FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Europeea preistorică
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
Domnule Corbu, cum vă simțiți cînd intrați în această latrină împuțită? Pe unde reușiți să călcați ca să nu nimeriți în producțiile onoraților membri? Sau le folosiți ca să vă decorați ghetele cumpărate la Paris?

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  domnul Atanase e un finuț, bea limonadă fără zahăr și are reverii haikiuitice ca după o balercă de sake!Kore wa shinjitsudesu, shi tawagoto?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-12-11 17:03:53
         
 
  a, văd că, între timp, te-ai trezit din starea de elevație.
sigur, sunt foarte flatat de definiția-ți cultă.
eu sunt ceva mai banal: te-aș vîrî în categoria "homo platitudinus", sfoiagit ca o bucată de cașcaval, uitată într-un colț de cuhnie!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-12-11 16:35:42
         
 
  pdap, văd că ai operat, între timp, o mică măgărie! ai schmbat spaienția-și rarissimă, cu o alta. și, probabil, editoarele care practică intens partipriul, a radiat toate comurile incomode lu șpiritu matale dă om supercultivat la seră și te-a lăsat singur-singurel, de un alb imaculat, pe pagină.
mișto! arăți bine: ești cochetuță, cu fundița aia sub bărbiță, și ai fason de mîță aristocrată!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-12-11 16:32:38
         
 
  Homo Latrinus

Domnule Peia, faptul că nu vă plictisiți să debitați aceleași tîmpenii de mii de ori făcînd în același timp pe puradelul care pocește cabotin vorbirea arată că sînteți de fapt doar un măscărici sinistru suferind de necontenite atacuri de pedepsie.

Se pare că sînteți o specie nouă apărută în această nișă protectoare.



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-12-11 16:29:50
         
 
  pdap, cre' că trebue să reduci drastic aria de definiție, altfel or să creadă bunii matale bășiști de omenie, că și ei "produc" materiale care, pentru nasul matale dă eseist de vitrină, e cîh!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-12-11 16:28:34
         
 
  atatanase,
io cre că ai obsesii cacofonice, ca gagica lu bulă!
mai ieși și tu la trotal, cu rotocoalel de chișioare... mai un ozon proaspăt, mai o gagicuță cochetă, (aia cu cinci deștete e cam fleșcăită!) te mai aerisești, îți mai speli ochii...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-12-11 12:41:32
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE