FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Marș, inapoi, pe „ Puntea măgarului ” ! Ž( 1 )
Text postat de Vasile Hurmuzache
Marș, inapoi, pe „ Puntea măgarului ” ! ( 1 )

Niște domni foarte ierudiți de pe aceste meleaguri bleu, au făcut , cu multă vreme in urmă, subiect de ironie foarte elevată, după părerea lor, din trei afirmații pe care le-am făcut in caseta comentariilor d-lui Valeriu Cercel. Prin subsolurile textelor și prin articole separate, gen „Sursa ! ” și „ Puntea măgarului ”, au combătut in mod ridicol, trei adevăruri care ar fi trebuit să le cunoască și dacă ar fi fost tractoriști mai citiți...
Unul dintre domniile lor, este latunski, care , nu știu de ce, iși mai spune și criticul. Ii voi demonstra acum, cât se poate de clar, și pe ințelesul domniei sale, convingător, cu argumente, că toate cunoștințele pe care crede că le are, au nenumărate limite, numai infatuarea, aroganța și arțagul, nu.

Am afirmat că Hokusay a pictat pe un bob de orez, porumbelul păcii cu ramura de măslin in cioc. Mă așteptam să-mi replice că adevărul este altul. Numai că, nu adevărul lor... care au sărit ca arși, documentăndu-se din taica Gugăl și Sfânta Ignoranță, că așa ceva nu se egzistă. Dl. Latunski a mers cu documentarea pâna la măturătoarea de la intrarea in Muzeul Național de Artă, și, edificat fiind, a inceput să facă bășcălie de propria sa incultură, crezând că spune adevărul.
Și Adevărul este acesta, ieruditule : Hokusay a pictat DOI porumbei ai păcii pe un bob de orez !
Sursa : Cartea „ Colinele Singurătății ”, editura Dacia, Cluj-Napoca. Afirmația o găsiți in prefața cărții, făcută de domnul Ion Mircea. Citez: „ Natural, mesteșugul, fie și dus până in pânzele albe sau filigranul lui Hokusay, care a pictat doi porumbei pe un bob de orez, nu explică totul. ”
Panimaieș, Ieruditule !
;


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  er. completezi  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-03-18 20:38:17
         
 
  Dacă mai folosești limbajul asinilor, am să te trag de urechile alea clăpăuge de o să ragi aman când te voi lăsa in plata lui Michiduță care te-a pus să nu-ți vezi de treabă !  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-03-18 20:02:48
         
 
  „Natural,, meșteșugul, fie și dus până in pânzele albe sau filigranul lui Hokusai, care a pictat doi porumbei pe un bob de orez, nu expică totul.”
Ion Mircea, cartea Colinele Singurătății, Editura Dacia, Cluj-Napoca.Pagina 6, ieruditule ! Vezi ce inseamnă să iți comletezi studiile pe gugăl ? Ce bălmăjești tu, de acolo ai luat. Dacă ai cetit tu că musai a gravat , in tehnica uley-ko, 20 de gravuri, și numai atât...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-03-18 19:59:52
         
 
  După cum vorbești, se pare că ai fruntea foarte ingustă ! Tu, pe care te numesc cei cu mintea luminat㠄 potăil㠔 și „ șoricil㠔, vrei să eludezi fondul problemei... Tu, Neica- Nimeni, imi dau seama cât de odihnită ți-e mintea numai după faptul că habar nu ai cine este Ion Mircea.Un om căruia nici tu, nici tonți urmașii tăi nu-i veți trece niciodată nici pe dinaintea dosului ! Ești de plâns, Bolovane !
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-03-18 19:47:58
         
 
  Bolovane, problema era alta, dar mintea ta puțină, ori n-o pricepe, ori refuză să o accepte. Hokusai a fost adept zen, sectă derivată din budism. Mai apoi este și un pseudonim (o clonă, că asta-i mai pe înțelesul tău), vine de la Hokushinsai care înseamnă camera zeiței Myoken (steaua nordului). Un adept zen nu pictează un simbol creștin (porumbel cu ramură de măslin). Hokusai, ca mare artist, putea să picteze doi porumbei pe un bob de orez, , putea, probabil, să picteze și „asinus buridani” cu cele două grămezi de fîn, dacă ar fi cunoscut apologul. Dar, tot ca și în cazul măgarului lui Buridan, nu poți să pui o asemenea invenție pe seama lui Hokusai. Dacă m-am interesat la Muzeul Național de Artă, nu am încercat să aflu cîți porumbei a pictat Hokusai, ci doar dacă a cochetat cumva cu creștinismul. Răspunsul „măturătoarei de la intrare” a fost: „Categoric nu!” Pentru oamenii de bun simț, cu mintea acasă și cu cultura generală cîștigată din terfeloage, menționez c㠄măturătoarea” este doamna Carmen Brad, curator și expert în arta extrem-orientală.

Se pare că a venit și vremea ta să zburzi prin acest spațiu virtual. Oare de unde știu eu fraza ce urmează? „Aici intră cine vrea și rămîne cine poate” (suporta – nota mea). Cînd ți se atrage atenția că pui virgula între subiect și predicat - nici nu te prinzi. Mai grav e că nu a mai rămas pe aici mai nimeni să te tragă de urechi. Nu contează, „tu, ești” precum dilema falsei invenției buridaniene. Oricum ai un destin nefericit.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-03-18 03:27:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE