FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Daniela Luca
ºi voi desprinde fiecare coajã de umbrã. voi rãzui bine lemnul pânã voi atinge autenticul. cel presimþit de la prima întâlnire. a cuvintelor, a privirilor, a palmelor care se suprapun. rezonãm pânã la identic uneori. ºi de aceea nu este necesar sã mã chemi. fiindcã nu respir între secundele tale decât pentru a-þi reda pulsul.

uneori simt cum te-ascunzi de preaminele care te pãtrunde pânã la conºtiinþã. fugi într-o însingurare, un spaþiu translucid. ºi atunci plec. mã restrâng pânã la punct. rãmân vibraþie. corp timpuriu. îmi recunosc viaþa, o aºtern mereu în matca ei, dupã fiecare trecere a tãlpilor tale printre peºti albaºtri. gândurile mele te ocoloesc, numai inima este a ta. ºi cumva albul acesta indecent în care te amesteci pentru a simþi cã trãieºti.

nu pot rãmâne decât atât cât simt vântul. tu ºtii, nu am fost niciodatã prea blândã, prea îmblânzitã de atingeri. mã zbat. nu pot sta mai mult de o secundã nemiºcatã în mine. dacã vrei, încremenesc în loc, atât de intens încât ai crede cã nici nu mai gândesc. dar nu te pot minþi atât de stupid, sunt irespirabil de vie. sunt verdele acela dintre metaforele tale. cel pe care îl iei în doze mici chiar ºi atunci când crezi cã þi-e de-ajuns apa.

din liniºtea mea îþi faci alte timpuri, pentru a mai trece printr-o luptã. nu te pot feri de oameni. nu te pot dãrui lor. aºa cum nu te pot lãsa rispindu-te. o singurã busolã îþi va arãta estul. te vei încrunta de fiecare datã când vei simþi rãtãcirea, amintindu-þi cum eu nu mã tem, cum pãºesc prin întâmplãri, fãrã scuturi. risc prãbuºirea de fiecare datã.

însã vulturul îºi are darul, tu ºtii, darul acelei puteri, fiindcã îºi aminteºte de el însuºi, vede, nestingherit, liber.

de aceea noi nu avem lacrimi, privim mereu înspre stânga ºi recunoaºtem liniile de cer. nici o luptã nu se poartã decât în cercul ºarpelui cu pene. ºi vedem împreunã.

cândva doream sã mã cheme soledad. sã pot trece liniile paralele. acum încerc sã fiu ceea ce sunt. ºi de aceea, te rog, nu schimba visul. ºi nici oglinda.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Danielule, dacã þi-a fost aproape de spirit aceastã paginã de jurnal, sunt fãrã cuvinte. Mulþumesc, copil sidefiu.  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-02-21 07:58:26
         
 
  frumoasã ºi adâncã a ta cugetare, danielã sorã.
drag,
aproape;) daniel
 
Postat de catre Daniel PuiaDumitrescu la data de 2006-02-21 01:40:45
         
 
  sper sã fiu doar o deschizãtoare de vise. în care sã descoperim ceea ce suntem, fiind. mulþumesc, Lory, pentru atât de târzie lectura, aproape tu.  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-02-21 00:34:11
         
 
  esti o vrajitoare:), una buna, insa, pentru ca ma atragi spre textele tale pe care le citesc cu foarte mare placere...aici m-ai prins cu totul si-mi pare rau ca s-a terminat;)
noapte buna Dani
Lory
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-02-21 00:27:31
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE