FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
DACIADA
Text postat de Eu Sunt Corina


De la scriitorul antic grec Datorakis Euroyopoulous știm că dacii erau experți în medicină legală și mai ales ilegală iar lacrimile de dac vindecau ciuma, pelagra și chiar holera.
Din păcate nimeni nu a reușit în tot decursul istoriei să facă vreun dac să plângă. Nici perșii, nici romanii, nici măcar sutele de cete de gete. Chiar și atunci când dacii tăiau ceapă și o puneau în prosop, cu sare, să o flecească printr-o lovitură de pumn, plângea doar ceapa.
Ce-i drept, istoricul latin Alupigus amintește de un incident între un copilaș dac de trei anișori și oculta mondială care cumpărase deja jumătate de Dacie, partea din spate, inclusiv grădinița unde copilașul dac învăța să devină get-beget. Alupigus ne spune că un ovrei pe nume Yoda îi atrăsese familia într-o zonă muntoasă, la Mosada, unde, profitând de bezna întunericului i-a subtilizat copilului tableta 4.1 primită cadou de Dragobete de la unchiul său de la Tărtăria, acolo unde se fac cele mai profi tăblițe. Micul dac însă nu s-a pierdut cu firea, ci doar a clipit puțin, apoi i-a arătat hoțului care se depărta călare degetul mijlociu. Nu ca o înjurătură, Zamolxis Ferește!... ci doar să îi indice câte minute mai are de trăit. Apoi a urmat săgeata albastră care a plecat instantaneu spre gâtul ocultei mondiale și mai circulă și în zi de azi...

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE