FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Va castiga Traian Basescu?
Text postat de ecsintescu virtual
Traian Basescu are uriasa sansa de a-si relansa cariera politica. El poate fi marele castigator al nebuniei Elenei Udrea. La fel poate sa iasa definitiv din istorie. Chiar din capitolul „erata” al istoriei. Daca jucatorul va nega vehement „alegatiile” blondei, aratand ca se poate lepada (asa cum a facut-o de PDL, frate, prieteni, etc.) de tiitoarea lui va puncta devastator. Este clar ca Udrea este speriata, disperata, innebunita de frica de parnaie. Nu atat de frica de parnaie ci de umilinta catuselor pe mainile pe care isi etala bratarile de zeci de mii de euro. Iesirea ei de ieri s-a datorat faptului ca Basescu i-a dat cu flit. Orgoliul ei de plescoaica saraca si parvenita a explodat. In mod extrem de curios a postat la ora 4 dimineata pe Facebook anuntul cu dezvaluirile. In jurul orei 11 a aparut desfigurata cu zambetul transformat in rictus la Militie. A vrut sa para curajoasa, (curaj gaina ca te tai). A urcat in masina in ecoul intrebarii unui reporter:”va e frica de puscarie doamna Udrea?”. La ora 13 era la Hot News, oficiosul Basist atacand furibund tocmai aparatul „basist” Coldea-Kovesi. A vorbit cu subiect si predicat despre intalniri de tip mafiot, despre mita de 500 de euro, despre cum negocia EA numirea lui Kovesi si despre elucubratii cum ca ea il informa pe presedintele statului roman. A arat locatii, a pronuntat nume si voalat, ca o curvana tavalita in colb, a spus ca Basescu stia de toate Coldea si visul lui de prea-marire. Si Basescu nu ar fi putut face nimic. Adica si pe el l-a invins Sistemul ca pe Constantinescu. Mai mult, Sistemul putea fi acuzat de Paricid. De aici incep sa curga variantele.

Adeptii teoriilor conspiratiilor vor aplauda, Johannis a castigat cu sprijinul serviciilor, anti basistii vor fi in delir, Basescu –mafiotu si etc ( nu am timp acum sa explic)

Cheia problemei sta in aceasta parte a interviului „
„Cristian Pantazi: De aceea v-am intrebat acum daca stiti ce face fostul presedinte. Ati mai vorbit cu el?

Elena Udrea: Am mai vorbit cu dl. presedinte cred ca ieri (joi, 29 ianuarie 2015 - n.r.).

Dan Tapalaga: Pe ce tema?

Elena Udrea: Pur si simplu, pe subiectul chemarii mele la DNA. O chestie de complezenta. !!!!!
Asadar, Basescu i-a dat pas. Udrea este si...si cu banii luati. De aici crizele ei existentiale. Putea sa zica, presedintele e consecvent, ma sustine, a spus ca este clar o facatura. O putea spune cu vituperanta afisata in interviu. Ei bine, nu. Discutia cu Basescu a fost numai ( o chestie de complezenta)

Traian Basescu isi joaca in aceste zile viitorul dar mai ales trecutul politic. Sa asteptam. Deocamdata animalul politic nu a iesit din barlog. Si bine face.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Sau justitia?" Întrebarea are răspunsul inclus.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-04-13 00:06:18
         
 
  Scriam asta in ianuarie. Constat ca am gresit. Basescu, prin interventia catatonica de la B1, a iesit definitiv si din erata istoriei.
Sa fie dragoste pentru Elena Udrea? Sa fie un priapic ca Carol2 ( cacofonie permisa) si urva din Buzau o Lupeasca?

Sunt sigur ca nu! Lui Basescu ii este frica de ce poate sa spuna Udrea. Frica de bulau. Nu uitati ca Udrea i-a trasat sarcinile lui Basescu prin Ruxandra Dragomir. Basescu are bagajul facut. Simte zanganitul de catuse.

Interesant este ca discursul lui se potriveste manusa cu peroratiile antenistilor. Intrebare, domnule profesor: Basescu i-a arestat pe Voiculescu, Nastase, Fenechiu? Sau justitia?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-04-07 22:02:08
         
 
  Frate Mihai
Daca uriasa si inteleapta chelie a lui Traian Basescu
va ajunge vreodata la parnaie consumul de electricitate al locasului de binefacere va scadea instantaneu la zero iar becurile vor deveni niste obiecte absolut inutile. Atata de luminoasa este ea! Din istorie numai cheliile marelui Bismark si a si mai marelui Lenin, daca se pot compara cu Ea!
Eu zic ca Pontulica ar face bine sa o lase in pace si sa nu o manieze. Fiindca daca o maniaza, praful si pulberea se va alege de idealurile lui Ion Ilici Iliescu si de mizeria proletariatului asuprit.

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-01-31 12:46:00
         
 
  Luat tel quelle, sigur, comentariul meu poate părea fără sens. Însă dacă încerci să vezi ironia ori chiar sarcasmul din el lucrurile se schimbă. De fapt am parafrazat o celebră spunere despre William Shakespeare care sună cam așa “William Shakespeare nici măcar nu a existat. A existat doar un autor care semna cu acest pseudonim"

Elena Udrea? Credibilă. Chiar dacă, se pare, suferă de un bovarism postmodern. Sau, mai degrabă, un fel de reîntoarcerea a Margueritei Gautier la vechea îndeletnicire, ca urmare a abandonării sale, de această dată, de către un Duval cinic și insensibil și care nu a folosit-o, ca și pe mulți alții, decât pentru propria ascensiune.

Păi o femeie care și-a urlat pe tote canalele fidelitatea, evident, ideologică, să nu primească niciun semn de la idolul ei este un fapt devastator. Și, cum istoria ne învață, "nici o femeie nu pote fi așa de rău înfrântă/ încât să n-aibă parte de-o răzbunare cruntă" (Am un lapsus nu-mi amintesc sursa citatului)
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-01-31 12:30:03
         
 
  Da, Base va castiga, dar numai un loc la PUSCARIE!
Nea Mitica, nu-i gasesti un loc de refugiu la MARELE LICURICI?
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2015-01-31 12:24:20
         
 
  :))

Pai nu are sens. Cine erau actorii in aceasta "sceneta" ? Banuiesc ca toti in afara de Ohanesian, nu-i asa?

Chiar, cum comentati declaratiile Elenei Udrea?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-01-31 12:05:51
         
 
  Traian Băsescu, de fapt, nici nu a fost Traian Băsescu. El a fost un ofițer acoperit, infiltrat în funcția de președinte pentru a destructura, din interior, mizeria și ticăloșia introduse de Traian Băsescu în România! Așa cum a dejucat sceneta cu răpirea jurnaliștilor pe care a organizat-o și secretizat-o impecabil.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-01-31 11:19:59
         
 
  "Traian Basescu isi joaca in aceste zile viitorul, dar mai ales trecutul. ".
Bună remarca și adevărată.
Dintr-o poveste de genul ăsta, imposibil să nu ieși șifonat.
De fapt, șifonat este puțin spus.
De la corupție la prostituție nu e decât un pas. Sau invers?
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-01-31 07:48:41
         
 
  Domnule Ecsintescu Virtual,
Dupa parerea mea toate teoriile dumneavoastra daca nu ar fii atat de gresite ar putea fii extrem de frumoase. Si acum sa va spun eu cum stau lucrurile. Traian Basescu dupa ce s-a purtat ca un magar cu propriul lui frate aplicandu-i proverbul "frate-frate, dar branza e pe bani" a zis ca a venit timpul sa-i faca si o bucurie. Lucru nu prea greu de realizat deoarece Elena Udrea, de cand i-a intrat in cap ideea ca trebuie sa se faca presedinta, nu a mai prezentat nici un interes pentru el. Ori cat ar parea de curios, sexualitatea lui Traian Basecu nu a tintit niciodata catre presedinti sau presedinte ci numai catre prim-ministri.
Dar Elena Udrea ar fi alergat cu limba scoasa dupa postul de prim-ministru altfel ar sta astazi lucrurile. Ce ma mira pe mine este ca Elena Udrea, dupa atatia ani de tovarasie poltica destul de intima cu lupul de mare nu a reusit sa-i afle adevaratele gusturi.
Deci Traian Basescu, care este un om extrem de milos cu gloantele lui, a hotarat ca a venit timpul sa impuste doi iepuri cu un singur glont. Garsoniera in care Elena Udrea si Mircea Basescu vor convietuii pentru o perioda de timp este deja varuita.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-01-31 06:13:35
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE