FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Rugăminte
Text postat de Emanuel Cristescu
1. Încercați să postați aici texte sau comentarii care vă aparțin. Europeea nu trebuie să devină panou publicitar sau gazetă de perete. Sigur, în limitele uzuale se pot posta și citate cu trimitere la link-ul respectiv.

3. Știți bine că nu toți userii dispun de facilitatea și de ce nu, prerogativa de a înstela texte. Această prerogativă a fost acordată în baza unor competențe literare evidente precum și a unei capacități de analiză și evaluate precum și a unui discernământ evaluativ probat.
Constat, cu mâhnire, că această prerogativă a fost transformată, de către unii, într-un fel de spirit de frondă, fiind înstelate texte fără valoare artistică. Unele nici măcar cu valoare propagandistică.

5. Cum știți, există posibilitatea modificării regulamentului. Voi reflecta zilele următoare cu privire la cele două fenomene cu care Europeea se confruntă.

Până atunci, dacă aveți opinii, cu privire la aceste aspecte le aștept.

Mulțumesc!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mă întreb dacă prevederea regulamentului:
Ce texte pot fi validate pe Atelier Literar - EUROPEEA ?
și mai ales articolul :
”Nu vor fi validate textele agramate evident, cu continut obscen, textele cu caracter de atac la persoana, textele injurioase sau care încalca legislatia internationala si interna, de exemplu: cele care îndeamna la ura de rasa, care discrimineaza categorii de cetateni, categorii etnice, tari, etc.” este în vigoare. Nu de alta dar comentariile și așazisele pamflete abundă în epitete și expresii de genul „ cioflingari, telefei, loazelor, lichelelor, v-a prostit de tot haștagismul, caporali ai kioveșismului nărod, ș.a.m.d.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-02-06 20:07:14
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE