FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Traiasca Vocea Rusiei
Text postat de Dumitru Cioaca
"mare reținere am pentru că, în viziunea mea, Vocea Rusiei nu poate fi imparțială. Cu siguranță reprezintă anumite interese"
(Emanuel Cristescu)

Domnule profesor Cristescu
Am impresia ca si dumneavoastra urmariti Vocea Rusiei, dar nu atat de intens cum o urmaresc eu, din moment ce sustineti ca ea reprezinta anumite interese, dar nu ati reusit sa identificati nici unul din aceste interese. Deci sa va spun eu care urmaresc Vocea Rusiei cu cele mai mari interese de a cunoaste interesele ei, toate nobile si dezinteresate. Repet, toate interesele Vocei Rusiei sunt nu numai nobile dar si de eliberare a unor teritorii exploatate de propiile lor popoare. Am vazut cu ochi mei si am auzit cu urechiusele mele cum Vocea Rusiei lupta ca Abkazia exploatata de Republica Georgia sa devina o tara suverana si independenta de 70.000 de locuitori. Lucru care s-a si intamplat. (Am fost extrem de mandru ca eu m-am nascut intr-o tara mai mare ca Acazia,tara care se numeste Ramnicu Valcea si 100.000 de locuitori. Iar acum ma gandesc sa conving Vocea Rusiei sa ia partea orasului Rimnicu Valcea pentru a deveni o republica independenta inainte ca neamtul Iohannis sa puna laba pe ea) Zilele trecute tot Vocea Rusiei a declarat ca noua alianta militara dintre Federatia Rusa si Republica Abkazia este un lucru bun deoarece intareste independenta ambilor aliati, adica a Federatiei Ruse care are 150.000.000 si ale Republicii Abkazia care are 70.000 de locuitori.
Tot vocea Rusiei a descris toate grozaviile comise de fratii nostri basarabeni impotriva exploatatului Popor Transnistrian, si cum acest viteaz popor nu va renunta la lupta pana nu va deveni independent. De cand am auzit cat de ticalosi sunt fratii nostri basarabeni cu viteazul Popor Transnistrian, eu nu-i mai consider pe basarabeni decat frati vitregi de cea mai proasta calitate.
Tot Vocea Rusiei a dat in vileag ce planuiau fascisti ucrainieni impotriva Poporului Crimean pe care numai un gand miraculos, acela de a se alipi Federatiei Ruse, l-a salvat de la scufundarea in Marea Neagra. Tot Vocea Rusiei descopere in fiecare zi noi si noi suferinte pe care Poporul Ucrainian le indura din cauza bandelor lui Bandera ajunse la putere in urma unei lovituri de stat de tip fascist organizata de americani.
Faptul ca Vocea Rusiei are interesul sa descopere care sunt interesele Poporului Roman pentru a se indentifica cu ele, este un lucru bun deoarece, cu timpul, ne va elibereaza pe noi romanii de a ne mai interesa de propriile noastre interese. Vocea Rusiei este cea mai mare specialista atunci cand trebuie sa descopere care sunt interesele adevarate ale altor popoare. Tot Vocea Rusiei, prin crainicul ei Vladimir Rasputin a descoperit ca dezmembrarea Uniunii Sovietice a fost cea mai mare catastrofa a secolului douazeci iar in momentul de fata se straduieste sa descopere cum s-ar putea intoarce catastrofa la perioada fericita dinainte de catastrofa.
Daca doriti sa continui lista cu descoperirile facute de Vocea Rusie va rog sa-mi dati un semn deoarece sunt la curent cu descoperirile ei si din epoca sovietica si din cea post-sovietica.
Dupa parerea mea, daca dumneavoastra, domnule profesor Cristescu, ati lasa la o parte toate retinerile si ati urmarii mai asiduu aceasta minunata voce de bariton sovietic, ati scapa de toate neclaritatile police asa cum am scapat eu.
Deci in final ce pot sa zic despre aceasta voce care poate interpreta orice imn al Armatei Rosi biruitoare decat:
Triasca Vocea Rusiei!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Si inca ceva, domnule bard Peia
Sa stiti ca de dragostea mea ne-platonica nu veti scapa nici cand veti cere azil politic lui Vladimir Rasputin, deoarece impins din spate de aceiasi dragoste ne-platonica dar si oarba, va voi rapii cu frmusetea mea de yankeu.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-11-27 15:13:08
         
 
  Domnule bard Peia,
Nu ma asteptam sa dati atat de tare cu barda dupa mine doar pentru faptul ca ascult la Vocea Rusiei. Dar sa stiti ca in ciuda tuturor berzelor (parca asta e pluralul de la barda) pe care dumneavoastra le veti arunca dupa, eu tot voi asculta si la si de Vocea Rusiei, deoarece nici o dulceata de pe lume nu e mai placuta urechiuselor mele decat dulceata Limbii Ruse. De asta m-am si mutat in Statele Unite: dela distanta dulceata Limbii Ruse imi pare a fi si mai dulceata. Deci domnule bard Peia, in loc sa dati cu berzele dupa mine, mai bine ati pofti in tara lu' Enola Gay unde va vom astepta cu dulceata pregatita in Limba Rusa de filosoful dumneavoastra preferat, marele Lenin. Si, ca tot aduceti dumneavoastra mereu vorba de Enola Gay, sper ca nu veti zice nu
daca va vom servi si cu un gay de San Francisco, ca desert, bineinteles.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-11-27 14:54:48
         
 
  bine, ar mai fi de adăugat și coreea, vietnam, panama, egipt, irak, iran, ucraina și, ultima, dar nu cea a din urmă, pe lista dv, românia!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-27 13:34:10
         
 
  cioclovină,
tu cît dracului primești, mă, haripă agitată, pentru tîmpițeniile astea ale tale?
cine-i prostul care-și aruncă bănuții pe așa niște poezioare propagandistice, pe care le zdrăngăni tu pe-aici, cu țambalul agățat de ceafă?
băi, spune-le ălora care te plătesc doar cîteva vorbe: enola gay, little boy, fat man, bombe și rakete, plișcoace, lunete - imperialism cu majuscule.
și că nu suntem chiar așa de proști cum ne cred ei, punînd baragladine agramate să ne facă teoria chibritului.
și că s-au mai văzut în istorie imperii care au sfîrșit în praf și pulbere.
du-te-n... cutare loc, cioclovină!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-27 08:16:11
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE