FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Mari regizori, mari actori
Text postat de Florentin Sorescu
Singura dată când l-am cunoscut în carne și oase pe numitul Dan Diaconescu, că tot a ieșit de curând din penitenciar, slăvit să-i fie numele (O, zei! O, tempora! O, mores!), a fost la o audiere la DIICOT Brașov pentru o pretinsă infracțiune la sistemele informatice, unde împielițatul, pardon, împricinatul urma să fie audiat ca martor. În cazul Cioacă, firește!
Trebuie să vă spun pe această cale că, deși am ajuns să fiu cunoscut ca "vedetă OTV", niciodată nu am călcat în distinsul studio, de care mă despărțea o profundă neînțelegere. Puterea televiziunii, de.
Mă rog. Revenind, sunt sunat de procurorul care instrumenta cauza pentru a fi chemat într-o zi de luni la audieri, după care același domn revine si-mi spune:
- Știți, domnule avocat? Am fixat o altă dată, domnul martor mi-a spus că nu poate veni din motive medicale. Ceva legat de ultimul episod, nu știu dacă l-ați urmărit..
- Nu! Îi răspund răspicat. Și convenim o altă zi, să spunem miercuri.
În ziua fixată ne strângem cu toții în biroul procurorului, un ins care emana prin toți porii autoritate. Și niscavai miros de transpirație.
Musiu DD, ce să mai... Reverența întruchipată. N-apuca procurorul să scoată două cuvinte, că el se și executa:
- Așa e, domnul procuror, să trăiți! Aveti perfectă dreptate. Un fel de "Nu trageți, dom' Semaca! Sunt eu, Lăscărică...".
La un moment dat anchetatorul îl întreabă:
- Merită, domnule Diaconescu, toată porcăria asta pentru niște nenorociți de bani?
- Ce să-i fac, domnule, dacă nu mă pot abtine? răspunde el ca un erou dramatic. Să mă bată Dumnezeu dacă pot spune că nu am câștigat. Dar parcă intră dracu' în mine, nu pot fără episoadele astea. Sunt viața mea.
În fine. Motivul audierii era legat de un hacker care descoperise un cont secret al Elodiei și, vrând neapărat să se vadă la tv, căutase să se bage în seamă, motiv pentru care prin intermediul OTV obținuse detalii personale de la C. C. ptr a sparge contul. Dar când și când își mai dădea și cu părerea despre caz, drept care în episodul respectiv Dan Diaconescu i se adresează asa:
- Vă văd hacker priceput, dvs ce credeți despre?...
În fine. Am făcut această paranteză pentru a înțelege despre ce era vorba în propoziție. Ideea este că, la un moment dat; lucrurile se relaxează și nu știu cum vine vorba de actul medical al lui DD, care dintr-o dată izbucneste:
- Ați văzut, domnule, ce mi-a făcut?
- Cine? întreabă uimit procurorul.
- Tolea. Mai era puțin si-mi rupea oasele. N-ați văzut episodul de duminică?
- Nu, răspunde acesta.
- Hai să v-arăt, sare din scaunul lui DD. Sunt înregistrate si on-line. Vă rog vă rog vă rog, putem să ne uităm pe calculatorul dvs? Că eu nici nu am apucat să-l văd.
Și, nici una, nici două ne așezăm cu toții în fața monitorului ca să urmărim faimosul episod în care numitul Tolea, un racket cât toate zilele, l-a luat pe marele DD pe sus și a încercat să-l bage într-o pubelă cu care venise după el expres pentru această nobilă faptă.
După ce ne oprim din râs, procurorul îl întreabă uimit:
- Bine, domnule, dar dvs nu aveti paznici la televiziune? Cum de a urcat cu ea până la etajul 10 ?!
- Ba da, domnule, cum să nu am? Doi, nu unul!
- Și cum de l-au lăsat,? se uimeste si mai mult procurorul. Nu înțeleg!
- A, păi nu numai că nu l-au oprit, dar l-au și ajutat să o care! răspunde prompt ilustrul personaj. I-am întrebat, cum era să nu-i întreb?
- Și?! Ce explicații v-au dat?...
- Au crezut că face parte din emisiune!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Intuitiv, am ferma convingere că lui Dan Diaconescu i-a fost înscenat procesul.

Personalitatea lui Dan Diaconescu poate și trebuie constituită din mai multe perspective. Din mult mai multe perspective.

Adevărul așteaptă. Doar minciuna se grăbește. Abia aștept dovezile care vor demonstra intuiția mea.

Bine ai revenit Dan Diaconescu, în spațiul public. Fie el și internautic.

S-a dovedit existența culoarelor media, ale Justiției, ale SRI și altele. Cred că sunt suficiente temeiuri pentru a i se revizui procesul. Dacă nu, ar trebui să dea Statul român în judecată la o curte internațională. Cu dezvăluirile despre abuzurile și înscenările din Injustiția românească, sigur, va câștiga.

Printre altele, și pentru astfel de abuzuri, am făcut propunerile de completare ale proiectelor de legi ale Justiției. Dar, după cum văd, mămăligile pesediste cedează și cedează până nu va mai rămânea nimic din proiectele de legi ale profesorului Tudorel Toader!

După mine, procesul lui este unul școală de eliminare a unui adversar politic.

Am fost de mai multe ori la emisiunile lui. O dată, împreună cu domnul senator Ioan Ghișe, o noapte întreagă. Niciodată, dar absolut niciodată, nici măcar aluziv, nu mi-a cerut ceva. Cum naiba să fi șantajat un primar oarecare? Dacă cineva l-o fi șantajat pe acel primar, cred, a făcut-o, poate, în numele, dar fără știrea lui Dan Diaconescu. Sper să se fi învățat minte și să aibă mai multă grijă când își alege colaboratorii!

Primele imagini cu Dan Diaconescu la ieșirea de la Jilava

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-30 02:21:21
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE