FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Declaratie fulminanta a unui Deputat in Parlamentul Romaniei !
Text postat de Emanuel Cristescu
Am primit:

Dar dacă este adevarat ce spune deputatul Munteanu( și asa este ) oare ce "merit" om avea și noi în asta ...?
Și care noi ?

Numai adevăr despre crunta realitate româneasca....
Oare îndrăznesc revistele conduse de oameni luminați să publice pe prima pagină acest apel?! E cutremurător cât de exact , clar și curajos este în exprimare acest deputat modest , necunoscut ! Păcat ca NU i s-a popularizat acest discurs senzațional ,dar faceți-l voi, acum, că poate se va înțelege măcar acum ,de ce suntem în halul acesta de MIZERIE naționala!!!
Ioan Munteanu, cel mai cutremurător adevăr spus de la Tribuna Parlamentului României, de la 1945 încoace:

„Neam de neamul nostru n-a cunoscut vreodată atâta violență, dezmăț si nesupunere!”
Milioane de români sunt măcinați de aceleași probleme pe care, parcă, nu le vede nimeni din cei ajunși în Parlament. Sîntem uimiți, astăzi, de declarația politică făcută în Parlamentul României, de un deputat – Ioan Munteanu(colegiul 5 Neamț)- în care ni se vorbește, și, implicit, recunoaște, despre cele mai mari tare care apasă asupra acestui popor.Înainte de a citi acest document care ar trebui să facă înconjurul Europei pentru radiografia completă a societății românești, trebuie să vă spunem că deputatul Ioan Munteanu este singurul din Neamț care, fiind la putere când s-a votat tăierea pensiilor, a refuzat să dea acest vot. A fost exclus, și pentru verticalitatea sa, oamenii i-au dat buline albe și l-au ales din nou. Ne-a surprins această săptămână, cu această declarație politică, unică pentru peisajul post-decembrist românesc.

Iata DECLARATIA!

„ E din ce în ce mai clar că nimic nu mai e ca altădată. S-a schimbat vremea, dar s-au schimbat si vremurile. S-a cam terminat cu cei sapte ani de acasă, cu respectul față de profesori sau față de persoanele în vârstă.
O nestăvilită băscălie a luat locul bunului simț si a comportamentului civilizat.
Lumea s-a întors pe dos, copiii îsi bat ori îsi ucid părinții, tineri netrebnici violează, apoi ucid cu bestialitat bătrâne
neputincioase, nu mai există onoare, cinste, muncă,generozitate, nimic din ceea ce înseamnă valori morale si spirituale strămosesti.
Unde au dispărut cumințenia românului si frica de mânia lui Dumnezeu? Neam de neamul nostru n-a cunoscut vreodată atâta violență, dezmăț si nesupunere ca la acest început de mileniu. Sau, după cum spunea Alexandru
Vlahuță într-o poezie de o surprinzătoare actualitate, publicată, însă, în 1881): “vai, nenorocită țară, rele zile-ai mai ajuns!” .
Îngrijorător este faptul că suntem condusi si de oameni de proastă calitate, de analfabeți (cu sau fără diplomă), de parveniți si de mojici . Incultura, prostia si obrăznicia au devenit criterii si atuuri de promovare. Grav e că aproape toți acesti indivizi , considerând că li se cuvin posturile si că pot lua orice hotărâre, trag după dânsii oameni de aceeasi calitate îndoielnică.
Asa se explică paradoxul din multe instituții bugetare în care mediocrii si submediocrii ajung să facă legea si să reprezinte statul, obligându-i pe adevărații specialisti să-si părăsească locurile de muncă . Acesti indivizi, aflați
vremelnic în funcții nemeritate, îsi fac loc în față dând din coate, le place să fie băgați în seamă, să se vorbească si să se scrie despre ei. Sunt nelipsiți de la tot felul de sindrofii si ceremonii, de la evenimente mondene, dar si de la slujbe, parastasuri si pomeniri. Se închină cu falsă smerenie la icoane, în timp ce mintea
le umblă la hoții si smecherii. Fac gesturi umanitare de ochii lumii, dar de fapt nu cheltuiesc nici 0,1 % din ceea
ce fură. Trăiesc într-un lux desănțat, risipesc fără măsură banii usor câstigați, petrec vacanțe în locuri exotice, adună averi peste averi si îi sfidează cu neobrăzare pe cei care ar fi meritat să ajungă în locul lor, dar n-au făcut- o pentru că le-a lipsit tupeul lor nerusinat.
Exemple de acest fel se întâlnesc la orice pas, fără ca oamenii din jur să mai aibă vreo reacție. Într-o lume în care scara adevăratelor valori s-a răsturnat, nimeni nu se mai miră că X sau Y au ajuns acolo unde au ajuns. Și, mai ales, cum au ajuns.
”Ei sunt mari și tari, nu au nici rușine, nici sfială/ /că-ntr-o zi urmașii le vor cere socoteal㒒 ( tot Vlahuță, 1881!).

În România va trebui să se ducă o luptă foarte grea cu această categorie care a impus regulile junglei. Doar un lider respectat si autoritar, un patriot, un român adevărat mai poate readuce țara pe calea cea bună.
Îl vom găsi? Îl vom avea?

Eu sper!”
















Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Alta lume inseamna numai si numai DIASPORA!

 
Postat de catre Eu Sunt Corina la data de 2015-07-22 03:21:38
         
 
  Nu, nu din altă lume. Sunt mulți români capabili să readucă țara pe direcția cea bună. Și în țară și în diaspora.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-07-16 06:48:11
         
 
  Acel personaj nu poate proveni decat din alta lume.

 
Postat de catre Eu Sunt Corina la data de 2015-07-16 04:21:52
         
 
  Într-un sonet, celebrul sonetist Mihai Codreanu, exprimându-se oximoronic, spunea așa ”și te urăsc...că-mi ești atât de dragă”

Prin urmare, iubirea, iar cea de patrie nu face excepție, poate lua infinite forme de manifestare. Nu sunt eu cel chemat să evalueze iubirea de patrie a nimănui. Pe mine mă deranjează, cum am mai spus, când cineva ofensează națiunea noastră. Punct. Deși, precizez, nu le contest dreptul de a o face. Dar îmi rezerv dreptul de a reacționa.

Revenind la întrebarea dumneavoastră. Din text, mie mi se pare, rezultă clar criticarea tuturor acelora care au fost la guvernare. Inclusiv cei invocați de dumneavoastră. Prin urmare acel ”un patriot, un român adevărat [care] mai poate readuce țara pe calea cea bună.” este văzut ca un nou personaj. Cu aparență eroică. Sau erou de-a dreptul. Stilistic și poate excesiv literar vorbind, cum remrca distinsul coleg Rădulescu, un personaj aproape mesianic.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-07-15 21:50:44
         
 
  Omul a zis ”patriot” nu ”impostor”

Deci Tăriceanu sau Voiculescu?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-07-15 21:33:54
         
 
  Domnule Ștefănescu, nimeni nu-i perfect. Pe mine m-a impresionat declarația rostită în fața Parlamentului.

Domnule latunski, respect pentru Vostradamus.

Domnule Cioacă, poate nu ați avut telescopul la îndemână. Omul a zis ”patriot” nu ”impostor”
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-07-15 18:52:52
         
 
 
"În România va trebui să se ducă o luptă foarte grea cu această categorie care a impus regulile junglei. Doar un lider respectat si autoritar, un patriot, un român adevărat mai poate readuce țara pe calea cea bună."
(Ioan Munteanu)

Domnule profesor Cristescu,
Dumnevoastra chiar nu va dati seama ca acest deputat prin fraza de mai sus nu face altceva decat sa ceara revenirea lui Traian Basescu la putere?!...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-07-15 18:04:31
         
 
  Așa cum Jules Verne a anticipat apariția submarinului, a avionului și a prezis zborul spre Lună - tot așa și Vlahuță, vizionar autohton, acum 130 de ani a prezis marasmul contemporan:“vai, nenorocită țară, rele zile-ai mai ajuns!”. Să fiu iertat de lipsa mea de patriotism, adică de a nu-l compara cu Nostradamus.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2015-07-15 17:31:32
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  d-le Cristescu, sa nu ne infierbantam, ce-i drept, omul are in buna masura dreptate, dar retorica mi se pare foarte literara, dupa modesta mea parere, demna de "racnetul carpatilor"
aici nu pricep: "trebuie să vă spunem că deputatul Ioan Munteanu este singurul din Neamț care, fiind la putere când s-a votat tăierea pensiilor, a refuzat să dea acest vot." pe net scrie ca in perioada respectiva nu era "la putere", ci deputat PSD, viitor fost UNPR (exclus) dupa un stagiu tipic si impartial, de independent.
chestii complicate
(http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.mp?idm=189&leg=2008)
(http://www.realitatea.net/deputatul-ioan-munteanu-revine-in-psd_969789.html)
acum discursul asta imi evoca un viraj impetuos, pe mainstreamul actual al dreptei, in viitorul sumbru (luminos) apropiat.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-07-15 16:23:38
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE