FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Nu vă ajută cu nimic dacă vă laudă Ciuvică
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Acuma esti si mai pe langa, peio! :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-11-26 23:30:00
         
 
  tu ești pe lîngă, popo, c-o tot dai cotită.
vrei să-ți arăt docomentu prin care unu ca pleșu, cu nevestica informatoare, a făcut cadou unuia, ca liicheanu, ditamai editura politică, cu tot ceea ce presupunea ea? cu ce ocaziune, mă rog?
poci pt ca să-mi spui?
apoi, treaba cu doftoratu imaginar al lui patapievici (om beat, în sîrbo-croată!) și paralele luate pe furiș, în baza acestei minciuni?
iaca, nemții ăia de care faci tu caz, l-au deposedat de titlu pe honorabilul impostor.
da' cu bursele lu preșu, date de sioroșșș, cum e?
da cu gașca de ghedesiști, mulți informatori și agenți kaghebiști, (vezi antohi dat în gît de herta muller!) cum e?
citește-l pe adrian marino și lămurește-te!
și răspunde direct, la subiect. nu te mai da după boscheți și cînd nu te trece!
asta-i tactica voastră: ocoliți evidențele și vîrîți piste false pe interval.
popo, ai fost intruit prost să faci diversiune.
ți-am mai spus: în locul ălora care te-au înstelat, te-aș trimite la reciclare!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-26 17:49:05
         
 
  peia, esti pe langa.  
Postat de catre General Motors la data de 2014-11-26 16:52:27
         
 
  da' de ce ocolești matale adevăruri care-ți sar în ochi, taman ca așchiile de sub secure, afanase?
că sunt evidențiate negru pe alb?
nu-ți convine cînd realitatea se pliază perfect pe adevăr?
îți plac infractorii matale, poleiți cu vorbe sforăitoare?
faci parte din grupul de filistini școliți, care sunt niște întreținuți de către sponsori cu dare de mînă?
filosofii care au șparlit parale sau au furat titluri de doftori au dreptul să facă asta, căci sunt deasupra prostimii?
ia zi colea, să-ți auzim părerile minim/moraliste...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-26 14:48:04
         
 
  propagandiști maniacali

Domnule Peia, pe orice parte ațí întoarce-o, titulatura de mai sus vi se aplică literă cu literă. De spirit nu e cazul.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-11-26 14:25:57
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  „Plesu a primit pentru “povestea” cu parabolele o bursa de la Institutul de Studii Avansate din Berlin – Wissenschaftskolleg zu Berlin si in 2010 si in 2011 si in 2012 si inclusiv pentru 2013! Are dl Plesu nevoie de… bursa? Sau se ascunde altceva aici sub forma aceasta de stipendiere? Bursa dlui Plesu se numeste cumva… pensie, primita de la statul german? Pentru ce servicii? De mentionat ca acelasi Institut se numara si printre organismele care au pus bazele materiale ale “Colegiului” “Noua Europa”, “academia” de harry-potteristi clismati la creier ca Neamtu, Ungureanu, Baconschi, Paleologu, Preda, Patapievici si alti neterminati. Pe langa bursele repetate la Heidelberg, primite in perioada odiosului regim comunist, dl. A. Plesu a mai primit ajutor financiar pentru merite necunoscute aduse statului german si de la Fundatia Volkswagen, care, chiar in perioada in care dl. A. Plesu era ministru de Externe al Romaniei s-a gandit sa-l stipendieze cu inca o “bursa” finuta, de numai 1.000.000 (un milion) de marci.”

See more at: http://roncea.ro/2013/01/29/andrei-plesu-bursier-la-65-de-ani-de-ce-primeste-andrei-plesu-pensie-de-la-statul-german-prin-institutul-de-studii-avansate-din-berlin-wissenschaftskolleg-zu-berlin/#sthash.QbxCyDFQ.dpuf

Ce tupeu și pe acest individ (bășismul este un producător și recrutor calificat de astfel de tupeiști!) care nu a ratat bucile generoase ale niciunui președinte (iliescu, constantinescu, băsescu și, acum, evident, s-a înscris pe lista de pomanagii a lui io-canis!), ce tupeu nemăsurat, zic, să vină și să dea lecții de moralitate politică!
Hai să ne uităm oleacă pe un fragment din scrisoarea către ceaușescu a tipului de arivist perfect, care cerșea iertarea tovarășului pentru că, ops!, călcase pe becul transcedental.

„Am intrat in Partidul Comunist Roman la varsta de 19 ani (1968) si, atat pe linie obsteasca (CA ORGANIZATOR DE GRUPA DE PARTID), cat si pe line profesionala ( ca cercetator la Institutul de Istiria Artei al Academiei de Stiinte Sociale si Politicesi, apoi ca lector universitar la Facultatea de Arte Plastice “N. Grigorescu”) m-am straduit, in ciuda unei sanatati precare ( care ma obliga sa stau, de cativa ani, sub constanta supraveghere medicala), SĂ FAC TOTUL (și ce făcătură putea dea la iveală macăul!! – n.m.) PENTRU A FI LA ÎNĂLȚIMEA EXIGENȚELOR EPOCII NOASTRE, ALE POLITICII NOASTRE DIN ULTIMII ANI.”

(http://cititordeproza.ning.com/group/cesedezbateinrepublicacititordeproza/forum/topics/scrisorile-lui-andrei-plesu)
Și încă, totuși, cine ne dă nouă lecții, de moraliate și îngerism?
Ăl cu nevestica recrutată ca informatoare pe 29 de lei?!!

„Cazul Catrinel Plesu, Informatoare DIE – Directoare ICR
de Victor Roncea
Conform Dosarului SIE 89 (157 file) domnisoara Catrinel Lacramioara Petrulian, viitoarea sotie a eseistului Andrei Gabriel Plesu, este recrutata de Directia Generala de Informatii Externe (DGIE/DIE/CIE) la data de 19.09.1968 si “figureaza in dosar in calitate de informator, cu numele conspirativ “MARIA”“, potrivit Notei de Constatare a Directiei de Investigatii a CNSAS cu Nr DI/I/ 1433/ 03.06.2010.
Adeverinta CNSAS Nr DJ 1108 emisa la 23.03/2011, constata: Catrinel Lacramioara Plesu (Petrulian) “a fost recrutata de Directia Generala de Informatii Externe, in perioada in care urma sa-si continue studiile de limba si literatura engleza in Anglia. A avut numele conspirativ “Maria”

Citește mai mult aici:
(http://www.ziaristionline.ro/2012/03/05/catrinel-plesu-a-fost-recrutata-de-securitate-cu-29-de-lei-documentele-directiei-de-investigatii-a-cnsas-exclusiv/)

Și cine îl dă drept exemplu pe acest gargantua al voyerismului politic?
Un afanase cu motive serioase să combată în tabăra lor!!!
Apropo: ce scrie pe livrețelul tău secret, de acoperit, afanase?

Revenind la marili preșu, ce spune el, sfătuindu-i generos pe pesediști?
Că PCRiștii sunt „strămoșilor” lor „politici” și „să nu etaleze, din toate unghiurile, prea abundente ”părți moi”, aptitudini carnasiere, fălci umede, cefe stereo și tot ce mai definește, fizionomic, tipul masticator… Chipul activistului „de comitet”, cu alură de conducător GAC nu prea mai aduce voturi.”

Zău, mă, îngere umflat? Mai întîi, tu ce alură ai? Te-ai mai urcat pe cîntar în ultima vreme? Te-ai mai uitat în oglindă? Sau îți e teamă că o să ai, după aia, nopți coșmarești, văzîndu-ți fălcile „umezite” și-mblănite, „ceafa” dublu „stereo”, tedința veșnic „masticatoare” care ți se degajă de sub sprîncenele de căpcăun veșnic înfometat, cu porniri „carnasiere”?
Cine vorbește, cine vorbește!...
Rîde butea de butoi, rîde broasca de broscoi, rîde ruptul de cîrpit, un bășist de CAPist!
Și depre care strămoși vorbești? Ăia pe care i-ai pupat și tu-n „părțile moi”, cu aceeași patimi cu care îi vezi pe alții că o fac? Bine, pe alții care nu te-au gratulat cu burse și resurse. Că pe-alde bășiștii, la fel de nepoței ai acelorași „strămoși” – căci știm că-s continuatorii vechiului FDSN – pe ei nu.

„Dacă tot sunteți de stînga nu mai adoptați, în campanii, mici americanisme: defilări televizate de mame tandre, copii drăgălași, neveste grijulii.

Da’ cînd pazvante kioru – jupînu tău de la cotroceni – lua copii în brațe, făcînd pe tandrul bunicuț al nației, cum era? Nu-ți cîrmea simțul estetic deloc din loc, don preșu? Și cînd ridica el sabia aia, a lu țepulică vodă, în aer, nu? și cîînd îți purta amnțica de toartă, pe scenă, nu?
He, he! Îți cam tremura turul și conturul la gîndul că ai putea să crînești cumva! Cum n-ai crîcnit nici cînd ți-a tras pazvante un șut în dorsalele bucilor tale prospere!

„Nu mai păcăliți lumea, nu mai cumparați voturi cu bacșișuri ostentative, cu sloganuri de stadion, cu minciuni festive.”

Poate că ar fi trebut să spui, magistore în ale umanioarelor, și cum au cumpărat bășișt-iocaniștii de acum, cu 300 euroi, agenți de influență, care au înțesat netul cu sforăriile lor. Sau cum au plătiti excursioniști, prin străinătățuri, sau emigranți fără căpătîi, de prin aceleași străinătățuri, să aglomereze secțiile de vot și să producă busculade, pregătiți cu pancarte și strigături specifice.

„Reflectați de ce vă votează mai curînd bătrînii decît tinerii, mai curînd oamenii neinstruiți decît cei cu studii universitare.”

Bătrînii votează pentru că au experiență de viață și cam știu cine minte și cine plimbă limba-n gură. Iar ăi tineri, majoritatea, pe lîngă că au creierele încă necoapte, nici nu s-au străduit să înmagazineze ceva în ele. În mintea lor doar goana după sfanți, cu orice preț și cu zero efort, distracții, zăpăceli, bețivăneli, orgii, „drogherii”!...

„Nu vă lăsați flatați de lauda mediocră a unor mercenari, sau a unor propagandiști maniacali. Nu vă ajută cu nimic dacă vă laudă Ciuvică.”

Da’ ce mercenar ești tu, măi preșulică! Și cît de maniacal poți fi! Unul bine stipendiat, desigur. Cu burse și resurse de pe la marele jucător la burse, Sörös!...
„Nu vă ajută cu nimic dacă vă laudă Ciuvică.”, dar ce fală să vă laudă preșu, moralistul minim!

Însă, laolaltă cu acest halitor de stipendii, să nu uităm de „doctorul” în filozofie, Patapievici!!
Care se dovedi că fu un impostor, nu un doctor!
Ho, ho hooo, ce de mai gargară pe propaganda bășistă că a plagiat nu’ș ce Ponta!
Da’ ăsta care s-a dat doftor, a plagiat și a furat, de fapt, un titlu de doctor! Și nu auzii pe niciun aprig susținător al deșteptăciunii cosmice a individului cum că asta-i o mare impostură și hoție!

Ia citiți colea:

Institutul pentru Studii Avansate – Wissenschaftskolleg zu Berlin, unde Horia Roman Patapievici, membru al GDS si actual presedinte al ICR, si Sorin Antohi, membru fondator al GDS, informator al Securitatii reclamat de laureata Nobel Herta Muller si rentier ICR, au beneficiat prin frauda de o bursa post-doctorala “Andrew W. Mellon Fellow”, in ciuda faptul ca nu aveau/au doctoratul, le-a retras titlurile de doctori inchipuiti de pe site-ul institutiei.
- See more at: http://roncea.ro/2012/03/22/institutul-pentru-studii-avansate-wissenschaftskolleg-zu-berlin-le-a-retras-titlurile-false-de-doctori-lui-horia-roman-patapievici-presedinte-icr-si-sorin-antohi-membru-fondator-gds-si-inform/#sthash.3koWdELC.dpuf

http://www.ziaristionline.ro/2012/04/10/imaginarul-filosofic-al-doctoratului-cazul-horia-roman-patapievici/


Cum e, mă afanase, cu dăștepții tăi?
Funcția nu bate gradu, da’-l apără!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-26 00:08:48
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE