FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cât de proastă este ”dreapta” sau de ce oamenii au votat PSD-ul
Text postat de Marian Tudorel Lazar



A câștigat PSD-ul pentru că oamenii s-au săturat de condamnări ”penale” care miros ca dracu a vânătoare de vrăjitoare și de ascensiunea tot mai nerușinată a homosexualilor și tuturor celor cărora nu le place sexul ”clasic”, agreați, sprijiniți și încurajați chiar de ”dreapta” politică. A insista pe punerea la stâlpul infamiei a ”plagiatorilor”, în situația în care sistemul de învățământ te obligă, de la cele mai mici clase, să faci ”referate” în care, dacă nu plagiezi, îți pocnește capul încercând să faci ceva de capul tău este prostie. A insista să condamni oameni pentru fraudarea alegerilor, în situația în care încurajezi grupuri minoritare să forțeze prin demonstrații adoptarea unor legi (ceea ce în ultimă instanță înseamnă tot fraudare a democrației!) este mârșăvie și idioțenie. A insista să condamni oameni pentru neplata de taxe și impozite, o urâciune pentru care dintotdeauna oamenii au urât ”statul” și care ne aduce aminte de afumarea cu ardei iute, iară este prostie, idioțenie și semn de handicap politic al celor care recurg la așa ceva! Deci oamenii au votat cu PSD-ul nu pentru că sunt proști, ci tocmai pentru că au ochi, urechi și minte și au priceput toate cele de mai sus.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Și, dragule, umplu și tot fb-ul cu ,, capodoperele tale", cu comentariile mele adăugate, laudative , evident..Că iubesc la nebunie felul în care ilustrezi tu modul in care se scrie mult și prost fără efort...
Te-ai mai luat de viață mea, de fapt a personajului pe care l-am prezentat aici, de când am plecat, le-am trecut cu vederea pe toate, ai fost și vei rămâne mereu un frustrat.
Dar văd că nu te mai oprești. Se pare că maculatura asta pe care ai reușit să o tipărești funcționează asupra ta ca un drog. Ai pierdut complet măsura realului.Dacă ai avut-o vreodată...

Promit să te ajut să revii cu picioarele pe pământ, Vitea!


 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2016-12-21 03:40:38
         
 
  Joci și tu cu casa închisă, iți promit!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2016-12-21 03:19:36
         
 
  latunski, văd că îți clănțăni proteza in turul pantalonilor mei fără pic de rușine! Că ești o nonvaloare și un pupincurist, știam de mult.Constat că ești și o babă lașă!
Tu știi, măi nepricopsitule, măcar de cine vorbești?
Ai crezut că nu voi ști ce se petrece pe aici.De asta latri ca scăpat din legătoare.
Vezi tu, puiuț, ce urmează!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2016-12-21 03:16:33
         
 
  Don Mihail Buricea, văz că v-ați închis comentariile la postările proprii. Ce mai faceți? Ceva, ceva mai știți despre userul Hurmuzachi Vasksa? Că era din familia domniei voastre. Dacă da, să mă sune, am același număr de telefon, plus ăla de fix...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2016-12-17 13:48:18
         
 
  ...dumneavoastră ați dat tonul/ sînt destui ce țin isonul...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2016-12-17 13:38:52
         
 
  Domnu Corbu nu fiți trist/ Garda merge înainte/ prin vocalul MeTeList!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2016-12-17 13:37:06
         
 
  Corecta justificare !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2016-12-12 18:01:43
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE