FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Despre Basescu, Udrea, Directori si Miscarea Populara
Text postat de ecsintescu virtual
1. Basescu a avut un discurs bun, jucat exemplar. Din punct de vedere communicational si strategic a fost perfect. Trecerea in revista a carierei politice nu a fost nici pe departe o depanare de amitiri a unui politician aflat la final de cariera, ( cum s-ar putea specula), nici un auto-laudatio de gen “ce flacau eram odata” ( ca tot era si Boc prezent) Discursul sau s-a adresat in primul rand electoratului si membrilor PDL . Adevarata miza.
2. Elena Udrea a avut si ea o aparitie bine lucrata. A vorbit rar, liber. Nu a mai accelerat discursul, a fost inteligibila si precisa. A intarit mesajul lui Basescu. “Fara mine, voi PDL erati nimeni. Eu am fost ministru, primar general, presedinte si chiar daca m-am prabusit in sondaje si sunt paria, masurile dure le-am luat pentru ca asa a trebuit. Elena Udrea a fost epocala: “Si ne-am dus noi, tineri alesi consilieri judeteni, l-a domnul primar general, si i-am zis sa schimbe directorii, nu pentru ii cunosteam sau le cunosteam activitatea, ci pentru ca vroiam sa punem UNII DE-AI NOSTRI (sic). Si primarul ne a zis “Duceti-va ma baieti afara pe strada si daca va cunoaste lumea la vreun colt, atunci sa schimbati directori. “ Absolut fabulous. Deaici desprindem urmatoarele: Numai el, Basescu,( cunoscut de toata lumea) putea schimba directorii si sa-I inlocuiesti cu rude, prieteni, nepoti . Notorietatea (buna sau rea) da dreptul sa schimbi directorii. Competenta profesionala a directorilor ( vechi sau noi) nu este un criteriu.
Ma intreb ce jaf a facut tarancuta asta cu greieri in calcaie la Ministerul Turismului, pentru ca la cat e de cunoscuta, ca metresa lui Basescu etc, si-a pus toti ciracii in functii de conducere.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mare`i gradina lu` Basescu! :) Ecsi nu te lasa... ia coasa!  
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2014-03-23 16:43:52
         
 
  Mare`i gradina lu` Basescu! :) Ecsi nu te lasa... ia coasa!  
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2014-03-23 16:43:52
         
 
  PMP şi sigla sa

Chiar de n-o să vă convină,
Eu pe voi nu vă votez,
Mărul vostru e de vină
... N-are miez.
 
Postat de catre Mitica Ion la data de 2014-03-23 08:39:06
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE