FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Disperare - Numele tau este Udrea!
Text postat de ecsintescu virtual
Absolut superb...Udrea defecata! Se strang catusele. Cinste lui Basescu. Veti vedea de ce. Isi ia curvana bodigard..SUPERB....


Facebook Udrea, din ultimele postari. (sursa)
"Am văzut reacțiile și poziționările unor comentatori publici, dar și ale unor "acoperiți din presă" după afirmațiile (pe care mi le asum total) pe care le-am făcut în interviul de la Hotnews.
Vreau să fac trei comentarii scurte:
• 1. De regulă, când apare un denunț împotriva unui politician, acesta este fie constatat deja vinovat, fie se spune, corect, justiția să cerceteze. Când au apărut dezvăluiri despre Florian Coldea (șeful SRI), unii m-au atacat pe mine și au încercat să îl declare deja nevinovat, înainte de orice acțiune a justiției.
• 2. Putem acuza un parlamentar, un ministru, un Prim-Ministru sau chiar un Președinte fără probleme. Dar, când am acuzat un general de serviciu secret, s-a creat panică! Această reacție arată teama pe care o generează SRI-ul celor cu secrete în dulap, politicieni, presă etc.
• 3. Justiția va fi cea care va dovedi dacă denunțul meu va fi confirmat de dovezi. Eu am spus ce știu și voi dezvolta afirmațiile din denunțul penal în fața anchetatorilor.
Personal, mă aștept la absolut orice, înscenări, "dezvăluiri", fotografii etc., pentru că acum vor dori și mai mult să-mi închidă gura. Important este să fim conștienți de pericolul uriaș al acestui moment: puterea totală în mâna unui om despre care nu se știe mai nimic în spațiul public, dar care deține secretele tuturor.
Dacă vă amintiți, în ultima emisiune din campanie, Mădălina Pușcalău m-a întrebat dacă voi face ceva cu lucrurile pe care le știu. Am răspuns atunci c㠓cel mai probabil da, pentru că am un pronunțat spirit de sacrificiu". Știam că voi spune...
Vă recomand mai ales prima parte a emisiunii de la B1Tv de atunci. Link: http://inregistrari.b1.ro/view-31_Oct-2014-butonul_de_panic…"
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE