FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Înțelegere greșită?
Text postat de Emanuel Cristescu
Dacă dumneavoastră, domnule RȘ, ați înțeles că intenția mea a fost să impietez tragicul eveniment nu pot decât să fiu absolut surprins.

Intervenția mea, decentă, precedată de "Să-i fie țărâna ușoară" a fost pur și simplu o meditație, un fel de memento mori. Și dacă nu la moartea cuiva, când poți să te gândești la deșertăciunea gestului de a face rău? A fost și rămâne un apel la înțelegerea condiției noastre de muritori și la lăsarea răului din noi, răului zilei, cum i-am spus, pustiei.

Regret că mintea v-a dus la altfel de conotații. Nu mai vorbesc de lipsa de eleganță a gestului de a închide caseta.

Nu-mi pot imagina că gestul domniei voastre de a anunța și aici decesul colegului nostru va fi fost unul de exploatre la nivel emoțional.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Intelegerea a fost voit gresita.  
Postat de catre General Motors la data de 2015-02-18 21:04:04
         
 
  Stau și mă întreb, ce resorturi îi vor fi împingând pe unii să... comenteze, atunci cînd ar fi trebuit să tacă pios.
Probabil că și eu am înțeles greșit, la fel ca dl. Ștefănescu, numai dvs., domnule Cristescu, aveți intervenții decente.
Și dacă nu la moartea cuiva, când când poți să te gândești la deșertăciunea gestului de a face rău?
Păi puteați să o faceți de Crăciun, de Paște, de sfîntul Emanuel, de ziua Europeei sau orice altă SĂRBĂTOARE mai mult sau mai puțin creștinească.
Sau într-o postare separată, fără să întinați memoria unui om cu considerațiile asupra site-ului DUMNEAVOASTRĂ.
Cred că intervenția a fost la fel de reușită precum cea a unui comis voiajor care încearcă să vîndă aspiratoare la o înmormîntare.

(Cu italice, citate din Emanuel Cristescu)
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2015-02-18 20:33:03
         
 
  What's all about?
Cine a murit?
 
Postat de catre General Motors la data de 2015-02-18 18:55:48
         
 
  Domnule Cristescu, ați devenit cel care denigrează site-ul prin prestația sa. Rătăciți prin papură căutînd noduri. Ați uitat vorba care v-ar putea feri de multe gafe: vorba lungă, sărăcia omului. Fac doar o constatare, inutilă bănuiesc pentru comportamentul dv. belicos.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-02-18 15:43:38
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  am redeschis caseta, domnule Cristescu, pentru a lăsa realitatea să rezolve ceea ce dvs numiți, sinuos, neînțelegere.

"memento mori" cu trimiteri directe la subiectele hot ale zilei? îmi insultați inteligența, domnule Cristescu. "Să-i fie țărâna ușoară" era de ajuns.

"Nu-mi pot imagina că gestul domniei voastre de a anunța și aici decesul colegului nostru va fi fost unul de exploatre la nivel emoțional."

cum adică și aici?! unde am mai postat acest anunț?!

de fapt, mi-a murit un prieten. dacă insinuați că am avut un scop ascuns postând acest link/anunț, mă faceți să regret atât gestul, cât și timpul pierdut împreună. măcar pentru azi, vă propun să ne oprim aici.

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-02-18 15:36:13
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE