FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Colecțiile Europeea
Text postat de Emanuel Cristescu
Colecții:

• Σ Poesis
• Prozatori europeici
• Teatru
• Critică literară
• Miscelaneea

Condiții de publicare:

- autorul trimite volumul în format electronic. minim 100 pagini, Garamond, font 11. Formatul paginii rămâne la latitudinea autorului.

- Volumul este citit de către un redactor. Pot apărea rmătoarele situații de bază:

• volumul este admis așa cum a fost trimis.
• volumul este admis cu anumite propuneri de modificare a unor texte.
• Volumul este admis dar sub condiția renunțării la anumite texte sau pasaje.
• Volumul este respins.

- Europeea trimite o ofertă personalizată privind tipărirea și lansarea cărții.

- Dacă se ajunge la varianta de tipărire autorul se angajează să cumpere un număr de minim 100 exemplare la jumătate din prețul de vânzare a volumului.

- Tirajul minim 500 exemplare.

- Lansarea volumului în cadrul Cenaclului Europeea care se va desfășura lunar, în ultima vineri a lunii în curs. Cenaclul se ține la Tinerimea Română, str. Strada Gutenberg Johann
nr. 19, Sector 5

- De asemenea autorii publicați vor fi prezenți la standul Europeea la târgurile de carte la care va participa.

-Volumele pot fi și traduse (pe cheltuiala autorilor) în limbi străine.

Așteptăm volumele dumneavoastră la adresa [email protected],
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Orice ai spune, disprețul implică și o doză, mai mică sau mai mare, de dușmănie. Deduc că nu prea meditezi, înainte de a vorbi. Apropo, acum sunt pro Klaus Iohannis, că așa este principiul meu, să respect pe cei care conduc o țară. Deasemeni, sunt pro Iliescu, Constantinescu și chiar Ceaușescu, Mihai, Carol, Cuza, Ștefan cel Mare și toți ceilalți...  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-07-04 18:39:28
         
 
  Ma rog, chiar netiparit n-as fi, daca iau in seama caricatura de volum deja lansat, pe care si azi imi pare rau ca l-am lasat sa apara, volum de la care mi s-au tras numai pocinoage si nicio satisfactie! Dar, ce-ar mai fi, la o adica, daca as fi silit sa traiesc din "literatura" pe care o scriu? Nu, hotarat lucru, daca ar fi sa mai las sa apara ceva semnat de mine, as alege cu mare grija ce, cum si mai ales unde. Daca dumneavoastra ati avea timpul necesar sa...bine de bine! Daca nu, pas parol, caci, nu-i asa, cine ma obliga sa fiu? Nici macar constitutia tarii, care garanteaza un singur lucru pentru orice locuitor: avem dreptul sa fim prosti, fiecare in felul sau, caci nimic din cele inscrise in Constitutie nu ne obliga sa fim destepti sau sa ne amintim, macar cel mai mic amanunt. Nu e superb?  
Postat de catre sters sters la data de 2016-07-04 13:38:07
         
 
  Stimate domnule Profesor Corbu,
Recunosc, sintagma "redactor specializat" ma umple de respect, ce zic eu, ma da cu cracii in sus de admiratie! Avem asa ceva aici? Unde il tineti ascuns, in ipoteza ca ar fi unul, caci, daca sunt mai multi, se sparie gandul, vorba cronicarului! Nu cumva e renumita sirena a lui roaita, admirabila, sublima Eugenia Reuter, mare redactor de site literar, care face si desface (sic!) ce dracu o fi facand si, mai ales, desfacand, pe poezie.ro? Daca este asa, puteti considera "a priori" ca "io nu pui botul"! Faca-i doamna roaita pre altii poheti, io ma multumesc sa raman anonim netiparit in timpul vietii, astfel incat nici dupa moarte, caci, cine-ar fi nebunul care? Cu cea mai aleasa consideratie si cel mai afurisit respect, kostanie, incredibila dihanie.
 
Postat de catre sters sters la data de 2016-07-04 13:18:57
         
 
  meteleule!
Ca sa te dusmanesc, asa cum spui, ar trebui sa reprezinti ceva pentru mine! Sa am, adica, un minimum minimorum de impartit cu fiintza ta. Nu. Nu am. Nu te dusmanesc, cum spui, ci te dispretuiesc pentru ca esti (declarat si asumat) basist. Nu batator la tobe, nu, pe astia ii stimez, ci admirator al celei mai mari plagi din istorie cazute asupra poporului roman, chiozlaul. Pentru aceasta vina grava, capitala, in ochii mei, nu te poti numara printre insii la care m-as putea uita, macar, necum sa te mai si urasc. Ce, esti nebun? Cum as putea eu sa am sentimente asa de puternice, precum ura, fata de jalnica ta persoana. Poti fi literatul plm, atata timp cat esti basist nu faci nici cat o ceapa degerata in ochii mei. Capisci?
 
Postat de catre sters sters la data de 2016-07-04 13:11:02
         
 
  Stimabile Kosta, se zice că fiecare om are dușmanii pe care și-i merită... De aceea nu înțeleg, dacă mă consideri așa de lipsit de valoare, de ce continui să mă dușmănești?!

Semnat: MTL-ul
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-07-02 14:08:03
         
 
  "dar daca la asemenea operatiune pune botul cine crez io, ma poci trezi ca imi corecteaza MIE textele de-alde" KV

Eroare. Volumul va fi citit, exclusiv, fie de mine, fie de un redactor specializat. Dacă vor fi prea multe. Membrii Europeea îl vor putea citi când va avea loc lansarea!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-07-01 14:02:45
         
 
  Domnul Calin Vlasie imi pare (mie!) a fi un tanar frumos si liber, un votant joiannis, sau macar un pedelist infocat, adica fix ce urasc io mai tare pe lume, bunainteles, in afara de basism, pe care il detest si il dispretuiesc profund. Afacerist fiind, acest domn Vlasie n-are mama, n-are tata, n-are patrie-adorata, cum am zice, pentru domnia-sa n-are pret decat banul (tot respectul pentru bani!) asadar, de ce sa faca gratuit ceva, orice ar fi? Si pe mine m-a inerfat rau di tat acest domn, astfel ca am renuntat la orice proiect legat de Qpoem in ceea ce ma priveste (ma priveste, oare?) So, n-ati pierdut nimic, poate doar imaginea lui Latunski, da' las' ca pe-aia i-o repereaza Ninocika.  
Postat de catre sters sters la data de 2016-07-01 13:35:56
         
 
  Cat despre Latunski, nimic de rau de zis, el e un autor talentat, dar am parere ca si nina, secretara, daca ma intelegeti ce vreau sa spun..., adica ezac, dar ezac-ezac pe principiul "in spatele succesului oricarui barbat sta totdeauna o femeie ambitioasa, uneori chiar si a doua". Carcotas cum sunt, nu aveam cum sa ma abtin de la aceasta remarca  
Postat de catre sters sters la data de 2016-07-01 12:09:27
         
 
  Cum sa nu?
M-ar tenta, desigur!
Dar, stiti care e problema mea? Am citit cu atentie oferta si am observat cu si mai mare atentie ceea ce numiti "situatiile de baza". Am facut, apoi, in minte, urmatorul scenariu: pune Kosta de un volumas, proza, poietrie, n-are a face, si vine redactorul de serviciu (rimeaza cu "viciu", supliciu, deliciu dar si cu altceva, mult mai ne-ecoliterar, deci, sa-l scriu ar fi-n zadar) si se apuka de corectat, de modificat, de... Bun, de acord, dar daca la asemenea operatiune pune botul cine crez io, ma poci trezi ca imi corecteaza MIE textele de-alde meteleu, de-alde solariu, de-alde pusca ori, Doamne-fereste, sa sparie gandul! Ei? As pati io ca biata fata? (care s-a jucat cu indicibilul pe langa indicibila sculata, nota mea!) As pati! Si, iete, taman asa ceva n-as suporta. Parerea mea.
 
Postat de catre sters sters la data de 2016-07-01 11:44:58
         
 
  Dar cu privire la topicul de mai sus nu vă tentează nimic?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-06-28 08:00:12
         
 
  Amfitrionul, domnule Kosta, adică organizatorul evenimentului a fost Călin Vlasie. Înainte de lansarea distinsului nostru coleg, Latunski, l-am abordat pe domnul Vlasie și chiar am insistat. Mi-a spus că "formatul său de prezentare" nu permite astfel de intervenții. Am luat lucrurile ca atare.

Latunski a fost admirabil și emoționat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-06-28 07:55:05
         
 
  Pe de alta parte, avand in vedere ca evenimentul in cauza fusese structurat de amfitrion, cum spuneti dvs, era extrem de greu pentru el sa "strice" organizarea initiala si planul orar, ca sa ingaduie comentariul dumneavoastra. Totusi, indiferent de costuri, ar fi fost politicos! Intelegeti, sper de ce ma enerveaza pe mine unii? Puteti pretinde ca nu ati resimtit un minim disconfort, fatza cu refuzul indarjit al acelui...organizator?  
Postat de catre sters sters la data de 2016-06-27 11:10:55
         
 
  "1. Am participat cu un extrem de mare entuziasm la lansarea le la Bookfest a volulului distinsului nostru coleg Latunski! A fost superb."
Coroborand cele spuse mai sus cu " La evenimentul de la Bookfest, de la lansarea volumului colegului Latunski, am rugat amfitrionul să-mi acorde câteva minute pentru a vorbi despre textele "nistreanului" nostru! Chiar am insistat. A fost imposibi.", nu pot sa nu observ ca sunteti un om de mare larghete spirituala, un adevarat sfant. Magarii care v-au ignorat ar fi meritat macar un scuipat in freza. Dar dumneavoastra ati ales sa fiti "politically correct". E abordarea dvs, o respect, si marturisesc: nici io nu m-am suparat pe Latunski ca, in loc de prefata pe care ma rugase sa i-o scriu, volulul are alta prefatza. De ce as resimti frustrare, nu? Cine as fi eu? Totusi, in locul dvs. eu as fi parasit ofuscat onorabila adunare, si l-as fi probozit pe amfitrion. Ce bine, ce confortabil este faptul ca nu sunt in locul dvs!
 
Postat de catre sters sters la data de 2016-06-27 10:51:42
         
 
  A se citi "un celebru poet" în loc de "un celebru pot".  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-06-22 21:30:46
         
 
  Sigur. Prezența domniei voastre aici este o realizare europeică. Parafraând un celebru pot aș putea spune !"Când viața pământească se
încheie/ Rămâne CTA-ul în idee"

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-06-22 21:29:46
         
 
  Să trec aceasta ca realizare în contul Europeii?

Mai aveți și alta?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-06-22 21:15:32
         
 
  Trecând peste guerilla obișnuită a domnului CTA vă rog, nu vă sfiiți, trimiteți volumele sau intenția de a vă publica volumele pe adresa [email protected].  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-06-22 05:29:39
         
 
  Să trec aceasta ca realizare în contul Europeii?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-06-22 05:27:56
         
 
  Domnule EC, am învățat multe din eșecurile dv. Mai ales să nu mă lansez în proiecte care nu se realizează niciodată.

Sunt și în format print? Întrebarea asta bănuiesc că e retorică din moment ce aveați un link care vă deslușea totul.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-06-21 20:23:14
         
 
  Le-ați trâmbițat. Ceea ce nu este un lucru rău.
Numai în Europeea le-ați prezentat de mai multe ori.

Sunt și în format print?

Eu nu aveam de ce să le mai public în format electronic pentru că proiectul Europeea chiar asta înseamnă. Publicarea electonică. Online și intreactivă.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-06-21 20:09:24
         
 
  Așadar, nu ratați ocazia să fiți printre primii editați.

Regret că n-am avut răbdare, dar proiectele mele au fost puțin mai zorite.

MULCOM PICURÎND

În LIBRĂRIA RO KU veți găsi și 8 titluri din Colecția cocorilor editate de grupul pe care-l administrez din 2008 pînă în 2015.

E adevărat, am uitat să trîmbițez.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-06-21 20:03:20
         
 
  PPS.

Când compar democrația exprimării de aici cu "democrația" de prin alte locuri îmi crește inima.

La evenimentul de la Bookfest, de la lansarea volumului colegului Latunski, am rugat amfitrionul să-mi acorde câteva minute pentru a vorbi despre textele "nistreanului" nostru! Chiar am insistat. A fost imposibi. Și îmi selectasem trei poeme care fuseseră publicate în Europeea și eram gata să fac un laudatio, atât inițiativei qPoem cât și, mai ales, volumului.

În dimineața aceleiași zile, am participat la Cafeneaua liberală, la o aștă lansare în care am fost coautor și recenzor. Un firesc dialog a avut loc iar cine a fost interesat a intervenit. Percepți și percepții. Sunt convins, domnule CTA, că dacă ați fi practicat acolo, guerilla pe care o practicați aici, demult accesul v-ar fi fost interzis. Evident, din slăbiciune. Înțelegeți de ce pe mine nu mă deranjați deloc?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-06-21 19:45:22
         
 
  Dacă domnia voastră, domnule CTA, nu v-ați săturat să jucați mereu, mereu și iarăși mereu, rolul de Rigă Crypto, cum să mă satur eu, cel puțin, să visez?

Și, din fericire, acum chiar nu visez! Aveți min 100 de pagini de eseu? Conform procedurilor de mai sus în maxim 10 zile puteți avea volumul.

Cine, de asemenea, are minim 100 pagini de text, original, adică să-i aparțină, din țară sau din străinătate, în 10 zile poate avea volumul.

Este un vis mai vechi, europeic. Iată, acum, în sfârșit, poate deveni realitate.

Iar la reluarea Cenaclului, din ultima zi de vineri a lunii septembrie volumele pot fi lanasate.

Nu sunt convins 100% că lipsa print-ului a făcut ca mulți europeici să posteze mai rar sau foarte rar aici. Însă am luat de bună recenta sugestie a domnului Ștefănescu și am văzut că se poate realiza. Editură avem, prin urmare ISBN, redactori avem câțiva (abia așteaptă să citească și să corecteze) un cuvânt înainte, ori prefață sau comentariu critic fac eu, grafica pentru copertă se realizează în câteva ore, am cel puțin două tipografii gata să tipărească.

Așadar, nu ratați ocazia să fiți printre primii editați.

PS.
1. Am participat cu un extrem de mare entuziasm la lansarea le la Bookfest a volulului distinsului nostru coleg Latunski! A fost superb. Și l-am felicitat din inimă. Și regret că mi-am pierdut multe ore în discuții sterile, de tipul acesteia, cu domnia vostră, în loc să mă fi concentrat pe acțiuni de acest fel.

2. Aștept în continuare propuneri pentru lectură în cenaclu și propuneri sau sugestii de invitați.

Călduri suportabile tuturor!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-06-21 19:32:10
         
 
  Nu, câtă vreme sunt sincer intenționate! Moise era un bâlbâit, dar iată că vorbele lui dăinuie până azi...  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-06-21 19:01:11
         
 
  Nu v-ați săturat de proiecte aberant-fantasmagorice?

Care-și mărturisesc decesul înainte de a scrie ultima literă?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-06-21 17:52:57
         
 
  Nu de oamenii care spun enormități mă tem, ci de cei care nu spun niciuna...  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-06-21 12:25:03
         
 
  Un nou pseudonim?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-06-21 08:22:07
         
 
  Veșnicile enormități.  
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-06-21 07:50:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE