FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
REITEREZ
Text postat de Emanuel Cristescu
rugămintea mea de a nu vă mai provoca unii pe alți.

2. Rog editorii să nu mai valideze/invalideze texte sau comentarii invalidate/validate de către alți editori. Este, dacă mă pot exprima astfel, o "rugăminte imperativă" Dacă aveți probleme cu un text sau comentariu validat/invalidat de către un alt editor sesizați-mă.

3. Publicând aici, în fapt publicând ceva în spațiul public, îți asumi reacțiile imprevizibile ale lectorilor. Și, vai, lectorii sunt de o așa mare diversitate încât niciodată nu poți preveddea reacțiile lor. De aceea nu trebuie să vă ofuscați dacă aveți parte de comentarii negative. Dacă sunteți siguri de valoarea creațiilor dumneavoastră, nu trebuie să vă afecteze reacțiile cuiva. În epocă, Bacovia a fost ignorat și criticat. Și ce destin strălucitor a avut, Este adevărat, după...

Prin urmare, dacă nu vreți să aveți parte de nicio reacție negativă aveți două soluții:

a. nu publicați. Aici în vine în minte o epigramă, sper că îmi aduc bine aminte, tot de Marțial:

"Ai scris Sosibiane poeme minunate
De ce le ții pe toate cu grijă încuiate
Le-or publica urmașii când n-o să mai trăiesc
Pe când? Cu nerăbdare, aștept să le citesc."

b. Iată că tehnologia a avansat atât de mult încât se poate să și publicați și să nu aveți parte de comentarii. Cum? Simplu. fereastra de dialog, în care postați texte, are la parte de jos o căsuță "Permiteti comentarii la acest text?" pe care dacă o debifați, nimeni nu mai poate comenta sub textele dumneavoastră.

4. Vă rog nu vă mai provocați. Vă rog să facem un efort comun pentru ca gâlceava, cearta, atacul la persoană să dispară de aici.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cei ce posteaza aici o fac mai ales ca sa afle daca ceea ce posteaza place cuiva sau nu, iar daca mai primesc si comentarii pe text, e summa! Asadar, daca ar fi cativa critici decenti, bine intentionati, cu har si fler literar, ar fi bine de tot. Iar daca seria de injurii reciproce ar putea inceta, daca fierbinteala catorva capete s-ar mai domoli, daca nu ne-am cunoaste asa de bine intre noi, ar fi di granda. Asa... NUMAI FERMITATEA, DACA INTELEGETI CE SPUN. Si sigur intelegeti, dar ne iubiti prea mult asa cum suntem, parerea mea!  
Postat de catre sters sters la data de 2015-02-06 10:50:15
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE