FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Nu-mi cereți...
Text postat de Emanuel Cristescu
Nu-mi cereți să citesc tot ce s-a scris în ultimul timp pe site. Mai ales în ceea ce privește polemicile dintre domniile voastre.

Din ce am citit în diagonală.

Domnule Ștefănescu, v-ați lămurit? Am înțeles că vi s-a răspuns.

Nu-mi mai faceți procese de intenții. Știți că nu cer editorilor nimic altceva decât respectarea regulamentului. Probabil, unora, nu le vine să creadă că așa procedez. Dar cei care ați fost ori sunteți editori știți că așa este.

Domnule Scutaru, dacă mai sunteți prin zonă: de ce ați șters textul "ANUNȚ"? Măcar l-ați salvat? Pentru că, dacă îmi amintesc bine, făcusem ceva eforturi cu scrierea unor comentarii. Trebuie să mă învăț minte. Să nu mai comentez în subsolul textelor unor personaje cărora le este frică de propria lor istorie. Pe care și-o tot reinventează. Sper să nu mai repet greșeala.

Domnule Iter, ciudată motivația dumneavoastră de a pleca de pe site. Extrem de ciudată. Dar cunoașteți principiile de aici. Intră cine vrea și rămâne cine poate. Vă doresc succes.

Am pledat recent, poate prea mult, expunându-mă chiar, pentru dreptul colegei noastre Amelia Cojocaru de a-și expune o opinie personală regulamentară. Deși, personal, nu o împărtășesc. Însă, cum spunea cineva, fie roata și pătrată, tot se-nvârte câteodată. Probabil că unii dintre cei care m-au combătut vor gândi altfel când le vor fi invalidate, fără vreo motivație regulamentară, texte ori comentarii. După principiul "mi se pare că vine în coliziune cu propriile mele convingeri". Nimic mai relevant decât reacția domniilor lor când sunt puși în situații similare.

Că scriu elegii, etc. Nu-mi amintesc să fi încercat, măcar, să impun cuiva ce să scrie. Prin urmare, mă gândesc că și reciproca ar putea fi valabilă.

Europeea rămâne un spațiu liber de prejudecăți, pus la dispoziția tuturor acelora care doresc să publice aici. Respectând regulamentul. Știți bine că nu cedez niciunui fel de șantaj. Cine se consideră în incompatibilitate ideologică ori comportamentală cu măsurile pe care sunt obligat să le iau pentru a păstra puritatea ecoliterară a acestui spațiu și respectarea regulamentului știe că nu există decât soluția adamică a singurei opțiuni. Respectarea regulamentului sau publicarea în alte cyberspații. Când și dacă voi rămâne singur pe site, probabil, îl voi închide. Însă, cu toate vocile casandrice pe care, iată, le aud de aproape 12 ani, Europeea prezintă interes. Și are membri inteligenți, serioși, cu umor și, mai ales, creativi. Și aceasta este esența. Probabil, pe viitor, voi răspunde tot mai rar unor probleme precum cele de mai sus.

PS. Parodierea ori replica epigramistică trebuie să fie altceva decât insultă versificată. Pour les connaisseurs...

Succes.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Ce bine-arată azi Europeea!"

Atunci problema-i rezolvată!
Dacă privești la ea cu zoom
Europeea foarte bine-arată
Ca spirit și vigoare chiar …acum!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2015-03-06 17:32:33
         
 
  Am înțeles. Și zău ne va fi dor
Iar vegetala transformăm, taman,
Pentru un fiu așa rătăcitor
În cel mai fraged… taur dolofan


Cred că speranța nu-ți va fi deșartă,
O să mă-ntorc pe-aici cînd – vorba ceea –
Ca un vițel mă voi mira, la poartă:
"Ce bine-arată azi Europeea!"
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2015-03-06 15:59:14
         
 
  Ce înseamnă rutina. Am citit de mai multe ori. Ce eu citeam era, de fapt, ce aveam în minte. Abia într-un final am constatat că, grafic, lipsea "fi"
Mulțumesc. Și cineva îmi reproșa că nu sunt receptiv la critica de tip constructiv. Gata, trebuie să plec.

Un ultim și înțelept cuvânt!

De lumea toată veți fi rătăcit
Și ultima speranță veți fi ras
Aici veți fi mereu binevenit
Și vom tăia vițelu-acela gras.

 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2015-03-06 15:46:35
         
 
  @Radu,

Scuze pentru inducerea în eroare, m-a luat valul unui comentariu mult prea lung și am scris "ultima intervenție pe europeea" cînd mă refeream la "ultima intervenție ca replică pt. domnul E. C."
Rămîne cum am spus prima oară, voi mai vagabonda pe-aici o săptămînă de la anunț, dacă nu mi se taie nivelul pînă atunci.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2015-03-06 15:43:15
         
 
  Salvăm vițelul

Am înțeles. Și zău ne va fi dor
Iar vegetala transformăm, taman,
Pentru un fiu așa rătăcitor
În cel mai fraged… taur dolofan
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2015-03-06 15:42:32
         
 
  @ Jupp, te rog eu frumos, amână plecarea pentru luni, toate proiectele de succes demarează luni dimineață, alea începute vineri nu ies!!! :)))

în plus, ai zis o săptămână!
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-06 15:36:00
         
 
  Un ultim și înțelept cuvânt!

De lumea toată veți fi rătăcit
Și ultima speranță veți ras
Aici veți fi mereu binevenit
Și vom tăia vițelu-acela gras.

(Alexe)

[maestre, ai sărit un cuvânt în versul 2, nu c-ar ajuta cine știe ce, dar orișicât)


agatârșii, rătăciți,
au uitat de sciți.
Jupp s-a rătăcit, cum știți,
tot de rătăciți.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-06 15:31:36
         
 
  NU TĂIAȚI VIȚELUL

Lăsați vițelul neatins,
S-ajungă taur dolofan,
Căci site-ul ăsta m-a convins:
De-acum sunt vegetarian.


O încheiere, într-adevăr, înțeleaptă.

Nu am vrut să fiu inconsecvent, cînd am spus de "ultima intervenție", mă gîndeam la una pentru domnul Cristescu, nu mă așteptam la una Alex Popescu care, de această dată, merita un răspuns în versuri.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2015-03-06 15:13:26
         
 
  Un ultim și înțelept cuvânt!

De lumea toată veți fi rătăcit
Și ultima speranță veți ras
Aici veți fi mereu binevenit
Și vom tăia vițelu-acela gras.
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2015-03-06 14:46:40
         
 
  @ Emanuel Cristescu

Domnule Cristescu, sunt de acord cu un comentariu anterior, chiar că sunteți un politician pursânge, aveți un talent desăvîrșit în a răspunde parțial la întrebări sau a arunca perdele de fum peste anumite subiecte delicate.

Răspunsuri (sau noi întrebări) la răspunsurile dvs.:

E. C.: 1. Comentarii
Da, aceste comentarii nu trebuiau invalidate... Îi rog pe editorii... să valideze aceste comentarii


Partea bună: În sfîrșit, sunteți de acord cu ceva spus de mine.
Partea proastă: ... doar că rezolvarea nu stă în revalidarea acestor texte, altfel lipsite de importanță, cît în luarea unor măsuri astfel încît situațiile de acest gen (utilizarea în scop personal a unor privilegii acordate de dvs.) să nu se mai repete. Știți ce e straniu aici? Că pentru mine nu (mai) contează, eu oricum voi dispărea, așa că e cel puțin ciudat că eu lupt pentru valorile site-ului dvs. iar dvs...

E. C.: așa cum procedează acum cu mizeriile scrise...

Și iată perdeaua de fum menită să minimalizeze impactul acceptării evidenței anterioare. Ce legătură aveau mizeriile eliminate pe drept cu comentariile eliminate că dădeau rău în pagina unui anumit editor?

E. C.: 2. Eu vă urez succes, domnule Cristescu...
Domnule Iter, exagerați.


E posibil să, e posibil să nu. În opinia mea sinceră, domnul Alex Popescu scrie catrene la un nivel de diletant (cu excepția unei poezii atît de bune încît și eu, ca și domnul Peia – mai țineți minte? - am avut aceeași reacție: oare cine i-a scris-o?) iar acest nivel stabil de atîția amar de ani e cauzat de faptul că domnia sa este impermeabil la critică. Sunt conștient că opinia mea poate părea subiectivă, de aceea v-am îndemnat să vă adresați unor persoane mai bine pregătite ca mine și/sau unor personalități în domeniu, care au activat sau activează și pe acest site. Tocmai pentru că v-am îndemnat să îmi verificați afirmațiile, nu pot fi de acord cu afirmația dvs. că încer să mă urc pe nu știu ce piedestal.

La o epigramă se răspunde cu o epigramă.
Perfect adevărat. Subliniez chiar: La o epigramă. Șiruri nesfîrșite de replici în catrene șchioape și/sau fără poantă nu fac bine nici umorului, nici epigramei, nici măcar autorilor.


E. C.: 3. „dar un mesaj vitriolant...
Lapidarea ar fi fost posibilă în Iran, Coreea de Nord.

Perfect adevărat, nici nu am afirmat altceva.

În democrații pot exista și astfel de puncte de vedere...
Din nou, nu am afirmat altceva. Și tot restul textului dvs. încearcă să mă convingă de ceva ce deja aprob. Doar că eu pot să fac distincție între "punct de vedere", de ex. "eu sunt de părere că o alianță cu rusia ar fi mai utilă româniei în contextul actual" sau "Putin este un eroul zilelor noastre", inclusiv "scoateți nato din ucraina" și o afirmație de trădător: "aștept armata rusă [cu flori]". Unde cuvîntul "rusă" poate fi înlocuit cu orice altă țară.
dacă dvs. continuați să credeți că neacceptarea unei astfel de ieșiri publice este "manifestare totalitară", unul dintre noi doi are o problemă de percepție. E posibil să fiu eu.

E. C.: 4. “...un exemplu prost
Pentru acest pasaj, dați-mi link-ul..

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=48897

Putem vedea din primele 4 puncte expuse mai sus că nu avem neapărat mari divergențe de opinii, mai degrabă probleme în a asculta părerea celorlalți.
Din păcate, sunt total în dezacord cu finalul mesajul dvs. și sper că e vorba doar de neînțelegere sau uitare și nu de minciună intenționată cu scopul de a salva ceva din onoarea editorilor actuali.

Când dumneavoastră înșivă și fostul editor Daniel Scutaru, la simple discuții civilizate și rugăminți ați ales să ce? Să abandonați munca editorilaă șimțindu-vă ofuscați și în incompatibilitate ideologică în raport cu mine. Ba, mai mult protestați în comun, vă înstelați reciproc, etc. Este dreptul domniilor voastre dar, ar trebui să înțelegeți că aceleași drepturi le au și ceilalți editori.

Domnule Cristescu, vă reamintesc că editorul Traian Vianu nu a înstelat pe nimeni, deci cu atît mai mult pe Daniel Scutaru.
NU ÎI CUNOSC nici acum identitatea lui Daniel Scutaru, deci nu aveam cum să "protestăm în comun".
Cu excepția a vreo 30 de minute de conversație pe messenger, acum vreo 4 ani, cu unul dintre europeici, nu am avut niciun contact cu membrii activi la această oră pe europeea.
Consider jignitoare afirmația dvs. și aștept lămuriri legate de "înstelarea reciprocă".
NU, NU ESTE DREPTUL meu ca editor să fac așa ceva și nici nu am făcut așa ceva și consider că nu este nici dreptul actualilor editori. Dacă dvs. sunteți de altă părere, mă veți dezamăgi profund.

E. C. : "aceasta pare să fie o caracteristică națională: să cerem imperativ și ultimativ respectarea regulilor. Dar doar de către...alții. Când este vorba de noi, ei bine, noi să fim exceptați."
Domnule Cristescu, vă reamintesc că eu am renunțat la editură după un ultimatum al dvs. într-un caz în care dvs. vă încălcați propriul regulament iar eu nu v-am acordat susținere. Există încă pe europeea acea pagină, pe care am salvat-o, așa că nu puteți susține, ca în cazul lui Epigramist, că mint.
Vă rog să îmi arătați un loc în care am solicitat să fiu exceptat de la aplicarea regulamentului, că pe mine m-a lăsat memoria. Mi-ați face un serviciu. Eu credeam, în uitucenia mea, că doar dvs. v-ați tras circumstanțe atenuante la evidente încălcări ale regulamentului (vezi cazul cu texul lui Epigramist sau cel cu P.uță) dar dacă spuneți că și eu am făcut la fel, vă cred și o să fac 10 mătănii pentru a obține iertarea. Vă cred, dar cu exemple.

Gata, aceasta a fost ultima mea intervenție pe europeea. Vă las ultimul cuvînt. Sper să fie unul înțelept.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2015-03-06 13:21:47
         
 
  Domnule KV, reacția mea cînd trec pe lîngă vreun comentariu al dv. este aceeași ca aceea pe care o am fiind în proximitatea unui text al AC. Îmi pun mănușile. Cu oroare. Nu-mi cereți să vă spun de ce.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-03-06 13:03:57
         
 
  a se citi : "...aceasta domnisoara de pension lnseaza..." am reformulat in fuga scrisului intreaga constructie a frazei, io gandesc mai iute decat scriu, la fel de iute trag, poate mai iute decat gandesc. Nu ma laud, nu amenint, cum s-ar putea crede, doar constat. dusmanii mei pot sta linistiti: nu trag decat in poligon, in tinte de carton, cel mult pal melaminat. Dar sunt un bun ochitor, aviz amatorilor.
 
Postat de catre sters sters la data de 2015-03-06 12:23:10
         
 
  Uite cat sunt de tulburat: aberatiile lanseaza... etc. Prilej pentru detractorii mei sa ma considere agramat. M-ati inerfat rau di tat, daca am comis-o!  
Postat de catre sters sters la data de 2015-03-06 12:18:45
         
 
  Va rog sa notati, stimate domnule Cristescu, faptul brut ca eu nu aprob consideratiile domnului CTA, o balerina firava a logicii, probabil din cauza de poante sau de tuberculoza. aberatiile acestei domnisoare de pension aflata din greseala in cartierul Ferentari lanseaza fel de fel de caracterizari aberante despre Europeea, caracterizari cu care eu nu sunt de acord. Totusi, pentru lamurirea publicului spectator, care sta si asteapta de la dumneavoastra mare si multa mila, ca sa nu mai pomenesc de lumina, in sensul lamuririi lucrurilor, ar merita sa raspundeti, Sau nu. Cu aceeasi calda si prieteneasca intelegere, un cetatean de a treia mana al injghebarii virtuale ioropeea, KV. S-auzim de lucruri fine, rezistoare si bobine.  
Postat de catre sters sters la data de 2015-03-06 12:16:56
         
 
  Domnule Cristescu,
Asa cum s-a exprimat si un antevorbitor, aveti talent! Nicio clipa nu ati raspuns, ce zic eu, nici n-ati adus vorva, macar, de chestiunea PUNCTUALA aflata in dezbarere si anume: invalidarea comm-ului lui Jupp B. Itter si, respectiv, este (sau nu este) editorul Alexandru Marian identificabil cu duduia/doamna/domnisoara TRIF?
In loc s-o lamurim, ce facem? O dam de gard cu gratie, inventand alt motiv al disputei, anume plecarea din functia de editor a domnului(?) Scutaru, fie-i numele in veci pomenit! Nu, nu si iar nu, despre alta era vorba. Iar daca faptele se prezinta astfel, adica daca doamna/domnul editor si-a permis sa-si verse oful, ciuda si dispretul fata de un comentator NUMAI FIINDCA acela i-a vestejit pretentiile de autoare talentata, atunci e bai mare, dom' profesor, sa ne scuze alde tanti! Puteti continua sa va faceti ca ploua, dar afara ninge!
 
Postat de catre sters sters la data de 2015-03-06 12:10:02
         
 
  era să uit, ce se aude cu sărmana mea parodie, invalidată cu atâta cruzime? n-ați spus nimic. e prima de la invalidate. cum rămâne, "Griguță" e mai grav decât "P. Uță"?

p.s. avea și-o steluță, de la fana mea Suzana Deac, amputată de numitul Marian (Mariana?) ca represalii la gestul meu de a-i extrage steluța la textul celebrei, de-acum, Liliana Trif.

mulțumesc anticipat!
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-06 11:58:03
         
 
  @ distinse boier dvs Alexe Popescu, recunosc, am fost un pic mai dur în catrenele alea, dar tu ai început, fiindcă m-ai făcut chel și cucuiat:

Dreptate ai, ești pe felie
În tot ce pe-aici ne spui
Fiindcă văd pe-a ta chelie
Cam cât pumnul, un…cucui !

ceea ce e total fals, dar uite că lumea te-a crezut, și câteva fane deja m-au părăsit, se pare, pentru poeți mai păroși.
"Eu am luat notițe de la alții Marțial, Cincinat, etc." oi fi pierdut caietul, altfel nu se explică.
"Aveți monopolul prostologiei?" da' de unde. suntem milioane, și foarte răi.


@ distinse domn Cristescu,

1. mulțumit că mi-ați răspuns, ați văzut că nu e greu? mai puțin de răspunsuri, care nu-mi par încurajatoare, dar asta-i viața, complexă și îmbârligată.
2. "Nu cumva acuzația dumneavoastră chiar este o diversiune?" nu, firește.
3. "Nu aveți dumneavoastră anvergura să faceți Europeea de râs". aveți dreptate, acum câțiva ani, chiar dvs. spuneați că sunt un user cu care europeea se poate mândri. dar, fire dificilă cum mă știți, nu v-am crezut. o să încerc de-acum încolo.
4. "Ci doar pe dumneavoastră". și asta e adevărat, dreptul de a ne face singuri de râs e inalienabil.
5. "Ați dat curs propunerii care v-a fost făcută?" dacă vă referiți la invitația lui Denobilis de a mă publica în revistă, da, am fost de acord.
6. "Eu nu am alungat pe nimeni. "Prietenii" Europeii i-au alungat. Și, că mă credeți ori nu, ați contribuit și domnia voastră la așa ceva." și asta e corect, conform dictonului străbun "intră cine vrea, rămâne (rezistă?) cine poate".

îngrozit de amenințarea finală ("Nu vă bazați pe toleranța mea excesivă"), mă opresc aici, stima!
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-06 11:46:54
         
 
  Pot fi de acord cu toate aserțiunile dumneavoastră. Mai puțin cu aceea cu ura. Nu am urât și nu urăsc pe nimeni.

În rest se vede și de la mine din laptop: sunteți așa de fericit că parcă ați avea 14 ani și ați fi îndrăgostit. Agonia vă recunoaște drept partener. Și doriți să împărtășiți această fericire tuturor, întregului Pământ.

Da un om liber nu mai tânjiți să fiți?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-03-06 11:31:08
         
 
  Domnule Corbu, în afară de vechea ură față de un site care vă surclasează nu văd decît obtuzitatea dv. față de o practică uzitată între entități egale în drepturi - parteneriatul.

Dacă ați avea un site de calitate, ați primi și dv. invitații de parteneriat. Altfel vă cufundați în autoadulare fără orizont.

Puteți cumva să mărturisiți de ce nu aveți parteneri în ceea ce trîmbițați doar că vreți să întreprindeți? De ce toți editorii vă părăsesc după o scurtă perioadă în care află că nu sînteți un colaborator de încredere? De ce se alege praful de toate „proiectele” pe care le avansați doar din megalomanie?

Nu credeți că lumea s-a săturat de lozinca: Europeea este altceva? Doar se vede cu ochiul liber că este ceva indezirabil și fără speranțe de schimbare în bine.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-03-06 11:19:40
         
 
  "Eu, de pildă, am acest drept pentru că sînt partenerul site-ului. Dacă vă uitați la linkul de mai jos, o să vedeți în banda laterală siglele a doi parteneri cărora le fac astfel promoție. Fiind un site mult mai serios, Agonia găsește de cuviință să aibă o altă politică a linkurilor. Eforturile dv. propagandistice n-au reușit să facă din acest site ceva cît de cît valid.


http://romaniankukai.blogspot.ro/" CTA, mai jos.

Iată, distinși colegi FERICIREA. Adevărata fericire. Se vede strălucind în fiecare virgul, literă silabă, cuvânt. Toate exultă de fericire. Cred că și tastele fremătau de fericirea de a fi atinse pentu a scrie o astfel de manifestare a expresiei de fericire. Fericirea privilegiului. A privilegiului de a ciuguli din palma întinsă grăunța de "partener". Adică fericirea de a fi acceptat, legitimat. Fie și ca un nimic într-o construcție cazonă în care ai dreptul să spui doar ce vrea ea, construcția.

Felicitări domnule coleg. Felicitări. Ăsta da, motiv de laudă. Lauda insectarului.


 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-03-06 11:03:37
         
 
  "credeți că cineva poate să se laude că scrie pe Europeea? sau să folosească Europeea pentru a se face cunoscut?"

Vegetalii, docilii, înregimentații cu siguranță nu. Scriitorii adevărați, da.

Mentalitatea capului plecat, a necesității unui tătuc, a unui stăpân, evident că nu poate înțelege spiritul europeic. Ea are nevoie de un cineva, de o autoritate, de un stabiliment, care să o legitimeze. Și să poată ciuguli câteva grăunțe estetc-axiologice din astfel de palme întinse. Sub mângâierea binefăcătoare a biciului ordonator și izbăvitor.

Europeea, domnule Atanasiu, este altceva.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-03-06 10:32:28
         
 
  Hei, distinse, niciun cuvânt?

Și am uitat să spun: provocator din școala peiană. Așa făcea și colegul dv. întru instigări. Asta vi se potrivește: ațîțarea.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-03-06 10:03:13
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnule Corbu, bateți cu grație cîmpii. Era vorba de linkuri. Ați deschis pliscul și-ați scăpat cașcavalul.

Ca să ne păstrăm măsura: credeți că cineva poate să se laude că scrie pe Europeea? sau să folosească Europeea pentru a se face cunoscut?

Altfel știu, ca toată lumea de aici, că activitatea dv. este aceea de agitator și propagandist. Apă de ploaie.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-03-06 09:59:06
         
 
  PPS. Unul dintre declanșatorii prezentei querele, distinsul domn, fost user europeic, Daniel Scutaru, probabil își savurează în tihnă realizarea. A reușit să bage zâzanie între mine și aproape toți cei de mai jos. Iar domnia sa tace. Aproape imperial. Hei, distinse, niciun cuvânt?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-03-06 09:51:45
         
 
  O, ho, hooo, domnule Atansiu!

Într-adevăr Agonia a reușit o performanță. Extraordinară. Pe care secretarul cu propaganda al CC al PCR ar fi invidios. Și-o dorit, probabil, o astfel de performanță dar nu a putut-o realiza. Adică, înregimentarea, disciplinarea, ordonarea, clasificarea și ținerea în lesă! Pentru că scriitorii adevărați au fost sunt și vor rămâne oameni liberi. Și răzvrătiți. Și mie îmi place rărvrătirea. Lumea, domnule coleg, avansează prin răzvrătiți. Europeea însăși este un act de rărvrătire. Cenzura ideologica a PCR nu a reușit să-i înregimenteze, încaseteze, insectarizeze și să-i aducă pe toți la numitorul comun al voinței cuiva. Nu pot decât să am un sentiment de compasiune pentru aceia care își acceptă o astfel de condiție. Sper că dumneavoastră sunteți la fel de liber, spontan și răzvrătit și pe acolo ca și pe aici.

Iată, în democrație, s-a reușit așa ceva. Și eu sunt membru al acelui site. Dar nu am putut accepta uniformizarea și uniforma. Încă de acum vreo 12 ani. Mai există cenzori? Dacă cumva nu mai există, mie mi se datorează.

Puneți un comentariu ca acesta acolo. Și vedeți ce se va întâmpla. Exprimați-vă liber acolo. Și veți fi redus la tăcere.

Nu știu dacă, în acel Combinat de literatură, mai există grupul de decizie care împarte valoarea după propriile criterii iar ceilalți nu crâcnesc. Probabil, de dragul notorietății.

Aici? Aici operează cei pur sânge. Care au sânge în vine și care pot aborda liber și nestingerit orice cred ei că prezintă interes. Cu minimile restricții limbajul ecoliterar și nu atacului la persoană. Pentru că, domnule coleg, nu există libertate absolută. Iar asumarea libertății are limite.

Aici valoarea există și se impune ca atare, este valoare vie, valoare care se confruntă cu realitatea și cu aerul respirabil la modul sănătos al libertății. Tot la fel se manifestă și nonvaloarea. Este dreptul oricui. Aici nu avem seră și, mai ales, nu avem turme, cârduri, ciurde ori înregimentări.

Sper să nu vină, doamne ferește, vreo vreme în care să tânjiți după valorile spiritului liber al Europeii.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-03-06 09:41:01
         
 
  Sondajul. Am datele centralizate. Nu am avut încă timp să le fac și publice. O voi face treptat treptat cu câte o întrebare.

Antologia, am fișierul cu cca 53 de autori selectaț. Problema este că nu am timp să revizuiesc textele selectate și să fac paginația. Ori, dacă aș ruga câțiva useri să mă ajute, ar începe nebunia. Cum? Este X? Atunci eu mă retrag. Nu este Z? Nu are valoare. Șamad. Presupun că nu găsiți niciun aggument că nu va fia așa.

Reproiectarea site-ului. Nu dispun de fondurile necesare. Când le voi avea o voi face.

Tipografia, japoneză, nou nouță (deja s-a învechit) stă nefolosită. Nu am putut finaliza spațiul în care urma să fie amplasată.

Nu am nicio problemă să abordez orice subiect.

"la diversiunile cu epoca Băsescu " Așa considerați dumneavoastră intervențiile mele cu privire la această, poate, cea mai neagră pagină din istoria României? Pe care am anticipat-o și față de care am luat atitudine imediat după sceneta cu răpirea jurnaliștilor? Că am avut dreptate o dovedește, iată, și încă nu s-a ajunsla miezul problemei, DNA-ul. Nu cumva acuzația dumneavoastră chiar este o diversiune?

"a vorbi mult fără a spune mare lucru," Vorbesc atât cât trebuie spre a înțelege cât mai mulți. Mă tem că pentru domnia voastră fac efortul degeaba.

Nu aveți dumneavoastră anvergura să faceți Europeea de râs. Ci doar pe dumneavoastră. Vedeți cine evită subiectul. Vedeți ce diferențiază Europeea de alții? Aici, nu am o problemă să tolerez asemenea link-uri, publicitatea unui Cenaclulu sau a altuia, realizările oricui, ba chiar și un ipochimen care racolează de pe aici autori și texte. Când nu poți sta pe picioarele tale ce să face? Iei de la alții! Ați dat curs propunerii care v-a fost făcută?

"când și-au luat traista-n băț" Când au fost alungați. Eu nu am alungat pe nimeni. "Prietenii" Europeii i-au alungat. Și, că mă credeți ori nu, ați contribuit și domnia voastră la așa ceva.

"vedetele zilei și se pare, favoriții dvs. la butoane, n-au reușit să iasă niciodată din atelier," Aveți percepții greșite. Cine îi consideră vedetele zilei? Cine i-a făcut "favoriții mei" Eu când am avut de remarcat un text, unul singur, am făcut-o. Sunt și ei ca și alții membri Europeea. Și dacă i-ați lăsa în pace și-ar vedea de textele lor și de valoarea lor. Că ați făcut o obsesie pentru ei și îi aduceți în prim plan este meritul dumneavoastră. Nu mai faceți sofisme și nu-mi mai atribuiți mie valorizări ori favoritisme pe care nu le-am făcut. Și, în plus, nu Agonia este standardul pe care eu îl recunosc în materie de democrație și axiologie. Că probabil, encomiastica reciprocă de pe acolo, pe care aici am pus-o în lumină, vă atrage este opțiunea domniei voastre. Succes.

"și nici măcar că le scrieți prost (e și umila mea părere)" Aveți monopolul prostologiei? Și de unde trageți concluzia că aș fi mizat pe faptul că veți înțelege ce scriu eu? Vă supraestimați, distinse domn. Eu scriu cu miez, nu insult versificat.

"ci pentru rezistența la critici." Ce spuneți domnule? Și dumneavoastră spuneți asta? Când pentru simplul fapt că v-am spus că ați încălcat dreptul unui user de a-și expune, regulamentar, părerea ați făcut acest tămbălău? Uitați-vă în subsolurile textelor mele. Toate "aprecierile" și "negările" sunt acolo. Eu, spre deosebire de domnia voastră, nu mi-am șters niciun text și niciun comentariu nefavorabil. Dumneavoastră da. Ați șters tot sau aproape tot ce avea fie și o nuanță defavorabilă. Și aș fi avut posibilitatea să o fac. Dar nu o fac. A că răspund, uneori, unor remarci inconsiatent, ori unora care nu prea le au cu literatura, mi se pare firesc.

"sunteți perfect opac, domnule Alex Popescu." În viziunea dumneavoastră. Citiți mai sus. Nu confundați.

"și e păcat, fiindcă ați avut rara șansă să vă critice Jupp" Poate să mă critice oricine. Numai să procedeze corect. Nu să invoce ca incorecte gramatical, fără să spună în ce constă incorectitudinea, versuri absolut corecte și gramatical și stilistic. Și ce, Jupp este cumva Petronius?

"- după părerea mea și nu numai, un profesionist. în locul dvs, eu mi-aș fi luat notițe." Iar vă excedați prerogativele. Păstrați-vă sfaturile pentru dumneavoastră. Eu am luat notițe de la alții Marțial, Cincinat, etc.

PS. V-am mai spus. Nu vă bazați pe toleranța mea excesivă. Când sunt depășite anumite nivelle de acceptabilitate a dreptului fiecăruia de a spune prostii, reacționez. Și nu sunt deloc blând.

Dacă nu voi fi răspuns la ceva am făcut-o, fie că mi-a scăpat, fie că nu merită. În niciun caz că aș avea vreo rezervă în a aborda și trata orice subiect.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-03-06 08:57:26
         
 
  Domnule Corbu, dv., ca oricare dintre membrii site-ului, puteți spune toate prostiile din lume și vă puteți amesteca în toate subiectele pe care nu le înțelegeți. Ar trebui totuși să știți că, spre deosebire de acest site lipsit de notorietate (dacă nu o luăm în seamă pe aceea defavorabilă lui), Agonia este unul pe care se poate face promoție pentru că are audiență de vreo sută de ori mai mare decît al dv. și este perceput ca unul de departe mai serios. Acesta (dar și calitatea lui tehnică) este motivul pentru care acolo nu poți publica linkuri, care evident ar putea face promoție (eficientă) paginilor la care trimit. Administratorul site-ului îngăduiește acest lucru doar partenerilor care fac și ei promoție Agoniei pe site-ul lor.

Eu, de pildă, am acest drept pentru că sînt partenerul site-ului. Dacă vă uitați la linkul de mai jos, o să vedeți în banda laterală siglele a doi parteneri cărora le fac astfel promoție. Fiind un site mult mai serios, Agonia găsește de cuviință să aibă o altă politică a linkurilor. Eforturile dv. propagandistice n-au reușit să facă din acest site ceva cît de cît valid.



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-03-06 08:23:26
         
 
  Domnule Corbu, dv., ca oricare dintre membrii site-ului, puteți spune toate prostiile din lume și vă puteți amesteca în toate subiectele pe care nu le înțelegeți. Ar trebui totuși să știți că, spre deosebire de acest site lipsit de notorietate (dacă nu o luăm în seamă pe aceea defavorabilă lui), Agonia este unul pe care se poate face promoție pentru că are audiență de vreo sută de ori mai mare decît al dv. și este perceput ca unul de departe mai serios. Acesta (dar și calitatea lui tehnică) este motivul pentru care acolo nu poți publica linkuri, care evident ar putea face promoție (eficientă) paginilor la care trimit. Administratorul site-ului îngăduiește acest lucru doar partenerilor care fac și ei promoție Agoniei pe site-ul lor.

Eu, de pildă, am acest drept pentru că sînt partenerul site-ului. Dacă vă uitați la linkul de mai jos, o să vedeți în banda laterală siglele a doi parteneri cărora le fac astfel promoție. Fiind un site mult mai serios, Agonia găsește de cuviință să aibă o altă politică a linkurilor. Eforturile dv. propagandistice n-au reușit să facă din acest site ceva cît de cît valid.



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-03-06 08:17:45
         
 
  d-le Cristescu, trebuie să recunosc că sunteți un politician pursânge, cum-necum, azi noapte ați făcut un slalom destul de reușit printre problemele momentului (anului, deceniului?) - antologia, sondajul de opinie, redesign-ul. despre astea, mai ales despre antologie, ca de obicei, mucles.

și nici n-ați apelat prea des la diversiunile cu epoca Băsescu (presupun că ea v-a împiedicat să reproiectați site-ul și să scoateți antologia)

ok, dar uite că, în titanicul efort de a vorbi mult fără a spune mare lucru, mai faceți și greșeli.

spuneți: "a propos, ia încercați să puneți în Agonia, un link pentru un text valoros din Europeea. Și spuneți-mi rezultatul."

în ipoteza că www.poezie.ro permite așa ceva (deși mă cam îndoiesc) aș putea încerca, dar nu cred că e cea mai bună idee, fiindcă:

1. texte supervaloroase (v-am citat), dacă au fost, nu prea mai sunt; fie au fost șterse la mânie de autori în momentul când și-au luat traista-n băț și v-au spus goodbye (sau le-ați spus, cum recent lui Jupp, intră cine vrea, rămâne cine poate) - ăsta fiind, de fapt, unul dintre motivele pentru care antologia ar fi fost absolut necesară; fie sunt prea vechi ca să pot găsi un argument rezonabil pentru a le recomanda (textul lui leo ancuta era de ieri)

2. nu vreau să fac europeea de râs (în poezie.ro, cuplul Grigoras-Trif, vedetele zilei și se pare, favoriții dvs. la butoane, n-au reușit să iasă niciodată din atelier, deși au încercat de mai multe sute de ori, cum, de altfel, și în prezent).

3. în fine, cu voia dvs, nu vreau să mă fac eu de râs.

mai spuneți:

"toată această gâlceavă pare a avea două motive:... Implicarea mea în mai mult subiecte (sau prea multe?) în care, nu înțeleg de ce, nu aș avea dreptul. Iar faptul că mai scriu catrene, epigrame, se pare a umplut paharul!"

nu faptul că le scrieți, domnule, și nici măcar că le scrieți prost (e și umila mea părere), în definitiv nimeni nu-i perfect, ci pentru rezistența la critici. sunteți perfect opac, domnule Alex Popescu. și e păcat, fiindcă ați avut rara șansă să vă critice Jupp - după părerea mea și nu numai, un profesionist. în locul dvs, eu mi-aș fi luat notițe.

p.s. vă reamintesc că biata mea parodie, cea care conține în titlu apelativul criminal "Griguță" e, în continuare, invalitată ABUZIV. "Griguță" e un argument hilar. ok, nici "P. Uță" nu era un capăt de țară, că doar nu suntem la o mânăstire de maici. vă rog solicitați-i numitului (numitei) Marian, după ce se pune la punct cu gramatica, să-l revalideze, mulțumesc!
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-06 07:17:51
         
 
  Nu văzusem:

"principiile ecoliterare au caracter temporar, oamenii au caracter. temporar. totul e suspus eroziunii"

Principiile ecoliterare sunt ferme și mă lupt de 12 ani cu rebelii care tot vor să le încalce. Ba și cu ipocrizia unora. Care se dau ecoliterari dar nu cred o iotă în ecoliteratură!

Da, sunt oameni care au caracter cu geometrie variabilă.

Eroziunea este un mod de a se manifesta al tendinței entropice a oricărui dat existențial. Inclusiv a caracterelor.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-03-06 03:20:09
         
 
  Simplificând, toată această gâlceavă pare a avea două motive:

1. că eu pledez pentru dreptul Ameliei Cojocaru de a-și expune un punct de vedere cu care eu nu sunt de acord iar doi foști editori neagă acest drept și îl consideră o încălcare a Regulamentului și a legii fără însă a putea prezenta concret articolele încălcate.

2. Implicarea mea în mai mult subiecte (sau prea multe?) în care, nu înțeleg de ce, nu aș avea dreptul. Iar faptul că mai scriu catrene, epigrame, se pare a umplut paharul!

Pentru aceste defecte și greșeli majore, din subtext, rezultă necesara mea lapidare!

Încerc să mă dumiresc unde greșesc, pentru că, nu-i așa? a priori, geșesc, și nu mă lămuresc unde. Probabil, primăvara să fie de vină!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-03-06 03:09:15
         
 
  Mă mir, ecsintescu virtual, că până acum nu a venit nimeni să mă acuze că eu te-aș fi pus să intervii. Oricum ai sesizat ceva esențe.

Da cu băsismul cum mai stai? După ce mai scriu ăștia pe la aragaze, jurnale, gazete de perete se pare că ceea ce noi doar intuiam și bănuiam pe aici ca dezastru erau mici copilării. Monstruozitățile săvârșite sunt de mii de ori mai mari.

M-ar interesa și părerea domnului Andrei Florian. Mare deziluzie probabil, pentru băsiștii fanatici. Evident, cu excepția celor uitați în junglă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-03-06 03:00:17
         
 
  Mă mir, ecsintescu virtual, că până acum nu a venit nimeni să mă acuze că eu te-aș fi pus să intervii. Oricum ai sesizat ceva esențe.

Da cu băsismul cum mai stai? După ce mai scriu ăștia pe la aragaze, jurnale, gazete de perete se pare că ceea ce noi doar intuiam și bănuiam pe aici ca dezastru erau mici copilării. Monstruozitățile săvârșite sunt de mii de ori mai mari.

M-ar interesa și părerea domnului Andrei Florian. Mare deziluzie probabil, pentru băsiștii fanatici. Evident, cu excepția celor uitați în junglă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-03-06 03:00:16
         
 
  Distinse latunski, mulțumiri. Am văzut că ați pus umărul. Și asta contează!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-03-06 02:54:53
         
 
  Domnule Kosta, munca editorială nu-i ușoară. Și se face cu voluntari și cu oameni care se implică. Am spus cu oameni. Care au și ei calități, orgolii, defecte, etc. Bun. Renunț la editorii pe care îi am acum. Credeți că am timpul necesar să stau tot timpul la calculator? Încercați acest exercițiu de pragmatism managerial. Și vedeți la ce rezultate se poate ajunge. Și, atenție, luați în calcul diversitatea culturală, orgoliile, de multe ori exacerbate și chiar inamiciția unora care evoluează aici. Oricum eu vă mulțumesc pentru "cea MAI AFURISITA CONSIDERATIE SI CEL MAI AL DRACULUI RESPECT" dar mă delimitez drastic de "editori ascultători". Domnul Octavian Vianu a fost editor. Are toate condițiile (nivel, libertate, inteligență, motivație) să denunțe (tot sunt la modă denunțurile!) modul meu "ticălos" de a colabora cu editorii. Și de a-mi alege editori "ascultători" De asemenea, domnul Scutaru, la fel, dacă mai este prin zonă, o poate face.

PS. Știți ce ușor este să dai douăzeci la fundul altuia?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-03-06 02:53:51
         
 
  Domnule Ștefănescu, ce relevanță are, în acest context link-ul pe care mi-l oferiți? Aveți ideie câte texte supervaloroase se află pe Europeea?

Ce vreți, de fapt, să spuneți tot invocând Agonia și alte spații? Eu mă bucur pentru orice act de cultură aparținând românilor și nu numai.

Dar, a propos, ia încercați să puneți în Agonia, un link pentru un text valoros din Europeea. Și spuneți-mi rezultatul.

Mă opresc aici. Deși văd că Europeea, de la o vreme, vă miroase urât.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-03-06 02:41:40
         
 
  Pentru distinsul Iago. Bucuros, bucuros?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-03-06 02:35:35
         
 
  1. Comentarii

“Text usurel, searbad, slabe valente literare, din pãcate.

As evita "cu care", in rest e un text de remarcat. Din nou nu înțeleg asocierea cu un autor net inferior, ce motivatie sta la baza colaborãrii

De la bunul început am sesizat ca dna se descurca remarcabil din punct de vedere prozodic, însã in relatie cu dl Grig nu are vreun interes in a-l corecta. Pesemne sunt alte interese

Tina Turner... Kitsch (la poezia Simply the Best”


Da, aceste comentarii nu trebuiau invalidate. Cine își prezintă textele în spațiul public își asumă și posibilitatea de a avea astfel de reacții. Îi rog pe editorii care le-au invalidat să motiveze, prin prisma regulamentului, gestul lor. Poate îmi scapă mie ceva. Dacă nu există o motivație regulamentară să valideze aceste comentarii. Iar pe viitor să se rezume, strict, la aplicarea regulamentului. Așa cum procedează acum cu mizeriile scrise de autointitulatul Integalactic. Acesta, fiind deja sancționat, scrie niște mizerii de parcă ar fi la el acasă. Îl avertizez că dacă un încetează, peritada de sancțiune se va mări.

2. “Eu vă urez succes, domnule Cristescu, în noua epocă pe cale să răsară, alături de eminentele valori Ioan Grigoraș, Mihai Buricea sau Alex Popescu și sub atenta supraveghere a domnului (doamnei?) Alexandru Marian.”

Domnule Iter, exagerați. Nimeni nu deține monopolul vreunei specii literare cu atât mai puțin pe acela al epigramei. Pentru mine este un Violon d’Ingres și uneori, fără să fi făcut vreo pasiune pentru aceasta, ori, doamne ferește, să manifest vreun sentiment de frustrare, pentru criticile primite, scriu câte una sau dau vreo replică. La o epigramă se răspunde cu o epigramă. În nici un caz nu se invocă, așa cum ați procedat dumneavoastră, versuri corecte gramatical și stilistic, ca fiind incorecte. Acest procedeu trădeză componenta non-literară a eu-lui care, ușor, poate fi decriptată. Când privesc piedestatul autoconstruit de pe care rostiți „eminentele valori” și mă includeți și pe mine nu pot decât să mă amuz. Țin să vă spun că oricând și pe orice temă pot, participa la un simultan epigramistic. Și s-ar putea să am replici și realizaări mai bune ori mai puțin bune însă de care să nu-mi fie rușine și fără să fac din aceasta un capăt de țară.

3. „dar un mesaj vitriolant ca al doamnei A.C. (pentru care, în țări mai puțin tolerante, ar fi fost lapidată) nu poate fi invalidat (doar nu îi cerea nimeni capul), că e cenzură, atunci eu zic că regulamentul ăla are niște hibe. Mari de tot. Încă o dată, felicitări domnului Scutaru.”

Lapidarea ar fi fost posibilă în Iran, Coreea de Nord, și, poate, altele din aceeași zonă totalitarist fanatică. În democrații pot exista și astfel de puncte de vedere. Iar hibele nu sunt nici la Regulament și nici la mine!

V-am rugat, domnule coleg, să precizați, care prevedere regulamentară ori care act normativ este încălcat prin publicarea textului doamnei Cojocaru. Încă mai aștept.

Gestul iresponsabil al lui Philip Gordon, (eu îl disjung de marea națiune americană) mă așteptam și mă aștept încă să genereze sentimente antiamericane. Lucru care, iată, s-a întâmplat. Pe fondul, poate, al amestecului brutal al unor minți înfierbântate în probleme ori zone care nu meritau și în care au provocat războaie nejustificate. Vă amintiți minciuna cu „armele bacteriologice” Știți că premierul britanic a fost tras la răspundere în Parlament pentru inducerea în eroare a englezilor? Și că a plătit pentru asta? Să-i cenzurăm atunci și pe britanici. Ori dumneavoastră ce spuneți? Totalitarismul de un fel este bun în timp ce totalitarismul de alt fel este rău. Nu, domnule coleg, TOTALITARISMELE și gesturile antidemocratice de orice fel sunt rele. Pentru, indiferent cine încalcă valorile democratice, trebuie luată atitudine. Altfel rânjetul hâd al cizmei de orice culoare poate apăsa grumazul democrației. Și, am dat pe undeva exemplul unui fost ex-candidat la președinția SUA, care, a spus franc (reiau pasajul):

"Scoateți NATO și SUA din Ucraina dacă vreți ca războiul din această țară să se termine! În Ucraina a fost o lovitură de stat orchestrată de Alianța Nord Atlantică și de UE"

Știți cine a spus asta? Și mai ales la ce funcție a aspirat? Vă imaginați măcar?

Ei bine nimeni altul decât congressmanul american Ron Paul, ex candidat la președinția Statelor Unite.

Ar trebui oare ca americanii să-l ducă la Guantanamo? Asta-i diferența dintre mentalitatea bolșevică și cea democratică. Despre așa ceva vorbea Ion Rațiu când defifinea democrația ca lupta mea până la ultima picătură de energie pentru dreptul tău de a nu fi de acord cu mine!


http://activenews.ro/politician-american-scoateti-nato-si-sua-din-ucraina-daca-vreti-ca-razboiul-din-aceasta-tara-sa-se-termine-ucraina-fost-o-lovitura-de-stat-orchestrata-de-alianta-nord-atlantica-si-de-ue_1885929.html

Prin urmare, domnule coleg, democrația este ori nu este. Nu poți invoca valori democratice doar când îți convine. Pentru că, altfel, Arturo Ui apare de nici nu știi de unde.

Repet, eu vorbesc de principiu. Personal, am expus-o aici, teoria mea este să ne respectăm tratatele pe care le-am semnat, să respectăm opțiunea majoritară-atenție, am spus MAJORITARĂ nu unanimă!- pro-NATO și pro-Europa. Acesta este locul nostru. Dar aceasta nu înseamnă că trebuie să nu fim atenți și să executăm orbește orice ni se cere. Bulgarii, dacă nu mă înșel, vor să organizeze un Referendum prin care să constate dacă mai doresc ori nu să rămână în NATO. Păi să-i cenzurăm ori să-i bombardăm, nu-i așa?

În viziunea mea, aveți o percepție eronată asupra democrației. Probabil, din parte dumneavoastră se vede taman invers. Ce-i de făcut? Să ne cenzurăm unii pe alții? Mă îngrozește faptul că dummneavoastră ați gestiona Europeea. Probabil, pumnul în gură ar fi deviza dumneavoastră. Cum vedeți, eu încerc să mențin echilibrul democratic pe acest site. Și nu este ușor. Mai ales, când sub masca democrației, mentalitățile totalitariste, de orice culoare, mai timid sau mai brutal scot capul.

Pentru mine, cea mai păguboasă atitudine, este tactica struțului. Nu, eu nu pot să mă fac a nu vedea că există și alte opinii. Și, ele, aceste opinii, trebuie analizate, discutate, aprobate sau combătute, de la caz la caz. Adică, privite, filtrate prin propriile valori raportate la valorile democratice. Și pornind de la ideea că guvernările sunt necesare pentru că noi, oamenii, nu suntem îngeri. De aici, POSTULATUL: niciun guvern, nicio guvernare nu reprezintă perfecțiunea, infailibilitatea. Revine politicii rolul de a găsi compromisurile necesare care însă nu trebuie să compromită. Aceasta în viziunea că politica este sau ar trebui să fie știința binelui public.

Așa privesc eu democrația și valorile acesteia. Și, evident, puteți contraargumenta. Sau, cum ați declarat, puteți pleca de aici. Orice decizie ați lua, eu vă voi respecta-o și vă spun că oricând veți dori să reveniți, chiar cu reziduurile totalitare pe care le manifestați și probabil nu le conștientizați, veți fi binevenit. Mai ales că, domnia voastră sunteți cel mai vechi personaj pe care îl cunosc de pe acest site. Ne cunoaștem, virtual, încă înainte de apariția Europeii!

4. “...un exemplu prost pentru tânăra generație îl constituiți dvs.
Poate n-ați uitat că în complicitate cu un alt individ de teapa dvs. și cu un editor ați murdărit acest site în preajma Sfintelor Sărbători de Crăciun, de a fost nevoie de intervenția dl. profesor Corbu pentru a face ordine.
Acceptați sau nu acceptați sunteți ultima rămășiță a unei epoci mizere, pe cale să apună.”

Pentru acest pasaj, dați-mi link-ul. Vreau să văd contextul. Sigur, de pe acum îmi displac expresiile subliniate de către dumneavoastră.


PS. Nu-mi puteți pretinde să impun editorilor actuali alte valori decât valorile democratice și prevederile regulamentare. Când dumneavoastră înșivă și fostul editor Daniel Scutaru, la simple discuții civilizate și rugăminți ați ales să ce? Să abandonați munca editorilaă șimțindu-vă ofuscați și în incompatibilitate ideologică în raport cu mine. Ba, mai mult protestați în comun, vă înstelați reciproc, etc. Este dreptul domniilor voastre dar, ar trebui să înțelegeți că aceleași drepturi le au și ceilalți editori. Însă, din păcate, aceasta pare să fie o caracteristică națională: să cerem imperativ și ultimativ respectarea regulilor. Dar doar de către...alții. Când este vorba de noi, ei bine, noi să fim exceptați.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-03-06 02:26:03
         
 
  Maestre Radu, parca erati in delagatie pe Poezie.ro? Cu Lolite bla bla ...tinerete...  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-03-05 17:10:16
         
 
  mă rog, dai, iei, totuna.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-05 16:59:45
         
 
  ecsi, lasa vrăjeala de trei lulele, și zi-mi ce mai face Ioana. n-a mai dat pe-aici. tu dai. de ce?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-05 16:59:26
         
 
  Radu, stiu ca ai o varsta cam inaintata si iti plac lolitele. Poezia lui Leonard Ancuta e draguta. Nu am inca anii sa juisez nostalgic.

Nu inteleg ce si de ce i se reprosaza lui Ion Corbu. Care e schema? Nu va convine si nu ne convine, netul e netarmurit.

Marele castig al domnului profesor Ion Corbu este ca Europeea da dependenta. Aici e marea arta. Si nu numai ca da dependenta, sevrajul nu trece cu metadona poezie.ro. Sevrajul e devastator. Notre respect, domnule profesor Ion Corbu.

Radu, nu plecasesi?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-03-05 16:34:41
         
 
  vă rog, citiți, domnule Cristescu, o poezie adevărată, al unui autor care putea să (mai) fie europeic

http://www.poezie.ro/index.php/poetry/14066760/p%C4%83s%C4%83ri_lente

sigur, pe urmă, vă puteți limpezi cu Grigoraș.



 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-05 15:21:23
         
 
  Domnule Cristescu,
(cu toata dragostea!)
Daca e adevarat (iar mie imi pare c-ar cam fi!) ca doamna/duduia/domnisoara poietesa Trif e una si aceeasi persoana cu editorul sarguincios Alexandru Marian (mai putin atributele fake ale masculinitatii, asumate de catre dansa - in cazul acesta, desigur - cam ilegal, atunci simplul fapt ca il (o) mangaiati pe crestet si o lasati sa lucreze ce stie si mai ales cum stie e o grava eroare, as zice una impardonabila. Nu stiu cu ce v-a vrajit, nu stiu cat de disperat sunteti in a cauta editori ascultatori, dar in cazul acesta n-ati cam prea brodit-o, ce zic eu, ati dat rau de tot cu ea de gard! Rog respectuos, adica cu cea MAI AFURISITA CONSIDERATIE SI CEL MAI AL DRACULUI RESPECT sa mai meditati. Ca ala de la Hamangia, ori cum vreti dvs, dar mie faptele de ultima ora ale duduii imi put. Rau di tat! Importa? Poate nu, dar m-am simtit dator s-o spun.
 
Postat de catre sters sters la data de 2015-03-05 13:24:03
         
 
  Nu-mi cereți...

Evident, ar fi o mare nerozie, ce rost ar avea. Sper că nu v-am inoportunat pînă acum cu nicio doleanță și nici n-o voi face vreodată. Mai ales că totul merge uns, de la sine. Entropic.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-03-05 12:46:42
         
 
  pe Ioropeea sunt cetateni de mana intai si de mana a doua. Se stie, pe sistem, io fiind de a treia mana. nu-i bai, are balta peste...  
Postat de catre sters sters la data de 2015-03-05 12:46:11
         
 
  @Kosta Vianu,

domnule Kosta, v-ați format, din păcate, o părere greșită, invalidarea comm-ului a fost doar o nefericită coincidență cu plecatul. cum însă nu suport abuzurile, mi-ar plăcea să descîlcesc tărășenia înainte de a dispărea în neantul din care am venit.
Buba e alta (sunt tare mîhnit că nu mă pricep să fiu mai explicit) iar picătura care a umplut paharul nu a fost cea cu cenzurarea ci invidia mea absurdă și necontrolată față de noua stea a epigramei românești. Mă roade adînc că nu am fost primul care să introducă noi standarde în versul clasic, de genul "lungimii optice" a versurilor. Dar asta e... mă duc să îmi rod unghiile în altă parte.
:)
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2015-03-05 12:35:10
         
 
  @Emanuel Cristescu N-am înțeles nimic.

Textul care mi-a fost invalidat e repostat în mesajul meu de adio, nu îl reiau. Am primit însă, de la un coleg, o parte din mesajele domnului Dan Milea invalidate de editorul Alexandru Marian:

Text usurel, searbad, slabe valente literare, din pãcate.

As evita "cu care", in rest e un text de remarcat. Din nou nu înțeleg asocierea cu un autor net inferior, ce motivatie sta la baza colaborãrii

De la bunul început am sesizat ca dna se descurca remarcabil din punct de vedere prozodic, însã in relatie cu dl Grig nu are vreun interes in a-l corecta. Pesemne sunt alte interese

Tina Turner... Kitsch (la poezia Simply the Best)

Este ciudat, foarte ciudat că dvs. ziceți că vă pierdeți timpul atunci cînd trebuie să descifrați dacă unul dintre editorii numiți de dvs. își face singur propriile legi.

Același editor, intransigent cu alții, comite un atac la persoană, nesancționat de nimeni, în acest mesaj:
...un exemplu prost pentru tânăra generație îl constituiți dvs.
Poate n-ați uitat că în complicitate cu un alt individ de teapa dvs. și cu un editor ați murdărit acest site în preajma Sfintelor Sărbători de Crăciun, de a fost nevoie de intervenția dl. profesor Corbu pentru a face ordine.
Acceptați sau nu acceptați sunteți ultima rămășiță a unei epoci mizere, pe cale să apună.


Eu vă urez succes, domnule Cristescu, în noua epocă pe cale să răsară, alături de eminentele valori Ioan Grigoraș, Mihai Buricea sau Alex Popescu și sub atenta supraveghere a domnului (doamnei?) Alexandru Marian.

Nu aș fi reluat subiectul Amelia Cojocaru, dar dvs. l-ați pomenit deja de două ori: dacă un text cu cuvintele "p.ișă" sau "griguță" trebuie cenzurat, că așa zice regulamentul, dar un mesaj vitriolant ca al doamnei A.C. (pentru care, în țări mai puțin tolerante, ar fi fost lapidată) nu poate fi invalidat (doar nu îi cerea nimeni capul), că e cenzură, atunci eu zic că regulamentul ăla are niște hibe. Mari de tot. Încă o dată, felicitări domnului Scutaru.

@Emanuel Cristescu - Au fost momente temporale diferite... am circumstanța atenuantă a ambiguizării

Da, aveți circumstanța atenuantă a proprietății. Dvs. găsiți mereu motivații pentru o faptă, o declarație sau o decizie pe care o luați, nu vă puneți niciodată problema că poate și ceilalți au propriile lor motivații, cel puțin la fel de "atenuante" ca ale dvs. Dublul standard, iată o altă rațiune a "ciudățeniei" retragerii mele.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2015-03-05 12:26:19
         
 
  Am de ale între a reciti "Atacul Cesiumiștilor" (dar n-am de unde!) și a mai rămîne pe aici. Cesiumiști contra cesiumiști. Război civil, bre!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2015-03-05 12:17:10
         
 
  tocmai ce ma imbucurasem sincer de reinvierea ioropeii si laudam libertatea si fraternitatea care ar domni, daca ma intelegeti, si hop! chifteaua!
consider ca domnul Jupp a fost castrat pe nedrept, iar fapta duduii Trif care chipurile ar fi editorul nemilos (n-a negat nimeni asta, pana acum cel putin!) ma umple de crunta indignare. Intre Trif-Grigoras, agramati cu patalama (se vede din ezitarile cu care El numara cati de-alde "i" trebe ici si colo) si domnul Jupp, io as alege. Dar dumneavoastra nu sunteti niciodata dispus sa acceptati evidente care sar in ochi. nici cu dreptatea si impartialitatea nu prea... daca ma intelegeti. Lasand editorii sa-si faca de cap, puneti o grava pedala coardei sensibile a libertatii de exprimare. Parerea mea.
 
Postat de catre sters sters la data de 2015-03-05 12:05:38
         
 
  principiile ecoliterare au caracter temporar, oamenii au caracter. temporar. totul e suspus eroziunii  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-05 11:23:51
         
 
  Au fost momente temporale diferite. Când distinsul domn mi-a atribuit nenumărate porecle. Mi-am permis și eu una să-l fac să empatizeze, să înțeleagă, să vadă și el cum este să-i stâlcești numele cuiva. Că a avut un impact deosebit nici eu nu m-am așteptat. Și am circunstanța atenuantă a ambiguizării. Aproape ca la epigramă. Aș putea să invoc honni soit qui mal y pense. În grafia propusă de mine se citește diminutivat. Peuță. Recunosc că poate fi citit și altfel. Dar i-aș putea acuza de rea credință pe cei care o fac.
PS. Pe vremea aceea, illo tempore, distinsul domn nu era editor. Prin urmare, nu putea să acționeze în sensul invalidării acelui comentariu.

PS. Chiar vi se pare că acestea sunt probleme serioase și care să ne răpească timp?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-03-05 11:15:21
         
 
  Domnule Ștefănescu, v-ați lămurit?
Nu știu dacă domnul Ștefănescu s-a lămurit, eu recunosc că nu, pentru că nimeni în afară de dvs., domnule Cristescu, nu poate lămuri de ce "Griguță" e atac la persoană iar termenul P.Uță, folosit de dvs. și acoliții, nu e. E regulamentul pentru toată lumea sau nu? Dacă reușiți să descifrați această anomalie, poate veți realiza că nici motivația mea nu e, în fond, chiar atît de ciudată, mai ales că mai sunt multe alte anomalii.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2015-03-05 11:04:53
         
 
  N-am înțeles nimic. Și nu pot citi tot ce mi-ați indicat, mai ales că spuneți vi s-au șters texte și comentarii. Puneți-mi aici cu copy-paste ce texte vi s-au invalidat.

Până la lămurirea situației îi rog pe editorii europeici să nu mai valideze invalideze texte și sau comentarii de-ale dumneavoastră și de-ale domnului Ștefănescu. Însă, vă rog să mă înțelegeți, îmi răpiți un timp pe care l-aș putea dedica altei activități. Ați văzut? O simplă observație v-am făcut, în calitate de editor, și v-a sărit țandăra de ați inflamat tot internetul. La fel și editorul Scutaru. A încălcat, vizibil, dreptul unui user de a-și publica o opinie personală, cu care nici eu nu sunt de acord, (însă asta nu ne dă dreptul să-l cenzurăm) și gata. Doar la o elegantă discuție, chiar l-am sunat, atâta a așteptat. A sărit de 14 coți și a abandonat activitatea de editor. Eu nu pot face singur pace printre atâtea orgolii exacerbate. Fără sprijinul comunității risc să fac erori.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-03-05 11:04:15
         
 
  Ba eu vă cer, domnule Cristescu.
Vă cer, pentru că în a doua parte a textului postat de mine există un comentariu invalidat de Alexandru Marian pe un text al cuplului Grigoraș-Trif. Cum au dsiparăut, invalidate, și comentariile lui Dan Milea de pe textele acelorași autori, comentarii exclusiv axate pe versificația respectivilor (se pare că a participat la "masacru" și editoarea Ana-Maria Vlas), îmi pun întrebarea legitimă dacă există sau nu o legătură între cei doi editori-clone și cei doi inseparabili versificatori.
Dacă există, aveți o mare problemă de credibilitate, domnule Cristescu.
Tot pe același subiect, dvs. vi se pare normal ca un editor-clonă să nu se limiteze la editare ci să însteleze sau să critice texte? (Ciudată, foarte ciudată coincidență, textul înstelat aparținea uneia dintre jumătățile cuplului Grigoraș-Trif iar cel criticat unuia dintre detractorii siamezilor)
Ar mai merita de citit aici:
cum editorul dvs. a învățat, în sfîrșit, ce e acela atac la persoană și îl exersează cu multă pricepere.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2015-03-05 10:43:22
         
 
  nea Buricea, de ce te amesteci? lupta devine inegala...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-05 10:27:50
         
 
  nea Fane, orice ai spune, tot un carcotas ramai !!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2015-03-05 09:53:17
         
 
  stereotipuri, distinse domn. sa trecem la plebicist. de ce "Griguta" e nonecoliterar si "P. Uta" este? de ce incurajati abuzul? de ce isi permite Grigoras sa-mi preia poezii de pe alte saituri si sa le posteze aici?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-05 09:45:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE