FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Scade încrederea în justiție!
Text postat de Marian Tudorel Lazar
Din zi în zi și tot mai mult, ”lupta anticorupție” din România începe să semene cu o vânătoare de vrăjitoare. Nu zic că este așa, dar sentimentul general care se simte în aer acesta este. Poate la început a fost frumos, dar acum oamenii par să se fi săturat ca în fiecare zi să audă de încă un om politic băgat în pușcărie, încă un afacerist condamnat penal, încă unul care ”a plagiat”. Și aceasta în situația în care ani de zile românul a trăit cu frica pușcăriei pentru fapte minore, pentru că a vorbit prea mult sau a încălcat legi absurde și viclene și a fost obligat să plagieze operele ”tovarășului”. Da, este înălțător când bagi la pușcărie, pentru neplata impozitelor, pe șeful mafiei italiene, dar este profund deranjant când anchetezi o întreagă fabrică, ce asigura locuri de muncă la sute de persoane, pentru neplata accizelor la alcool iar apoi, colac peste pupăză, mai și falimentezi fabrica respectivă. Iar toate aceste lucruri se întâmplă de când ”dreapta” a preluat frâiele puterii și își înfige ca nebuna pintenii în burta unui cal de mult sătul de bici și înjurături.
Ciudat, însă, este faptul că, deși acest lucru ar trebui să fie evident, numita ”dreapta” continuă să înfigă ca proasta pintenul numit ”condamnatul penal ce se vrea premier” în coasta unei Românii ce vrea pace, liniște și cel mult un trap potolit, nicidecum un galop ce-ți taie răsuflarea. Cu atât mai mult cu cât, în fața sa, nu se mai vede verdele unei pajiști, ci negrul unei prăpastii fără fund de condamnări, condamnări și condamnări.
Păi, măi dreaptă ce acționezi mai prost ca mâna stângă a unui dreptaci, cum crezi că mă simt eu, cetățeanul obișnuit, când condamni oameni pentru fraudarea unor alegeri pe care toți, fără excepție, le fraudează într-un fel sau altul, când bagi la pușcărie oameni care mituiesc, deși toată lumea este obligată să mituiască într-un fel sau altul și când faci atâta tam-tam pentru niște teze de doctorat plagiate, când plagiatul se învață și chiar este este obligatoriu și inevitabil de la primele referate pe care trebuie să le faci, în curând poate, chiar de la grădiniță?! Recunoaște: ori ești proastă, ori idioată, ori handicapată ori, mai rău, trădătoare și vândută unor interese nicidecum românești și nici chiar omenești!
Revenind la justiție, că este vorba de instanțele obișnuite sau de cea mai înaltă instanță a țării, CCR, toate aceste mizerii s-au făcut de către sau prin această instituție. Deci, dacă românii au ales partidul unui ”penal”, pentru mine este un semnal clar că un procent important al populației nu mai are încredere în ceea ce încă mai numim ”justiție”. Și, dacă veți continuă să umpleți pușcăriile și să vânați ”vrăjitoare”, eu aș propune să revenim la sfatul bătrânilor și la nuiaua părintească, iar pe avocați și judecători să-i reprofilăm, poate să facă coșuri și nuiele sau orice altă activitate cu adevărat utilă. Dar, dacă se va continua cu activitatea de înrăire a nației, să nu vă mirați dacă ”hoții” vor deveni haiduci și justițiarii fără limită vor fi băgați în sac și bătuți cu bâta până li se va frăgezi mintea, încărcată de dreptatea cea nedreaptă. Amin
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  reala analiza !  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2016-12-12 18:08:00
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE