FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
fără comentarii
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
Domnule IC, știu că vă plac statisticile și interpretările.

După acest comentariu:

recunosc, sunt hâtru, pizmaș și ciufut :)
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-09-10 16:02:29

au mai fost postate pînă azi 2016-09-16 încă 3.

Halal activitate!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  USA, Mexic, Germania, Franța, Italia, Moldova, Suedia, etc.

Dacă n-ați fi atît de „optimist”, ați interpreta așa cum trebuie această navigare: rătăcire. Întrebați-vă de unde vin „unicii”, cît stau și încotro pleacă.

Cît privește suta, anul trecut vă lăudați cu două. Față de un site detestat care avea cinci mii.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-09-17 10:07:57
         
 
  De exemplu, astăzi, până la această oră, situația se prezintă astfel:

Romania 66 80.49%
R. Moldova 9 10.98%
Irlanda 2 2.44%
S.U.A. 1 1.22%
Franta 1 1.22%
Canada 1 1.22%
Europe 1 1.22%
Marea Britanie 1 1.22%
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-09-16 23:41:58
         
 
  Domnule coleg nu știu cum să interpretez lipsa comentariilor. Optimist vorbind, înclin să cred că oamenii așteaptă să se sedimenteze lucrurile. Dacă aș privi problema din perspectivă pesimistă, aș putea ajunge la concluzia că nu mai sunt interesați. Deși, paradoxal, în ultimele zle, numărul de utilizatori unici, a fost în creștere ajungând, undeva, la 118. Și accesările se fac, multe, și din afara țării: USA, Mexic, Germania, Franța, Italia, Moldova, Suedia, etc.

Eu i-aș ruga pe aceia care accesează Europeea să lase și un semn: un text, un comentariu, o întrebare, o sugestie, etc.

Apreciez bucuria domniei voastre în ideea că Europeea se va închide! După cun așteptați evenimentul, se pare, credeți, că este pe aproape. Eu sper să nu!
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2016-09-16 20:51:30
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE