|
|
|
|
|
|
|
|
|
se făcea că sunt viu |
|
|
Text
postat de
adrian paparuz |
|
|
de parcă moartea semnează permisii
se făcea că lucrăm amâmdoi
la o dragoste neterminată
de parcă soțul tău e mai mort decât mine
(printr-o oarecare bodegă de cartier)
se făcea iubito primăvară
și din oasele mele crescuse un nuc
pe crăcile mele fluierai vivaldi
și gemeai piaf
se făcea deodată lumină
prin iadul meu privat
dar cel mai mult
se făcea iubito
că erai din nou fericită
un vis
într-un vis
din alt vis
|
|
|
Parcurge cronologic textele acestui autor
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
Nu puteti adauga comentarii acestui text DEOARECE
AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! |
|
|
|
|
|
Comentariile
userilor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
multumesc Angi, Ioan... |
|
|
|
Postat
de catre
adrian paparuz la data de
2014-12-14 13:07:31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tehnică construcției in ramă in poezie.Onirismul determină tehnica narativă,,se făcea''.Daca sultanul s-a visat arbore(Scrisoarea I) , Paparuz se imaginează un nuc, simbol al statorniciei si amărăciunii.Motivul luminii ca act de cunoaștere este asociat cu ludicul ,,iad privat''.Moartea este văzută ca o stagnare existențială si o reînviere simbolica prin eros.As fi renunțat la ideea de fericire.Știm cu toții ca este o himeră si un loc comun in poezie. |
|
|
|
Postat
de catre
za Car la data de
2014-12-14 11:11:28 |
|
|
|
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
|
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
binișor.
deși sunt niște forțaje pe la mijloc:
"pe crăcile mele fluierai vivaldi
și gemeai piaf"
mai că-mi vine să zic că "gemeai pilaf"!
|
|
|
|
Postat
de catre
ioan peia la data de
2014-12-12 23:42:07 |
|
|