FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Prostul de stânga și prostul de dreapta
Text postat de Florentin Sorescu
"Din cîte-mi spun unii, altii, irosindu-mi vremea, înteleg ca, în RSR, prostul "de dreapta" e altceva decît prostul PSD; incompetentul "de dreapta" e altceva decît incompetantul PSD; licheaua "de dreapta" e altceva decît licheaua PSD; iar hotzul "de dreapta" e CU TOTUL ALTCEVA decît hotzul PSD. "Dreapta" (care oricum e o impostura; în RSR neexistînd niciun partid adevarat de dreapta) asadar "dreapta" înnobileaza pîna si gunoiul. Ajunge sa te declari "de dreapta" si te-ai mîntuit, oricît de prost, oricît de incompetent si oricît de imoral ai fi. Sumedenie de moralisti "de dreapta", care mie, personal, mi-au facut, si-mi fac, viata un calvar, prin incompetenta, prostie si necinste, urla atît de sonor împotriva acestor metehne (identificate doar la PSD) încît nu stiu cum sa reactionez: sa pun mîna pe bici sau pe brici? Faptul ca PSD-ul e plin de scursori nu atrage dupa sine faptul ca "dreapta" e geniala si angelica. Daca ar fi fost ceva de capul acestei "drepte" 61% dintre români nu s-ar fi abtinut de la vot acum un an si ceva. Parca exista un verset în Evanghelie despre bîrna din ochiul tau si paiul din ochiul altuia. Dar, cum se stie, politrucii doar jura pe Evanghelie; nu mai au nevoie s-o citeasca. O citim noi, fraierii, ca sa ne consolam cu raiul de pe lumea cealalta." - Cristian Bădiliță (sursa, pagina de FB a acestuia)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Hai cu steaua, Rădulescule, ce vine după caporal?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-06 19:26:37
         
 
  Cam plin de el, don doftor în poliloghie sfințită!
Brusc, mi-a devenit antipatic, în clipa în care l-am văzut într-un tricou, pe care scria (reproduc cu aproximație, căci o cută la buric m-a împiedicat să văd ce mai e prin slogan, pe rândul ăla, dar am presupus):
„Noi, poeții, am scris istoria, urmează ca fraierii s-o trăiască sau s-o învețe pe de rost”!

Nu mai spune, neică sorbonistule! Da’ mare poet te mai crezi, de-aia ajuns să scrii tu istoria aia, de care noi, fraierii, n-avem habar? Citii una din creațiile pompoase și mă lămurii: flecuștețuri înflorite, cuvinte lustruite, împreunări de vorbe cu iz patrologic, precum zici că te-ai calificat prin străinătățuri. La ce-o folosi știința asta? Presupun că, dacă mare poet creator de istorie ești, apoi, dacă e să trecem la calificarea aia sorbonică, sunt convins că ai făurit lumeadoar pocnind din dește!
Ce mai simt nevoia unii să se-mpăuneze cu titluri și coronițe, care de care mai pompoase! Parcă smerenia, știam eu, e o caracteristică a slujitorilor ălui de sus. Nu păcatul fățărniciei!

Șoricel, auzi mă, că cică farierii sunt condamnați să trăiești istoria!
Tu de care proste ești, șoricel? De stânga sau de dreapta?
Sau, poate, de centru? Căz doară nu ai cum fi jănial, ca nenea ăsta întricoiat și sorbonit?
Sau te înscrii în afara cercului de fraieri care suntem, după cum susține tipul?
Sau, pur și simplu, tu ești doar prost degeaba?

PS: Rar ce e aia RSR, bibicule? Raiul Sorboniștilor Resurecți?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-06 19:24:02
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE