FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Și-a mai căzut un mit
Text postat de Eu Sunt Corina
https://youtu.be/ykV_z7_xPvg
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Si ma rog, unde vedere voi legatura intre Dan Spataru - care era cuman - si daci?  
Postat de catre Eu Sunt Corina la data de 2015-08-09 01:05:02
         
 
  Dacii antici erau perfecțiunea fizică întruchipată, așa văzuți de restul raselor. Erau blonzi cu ochi albaștrii și la război erau îmbrăcați în zale și coif de aur, mantie albastră, kilt roșu (seamănă cu o fustă, ca și scoțienii, care și ei sînt la origine daci veritabili), imbatabili în războaie.
(perla pesuita de domnul CTA)

Fptul ca barbatii daci purtau fusta iar dacitele lor nu ieseau pe bulevard decat in nadragi dovedeste cat de practici si cu picioarele pe pamant erau stramosii nostri. Pentru un dac, atunci cand il puca pasiunea, deschidera unui fermuar ar fi fost o pierdere inutila de timp; pe cand o fusta putea fi ridicta aproape instantaneu. Dacitele au optat pentru nadragi pentru a-si acunde frumusetea pulpelor; daca o daca ("daca o daca" nu numai ca suna frumos dar este si o dovada ca limba noastra este impanata cu voroave dace) si-ar fi fluturat toata ziulica pulpitele goale pe sub nasucurile dacilor, nasucuri extrem de sensibile la orice mireasme atragatoare, dacii s-ar fi tinut toata ziua numai de prosti uitand de munca.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-08-04 17:14:18
         
 
  Domnule CTA,
Am inteles eu bine, sau dumneavoastra aveti ceva impotriva faptului ca vitejii luptatori daci erau si frumosi si blonzi si bine imbracati? Pai aflati de la mine ca atunci cand intr-o familie daca aparea o odrasla mai brunetzica, dacul baga imedit actiune de divort, deoarece culoarea pruncului era semn sigur ca dacita pacatuise cu Scipio Africanul.

p.s.
Vreau de asemenea sa stiti ca vitejii soldati daci erau si foarte curati, deoarece luau cate trei dusuri pe zi; nu ca javrele de legionari romani care nu voiau sa foloseasca sapunul pe motivul ca el fusese inventat de daci.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-08-04 16:51:29
         
 
  Dacopatei galopantă:

Arianii. Războinicii lui Arie/Ares.

Dacii antici erau perfecțiunea fizică întruchipată, așa văzuți de restul raselor. Erau blonzi cu ochi albaștrii și la război erau îmbrăcați în zale și coif de aur, mantie albastră, kilt roșu (seamănă cu o fustă, ca și scoțienii, care și ei sînt la origine daci veritabili), imbatabili în războaie.


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-08-04 13:40:25
         
 
  Unii de pe aici, fără a fi nostaligici după ”iepocă” și-ar dori ca pe vremea lui Ceaușescu!
(Emanuel Cristescu)

Domnule profesor, mie-mi spuneti?!...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-08-03 19:50:32
         
 
  "Avand in vedere ca maghiarii au trecut la crestinismul catolic in jurul anului 1000, orice discutie este de prisos."

Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2015-08-03 18:52:00


asta ziceam si eu
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-08-03 19:31:02
         
 
 
Dl. Cristescu, referitor la continuitatea în Transilvania iata doua adrese utile mai jos:

https://ro.wikipedia.org/wiki/Istoria_cre%C8%99tinismului_%C3%AEn_Rom%C3%A2nia#/media/File:Alba_2.jpg

http://archaeoheritage.ro/2015/07/descoperirea-senzationala-de-la-alba-iulia-secretele-ruinelor-primei-biserici-rasaritene-de-la-nord-de-dunare-gasite-ingropate-in-pamant/

Practic, la mijlocul sec.X, in Alba Iulia functiona o EPISCOPIE ortodoxa. Stim din alte surse ca pe conduc[torul acestei episcopii il chema Ierotei.

Avand in vedere ca maghiarii au trecut la crestinismul catolic in jurul anului 1000, orice discutie este de prisos.
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2015-08-03 18:52:00
         
 
  ”daca in loc sa jucam vaporase in timpul orei de istorie,”

Adică să jucăm vaporașe acum și, mă rog, tot timpul...
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-08-03 18:44:16
         
 
  ”Cine nu ar vrea sa iubesca ca pe vremea lui Tariceanu?”

Unii de pe aici, fără a fi nostaligici după ”iepocă” și-ar dori ca pe vremea lui Ceaușescu!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-08-03 18:42:33
         
 
  "dar macar sa luam europeea, turnesolul, mica natiune, din anii frumosi ai lui Tariceanu. parca se vorbea si-atunci de intemeietorii Romei, de Tartaria si columna lui Traian (alalalt, nu Basescu), parca ne injuram si pe vreme aia, dar mai cu masura. parca se mai si scria, parca se mai si iubea. ce spuneti."
(poetul Radu Stefanescu adresandu-se profesorului Emanuel Cristescu)

Dom' Radu,
Cine nu ar vrea sa iubesca ca pe vremea lui Tariceanu? Dar de, am mai imbatranit!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-08-03 17:26:01
         
 
  err: Ucraina.. Transnistria, Crimeea, Turcia, Caucaz...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-08-03 17:18:07
         
 
  p.s. mai cu masura, si doar pe teme literare...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-08-03 17:15:10
         
 
  domnule Cristescu, daca in loc sa jucam vaporase in timpul orei de istorie, am fi doar un pic atenti la tabla, am vedea ca intotdeauna, in perioade de criza economica, dupa ce cauta vinovati mai mult sau mai putin imaginari, revizionismul agita tema nationala. din pacate, matematic, acelasi lucru se intampla inainte de razboaie. ok, hai sa nu vorbim acum de Ucraina, Grecia, Rusia, Grecia, etc. lipsa informatiei corecte si a perspectivei temporale ne scuza. dar macar sa luam europeea, turnesolul, mica natiune, din anii frumosi ai lui Tariceanu. parca se vorbea si-atunci de intemeietorii Romei, de Tartaria si columna lui Traian (alalalt, nu Basescu), parca ne injuram si pe vreme aia, dar mai cu masura. parca se mai si scria, parca se mai si iubea. ce spuneti.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-08-03 17:13:32
         
 
  Mă și miram să fi găsit altceva din toată dezbaterea de acolo domnule CTA  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-08-03 16:48:08
         
 
  De unde găsiți atîta maculatură. Iată o mostră de dacopatie flagrantă:

simplul
adevar: “DACIA” vine de la adverbul de loc

[d-acia] = de acia, precum si “DACI” vine

de la acelasi adverb de loc [d-aci] = de aici
Popoarele “LATINE” sunt tot D-ACI de LA

TINE, si de la mine adica de la noi D-ACIA,

precum si dialectele LATINE (la tine), sau

“la tini” cum spun dacii liberi costoboci.
D-aci, D-ici, Da qui, De aqui, Daci, Dutch,

Deutsche. Deci toti europenii spuneau ca ei

sunt D-ACIA, DE ACIA; DE AICI in diferite

dialecte latine (toti erau la ei acasa)

[latine] acasa.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-08-03 16:23:35
         
 
  Iuliu Maniu a dezertat din armata austro-ungara, ca sa participe la marea Unire; ca urmare, peste ani, a fost reeducat la Sighet, temeinic, pana, stiti dvs pana cand.

ce vreau sa ilustrez cu acest minor exemplu? nu mai conteaza. (R.S.)

Prin activism civic înțeleg o anume activitate, desfășurată de profesioniști, care are ca scop ”schimbarea mentalităților” semenilor care nu se adaptează progresului (tehnico-științific dar cu reverberații în sfera relațiilor sociale și în viziunea asupra vieții asumată de conștiințele individuale).

Ca atare, primii activiști civici în România probabil că au fost elitele pașoptiste dar ele și-au impus ideile în societatea românească de cele mai multe ori în mod pașnic.

Coliziunea dintre activismul civic și conservatorismul naționalist nu s-a putut petrece la pașoptiști câtă vreme aceștia din urmă erau promotorii unui naținalismului în societatea românească.

Prima astfel de coliziune se petrece între activiștii civici bolșevici și reprezentanții naționalismului românesc interbelic (atât de nuanță conservatoare - Iuliu Maniu cât și reacționar-legionară - ...).

Repudiind naționalismul (”Cornele să faci o țară ca soarele sfânt de pe cer...”), activiștii civici bolșevici se legitimau de la clasa muncitoare pentru a practica re-educarea ”prin muncă” a celor care ”iubeau România”, mai exact împotriva adepților solidarității etnice și culturale românești.

Globalismul activiștilor civici bolșevici se întemeia pe Internațională, pe o viziune unificatoare și omogenizatoare asupra omului, definit ca homo faber, eliberat de convențiile tradiționale de munca în fabrica modernă.

Pentru tradiționaliștii români care au înfundat pușcăriile comuniste și au cunoscut re-educarea, România nu se putea pierde în indeterminarea proletariatului mondial.

Înainte de a fi un fabricant de unelte, omul are un suflet, are un Dumnezeu, se naște într-un neam (că Evanghelia începe cu neamul lui Iisus...), și are un destin COLECTIV. Ne recunoaștem toți ca români fiindcă neamurile sunt de la Dumnezeu și limbile pe care le vorbim sunt tot de la Dumnezeu. Și rasele, și diversitatea neasemuită a lumii este tot un dar, pe care suntem datori să-l conservăm.

Suferința generației interbelice a rodit, cumva, când viziunea solidarității românești a câștigat la sfârșitul anilor 60 în confruntarea cu globalismul sovietic. Nicolae Ceaușescu nu se va defini de atunci ca fiind doar comunist. Era un comunist român, iar fiecare popor este liber să pășească pe calea proprie a socialismului. Astfel s-a născut noul pact al intelectualilor cu regimul, și așa a fost posibil sfârșitul gulagului românesc în 1964, ca și convertirea rigidelor structuri staliniste la naționalism.România se rupe de lagărul sovietic prin fraza ”Iubesc această țară, care este cea mai minunată din lume”. Care este mărturisirea unui ideal iar nu o declarație de război făcută celorlalți, sau mai știu eu ce elucubrații despre vreun popor ales, deasupra celorlalți.

Izolarea internațională a națiunilor libere din est a luat sfârșit în 1989.
Globalismul promovat de internaționalismul proletar a fost înlocuit de noul globalism promovat din occident. Care este tot de expresie marxistă, ceea ce nici până acum nu au înțeles o mulțime de intelectuali de la noi.

Etatismul sovietic rigid a fost înlocuit cu birocrația eurocratică iar internaționalismul proletar cu minoritățile revendicative (etnice, sexuale etc.).

Marxismul cultural are și el activiștii săi. Civici, cum altfel. Care au ca adversar principal conștiința colectivă a românilor, care se autodefinesc prin neam, popor, națiune.

Așa cum o făceau și în sumbrii ani 50.
Obiectivele marxismului cultural sunt foarte clare: contestarea conștiinței de neam, fărmițarea în minorități agresive și revendicative, care să facă astfel imposibilă existența statului român, fondat, potrivit Constituției, pe unitatea poporului român. Altfel, ce sens ar mai avea România? Ca diviziunea birocratică? Se pot imagina și alte diviziuni, poate mai eficiente.

În concluzie, dl. Radu Ștefănescu, trecutul are un sens:
”Atunci când mahalele desfundate revarsă gloata să caște gura la defilări (...). În norodul asudat și ghiontindu-se, ca și soldații bătând talpa în asfalt rcunoști strănepoții norodului care se îmbulzea în jurul palatului domnesc cu pridvoare largi, unde voievodul se întindea pe divan să-și bea cafeaua și să-și sugă ciubucul (...). Și recunoști strănepoții catanelor cu mintene, porturi și ghebe cu găetane, strănepoții călăreților polcovnicești ...Nume schimbate, porturi schimbate, dar viața prelungindu-se aceeași, fiindcă sângele a rămas același... (Cezar Petrescu - Calea Victoriei, pag.87).

Ce folos tancuri, spitale și submarine dacă omului nu-i dai un rost pe lume?

CE-i folosesc banii unui imigrant din Spania care și-a pierdut familia și patria, care trăiește într-o veșnică marginalitate, consumând?
Ce folos are atâta bunăstare dacă ea nu conduce la nimic superior? Ce sens are să trăiești pentru consum?
Omul are nevoie de o identitate, de un nume și de un trecut. Are nevoie să aparțină unui șir de generații. Și să știe că după el vor urma alții care vor păstra vii lucrurile la care el a ținut.
În caz contrar intrăm în nihilism și decadență, adică în piederea sensului vieții.

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2015-08-03 16:07:54
         
 
  Domnule Ștefănescu, pacifismule este una, globalismul alta și neamul, cu totul și cu totul altceva. Multe neamuri au ieșit ori au fost scoase din istorie. Din excesivă toleranță, din incapacitate de a se autoapăra, din incapacitate de a preveni, din necunoașterea propriei istorii. Constat, cu durere, că în ultimii ani, Statul român a devenit un fel de sac de box care doar încasează. Din nenumărate părți.

Iată la un link, ce ne poate spune un neprieten:

””Dragule Domn Administrator!
1. Romanii-valachii nu au fost in Transilvania la sosoirea ungurilor lui Arpad. La nordul Muresului era secuii, ramasite de slavi, la sud de Mures bulgarii tarului Kean, care probabil au avut in alianta sau sub dominatie trupe de blaci-valahi, acesti valachi recunoscind tarul bulgarilor fiind suveranul-stapinul lor

2. Romanii nu au nimic comun cu dacii, care sint rude cu sciti si cu ungurii. Roamnii sunt albanezi romanizati la sud de Dunare, traind 600 de ani in cadrul imperiului Roman, mai tarziu imperiul bizantin, mai terziu primul tarat Bolgaro-vlach / de aici si religia ortodoxa- In Transilvania pe vremea lui Stefan cel Sfant 1000-1038 cine nu se increstina dupa religia catolica / nu apleca capul/ isi pierdea capul!!!! Ori vlacchi nu aveau cum ramane ortodocsi, isi pierdeau imediat capul. Nu erau nici in preajma!!!!

3. Romanii au ajuns majoritari in Transilvania! Cum?/Tata povestea, ca intr-o familie de maghiari erau 5 copii, la romani erau 10-12 copii!!!/ Am cateva intrebari!!!! Unde sunt sasii adusi de regii maghiari si aparati de legile Ungariei Regale Medievale si mai apoi de legile Transilvanieii si Imperiului Habsburgic si mai apoi de legile Austro-Ungariei? Raspunsul il stim toti: Au fost dati in Gulag in URSS. dupa al II. Razboi Mondial, si cei care au ramas au fost vinduti Germaniei de Vest pentru valuta forte: marci Vest-Germane! In jur de 900.000 de oameni! Dar ce ati facut cu evreii din Romania in jur de 760.000 De persoane! Stim foarte putini: au fost ucisi in mare parte, restul vinduti dupa razboi statului Israel. /Citeste Cartea Neagra a Evreilor din Romania scris de catre Matatias Carp. Pe vremea lui Ceausescu securistii aveau insarcinarea de a dsirtruge cu orice pret exemplarele Cartii Negre existente in Romania si in Bibliotecile Europei si orice alt colt al lumii!!! Alta intrebare: cate cetati si cate orase ati construit voi Romanii in Ardeal? Unde va sunt cimitirele inainte de anii 1241? Citi roamni au contribuit la conducerea lovalitatilor din Ttransilvania, ce donatti s-au dat, din partea romanilor acestor localitati si din ce an dateaza? Vrem izvoare-dovezi si nu basme!
Cu stima!”

Dacă rămnem saci de box și încasăm

De aceea toșți care știm, mai știm, care simțim românește și credem în valorile neamului nostru, nu avem dreptul să rămânem pasivi. Ori pledoaria domniei voastre, defetistă din start, îndeamnă la a ne asuma sytatutul de ”sac de box” Ceea ce este PERICULOS:
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-08-03 15:17:13
         
 
  Kosta, acum da-mi voie sa presupun ca orice referire la genitoarea ta venita (similar) din partea preopinentilor CTA si Olariu, oricat de finutza, te-ar aduce-n pragul isteriei. de ce starniti voi ecoliterarul? n-aveti subiecte? ce importanta are ca ne tragem din cumani romani sau invers, ca aia se trag din noi, cand noi tragem cu totii targa pe uscat, intr-o lume care rimeaza? mai conteaza ce-a fost acum 2000 ani? frate, suntem cetateni ai planetei sau nu suntem? am evoluat? avem constiinta nimicniciei noastre? avem constiinta cosmica? avem pe dracu. avem oare noi, astia din Clejani, daci, romani, cumani sau gugumani, un ou mai mult decat ailalti? am fost Gaina a dintai? dac-am fi foat, acum am avea autostrazi si sisteme de irigatii si scoli si tancuri si spitale si submarine. dar de cand ne stim, ne-a placut sa batem campii.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-08-03 14:51:56
         
 
  Si acestia nici macar nu trebuie interzisi pe site, ci lasati sa se faca singuri de... indicibil. Cum au si facut-o, de atatea ori de cate s-au dat in stamba. Nici nu mai cred ca-i plateste cineva, s-au nascut asa. Educatia n-a mai putut schimba nimic. Aceasta Corina si acest CTA sunt nevinovati! Nu va mai luati de ei, nu-i mai bagati in seama, nu le mai acordati, astfel, credit. Lasati-i in zeama lor, acestia sunt nevindecabili, dar, de-ai dracului ce sunt, ii considera pe patrioti si pe oamenii normali, auzi tu cum...dacopati! Vai de mamicile care au fost nevoite, cum-necum, sa-i nasca!  
Postat de catre sters sters la data de 2015-08-03 13:13:40
         
 
  Și vine un oarecare și aruncă în noi cu noroi!

Domnule EC, și ce spuneți, și felul cum o spuneți arată că v-ați pătruns pînă în măduva oaselor de găunosul patriotism ceaușist.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-08-03 10:13:42
         
 
  Ba dimpotrivă, victimele reeducării au fost cei care spuneau, și repetau, și credeau în fraza asta:
”Poporul român este măreț, este un popor minunat care trebuie iubit”.
(doamna Amelia Cojocaru)

Doamna Amelia Cojocaru,
Pai daca postulatul dumneavoastra este adevarat inseamna ca cel mai reeducat patriot a fost Nicolae Ceausescu care nu scapa o singura ocazie de spune cat de maret si minunt este Poporul Roman care trebuie iubit; si el s-a si pus vartos pe treaba de a ne iubi. Daca ne-ar fi iubit la figurat Poporul Roman ar fi mai acceptat dragostea lui, dar cum lui ii placea sa iubeasca Poporul Romn numai la propriu, ati vazut ce i s-a intamplat.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-08-02 23:05:17
         
 
  "Experiența istorică ne arată că niciodată până acum cei care au denigrat și înjurat țara asta nu au fost reeducați pe șantiere." (A.Cojocaru)

antinomic, absolut corect, de ex:

Iuliu Maniu a dezertat din armata austro-ungara, ca sa participe la marea Unire; ca urmare, peste ani, a fost reeducat la Sighet, temeinic, pana, stiti dvs pana cand.

ce vreau sa ilustrez cu acest minor exemplu? nu mai conteaza.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-08-02 23:01:03
         
 
  "Sau va sări pe dumneavoastră un medic (nu neapărat evreu). Bănuiți, sper, cu ce scop."
(doamna Amelia Cojocaru)

Ca sa ma lase insarcinat?!... Doamna Amelia, insemna ca nu ma cunoasteti, eu sunt baiat serios.
Intradevar frumusetea mea nu poate trece neobservata daca si doctorii care nu duc lipsa de asitente medicale au ajuns sa fie cu ochii pe mine; dar ce propuneti dumneavoastra acelui doctor este nu numai un viol la adresa mea dar si o incalcare grava a legii.

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-08-02 22:53:59
         
 
  Dl. Cioacă, mai multă grijă, totuși. Dacă ziceți ceva de evrei nu se va deranja (cel puțin pentru d-voastră) nici bancheri și nici orchestre simfonice. În mod sigur însă veți avea de-a face cu un onest polițist, pasibil fiind de dosar penal.
Sau va sări pe dumneavoastră un medic (nu neapărat evreu). Bănuiți, sper, cu ce scop.

Somn ușor, vise plăcute, n-ar fi rău să reveniți pe Pământ.
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2015-08-02 22:32:23
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Doamna AC, sînteți adorabil de impertinentă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-08-02 22:25:41
         
 
  ”Nu-i așa că pregătiți batalioane de tineri care să ne bage la toți în cap măreția acestui popor. Și, dacă nu și nu, să ne reeduce pe șantierele patriei?” (CTA)

Sunteți într-o gravă eroare. Experiența istorică ne arată că niciodată până acum cei care au denigrat și înjurat țara asta nu au fost reeducați pe șantiere.

Ba dimpotrivă, victimele reeducării au fost cei care spuneau, și repetau, și credeau în fraza asta:
”Poporul român este măreț, este un popor minunat care trebuie iubit”.

Oricum, dacă ”iese” ceva aici voi, denigratorii, sunteți primii care părăsiți corabia, ca șobolanii, la aeroport.
Un activist civic român nu are stofă de erou fiindcă nu crede în nimic. Nici nu este cazul să re-educi un obraznic ne-educat, țâfnos și suficient de sine. Pe un asemenea specimen îl trimiți unde a înțărcat mutu iapa să-și umple burdihanul și să-și hrănească orgoliul de sine.


 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2015-08-02 22:09:11
         
 
  "Fie și dacă vă gândiți că Herman Oberth, român, e adevărat etnic german -DAR ROMÂN-"
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Va rog frumos ca tunci cand vreti sa afceti propaganda pentru Klauas Johannis sa nu va mai folositi de numele lui Herman Oberth. Asta in cazul ca pseudonimul literar al lui Klaus Johannis nu este cumva Herman Oberth. Ca daca este eu imi retrag toata critica.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-08-02 17:18:45
         
 
  "Și, dacă nu și nu, să ne reeduce pe șantierele patriei?"
(domnul CTA)

Domnule CTA,
Ce aveti dumneavoastra cu Poporul Roman de nu il vreti maret? Orice popor care nu poate fi mare(pai ce sa faci numai cu 20 de milioane de suflete?) are dreptul de a fi maret. Si dupa aceea despre ce santiere ale patriei vorbiti dumneavoastra? Ca, din cate am inteles eu, cele de la Agnita-Botorca si Salva Viseu s-au inchis de mult; iar altele care sa le inlocuiasca nu prea s-au deschis. Sau daca s-au deschi sau inchis repede la loc pentru a nu apare pericolul re-educarii prin munca.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-08-02 17:08:21
         
 
  Suntem, domnule CTA un popor măreț. Băgați bine la cap chestiunea asta.

Nu-i așa că pregătiți batalioane de tineri care să ne bage la toți în cap măreția acestui popor. Și, dacă nu și nu, să ne reeduce pe șantierele patriei?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-08-02 16:53:41
         
 
  "Și există, domnule CTA o mișcare extraordinară de renaștere națională"
(domnul profesor Cristescu)

Eu nu zic ca renasterea nationala nu este buna. Dar ce facem cu problema nasterii nationale? O lasam pe "mana" rromilor? (Am pus intre ghilimele cuvantul mana pentru a evita folosirea cuvintelor ne-ecoliterare.)
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-08-02 15:51:21
         
 
  "Ziceți ceva rău despre poporul evreu. Și vedeți ce veți păți! De ce despre poporul român să acceptăm să se spună toate insanitățile?"
(domnul profesor Cristescu)

Domnule profesor
Aici aveti dreptate. Nu as vrea sa se inteleaga ca acolo nu ati avea dreptate dar aici aveti mai multa dreptate decat acolo. Si stiti de ce? Pentru ca evreii au cea mai puternica diaspora de pe mapamond. Si inca ce diaspora. Pai eu daca zic ceva pe aici impotriva evreilor vor sari pe mine zece bancheri, sapte savanti, trei compozitori, plus un dirijor, dar nici asta singur ci cu intreaga lui orchestra simfonica. Pe cand daca zic ceva impotriva unui roman singura care sare pe mine este doamna Amelia Cojocaru. Acuma va rog sa va puneti in locul meu si sa judecati la rece problema; dumneavoastra, daca ati avea luxul de a alege, ati alege sa sara pe dumneavoastra un director de banca si evreu si chel sau ati prefera ca agresiune corporala la care veti fi supus sa fie savarsita de o adevarata dacitza?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-08-02 15:36:52
         
 
  Păi cum să nu te bucuri când reușești să demontezi cu argumente imbatabile atacurile imunde la adresa neamului tău? Pe care unii îl văd în negru. Doar în negru!

Ziceți ceva rău despre poporul evreu. Și vedeți ce veți păți! De ce despre poporul român să acceptăm să se spună toate insanitățile?

Dar când se discreditează, ori viața și știința le arată incultura, lipsa de pregătire - unii pretind că mai au și studii de specialitate!- a acestor detractori, evident, putem fi mulțumiți.

Suntem, domnule CTA un popor măreț. Băgați bine la cap chestiunea asta. Faceți doar un exercițiu de imaginație și vedeți, raportat la numărul de locuitori, ce contribuție fabuloasă la dezvoltarea umanității am avut. Fie și dacă vă gândiți că Herman Oberth, român, e adevărat etnic german -DAR ROMÂN- a fost profesorul lui Verner von Braun. Și că atât programul spațial american cât și cel sovietic s-au bazt pe capturile de la Peenemunde! Și vine un oarecare și aruncă în noi cu noroi! Eu v-am inclus în ”noi” și pe dumneavoastră. Dar, evident, vă puteți disocia.

Închei, revoltat îndemnându-i pe acești fii ai ploii. Denigrați, denigrați. Așa veți reuși să stârniți mânia și reacția românilor. Și există, domnule CTA o mișcare extraordinară de renaștere națională. Și sunt din ce în ce mai multe persoane și, spre bucuria mea, tineri care se implică, studiază, găsesc dovezi. Și înaintașii noștri au fost geniali. Au lăsat urme pe tot teritoriul. Și, să ne amuzăm un pic, mai abitir, pe acolo pe unde prevedeau ei că vom construi autostrăzi!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-08-02 12:55:18
         
 
  Dar încercarea de a ”lăuda” tot ce-i românesc nu piere!

Dar ce ne facem cu încrîncenarea, cu ambîțul, cu suficiența satisfăcută?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-08-02 11:38:03
         
 
  in cazul asta n-a cazut niciun mit, excelent.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-08-02 09:41:10
         
 
  Am spus: "De nicăieri nu rezultă că [Dan Spătaru]și-a arogat meritul de compozitor. Ci numai pe acela de interpret. Care, mai mult, a scris versuri noi, și a interpretat-o [melodia "Drumurile noastre toate"] cu vocea sa dându-i originalitate interpretativă și strălucire."

Dintre miile de interpreți care au în repertoriul lor melodii ale altor interpreți, am dat un exemplu celebru: Edith Piaf, ”Sanie cu zurgălăi”, melodie devenită în interpretarea marii artiste „Johnny tu n'est pas un ange”. Cu siguranță taifuniștii de ceșcuță vor consemna prăbușirea mitului neasemuitei artiste!

Acesta este fondul problemei. Prin urmare "Canada"... mitul rezistă, Jiidac ... mitul reziztă, Ștefănescu ... mitul rezistă... Restul? Resturi...

În concluzie marele taifun din din ceșcuța cu apă a făcut ravagii...nesemnificative!

Dar încercarea de a ”lăuda” tot ce-i românesc nu piere!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-08-02 07:09:19
         
 
  Cum e corect? Iran sau Irak?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-08-02 06:54:06
         
 
  Iată link-ul: Disc vinil Dan Spătaru, ”Drumurile noastre toate” (popular sârbesc / Dan Spătaru)  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-08-02 06:52:34
         
 
  " target="_blank">Disc vinil Dan Spătaru, ”Drumurile noastre toate” (popular sârbesc / Dan Spătaru)

Temistocle Popa semnează muzica. Dar pentru alte melodii.

ST – EDE 02854
1. Trecea fanfara militară (Temistocle Popa / Mircea Block)
2. Măicuţa mea (Temistocle Popa / Eugen Mirea)
3. Dragu mi-i de ţara mea (Temistocle Popa / Aurel Storin)
4. Te-am iubit, Mărio! (Temistocle Popa / Eugen Rotaru)
5. Spune-mi unde, spune-mi cine (Temistocle Popa / Mircea Block)
6. Un cântec dulce (Temistocle Popa / Aurel Felea)
7. Se întâmplă câteodată (Temistocle Popa / Temistocle Popa)
8. Spune, ce mai face mama ? (Temistocle Popa / Mircea Block)
9. În rândul patru (Temistocle Popa / Mircea Block)
10. Cântec de tată (Temistocle Popa / Eugen Rotaru)
11. Să cântăm, chitara mea ! (Temistocle Popa / Mircea Block)
12. Prietene (Temistocle Popa / Aurel Storin)
13. Drumurile noastre (popular sârbesc / Dan Spătaru)
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-08-02 06:50:02
         
 
  pai se compara popa Sorin cu Popa Temistocle?

prins gol-pusca-n chiliuta,
Sorinel Prelatul: -jur,
pe geam intru la maicuta,
de-altceva, nu c-a s-o fur!...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-08-01 18:03:17
         
 
  Dom' Radu,
Eu sunt ferm convins ca vinovat de furt nu este in nici un caz dacul Popa ci grecul Temistocle!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-08-01 15:36:13
         
 
  care mit, bre? Dan Spataru, saracu, n-are nicio vina. intr-adevar, pe vinilul sarbului scrie "Miki Jevremović - Ona noćas neće doći (Zagreb fest 1978) Music & Arrangement: Nikica Kalogjera", iar pe vinilul romanului

Label:
Electrecord ‎– ST-EDE 02854
Format:
Vinyl, LP, Album
Country:
Romania
Released:
1986
Genre:
Pop
Style:
Schlager

... Music By – Temistocle Popa

deci oul a fost inaintea gainii, dar in lumea muzicii furaciunile sunt fapt curent. in plus, pentru mine unul, Temistocle Popa n-a prea fost un mit, iar producatorii de la Electrecord, nici atat.
posibil sa mai fie implicat Traian Basescu, alaturi de diaspora si imperialismul american.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-08-01 13:50:48
         
 
  Parcă ar fi din ”Manualul micului delator”! și ăla neinstruit. Delator care, trimis în misiune la Ateneu, face repede o notă informativă cum că a descoperit o infracțiune, un plagiat. Și că trebuie anchetată toată orchestra simfonică, inclusiv garderobierele, casiera, portarul, fochistul și tot personalul auxiliar. Ba și tot publicul că, în afară de el, care este om cult în cap și instruit și om de lume, nimeni din cei prezenți, nu a dansat. Ca să vedeți, domnule șef, ce reduși au fost toți ceilalți, ar fi încheiat el mărunta delațiune! Care să fi fost grozăvia? Care să fi fost infracțiunea pentru care nici Nurenbergul nu ar fi fost de ajuns? Cum care? Cu toții l-au plagiat pe George Gershwin, ”Rhapsody in Blue”. Prin urmare CIA trebuie să se mobilizeze, escadrilele de B52 susținute de cel puțin patru portavioane dotate și cu rachetele Tomahawk trebuie de urgență să se deplaseze în zonă și să-i pedepsească pe aborigenii români. Așa ceva nu se mai poate tolera!

Dar să revenim. Să ne revenim. Dacă veți da un Google, cu ”Edith Piaf sanie cu zurgălăi@ veți găsi: ”Popularitatea melodiei, [Sanie cu zurgălăi], a dus curând la „aranjamentele muzicale”, „prelucrările” și „preluările” diferiților compozitori și interpreți străini. În repertoriul cântăreței franceze Edith Piaf, melodia a devenit „Johnny tu n'est pas un ange”” În logica ubibenistului Sorin Olariu, încă un mit a mai căzut. Și, vai, câte astfel de mituri nu se vor duce pe apa sâmbetei! Un bob zăbavă! Și lumea se va cutremura. Nero a fost mic copil. Doar să se încordeze el puțin și istoria lumii va trebui, obligatoriu, să fie rescrisă!

Succesul extraordinar înregistrat de Dan Spătaru cu melodia ”Drumurile noastre toate” mă face să cred că ar fi fost imposibil ca Miki Jevremovic autorul cântecului original să nu fi aflat de el și, dacă ar fi fost vorba de un plagiat, să nu fi protestat, cel puțin, dacă nu cumva, să intenteze un proces!

Am căutat pe net. De nicăieri nu rezultă că Dan Spătaru ar fi semnat el muzica ori altcineva. Dan Spătaru a scris versurile, adaptate la o melodie pe care a preluat-o în repertoriul său. Cum lumea muzicii ușoare era mică, înclin să cred că a avut acordul interpretului sârb. În fapt, interpreții, de regulă, țin să fie originali. Și cu greu interpretează melodiile altora. A făcut-o, probabil, extaziat de linia melodică. De nicăieri nu rezultă că și-a arogat meritul de compozitor. Ci numai pe acela de interpret. Care, mai mult, a scris versuri noi, și a interpretat-o cu vocea sa dându-i originalitate interpretativă și strălucire. Și, după cum consemnează istoria muzicii ușoare, a transformat-o în hit în România, spre deosebire de varianta originală, care, în Iugoslavia, nu a avut nici pe departe audiența variantei lui Dan Spătaru.

Ceea ce este de remarcat în toată această poveste este apetența distinsului american de origine română, Sorin Olariu, de a scormoni cu o acribie demnă de o cauză mai bună, tot, dar absolut tot ce ține de România și românism și de a căuta până și noduri în papură doar, doar, va reuși să denigreze țara în care a văzut lumina zilei. Mizerabilă și de ocară adunătură de proști și de tribali!

Întotdeauna l-am crezut mai rebel, un fel de Gică contra, un avocat al diavolului, care din iubire pentru România,pe care o vrea perfectă, îi critică slăbiciunile. Încep să am îndoieli cu privire la percepția mea!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-08-01 09:00:37
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE