FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Întrebare și răspuns
Text postat de Emanuel Cristescu
Pe FB, o jurnalistă întreabă:

”Va rog sa imi raspundeti punctual, rational, fara sentimentalisme, ca sa pot lua o decizie:
1. De ce s-a modificat locatia protestelor de la Victoriei la Universitate?
2. Impotriva cui se protesteaza?
3. Care este scopul protestelor, concret, ce se doreste sa se obtina!
Va spun sincer ca am nevoie de ajutorul vostru sa ma clarific pt ca sunt din ce in ce mai confuza cu privire la protestele de strada.
Atentie! Nu zic nici ca e bine, nici ca e rau, nu judec. Vreau sa ma clarific! Va multumesc!”

Răspunsul meu:

”1. De ce s-a modificat locatia protestelor de la Victoriei la Universitate?
Nu am probe directe. Feelingul meu îmi spune că locația a fost mutată pentru impact. Creierele care au decis această mutare au vrut să asocieze protestul conotației revoluționare pe care PU îl poate conferi. În plus, în Piața Universității se poate bloca circulația. Ceeace poate produce tulburări. Adică pretexte pentru inițierea și escaladarea unui conflict.

2. Impotriva cui se protesteaza?
Generic, împotriva corupâiei! O fi corupția de acum, mai mare decât corupția din perioada în care peste 1800 de fabrici au fost devalizate? Când s-au făcut restituirile oneroase și s-au acumulat averile incomensurabile ale unora? Și totuși, atunci nu se protesta pentru asta. În subtext, am spus-o mai demult, sunt forțe interesate să dea foc statului, numai să nu se ajungă să fie promulgate legile justiției. Adică vor să nu avem o Justiție corectă ci o armă politică.


3. Care este scopul protestelor, concret, ce se doreste sa se obtina!
Concret, vor să obțină destabilizarea țării, blocarea învestirii Guvernului și în special, blocarea legilor justiției. Și înlăturarea coaliției de la guvernare. Nu prin mijloace democratice, după cum se vede. Ci prin lupte de stradă.

Dacă aveți ceva timp citiți la link:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=50757

cum s-a ajuns la această situație!”

Aveți și alte răspunsuri?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Dacă vă vorbesc de Proxima Centauri, cataif sau teorema lui Pitagora, dumneavoastră tot despre sex credeți că vă vorbesc."
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Cine a introdus in discutia politica sexul ingerilor, eu sau dumneavoastra? Pai spuneti-mi si mie, cine este mai obsedat sexul, eu, care niciodata nu am ravnit la sexul ingerilor, sau dumneavoastra care nu scapati nici o ocazie de a va lega de el?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-01-25 19:42:26
         
 
  cînd ditamai secretarul general al p.s.d. dă asemenea declaraţii ce ar mai fi de comentat?
http://m.adevarul.ro/news/politica/codrin-Stefanescu-codurilepenale-vor-modificate-mult-societatea-civila-e-partea-mare-carene-a-votat-vom-ministri-probleme-penalen-putem-1_5a68a164df52022f75d25222/index.html
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-01-25 11:04:20
         
 
  Bun răspuns! Pentru panoplia de răspunsuri la alt subiect.

Eu v-am vorbit de sexul îngerilor, de turci și de Imperiul Bizantin!

Dumneavoastră despre sexul chinezoaicelor și despre chinezi! Nimic nou sub soare. Dacă vă vorbesc de Proxima Centauri, cataif sau teorema lui Pitagora, dumneavoastră tot despre sex credeți că vă vorbesc.

Nu-i rău! Spune, dar zău dacă-mi mai amintesc cine,: ”căci vârsta nu ne dă-n copilării, ci ne găsește numai tot copii”
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-25 06:22:01
         
 
  "Să va amintesc de faptul că Imperiul cel mai longeviv din istorie s-a prăbușit ei preocupându-se de sexul îngerilor, în timp ce armatele turce erau la zidurile cetății?"
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Aici nu pot sa nu va dau dreptate, deoarece sexul a jucat un rol extrem de negativ in istoria Imperiului Bizantin. Chinezii, neavand ingeri au fost siliti sa se ocupe numai de sexul chinezoaicelor, lucru care i-a facut sa depaseasca miliardul. In cazul Poporului Roman lucrurile sunt chiar mai grave; fiindca ei, pe langa ca se ocupa de sexul ingerilor mai tin si toate posturile. Ca altfel am fi ajuns si noi cel putin la 50 de milioane si nu am bate pasul pe loc la 20 de milione de circa un secol.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-01-25 00:53:54
         
 
  Da,un răspuns concret viu și expresiv pe pagina juniorului. Probabil și sincer și asumat.

Răspunsul însă nu surprinde mintea care planifică și pune în aplicare. Adică, este răspunsul de suprafață. Când va ajunge la profunzimi, dacă va ajunge, deziluzia va fi pe măsură.

Se știe, cunoașterea înseamnă putere. De aceea manipulatorii captează, fascinează și fac în așa fel încât oamenii să cunoască doar ce vor ei, manipulatorii. Și îi integrează în mulțimi. Mult mai ușor controlabile. Ingineria socială face minuni.

Dacă ai forța să dai sclipiciul asurzitor la o parte, să analizezi și să gândești singur, poți avea revelația adevărului. Și atunci înțelegi capcana în care te afli. Și ceea ce, până atunci ți se părea coincidență se devoalează a fi premeditare. Atunci realizezi că te afli în capcana unei manipulări. Și da, mai ai o șansă de scăpare: să o contracarezi.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-21 16:51:43
         
 
  Un răspuns pe viu, concis și expresiv:

https://www.facebook.com/corneliu.atanasiu/posts/10215083954153129?pnref=story

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-01-21 09:18:23
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  El este un adevărat pattern! Îndeplinește, perfect legendat, întocmai și la timp misiunile!

În seara asta, pe televiziuni, erau mai mulți acoperiți decât de obicei. Noroc cu tresele care se zăreau printre cuvinte. La Realitatea și B1 a fost regal. Iar Digi s-a întrecut pe sine. Parcă, parcă și A3 a forțat un pic realitatea. RTV a ținut-o langa cu pensiile!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-21 00:36:42
         
 
  pai Bogdan Chireac nu era cu antenele ???  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-01-20 21:31:39
         
 
  eu, în locul dumneavoastră dle C. m-aș retrage strategic la Videle, Roșiorii de Vede sau Alexandria(nu cea din Egipt).e jale,pericolul crește lovește # asupra manifestanților au fost găsite arme, e drept deocamdate din plastic colorat, dar parcă poți să știi, Mițule, unde, cum și de ce lovește galibardienii?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-01-20 20:42:34
         
 
  Am uitat, am mai fost în piață pe gerul acela de crăpau pietrele când a căzut Boc. De cele din anii 90 nu mai țin minte. Dar știu că am fost când cu CADA, când a venit regele, exclusiv din curiozitate!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-20 20:40:36
         
 
  ”stau acasa fiindca sunt racit, mai precis, beau o tuica fiarta.” Îmi faceți poftă! Dar, din păcate, eu trăiesc cu intensitate evenimentele. Pe B1 Sorina Matei și Bogdan Chireac exultă!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-20 20:35:28
         
 
  Mă întreb, oare televiziunile, timp de zece zile cât au mers pe jos protestatarii din Cluj, să nu-i fi întâlnit? Ori s-or fi teleportat? Sau nu m-am uitat eu la televizor?

v-ati uitat, dar Antena 3 nu da asa ceva... :)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-01-20 20:30:29
         
 
  "Domnule Recheșan, profitați acum, cât mai puteți scrie democratic. Că dacă vin hașatgiștii la putere s-ar putea să scrieți după dictare."

"Ori legile justiției sunt primul pas în devenirea noastră ca societate europeană."

domnule Cristescu, ati devenit monumental.

"Dacă dumneavoastră credeți în aceste proteste, mă întreb, de ce nu sunteți în Piață? Ori nu sunteți convins? Ori modelul hașLeonida vă inspiră?"

stau acasa fiindca sunt racit, mai precis, beau o tuica fiarta.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-01-20 20:27:47
         
 
  Nici dumneavoastră nu sunteți la proteste domnule Recheșan? Ori scrieți printre fulgii de nea, pe tabletă?

Poate mă repet: sunt pentru protestatari și pentru dreptul de a protesta. Eu însumi am făcut-o. Am protestat la sceneta cu răpirea jurnaliștilor, am protestat, pentru Roșia Montana, am protestat la Marșul aurului, am fost în piață când au venit minerii, pe jos, anul trecut parcă, pentru a-și salva locurile de lucru. Niciodată nu a fost vreo organizare și investiții ca în aceste ”proteste spontane” De aceea nu cred în ele. Și sunt îngrijorat. Pentru că intuiesc un plan diabolic în spatele lor. Și mulți, foarte mulți oameni, participă la ele cu onestitate și bună credință.

Mă întreb, oare televiziunile, timp de zece zile cât au mers pe jos protestatarii din Cluj, să nu-i fi întâlnit? Ori s-or fi teleportat? Sau nu m-am uitat eu la televizor?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-20 20:22:57
         
 
  dle C.dacă zelul dvoastră partizan n-ar fi ridicol, ați fi chiar simpatic, iar eu nici n-aș mai scrie pe-aici;sper că mă înțelegeți, de-abia aștept epoca aceea de crunt despotism # ca să pot pune texte la sertar.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-01-20 20:09:34
         
 
  Domnule Ștefănescu, eu când am pledat pentru ceva, am pledat cu argumente și din convingere. Și m-am implicat. Nu am pledat doar din fotoliul de acasă. Dacă dumneavoastră credeți în aceste proteste, mă întreb, de ce nu sunteți în Piață? Ori nu sunteți convins? Ori modelul hașLeonida vă inspiră?

Domnule Recheșan, profitați acum, cât mai puteți scrie democratic. Că dacă vin hașatgiștii la putere s-ar putea să scrieți după dictare. Cum vedeți, lavra bleu este cu adevărat o publicație deschisă tuturor opiniilor.

PS. Sper ca rațiunea să triumfe și votul să decidă în România. Nu forțele oculte prin intermediul străzii.

Dumneavoastră chiar credeți în spontaneitatea acestor proteste? Dumneavoastră chiar vreți ca judecătorii să nu răspundă pentru abuzurile și greșelile pe care le fac? Chiar vreți ca absolvenți fără experiență se devină judecători? Și întrebările pot continua.

De ce oare 5 milioane de români au părăsit România? Nu cumva din cauza abuzurilopr, a sărăciei și a lipsei de perspectivă? Ori legile justiției sunt primul pas în devenirea noastră ca societate europeană.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-20 20:00:21
         
 
  felicitări, dle Corbu! în sfîrșit, ați reușit să transformați lavra veleitarilor literari într-o anexă liternautică a Antenele!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-01-20 19:14:30
         
 
  nu, domnule, sunt acasa.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-01-20 18:53:03
         
 
  Scrieți greu din Piață domnule Ștefănescu? Mai ales că și ninge. Iar piața, conform planificării, deja a fost blocată!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-20 18:34:57
         
 
  "Luciditatea mă oprește ca acum să ies la proteste! Resping cu toată forța argumentelor statutul de oaie!"


EFIMIȚA (tremurând și începând să plângă): Ce-i de făcut, soro?

LEONIDA (stăpânindu-se ca să-i facă curaj): Nu te speria, Mițule, nu te speria..
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-01-20 18:31:22
         
 
  Realitatea prestează pe rupte!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-20 18:20:35
         
 
  Am anticipat de mult timp faptul că vor face orice, inclusiv destabilizarea țării, pentru a stopa implementa legile justiției.

Da, am protestat de multe ori. Inclusiv pe gerul când a căzut Guvernul Boc. Am făcut-o din convingere și nemanipulat. Acum numai investițiile în pancarte, bannere, steaguri și recuzită este de ordinul milioanelor de euro!

Luciditatea mă oprește ca acum să ies la proteste! Resping cu toată forța argumentelor statutul de oaie!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-20 18:20:09
         
 
  Domnule Recheșan dacă haștagii sunt în stare să schimbe ordinea constituțională din România iar autoritățile nu sunt capabile să le țină piept, asta este: vom trăi și vom vedea.

Am expus detaliat și pe înțelesul, fie și al unui hașLeonida, mecanismul manipulării mitingurilor ”spontane” de un an de zile în articolul ”Oi, păstori, creiere sau mic tratat de antimanipulare!”

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=50757

Acum când scriu, manipularea emoțională este în toi. Pe Realitatea se ia un interviu tatălui unui copil care a pierit la Colectiv! Nu au mamă nu au tată. Calcă pe drama oamenilor pentru destabilizarea țării. Se difuzează apeluri la proteste pe față. Instigant.

Nu, oamenii cu scaun la cap nu se vor lăsa manipulați. Intenția de lovitură de stat este evidentă!

Din fotoliul confortabil zapez și mă minunez. Ce poate face ingineria socială din masele de oameni! În care poți trage cu tunuri mediatice!

Aștept momentele emoționale programate. Creierele lucrează. Este o sincronizare ”spontană” internațională. Realitatea nu pregetă să transmită în direct mesaje! Până și din Sahara vin mesaje de protest!



 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-20 18:14:55
         
 
  exact acest sfat intenițonam și eu să vi-l dau.lăsați cacialmaua asta cu legile democratice și dați un tur de mulțime, așa obiectiv, corect, ,neimplicat și veți constata ceea ce este de constatat; dacă-mi amintesc bine acum ceva ani în urmă v-ați dovedit foarte militant în piața Universității, la mișcarea ecologistă, cu Roșia Montană, etc., iar astăzi respingeți apriori să luați pulsul #. nu vă supărați dar anchiloza argumentelor sterile nu vă este utilă deloc!
p.s. nu fiți candid, pe f.b.roiesc oamenii serviciilor care trag naivii de limbă!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-01-20 17:59:10
         
 
  antenei 3, desigur.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-01-20 16:08:19
         
 
  daca parasiti comodul scaun din fata antenei si mergeti acolo, o sa aflati.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-01-20 16:08:02
         
 
  ați conspectat bine?sursa, cred că este Conu Leonida în față cu reacțiunea!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-01-20 15:57:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE