce castiga un magistrat roman atunci cand face abuzuri condamnand cetateni nevinovati cu buna stiinta?
Si de ce-si cauta acesti magistrati victime nevinovate mai ales printre politicienii care sunt la putere? Ce interes ar avea ei sa fie la cutite cu un puternic al zilei cum este Liviu Dragnea?
Si inca o intrebare, cate din aceste condamnari nedrepte am mers la recurs la forurile juridice ale UE? Eu nu am auzit ca Sorin Ovidiu Vantu, Adrian Nastase, Viorel Hrebenciuc, Dan Diaconescu, Elena Udrea, Gigi Becali, Dan Voiculescu, Liviu Dragnea sa fi facut apel la tribunalul de la Strasbourg. Ce-i impiedica pe puscariasii nostri celebri sa faca acest pas?
Lipsa de parale pentru a-i plati pe avocati?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-02-11 04:11:24
         
 
  "Dar dacă tu, ciocălău, dacă ai fi victima unui astfel de abuz și-ai sta nevinovat vreo câțiva ani pe la mititica (mâncai-a-i floricica!), cam cum ai reacționa?"
(Ioan Peia)

Domnule Peia,
Un capitalist de talia dumneavoastra, care, dupa propriile marturii, a platit statului ne-paralel un milion de euroi in taxe, nu are de ce sa se teama nici de cele mai nedrepte legi ale statului paralel. Asta in cazul ca veniturile dumneavoastra nu au fost asa de mari incat datorati fiscului doua milioane de euroi.
p.s.
Va rog sa veniti cu cateva exemple concrete de victime ale abuzurilor juridice din Romania; in afara de victimele cele mai celebre pe care le stim cu totii: Sorin Ovidiu Vantu, Adrian Nastase, Viorel Hrebenciuc, Dan Diaconescu, Elena Udrea, Gigi Becali, Dan Voiculescu, Liviu Dragnea si altii din aceiasi liga al caror nume imi scapa in momentul de fata.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-02-11 03:56:20
         
 
  Ciocălău,
În afară de poezia asta cretină, pe care ai învățat-o pe dinafară de la secureii tăi, care te-au transplantat peste gârlă, să faci gargară proglobalistă, altceva mai știi? Dar dacă tu, ciocălău, dacă ai fi victima unui astfel de abuz și-ai sta nevinovat vreo câțiva ani pe la mititica (mâncai-a-i floricica!), cam cum ai reacționa? Crezi că viața unui om căruia i s-a răpit libertatea nevinovat, nu are niciun fel de valoare? Păi dacă așa, ducea-te-ai în pușcărie, haoleo, praleo, că uitași de când fierbeai pe pirostrii rața creștinului, pe care-o șparleai din ocol, când făceai foamea p-aci, mangraonule! (Ăsta o fi termen jignitor, că nu știu!)

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-10 23:29:02
         
 
  "Cum adică, dacă un mare chirurg, operează un judecător și greșește (nu mai vorbesc de o posibilă greșeală premeditată) să răspundă dar nu judecător care judecă greșit, ori, de multe ori, la comandă, un chirurg, să nu răspundă?”
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Eu cred ca toti marii chirurgi, pana sa ajunga mari chirurgi, au taiat cel putin odata in viata
lor un matz care nu trebuia taiat; si nu i-a bagat nimeni la puscarie pentru asta chiar daca s-a dovedit ca nu matzul ci bisturiul viitorului profesor era vinovat de taietura gresita. Fiindca daca ii bagau la parnaie pe toti manuitorii de scalpel care au gresit azi tara nu ar mai avea mari chirurgi.
Sa-i luam acum pe judecatori. Cum si ei sunt, precum chirurgii, tot oameni, pot gresi; si pentru a corecta greseala unui judecator, care intre noi fie spus, nu omoara pe nimeni asa cum poate ucide o miscare gresita de bisturiu, in tarile civilizate exista curti de apel constituite dintr-un numar impar de judecatori, curti care pot botara prin majoritate de voturi daca judecatorul de rang inferior a gresit sau nu in judecata lui. Si daca a gresit, judecata gresita este corectata de acesta majoritate de judecatori de la curtea de apel. Toate cererile de pedepsire a judecatorilor care gresesc in judecata lor nu sunt altceva decat o politica de intimidare a sistemul judiciar de catre conducatorii corupti care sunt la putere. Fiindca pe Liviu Dragnea il doare in fund daca un amarat a fost condamnat pe drept sau nedrept pentru furtul unei paini. Toate incercarile lui de a schimba sistemul judiciar al tarii sunt facute numai cu scopul ca el si acolitii lui sa scape cu fata curata din toate plotogariile pe care le-au facut. Si inca ceva domnule profesor: tot in tarile civilizate cand se constata ca este ceva neinordine cu legile si trebuiesc aduse indreptari, aceste indreptari nu se fac decat atunci cand cei de la guvernare cad de acord cu cei din opozitie asupra modificarilor ce trebuiesc facute. Si stiti de ce fac acest lucru? Pentru ca modificarile facute legilor sa poata rezista si dupa ce ei nu mai sunt la putere.
Fiindca altfel, cand opozitia va veni la putere, va schimba si ea legile justitiei dupa bunul ei plac, si numai in favoarea ei. Si se duce dracului statul de drept.
p.s.
Ma amuza grozav gogorita cu statul paralel. Dupa cate stiu eu un stat, paralel sau ne paralel, ca sa poata exista si functiona are nevoie de politie, armata, graniceri, sistem de invatamant, sistem de sanatate, guvern,parlament si multe altele.
Cum de-alde Dragnea sustie ca el lupta impotriva statului paralel, inseamna ca Romania condusa de el este un stat neparalel, cu un parlament neparalel in care PSD-isti au o majoritate neparalela, un guvern psd-ist alcatuit din ministri neparaleli si asa mai departe. Puteti sa-mi spuneti si mie cine este prim-ministrul paralel al Romaniei, unde se intruneste parlamentul paralel al aceleiasi tari, sau daca fortele armate ale statului paralel roman fac sau nu parte din NATO? Ca armata statului neparalel roman apartine, dupa cate stiu eu, acestei aliante militare.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-02-10 22:51:34
         
 
  Cam puțin domnule Recheșan. Cam puțin. Că totul este clar explicat și ușor de înțeles. Dar dacă ați spus-o nu am motive să vă contrazic. Poate încercați lecturând de mai multe ori. Dacă nici atunci... Înțelegeți, neînțelegerea nu-i din textul pe care, metaforic, l-ați numit ”ghiveci”!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-02-10 21:56:13
         
 
  din tot ghiveciul twiterist am remarcat ”providențialul domn profesor Tudorel Toader!”
ooo,amore, more, ore, re probatur amicitiae.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-02-10 21:46:20
         
 
  Pentru asta - adică înțelegerea lumii în care trăiesc - trebuie glagorie. De unde, dacă a lor înoată în ulei de mașină, ars? Sau își vând conștiința pe un castron de terci, cu mirozne de șioroșim...
Oricum, ura antitrumpistă e colosală. Acum, alde rânjilă, emitenții de glume idioate, au făcut o mare descoperie, plimbată pe toate canalele media ticăloase: Trump nu are păr la ceafă! Nenorocire! În schimb, lor, haștagiști de pretutindeni, le-a crescut părul invers și îi gâdilă pe creier.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-10 21:16:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE