FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Bolnavii unei Romanii, in sfarsit, sanatoase
Text postat de ecsintescu virtual
Acestea au fost stirile de ieri de la 8 la 11 am:

Perchezitii acasa la presedintele CJ Constanta, Nicusor Constantinescu. Mihai Vlasov, presedintele Camerei de Comert si Industrii, retinut pentru 24 de ore. A luat mita 200 000 de euro. Gigi Becali asteapta astazi verdictul Curtii de Apel Constanta. Gruia Stoica vrea sa fie judecat in libertate. Astazi are termen in proces. Daniel Daianu, Președintele interimar al Autorității de Supraveghere Financiara, audiat de DNA. Filip Cezar-Constantin, comisarul șef al Poliției Municipale Piatra Neamț, filmat cand loveste cu bestialitate o minora. Galbenul Breaking News imi pare mai degraba un icter mecanic.

Toti sunt bolnavi. Nicusor Constantinescu are cancer la prostata. “Pe o scara de la 1-10, e de 9” “ Nicusor are stari de depresie si anxietate profunda” spune Mazare, care simte ca va inlocui costumul lui Ludovic al XIV-lea cu zeghea, carele alegorice cu dubele si multimea adulatoare cu alaiul de mascati.

“Imparatul” Vlasov e vizitat la parnaie de fii-sa. Sa-I duca un medicament. “E batran si bolnav”, spune Vanda Vlasov. Atat de bolnav incat camatarii din cazinouri ii pregatesc “mosneagului”, asa cum il numeau, o dobanda mai mica, asa de dragul vremurilor sanatoase, cand “Excelenta sa” “ safu pa comert” lua de la ei intr-o singura seara 800 de miare.

Gruia Stoica vrea sa iasa si el din triajul DNA-ului. Probleme cu inima.

Daniel Daianu pare si el lovit de amnezie. Academicianul Daianu nu-si aminteste de o banala Ordonanta de Urgenta..

Becali e si el bolnav. Mana in care ducea crucea mantuirii neamului romanesc sufera de “limba de clopot”. Un clopot care-I bate-n dunga.

In fine, comisarul vartos care bate copii si-a dat demisia si intra intr-un lung concediu medical.

Daca mai amintim de bolile lui Borcea, Giovani si Victor Becali, Copos, tata Jean sau ale senatorului Voicu, de glicemia lui Adrian Nastase sau de curasonul baronului de la Arges, ala de cadea lat pe targa cand veneau procurorii, nu putem sa nu tragem o concluzie. Ei sunt bolnavii care au imbolnavit Romania.

Din fericire, o Romanie, in sfarsit, sanatoase!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Urat. Detestabil. Vulgar. Iar dumneavoastra cautionati prin nepasare si neinterventie. Basismul cel mai dement a ajuns sa fie elogiat pe Europeea. Nu se vede chiar deloc?  
Postat de catre sters sters la data de 2014-03-24 08:28:27
         
 
  Nelule, ramane ca-n seara aia:)  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-03-22 08:43:54
         
 
  răduleasco,
cum de deveniși matale așa vocală și combatantă, taman acușa, cînd se pregătește toanta lu tata să mai facă ceva ezerțițuri de dicție în ditai parliamentu ioropean?
cum de nu găsiși mătăluță, fa doamnă, nici cea mai mică opservațiune în contra armatei bășiste, nici măcar acușa, cînd lucrurile-s evidente, chiar și pentru cel mai mare prost, ce face bășilă cu adunătura lui de porcorori: îi adună pe ai altora, inventîndu-le trepidante nuvelistici holly-woodiene (să mai pomenesc de cazul berbeceanu sau remeș, singurele, deocamdată, eșuări ale manufacturierilor bășiști, bașca tragi-comedia cu 2 milioane de voturi furate la referendum?), pentru a juca proasta piesă a anticorupției, în fața merkălarilor, în timp ce regizorii sunt cei mai mari impostori pe stagiune?
cum de te ițiși taman acușa din vintrele suprarealismului naumian, să te dai în stămburi malagambiste, cu sforiciele bășiste?
primiși ordin de la comenduire?
te luași de mînă cu mercenearul tescovină, detașat, din bombele constanței, în hrubele dîmbovițene, presărate prin pantelimonul duduii, pentru a scuipa mîna stăpînilor de mai ieri și a o linchi pe cea a stăpînilor de azi?
ce e drept, frumoasă pereche formați, dar, cînd te pupă, te trezești din beție în timp util, ca să mai manufacturezi cîte-o poezea?
neutră, desigur!...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-03-21 23:24:57
         
 
  îți dau eu o definiție, măi tescovină:
un mercenar e ultima treanță umană, care se oferă, ca o centuristă, primului tirist ce-i vîră faza lungă-n retină!
mulțumit?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-03-21 23:04:14
         
 
  domnule Cristescu, daca v-as raspunde punctual, mi-ar lua o viata. repet, eu vad sursa coruptiei in primul pas (triumfal, cu stangul, intr-o materie galbena si moale) din 89-90 (s-au scris milioane de pagini despre asta, nu insist) dvs, in ceea ce numiti regimul basescu, care nu e, dupa parerea mea, decat una dintre banalele consecinte. dvs veniti cu leitmotivul inscenarilor, spectacolelor de sunet si lumina; eu cred ca arestarile astea (in foarte mare masura) sunt corecte si justificate, si e absolut ok ca se fac la vedere. de altfel, cam aici se opreste circumspectia dvs. de ex, ati crezut in USL, eu nu prea, spre deloc. nu era greu de presupus ca un partid-stat precum PSD, mai devreme sau mai tarziu, va incerca sa-si inregimenteze partenerii, iar acolo unde nu va reusi, ii va devora, mai mult sau mai putin politicos. miza anilor 1990-2007 a fost "cine fura mai mult si mai patriotic". logic, miza actuala e "scapa cine poate". lupta toxinei cu leucocita, a curelei de poseta cu mana care smulge, dvs o numiti dezbinare, eu, expresia fireasca a functiei imunitare. si fiindca toti suntem romani, mai mult sau mai putin onesti - vorba stim noi cui, coruptia ramane transpartinica. springarii n-au doctrina, n-au culoare politica. prin urmare, migratia intre partide nu va fi interzisa, prin urmare, se vor legifera, in continuare, superimunitati. ok, in clipa asta, sangele natiunii e inca tulbure, ca si constiintele, ca si vremurile. nu ma ingrijoreaza, e semnul ca ceva se trezeste acolo, incet-incet, apele se separa.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-03-21 14:19:54
         
 
  Draga Amelia, na bucur sa aflu ca esti ancorata in realitatile de Marea Neagra, asta ca sa fac un stupid joc de cuvinte. Tinand cont ca esti "Monica Tatoiu" a site-ului, debordand de vaste cunostiinte in domeniul literar-artistic, istorico-antropologic,poetico-politic, gastronomico-irrumatio si altele si altele, nu m-ar mira ca stii la perfectie topografia Portii 6, sa zicem. Ceea ce este de admirat. As vrea, pentru amuzamentul auditoriului, sa nuantezi conceptul de mercenariat vs free-lancer, articole comandate vs independenta editoriala. Ma opresc aici din ratiuni de timp.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-03-21 11:53:19
         
 
  Cunosc, intamplator sau nu, foarte bine situatia politica si administrativa din Constanta. Cunosc si relatiile avute de susnumitul autor virtual cu edilii orasului. Nu e nici timpul nici locul sa le fac publice. Mercenarul e irecuperabil.

Mazare uber alles

tupeul de a scrie, insa, asa ceva, tupeul de a lovi in cei care ti-au dat o paine, m-au facut sa intervin. Sa mearga sanatos! Asa se scrie istoria actuala a Romaniei, cu ciurucuri care ling unde pot, oriunde si n-au nimic sfant
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2014-03-21 10:47:15
         
 
  Radu, iti multumesc pentru ca ai instelat un text cel putin interesant. Elena, te salut, iti multumesc si tie. Amelia, nu prea am inteles ditirambii tai, oricum nu ma mira, uneori ai porniri alambicate. Kosta, simpatiile mele politice sunt aceleasi si probabil nu se vor schimba niciodata. Nelu, nu obisnuiesc sa lovesc batranii bolnavi. Despre raspunsul pe fond, un piculet mai tarziu. Oricum, salut aceasta dezbatere si abia astept sa-i raspund marelui meu preopinent, domnul profesor. Chiar mi-a lipsit Europeea..  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-03-21 09:56:05
         
 
  Distinsului amic Radu Ștefănescu,

“în ciuda ultimelor evolutii politice,”


Credeți că are vreo relevanță? Credeți că astfel de evoluții, fie ele primele, de mijloc ori ultimele, îmi vor schimba vreodată principiile, normele ori valorile în care cred? Eu scriam încă din 2009 despre infestarea organismului democratic. “Nenominalizarea reprezentantului majorității parlamentare la funcția de candidat de prim-ministru (în cazul de față a domnului Klaus Johannis însă nu contează numele) reprezintă o gravă încălcare a Constituției și a democrației. Aceast fapt reprezintă un mare pericol pentru viitorul politic al României. Pentru că ANULEAZĂ rezultatul votului popular și creează un precedent periculos. Se demonstrează astfel, prin reducere la absurd, că ALEGERILE PARLAMENTARE nu-și mai au rostul. Orice ar vota electoratul, dacă președintele dorește, numește, în două secvențe succesive, drept candidat de premier, persoane care nu au susținere parlamentară, și care vor fi astfel respinse la votul de investitură, oferind președintelui pretextul de a dizolvă Parlamentul! Acest raționament, sui generis, propriu președintelui în exercițiu, ne apropie ori ne îndepărtează de Europa?”

Evoluțiile, cu un “vârf de sarcin㔠intrarea cu bocancii în “democrația dâmbovițean㔠a lui Philip Gordon, au confirmat anticipările mele.

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=35878

“si de ce nu, a experientei dvs recente de partid,”

Repet, ce relevanță ar putea avea aceast㠓experiență”? În logica mea sunt niște valori și principii care prevalează și transcend experiențelor, fie ele și de partid.. Dintre care, principiile democratice sunt absolut necesare pentru sănătatea organismului social. Când acestea sunt încălcate, cei care o fac sunt ori devin demoni antidemocratici. Nu îi demonizez eu. Eu doar constat starea de demonizare. Pentru că, antidemocrația este tumoarea care îmbolnăvește și terorizează organismul social. Și induce teama, lipsa de speranță, dezgustul, scârba chiar, și, iată, produc dezbinare și chiar fac oamenii să-și părăsească țara. Crimă mai mare nici că se poate!


“ati ramas captiv in stereotipul demonizarii lui basescu, ma inspaimanta.


“pentru mine e uimitor cum un intelectual de deschiderea dvs inca imbratiseaza cu atata fervoare clisee de genul "daca-i umfla pe-ai lor, e ok, daca-i umfla pe-ai nostri e comanda politica", "adevarata tumoare" "justitia lui basescu", "cazul caltabosu", etc”

Să depășim chestia cu “deschiderea” pe care nu dați doi bani! Să rămânem în concret. Unde am scris eu "daca-i umfla pe-ai lor, e ok, daca-i umfla pe-ai nostri e comanda politica", Nu-i frumos să-mi atribuiți vorbe pe care nu le-am spus. Dar, mă rog, dezinformarea se organizează. Eu am scris clar, răspunzându-i lui ecsintescu virtual, care de asemenea îmi pune în sarcină aserțiuni pe care nu le-am făcut, că, fără extirparea fondului major al bolii, România nu se însănătoșește. O națiune dezbinată și ținută premeditat și programat în dezbinare este o națiune bolnavă. În “Tratat de dezinformare” Volkoff spune: “Răspândiți discordia între cetățeni! Întărâtați-i pe tineri contra bătrânilor! Ridiculizați tradițiile!” Cine și cum va fi răspândit între români această mare dihonie care, iată, se devoalează manifest și pe acest site? Cine să fi însămânțat acest cancer social, această tumoare malignă care roade temelia însăși a existenței noastre și care pune în pericol un popor milenar? Să mai mai amintesc de utilizarea “justiției independente”?

PS. Vă mai spune ceva prezumția de nevinovăție? Ați auzit despre înscenări și dosare măsluite? Credeți că există ori pot exista? Dar despre spectacolele de sunet și lumină cu arestări televizate? Vor fi având ele vreo legătură cu dezinformarea organizată?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-03-21 00:26:35
         
 
  "scrise de un fost amic al lui Mazare"

Mă puteți lămuri și pe mine, cine va fi fost acest amic, distinsă, Amelia Cojocaru?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-03-20 23:47:51
         
 
  ecsi, am preluat și pentru blogul meu
joi, 20 martie 2014
ecsintescu virtual : Bolnavii unei Românii, în sfarșit, sănătoase http://elenatomaxxl.blogspot.ro/2014/03/ecsintescu-virtual-bolnavii-unei.html
.........
mi s-a acrit de atâta mărlănie din partea politrucilor. om fi noi proști, unii, mulți dintre noi, etc.. dar parcă nici așa proști nu putem fi încât să asistăm impasibili la ciorăniile ăstora cu mâinile băgate-n cașcaval de nu se mai văd nici ei. m-ai răcorit. mulțumesc. :)
 
Postat de catre Elena Toma la data de 2014-03-20 21:33:34
         
 
  ecsi, respectele mele. dacă dorești, îți ofer microfonul într-o seară xxl și poți povesti prietenilor, invitaților tăi tot ce simte inima ta :) vezi invitația:
http://elenatomaxxl.blogspot.ro/p/blog-page.html
 
Postat de catre Elena Toma la data de 2014-03-20 21:19:33
         
 
  a, și să nu uit: cine e obișnuit să facă trafic cu steluțe, face pe mai departe... (deh, deformație profesională!).

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-03-20 20:46:32
         
 
  pe mine mă distrează tare, dar așa de tare, cum nici nu vă pot spune, neutralitatea proverbială a lu rădulescu! doamne, și ce frumos juca el sceneta nevinovatului cu rața-n gură!...
cît despre bețivul aservit oricărei cauze, funcție de cinzeaca donatoare, - adică ăsta care face articliere la comandă și care pare așa de oreocupat de cancerul româniei, el, un canceros nativ! - cine, ce ar mai putea spune?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-03-20 20:44:49
         
 
  Timp nu am, cu zilele uit sa intru aici, trece dimineata repede, trece repede-repede seara, prea repede. Si, rar, stau pe ganduri amintindu-mi de "a fost odata..."

Cand citesc insa, consideratii murdare scrise de un fost amic al lui Mazare, care-i saruta deunazi trena la amiezi, un scutier de-al lui Nicusor Constantinescu in zilele lui bune atunci cand nesimtitul de autore statea de veghe la poarta Consiliului Local doar doar l-o baga cineva-n seama, realizez ca aici e puroi, mult puroi. Pentru cei cazuti, nicio sansa! Trec ciurucurile in tabara adversa, dar nu inainte sa isi negocieze atent pretul.

Despre bolnavi si moarte, niciun cuvintel. Intotdeauna, pentru fiecare, e un drum si o lege!

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2014-03-20 17:06:21
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  d-le Cristescu, faptul ca, in ciuda ultimelor evolutii politice, si de ce nu, a experientei dvs recente de partid, ati ramas captiv in stereotipul demonizarii lui basescu, ma inspaimanta. pentru mine e uimitor cum un intelectual de deschiderea dvs inca imbratiseaza cu atata fervoare clisee de genul "daca-i umfla pe-ai lor, e ok, daca-i umfla pe-ai nostri e comanda politica", "adevarata tumoare" "justitia lui basescu", "cazul caltabosu", etc

p.s. am vazut azi dim la TV un soi de australopitec resapat (e suficient sa-l vezi cum arata ca sa-i dai arest din ala de 30 zile), saltat de mascati, fiind acuzat de mai multe zeci de infractiuni, dintre care cea mai mica pare a fi portul ilegal de cap. dvs ziceti ca e un furuncul minor, eu zic ca daca justitia nu cauterizeaza cat mai rapid cele cateva sute, mii de bube din astea, Romania da in metastaza.

ps ecsintescu, stima, 3 stelute
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-03-20 14:49:28
         
 
  "Propun sa faceti o petitie Free" Nu am nicio problemă că acei indivizi sunt acolo. Atâta că ei sunt partea aproape nesemnificativă. Coșuri, furuncule, excrescențe, relativ minore. Care, evident trebuie extirpate. Dar un organism care conține o mare tumoare nu se poate însănătoși cu aceste operații paliative. Extirparea Marii Tumori poate rezolva cazul. În plus, nu-mi imaginez însănătoșirea Americii cu o justiție coordonată de ... Al Capone!

PS. Sărmana logică! iată cum a ajuns ea infirmă. Dar, se pare, rău, rău de tot!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-03-20 10:50:18
         
 
  Dar să faceți, domnule Kosta, așa o afirmație nedreaptă, nu mi-am imaginat: "dar sa treci, asa, nitam-nisam in tabara chiorului, adica fix ca si apropitarele," Oare chiar așa de străină să vă fie "Marea Tumoare"? Ecsintescu a reperat-o perfect. Atâta că nu poate fi detașat în analiză. Am să-l văd la anul!

Pe mine Băsescu m-a păcălit până la sceneta cu răpirea jurnaliștilor. De atunci ireversibil l-am trecut în partea total nefastă și maladivă a României. Chiar să nu reiasă acest lucru din atitudinile mele? Dar, v-am mai spus, este mai frumos a suferi o nedreptate decât a o provoca.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-03-20 10:42:11
         
 
  Si, da, DNA A FUNCTIONAT PERFECT IN CAZUL BERBECEANU! "Încă de când am fost arestat și deținut ilegal am avut încredere deplină în Direcția Națională Anticorupție, așa cum nu vă ascund că am încredere foarte mare în DIICOT pentru că am lucrat în mod direct sau indirect cu zeci de procurori DIICOT din țară și îi prețuiesc și îi apreciez pentru profesionalismul lor. În dosarul DIICOT sunt inculpat și sunt convins că se va face dreptate. În dosarul DNA am calitatea de martor. Sunt denunțător. Vreau să știți că dosarul acela, spre supriza mea, era deja înregistrat și era în lucru înainte de a ajunge eu la DNA pentru a denunța faptele prezumtiv infracționale pe care le-am sesizat", a afirmat Berbeceanu.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-03-20 10:05:57
         
 
  S-a incercat "Marea Operatie" la Referendum. In fapt o tentativa de autopsiere a Romaniei. Numai ca poporul roman a spus NU. A refuzat sa participe la disolutia propriului stat. In sfarsit, Justitia functioneaza! Nu amestecati cazul Berbeceanu cu Remes. Da, Remes a cazut pentru o potlogarie de 5 bani, care da masura caracterului sau. Sa te vinzi pe 10 kile de caltabos si 20 de palinca. Sa vinzi statul roman pentru asta, mai bine zis. Remes trebuia legat pentru licentele date pentru alcool clientelei din Maramures, spre exemplu. Ce chestie..talharii se dau loviti, bolnavi, par batranei sfatosi si simpatici iar in fapt sunt niste borfasi. Oricat de mult ar incerca Gadea sa-l spele, Remes ramane in istorie si in folclor ca "ala care a pus botu" pentr-un caltabos. Unde este impostura? Ca nu m-am prins.

Nu ma mira ca in tara lui " fura dar si face treaba" si a " sa bagi mana pana la degetu mare", in tara in care talharii sunt adulati si Andrei Nastase ii trimite bezele Memelusei, ca de, e suferinzi ca babacii e la bulau, deci nu ma mira faptul ca si dumneavoastra cadeti in plasa inteleptilor Badea si Gadea. Este o opinie si v-o respect. Propun sa faceti o petitie Free Nicusoare. Dupa Free Gigi, Free Gigi si Free Meme, ar fi un lucru normal de solidaritate cu un incoruptibil ca si presedintele Republicii Mazare.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-03-20 09:50:36
         
 
  In tot acest talmes-balmes judiciar apar, bolnavi sau nu, doar inamicii lui baselu. Restul, adica penalii lui, nici usturoi n-au mancat, nici gura nu le miroase. Cum...pajistea ma-sii nu-i vezi si pe aceia, nu inteleg. Ai cumva si tu un ochi mai inchis iar celalalt si mai inchis, stimate postac? Te stiam fan Oprescu (nimic rau in asta, nu?) dar sa treci, asa, nitam-nisam in tabara chiorului, adica fix ca si apropitarele, asta e prea de tot. Se sparie gandul, vorba cronicarului. Cu ce te-a momit?  
Postat de catre sters sters la data de 2014-03-20 09:45:12
         
 
  PS. Operațiile contrafăcute, simularea de operații și chirurgia de fațadă nu reprezintă tratamente serioase. Ci simplă impostură. Ba, uneori, chiar crimă cu premeditare. Cazurile Berbeceanu, Remeș și altele par a demantela adevărata maladie.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-03-20 09:21:45
         
 
  Sigur, coșurile, furunculele, excrescențele, chisturile, tumorile mici trebue operate. Însă MT, Marea Tumoare care a invadat trupul României și a dus democrația în stadiul de metastază pentru chirurgia socială, deocamdată este intangibilă! Și, în niciun caz, România nu se poate însănătoși oricâte furuncule și alte maladii minore i-ar fi excizate. Marea Operație este soluția începerii însănătoșirii!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-03-20 09:17:16
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE