FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Andrei Petre
Eu sunt un fanatic! Recunosc asta cu toatã mândria pe care sunt capabil sã o emit! Sunt un om care pune pasiune în ceea ce face. ªi cred sincer cã, în cazul intelectului, pasiunea este cea mai importantã. Desigur, ºi bagajul cât mai vast de cunoºtiinþe este necesar, însã fãrã licãrul acela de nebunie, nimic nu se înalþã cãtre cele mai înalte culmi.
Acestea sunt calitãþile de care are nevoie un tânãr intelectual pentru a reuºi. Nu atât pentru ceilalþi cât pentru el. Þie trebuie sã îþi placã ceea ce faci, tu trebuie sã te bucuri sincer de roadele muncii tale. Doar astfel lucrãrile pot îngloba esenþa imuabilã a fiinþei tale, esenþa care asigurã rezistenþa lor.
Noua generaþie care se ridicã astãzi nu trebuie sã se lase impresionatã de predecesorii sãi. Asta nu înseamnã cã trebuie sã îi renegãm. Nu, trebuie sã le arãtãm respect, dar sã credem cu tãrie cã noi putem fi mai buni. Dacã nu crezi în tine, nu ai sã reuºeºti niciodatã-
Noua generaþie care vine din urmã trebuie sã creadã în ºansa ei cu toatã convingerea. Nu conteazã etichetele pe care alþii ni le vor aplica, nu conteazã curentele literare în care vom fi incluºi. Nu conteazã laudele, aprecierile. Tot ceea ce conteazã este veridicitatea sentimentelor noastre exprimate în scris!
Trebuie sã putem scrie sincer, sã ne exprimãm opiniile fãrã sã ne fie teamã de consecinþele acestora... Libertatea de exprimare este cel mai de preþ bun al omului. Sã învãþãm sã ne bucurãm de acest drept. Sã fim generaþia care învaþã încã o datã sã spunã doar ceea ce gândeºte.
Noi suntem viitorul, noi suntem fanaticii care vor schimba lumea! Aveþi încredere în voi, în noi! Tao alunecã...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE