FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Andrei Petre
Astãzi, 25 februarie 2006, a avut loc al doilea cenaclu Europeea... Când am ajuns acolo, nu ºtiam la ce sã mã aºtept, dar acum, când totul a trecut, pot spune cã a fost una din cele mai frumoase experienþe de care am avut parte... Oamenii s-au comportat admirabil, atmosfera a fost una prietenoasã, aºa cum trebuie sã fie la un cenaclu. Odatã intrat acolo, simþi cã faci parte dintr-o familie în care poþi spune în fiecare moment ceea ce gândeºti. Eºti liber sã te exprimi ºi ºti cã totul se face pentru un scop nobil - împlinirea prin artã...
De aceea, þin sã îi felicit pe toþi cei care au participat la eveniment ºi în special pe organizatori care s-au achitat foarte bine de datoriile lor... Iar pe voi toþi, vã invit sã participaþi la cenaclurile ce vor urma! Nu vã va pãrea rãu!
Cãci este mereu o plãcere sã te afli printre oameni culþi, care ºtiu sã discute ca între prieteni...
Suntem cu toþii prietenii cuvintelor... Sã sãrbãtorim asta în fiecare lunã la cenaclurile Europeea! Viitorul strãluceºte în nuanþe fericite!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumesc, Andrei.  
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-02-27 08:33:55
         
 
  Felicitari Sorine... Esti singurul care a inteles... Cu toate astea, felicit inca o data foarte serios echipa organizatorica care s-a achitat cat se poate de bine de organizare...  
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-02-26 23:27:13
         
 
  Despre ce anume scrii tu aici? A! M-am prins: e doar satira.  
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-02-26 23:15:42
         
 
  e o parere pe care eu ti-o respect; ai incercat poate o filosofie a actelor sociale petrecte caci mi-ai spus a filosofia e pasiunea ta, de fapt o sa-ti scoti si o carte... de asta zic ca faci ofilosofie din orice unii zic poate ca exagerezi dar dar ai si tu drepturi...  
Postat de catre Malin Stan la data de 2006-02-26 12:31:21
         
 
  mda, n-ai nimerit-o... (dacã spuneai: Maria Gheorghiu, Daniel Fãt, Trupa Toma Caragiu, te-aº fi aprobat)  
Postat de catre daniel d marin la data de 2006-02-26 11:55:31
         
 
  Bãdie, argumenteazã! Altfel se cheamã cã tãiem frunzã la câini...  
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-02-26 07:46:57
         
 
  Mda..permite mi sa nu vad la fel de in roz  
Postat de catre Nancy-Michaela Popa la data de 2006-02-26 02:33:22
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE