FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Tinerilor frumoși și liberi, sunteți proști!
Text postat de Marian Tudorel Lazar
Dar nu pentru că ieșiți în stradă, ci pentru că ieșiți și nu știți ce să cereți! Pentru că nu strigați împotriva cui trebuie să strigați, ci împotriva celor cărora vor păpușarii să strigați! Nu strigați împotriva celor care vă vor răul și își bat joc de voi, ci împotriva celor care vă vor binele și vor să vă facă o viață mai bună!
Da, vi se spune să vă revoltați împotriva ”corupților” care primesc ”bani nemunciți”, împotriva ”pensiilor și salariilor nesimțite” , dar nu ele sunt problema, dimpotrivă, ele sunt soluția și ar trebui să le avem fiecare dintre noi! Da, în momentul când primul robot a fost creat în prima fabrică, oamenii care nu mai erau necesari pentru muncă nu trebuiau trimiși acasă pur și simplu, ci trebuiau să fie trimiși acasă dându-li-se în schimb partea de venit pe care robotul o câștiga muncind pentru ei. Pentru că roboții nu au personalitate și nu pot decide că muncesc pentru X, sau Y sau patronul cutare. Roboții sunt o inteligență creată de om și inteligența este un bun universal al omului. Deci, de beneficiile aduse de această inteligență trebuie să beneficieze toată lumea, indiferent de vârstă, sex, naționalitate și apartenență statală. Sunteți prostiți că voi, ”generația tânără” trebuie neapărat să munciți ca să susțineți generațiile mai bătrâne, de pensionari. Nimic mai fals! Acest lucru era valabil când producția de mărfuri depindea exclusiv de munca omului. Dar azi, când un robot poate face munca a mii și poate milioane de oameni, când întreaga producție de bunuri poate fi mecanizată și robotizată, oamenii ar trebui să stea acasă și să beneficieze toți, în mod egal, de beneficiile muncii acestor roboți, fără a fi obligați să muncească ei înșiși, ci fiecare să-și vadă de casa și familia lui, insistând doar pe dezvoltarea personală, fizică și intelectuală, a sa și a tuturor membrilor familiei. Da, stimați păpușari, proprietari ai acestor roboți, de ce mai trebuie ca pensionarii, handicapații și toți cei care nu mai pot munci, să fie susținuți din munca tinerilor, când toată această susținere poate fi făcută 100% din munca roboților?!
Da, fiecare cetățean, al oricărei țări a lumii, ARE DREPTUL să beneficieze de munca gratuită a roboților și are dreptul unui VENIT GARANTAT! Deci, venitul garantat, dragi ”tineri frumoși și liberi” și dragă lume este adevărata problemă a lumii actuale, ce trebuie rezolvată. Venitul garantat și dezvoltarea științei și învățământului ținând cont nu de visele bolnave ale cuiva, ci de dorința și înclinația personală a fiecăruia. Deci, dacă 90% din populația unei țări dorește să studieze medicina, atunci 90% să devină medici. La fel și pentru oricare altă specialitate! Pentru că este o mare minciună și o mare măgărie să umilești tinerii, dându-le șomaj și obligându-i să învețe meserii de care, chipurile, ar fi nevoie, când de fapt oamenii sunt ținuți în mod intenționat într-o continuă stare de angoasă în ce privește viitorul personal și ziua de mâine, fără a fi nevoie, numai pentru ca cineva, acolo ”sus” să poată trage sforile și să facă lumea după chipul lui hâd. Și nu mă refer la Dumnezeu, pentru că El dintotdeauna a vrut libertatea și eliberarea oamenilor, ci la vulpile ce se ascund și conduc și atacă din întuneric și nu vor să se arate lumii, pentru că nu-s deloc așa puternice cum par, ci doar rag ca leii, dar fug ca iepurii, când vine vorba de înfruntare face-to-face.
Deci, dacă vreți să nu mai fiți proști, dacă nu mai vreți să ieșiți în stradă și să rageți aiurea, ca măgarii, atunci nu mai cereți demisia nu știu cui, nu mai cereți arestarea nu știu cui, lăsați legea să-și urmeze cursul și cine vrea judecăți și arestări să studieze mai întâi Dreptul, ci voi cereți doar VENIT MINIM GARANTAT, pentru fiecare om din țară și de pe planetă, încă din momentul nașterii și pântecele mamei și până la moarte, oricât ar întârzia ea. Cât privește marile bănci și societăți de asigurări, ce ne zic că este nevoie de forță de muncă UMANĂ să susțină ce ne-ar da ei, chipurile, de la ei, să știți că MINT!
Amin.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mai bine distrați-vă un pic:

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2017-01-22 22:29:12
         
 
  Numai că acest lucru se întâmplă deja, nu mai fi naiv, d-le dragă. De unde crezi că vin toate aceste ”ajutoare nerambursabile”? Din ce produc muncitorii din Bruxelles? Sau ești așa de fraier să crezi că sunt din banii de pensii ai muncitorilor germani?! De fapt tocmai munca roboților a făcut posibil să avem ”pensii și salarii nesimțite” și ”fonduri nerambursabile”!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2017-01-22 14:24:44
         
 
  Numai că acest lucru se întâmplă deja, nu mai fi naiv, d-le dragă. De unde crezi că vin toate aceste ”ajutoare nerambursabile”? Din ce produc muncitorii din Bruxelles? Sau ești așa de fraier să crezi că sunt din banii de pensii ai muncitorilor germani?! De fapt tocmai munca roboților a făcut posibil să avem ”pensii și salarii nesimțite” și ”fonduri nerambursabile”!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2017-01-22 14:24:43
         
 
  Domnia ta vorbești de stat degeaba, nu eu!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2017-01-22 14:17:50
         
 
   
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2017-01-22 14:17:20
         
 
  er.așa vorbesc, stăm  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-22 14:08:42
         
 
  e clar că ești pe lîngă subiect și discuți ca orișice ins care se bagă-n seamă cu niște păreri diluate și aiuristice! „ soluții” se vor găsi!!! ața vorbsc și guverrnanții, iar acest slogan este una din cauzele pt care vor ieși mii de oameni în stradă, fiindcă-s sătui de soluțiile guvernelor, iar tu ce faci? pur-și-simplu te afli în treabă și vorbești despre roboți, vorbind despre o soluție tipic balcanică, aiurea anarhică: să stîm la căldurică și să încasăm salarii și pensii din beneficiul ala ipotetic adus de cibernetizare. na rabotnu, bre, tudorele, nu la somnic lîngă sobiță...pe Karel Capek l-ai citit? păi vezi...  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-22 14:07:56
         
 
  Soluții se vor găsi! Principala problemă ce trebuie observată este că pensiile, salariile și toate ajutoarele sociale nu depind de câți muncitori există, ci de câtă producție se face. Iar în momentul când această producție este făcută de roboți, dar se vine cu pretenția ca pensiile să fie plătite strict din banii celor care muncesc, clar că suntem păcăliți, prostiți, înjosiți. Mai ales că există posibilitatea ca fabrici întregi să fie deservite doar de zece oameni și în rest roboți, deși cifra lor de afaceri este poate de câteva procente din PIB. Și atunci vrei ca cei o mie de pensionari, care ar fi trebuit susținuți din munca celor zece mii de muncitori ce ar fi avut loc de muncă, să fie susținuți doar de acești zece muncitori?! Este o aberație, evident!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2017-01-22 13:37:20
         
 
  că veni vorba de subiect și predicat, să ne întoarcem la textul tău...poți enumera cam cum vezi tu această reformă „robotică”? stînd în pat și încasînd un beneficiu din munca celor care au creat roboții? știi cam cît din economia românească se bazează pe robotică? ce tipuri de roboți agricoli și ce % din producție se bazează pe robotică(nu enumera mașinile agricole, alea-s din alt secol cînd un tudorel a condus răscoala țesătorilor care au distrus războaiele mecanice de țesut!)  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-22 13:22:51
         
 
  Nu eu trebuie să am habar, ci ei trebuie să aibă habar despre ce vor manifesta. Mai mult chiar, acest ”habar” ar trebui pregătit dinainte, prin întâlniri grupuri-grupulețe, prin raționamente, judecări și meditat în liniște la subiect și predicat, atribut și complement. Dar tot habarul lor se rezumă la a repeta după o porta-voce, chiar dacă, mai modern, porta-vocea se numește ”face-book” și ”internet”.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2017-01-22 13:16:01
         
 
  ce-mi place cînd faci gargară cu agheasmă!
dar, te întreb așa, omenește, tu, Tudorele, chiar ai habar pt ce vor manifesta miile de tineri din toată țara? Sau doar o dai la întors încercînd să manipulezi naiv, stîngaci și fără finalitate o categorie care oricum te depășește în toate?
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-22 13:04:04
         
 
  Și oricâți, oricum vor veni, tot ce vrea Dumnezeu se va petrece în cele din urmă: adică cei blânzi vor moșteni pământul și batjocoritorii vor moșteni nuiaua.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2017-01-22 12:56:53
         
 
  Sunt proști pentru că sunt la vârsta prostiei, d-le Petrescu, dar se vor deștepta și atunci voi zice ”păzea” pentru cei care îi batjocoresc acum, manipulându-i.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2017-01-22 12:55:46
         
 
  păzea, Tudorele, că vin proștii! http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21548664-noi-proteste-impotriva-amnistiei-gratierii-anuntate-duminica-bucuresti-mai-multe-orase-din-tara-dar-paris-copenhaga-norvegia.htm  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-22 11:31:37
         
 
  Aí ghicit, domnule Sorescu, Urmuz mai are doi nepoți!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-22 10:57:58
         
 
  ni = nu  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-01-21 22:31:14
         
 
  Iar dvs, domnule Petrescu, creionând încă un portret la Nepoții lui Urmuz. De ce ni şi nişte circuite dez-integrate?  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-01-21 22:30:38
         
 
  va fi minunat dle Buricea, mai ceva ca-n Coreea de nord ---> un comunism anarhic și ortodox: dumneata președnite secretar general al organizației p.c.r. a scării de bloc, Tudorel întîimergătorul, mare ieromonah al circuitelor dezintegrate!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-21 21:41:15
         
 
  Cum gandesc eu "stangist" gandesc milioane, care vor dori candva sa revina comunismul !
Ceicare s-au impotrivit stii unde au ajuns !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2017-01-21 19:59:26
         
 
  Petrescule, de felul in care pui tu problema au ajuns si vor ajunge din nou comunistii la putere, pana atunci lupta ptr modernizarea puscariilor din Romania! Poporul asta rabda, dar nu la infinit, ai grija de tine !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2017-01-21 19:57:11
         
 
  ”ți si urcă”
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2017-01-21 19:46:36
         
 
  D-le Petrescu, mulți deștepți au descoperit până la urmă că ”e proști”. Și tot așa siguri pe ei erau ca domnia voastră. Nu mai departe decât unii, de ieri, care jurau că pământul este plat, la fel cum alții, la fel, jură azi că este rotund, iar în final toți ”e” la fel de deștepți, indiferent de forma pământului. Dar așa este când ți si urmă ”diplomili” la cap...
Cât privește pe gaspadin latunski, i-aș spune că Daniel nu a fost niciodată în nici un cuptor, dar nu cred că-i pasă.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2017-01-21 19:45:57
         
 
  „de opera buriciană, gaspadin Latunski ce poci afirma: am atins deci putem striga:„egzistăăă”!”

așa-i, am pipăit-o și eu, sper că nu mă pui să și urlu: EXISTĂ! că altfel te las în groapa cu lei, ori în cuptorul încins...DANIEEELE!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2017-01-21 19:28:12
         
 
  Tudorele, bați cîmpii fără grație. de obicei, mă amuză să-ți răspund dar acum prefer să vizionez un film. E despre sex,iubire dezinteresată, homosexualitate. ups, ăsta e alt subiect care te inflamează...în fine, ține-o tot așa, oricum ce scrii n-are impact decît la robotizatul/lobotizatul nea buricea!că el e de stînga prin tradiție și stîngist prin constituție.  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-21 19:22:56
         
 
  Roboții nu pot scrie opere literare, dar producția de mărfuri au acaparat-o de mult, indiferent că este vorba de industrie sau agricultură. Și vor continua să înlocuiască tot mai mult munca oamenilor, în tot mai multe domenii, până când acestora nu le va mai rămâne să facă, dacă vor să muncească, decât muncă strict necalificată și manuală, muncă pe care roboții nu pot fi programați să o facă. Deci, da, d-le Petrescu, avem într-adevăr un grup elitist care a pus monopol pe munca roboților și acumulează averi nemăsurate, în timp ce își bat joc de ceilalți și au pretenția să se susțină unii pe alții în ce privește pensiile și asigurările sociale. Și tocmai împotriva acestei ”elite” trebuie să se îndrepte ”tinerii frumoși și liberi” cu protestele.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2017-01-21 19:15:38
         
 
  Într-o societate normală (recte pe un sait literar care își respectă titulatura) asemenea texte n-ar fi editate.Trec peste faptul că autorul nu strălucește în iscusința compunerii literare și mă refer la fond.În orice societate democratică, atunci cînd o majoritate încalcă drepturile unei minorități au loc proteste de stradă. A te poziționa împotriva unui protest deplin motivat e o obtuzitate evidentă. Autorul sugerează că cele împotriva legii amnistierii ar fi manipulate, dar felul stîngaci și stîngist(oleacă de anarhism rău digerat cîteva drame din idealismul găunos al primilor socialiști excipiens: bigotism ct cuprinde) mă fac să cred că n-a înțeles mare lucru din ce se petrece cu protestele acestea. Aș zice chiar că atunci cînd cultura politică nu te dă afară din casă ar fi mai bine să nu te aventurezi în astfel de articole mustind de fanfaronadă dar fără finalitate.În plus, roboții aceia de care vorbești cu o candidă suficiență(nu e prea clar la ce te referi) și o enormă naivitate au fost munca unui grup elitist care a muncit din greu să-i construiască deci accesul la utilizarea nu poate fi gratuit ca-n vremea falansterului din Scăieni. Altfel spus, mult zgomot pentru nimic.Bogdaproste, Lazăre că ne mai amuzi cu giumbușlucurile tale involuntare!
p.s. de opera buriciană, gaspadin Latunski ce poci afirma: am atins deci putem striga:„egzistăăă”!
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-21 19:03:22
         
 
  Iar domniei-voastre, domn Buricea - felicitări pentru Opera Omnia, cea scrisă de roboți...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2017-01-21 18:30:57
         
 
  Felicitari pentru aceasta corecta disertatie !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2017-01-21 18:19:23
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE