FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Relansam Europeea? Am aruncat manusa!
Text postat de ecsintescu virtual
Europeea este ca o casa pentru noi, nu-i asa?
Motto: „Am inițiat aceste provocări parodice din considerente axiologice și pragmatice. Am constatat că se pierde prea multă energie pe texte care niciodată nu vor putea intra într-o antologie. Și, prin exemplu personal, am sugerat abordarea unor texte valoroase, clasice sau moderne însă de răsunet.”
Ion Corbu, proprietarul site-ului, amfitrionul nostru, si cu voia dumneavoastra..prietenul nostru, are nevoie sa-l sustinem. Nu neaparat pe dumnealui. Sa sustinem proiectul Europeea. Locul de care suntem la un clik distanta. Locul pe care il hulim dar care face parte din existenta browserelor noastre. Nu a cerut asa ceva, dar nu ar fi rau sa-i facem o surpriza. 
Stim cu totii cum s-a nascut Europeea. Dintr-o nebunie frumoasa. La inceput a a fost Cuvantul? Nu. A fost Ideea. Si Ideea s-a transformat in Cuvant si Cuvantul in propozitie si Propozitia in Verb. Scriu!
„Scriu pe un site” unul.. Europeea. Si lumea era la picioarele voastre. Nu-i asa? Sa te simti scriitor e cel mai frumos lucru din lume. Dar de ce zic eu sa te simti, nu!, eronat! complet eronat! , sa fii scriitor este ca si cum Dumnezeu se duce la culcare si te lasa de veghe in locul lui.
Intr-un fel sau altul, toti ne-am simtit scriitori aici!
Apoi a inceput dementa. Certuri, jigniri, pamflete, ai mai tari faceau legea in NUMELE celei mai frumoase Constitutie Literare a tuturor siteurilor de profil : LIBERTATEA DE EXPRESIE! Iar amfitrionul nostru a nu a intervenit. Mai mult, s-a lasat injurat si balacarit. Libertatea noastra s-a ciocnit de libertatea domniei sale, dar libertatea noastra nu a incetat. Numai ca scriitori valorosi au plecat. Prea eram caini. Si am ramas cativa. Eu, domnul Peia, domnul Cioaca, Sabina, domnul Stefanescu, domnul profesor Buricea, domnul Rudy si cam atati. Caini care se mananca intre ei.

Imi cer scuze public domnului Ioan Peia, si tuturor colegilor mei. Daca v-am suparat, sa ma iertati. . Vreau sa incetam acest joc stupid. Vreau sa ne purtam demn in spatiul literar Europeea. Sa atragem prozeliti si epigoni. Sa le aratam celor care intra pe site ca nu suntem niste frustrati, niste atavici. Suntem aici sa-i invatam si sa invatam de la ei. Doar este un atelier literar, Europeea, nu-i asa?
Multumesc.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mult succes, fraților. Puneți umărul, nene... Europeea - căsuța nebuniilor... atenție, am zis nebuniilor, nu nebunilor :) Brava, ecsi, știam eu că ai o inimă uriașă, un suflet de aur... Gold scrie pe tine :) Salutări prin împrejurimi, celor cu părul creț :) Mi-e dor de voi. Doamne ajută.  
Postat de catre Elena Toma la data de 2015-02-03 10:52:17
         
 
  Fane, dar sa nu ne mai musti, stii tu de unde!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2015-02-01 10:16:50
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ca un câine mă voi lupta pentru pace, domnule ecsintescu  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-02-01 08:57:12
         
 
  "Relansam Europeea?" Este o formulare prezumțioasă.
"Dezvoltăm Europeea?" ar fi mai nimerit însă și mai nimerit ar fi "Respectăm Europeea?"

Dacă toți am respecta regulamentul europeic nu s-ar mai pierde atâtea energii în dispute sterile și în aspecte de tip administrativ. S-ar acorda, poate, mult mai mult timp creației, analizei, dezbaterii, perfecționării, etc.

De asemenea, probabil, orgoliul unor autoaprecieri, exagerate, îi face pe unii să facă așa-zise "observații" în fond simple provocări ori replici ofuscate care insultă, jignesc, admonestează. Vă mai spuneam, altă dată, că spațiul public irascibilizează. Prin urmare, apar contrareacții îndreptățite și se creează astfel conflicte în locul unor polemici constructive și civilizate pentru dezbaterea unor problematici de natură literar-artistică și filosofică.

Să mai amintesc personajele accentuate? Personajele conflictogene prin natura lor? Dintre care, unele au alungat autori valoroși de aici?

Sper ca îndemnul de mai sus să fie unul sincer și, cel puțin autorul, să procedeze potrivit apelului de mai sus. Și, de ce nu, să-i facem mai multă publicitate și să atragem și alți autori aici. Inclusiv tineri. Și să aplicăm cu strictețe regulamentul.

Mulțumesc și succes tuturor.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-01 06:28:47
         
 
  O chemare de zile mari, felicitari domnule Voicu si s-auzim numai de bine!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2015-02-01 00:44:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE