FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Dezbatere
Text postat de Emanuel Cristescu
La link-ul de mai jos are loc o dezbatere cu privire la alungarea unor membri Europeea de pe site. Ar fi utilă mărturia celor care au plecat! Și a altora care știu mai multe despre acest aspect. În sensul motivației plecării lor. Dacă cineva știe pe unde mai activează poate le dă link-ul!

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?do_afiseaza_editorial=87
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  băi, da' alungații ăia de pe sait n-au și ei nimic de ciripit, nu se dau loviți, nu protestează încontra nașparliilor care i-au izgonit cu furci și cu topoare?
păi, zău așa! chiar să nu se fi ridicat niciunul din corzi ca să reclame la arbitru lovitura nepermisă supt centură?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-22 23:46:23
         
 
  sincer, mi-s fe fe complexat din pricină cu tu ai luat premiul Nobel (de aci și numele pseudofaimos!) pentru acupunctură, nobelitis!
sunt appsolut sigur că trece lume pe lîngă persoana-ți, ridică sprîncenele pînă-n vîrful părului de pe frunte, și zice: aceasta-i nobelitis, cel ce ține-ntr-o mînă, pentru acupunctură, o sulă și,-n celaltă, o rimă perfectă. să ne ridicăm pălăria cu evlavie!

să înțeleg că acolo unde e sămânță de scandal e loc numai pentru tine, nobelel? tu, cu acupunctura, ești în mijlocul dihoniei? împarți ace-n stînga și în dreapta? exciți ceacre? gînduri sacre? cărnuri macre? morții-n lacre?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-22 23:42:57
         
 
  crezi
publicatii
 
Postat de catre Alensis De Nobilis la data de 2013-09-22 22:31:21
         
 
  Te faci ca nu intelegi. O sa-ti spun mai simplu: vezi-ti de treaba ta!
Unde e samanta de scandal, te bagi si tu ca...

Eu zic sa iei tema de gandire; cineva iti spune sa termini cu mizeriile, tu incepi sa-ti faci numarul:
"anonimule..."

Aceeasi boala: sa-i spui celuilalt ca e mic! Parca in scrierile tale, din cate am citit, te cresi mai mic decat esti! De fapt, care e notorietatea ta, Ioan Peia, cate carti publicate ai, cate fublicatii ai infiintat, cati oameni sunt fericiti sa te cunoasca, cati oameni s-au oprit in loc spunand "asta e Ioan Peia, poetul"?

Dupa ce iti raspunzi la aceste intrebari, hotaraste-te: arunci cu zoaie in continuare sau iti vezi de scris cu dreapta credinta?
 
Postat de catre Alensis De Nobilis la data de 2013-09-22 22:29:59
         
 
  azi-nopate, ușor pe dupe miezu nopții, cînd încep să circule fantomele cu metrou, s-a trezit nobelitis din somnu-i de prunc - că tocma visaze rufe-ntinse și ogari cenușii - și, pornit în raid nocturn din sofragerie-n dormitor, și vițăvercea, s-a gîndit că nu a mai fost înjurat de mult, pricină de dezamăgire cruntă pentru persoana-i sacrosanctă și la fel de anonimă, in evri taim.
păi, nobelitis, nu-i problemă: comandă și se execută! te fac de comando, una-două!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-22 09:22:11
         
 
  Ioan Peia, de cand nu ai mai fost injurat sanatos,
mioritic, asa cum iti place sa-i injuri pe altii?
 
Postat de catre Alensis De Nobilis la data de 2013-09-22 00:32:04
         
 
  Io-i stiu pa unii care or plecat ca sa aiba de unde sa vina inapoi.  
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-11 16:27:07
         
 
  acu, nu știu dacă are vreo relevanță, sau vreo concentrație,vorba pacifistului macerat în spirt,dar la topicul cu pricina numa a dezbatere nu miroase și poate, nu zic că e musai, un oareșcare nobilis ce ia-n derîdere regulamentul (inoperabil)europeic, făcînd spume la gură și lansîns alensistic vocabule macula(n)te, mai abitir ca o canidă atinsă de rabia lui pasteur(jos berea pasteurizată și fără alcool) ar trebui temperat...iar dacă e temperanță or slobozenie să știm și noi, cum, cu ce, cu cine și cînd să ne-mbătăm!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-11 14:41:47
         
 
  zicea undeva heraclit, citez cu aproximatie "te scalzi in acelasi rau, dar mereu in alte valuri... suntem si nu suntem"

o mare nostalgie ma leaga de vremurile alea

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-11 14:03:09
         
 
  orucum, erau vremuri frumoase  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-11 13:59:50
         
 
  intentie
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-11 13:59:36
         
 
  e posibil sa ai dreptate, dar am facut-o fara intetie... rudy m-a fascinat intotdeauna.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-11 13:59:25
         
 
  rudy valentino, alias MMI sau naiba mai știe cum, plictisit și probabil deprimat că-i imitai oleacă stilul parodic, fănele, ia-n caută-n cache lui că mie mi-e lene! :D  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-11 13:54:03
         
 
  nu reiese. dar sunt opere de arta, pe legea mea  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-11 13:43:43
         
 
  am dat de niste scandaluri de mare exceptie, cu lory cristea, CTA si rudy, din vremea cand eu nu eram pe-aici :)

dar n-am aflat de ce a plecat rudy...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-11 13:43:02
         
 
  Rânjesc și eu fasolele!

P.S. Se pare că nu ți-a rezistat niciuna.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-11 13:42:07
         
 
  băi frate, cum le iese unora pojarul în față, ceva de groază! colportoru tot colportor, ofticatu tot ofticat!
da' nu vrei să postezi, răduleo, și filipica belladoniană împotrivă-mi? că tot ești tu la capitolul: "delator de frunte în întrecerea socialistă!". poate ți se mai vindecă un pic hepatita!


tu, sorilă, ce tot clămpăni pe lîngă picioarele coanii frusinika kare e la ora de extază matafizikă kînd își ridică fustița discret, deasupra genunchiului, și, scociorînd prin bogata-i ăpodoabă arhivistică, toarnă la mazeta de partid?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-11 13:34:21
         
 
  a fost  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-11 13:29:39
         
 
  "de mare valoare stilistica imi pare, insa, raspunsul celui sanctionat:

"Drept să-ți spun, Cristescule, o să mă spânzur de limbă-n piața Matache, unde-și vinde frumușața la tarabă miss Clory Metadona!"
Postat de catre Ioan Peia la data de 2006-11-20 21:35:49  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-11 12:52:37".
De unde rezultă că machidonul ăsta de Peia era rău de mic!
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-11 13:12:24
         
 
  Domnule Profesor, dacă ne-ați lăsa să și înjurăm un pic, ar veni lumea aici ca la fântână de leac!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-11 13:10:03
         
 
  tot scarmanand dupa oase de dinozaur, am gasit un pergament din 2006, continand un edict a d-lui Cristescu, citez cu fireasca nostalgie:

MĂSURĂ

Text postat de Emanuel Cristescu

Pentru atitudini discriminatorii față de colegele de pe site și pentru atitudine ireverențioasă față de situl Europeea rog editorii să nu mai valdeze nici un text semnat Ioan Peia.
Distinse Ioan Peia acest site nu este pentru genii de factura Dvs.
Vă rog să nu mai postați aici.
PUNCT.

de mare valoare stilistica imi pare, insa, raspunsul celui sanctionat:

"Drept să-ți spun, Cristescule, o să mă spânzur de limbă-n piața Matache, unde-și vinde frumușața la tarabă miss Clory Metadona!"
Postat de catre Ioan Peia la data de 2006-11-20 21:35:49
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-11 12:52:37
         
 
  dan norea, jupp bitter, florin rotaru n-au gasit aici un cerc de epigramisti  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-11 12:47:02
         
 
  "Și nu se știe niciodată cine pe cine și cine cu cine și când și la ce/ Doar vântul mai aduce uneori miros și zgomot de arme/
dinspre Câmpiile Catalaunice."...
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-11 12:33:45
         
 
  interesantă rezonanța dintre relatarea mea și a dlui vianu. nu apucasem să o citesc. hm, se vede treaba că telepatia funcționează. culmea ar fi ca și romanciera să fie acu la paris, curtată de către marii oameni dă cultură și fizcultură dă p-acolo!
hai să ne mîndrim, totuși!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-11 12:04:00
         
 
  mîine o să cumpăr un set. să fac macaroane. macaroane cu brînză franțuzească nu am mîncat.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-11 12:01:01
         
 
  pardon, am tradus în românește informația dlui vianu: bacilica d'ilie!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-11 11:59:39
         
 
  păi, da', că am trecut ieri pe lângă un hypermarket și era, așa, o coadă acolo... m-am insinuat printre codași. ce se dă aici, am întrebat? brînză franțuzească cu hîrtie de împachetat, colorată, mi s-a spus. cum se numește produsul?, am mai întrebat? vasilica ilie!
mda, așa e. are mari succesuri!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-11 11:57:55
         
 
  Treptat-treptat, cu voia sau fara voia rautaciosilor de pe la noi, literatura buna sparge granitele, se impune in lume si asta, sa-mi moara sirena de la tren daca va mint, ma bucura. Nu pot, desigur, sa dau din coada, pe simplul moft ca nu a fo prevazuta in proiect.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-11 11:57:37
         
 
  rezon, scrie beton, am auzit chiar ca a fost tradusa in frantuzeste si ca recent i-a fost chiar conferit un titlu de noblete frantuzesc, numai ca i-au cam pocit numele, a fost facuta, fara voia cuiva, desigur, "Bacilica d'Ilie" ceea ce, in romaneste, tre sa recunoastem, vorba lu' Petrica Roman - proaspat amant de maneliste cu perdea - suna ca dracu'  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-11 11:55:37
         
 
  d-na preoteasa n-a gasit aici fermentul necesar  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-11 11:47:45
         
 
  bai fratii brothers, lasati rautacizmele, vasilica ilie e un romancier de succes  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-11 11:45:34
         
 
  mă sorilă, da' tu, tu în ce tipologie intri? că, dacă spun io, e posibil să te inflamezi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-11 11:41:29
         
 
  Era o glumă nevinovată, Adrian Mihai! Nu-i de supărare. Ca să (ne) mai râdem și noi.
Taman ce mă gândeam că și mai pe potrivă pentru surorile sisters ar fi Peia cu Hermeneuta! Că prea sunt alăturea.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-11 11:28:43
         
 
  cristi vasiliu scrie eseuri pe blogul personal.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-11 11:28:04
         
 
  dintre creatoarele de frumos de sex feminin, mai abitir îmi lipsește marinela preoteasa sacerdoata versurilor geometrice și a rimelor trigonometrice. îmi inspiră tanti asta nește fantasmagorii de pamflețele...hai, că ați rîs cu toții(cu excepția excepțională a lui tavi blăjanu și lui snobilică, care cică, respiră poezie...pe cuvîntu meu că așa scria la mottoul lui!) și-ați luat-o la bîză pe poetesă.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-11 11:27:12
         
 
  liliana filisan!!!
mooammă! pare, mai degrabă, ăsta pseudonimu decît ălălalt.
cre' că tre' să ne facem și noi rost de nește nume din astea, mai șucare, că așa prea avem față de anonimi.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-11 11:16:14
         
 
  nu, ioane, alta e iesplicațiunea! baba rada, ca orșce babă în etate(sic!) care se respectă, mai dă, arare, câte-un acatist. iar astea, crede-mă, nu se dau dupe cartea de imobil!

dupe cartea de imobil le dă omul ăla ciudat, alensis de imobilis...

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-09-11 11:16:03
         
 
  dacă și vasilica ilie scrie romane, atunci eu trebuie că sunt aldous huxley.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-11 11:12:44
         
 
  nen-tu sorescule!

ce-ți făcui, bre, de n-ai loc de fizicul meu? ți se făcu de cucui?

spune dacă ți se...

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-09-11 11:12:14
         
 
  în ce s-au lansat? în print? așa se zice acu?
da' ce le știi, frățică? ești responsabil cu cartea de imobil?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-11 11:10:59
         
 
  al trep s-a lasat  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-11 11:10:31
         
 
  vasile hurmuzache a fost ultragiat  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-11 11:09:32
         
 
  vasilica ilie s-a lansat in print cu un roman  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-11 11:08:16
         
 
  adelina ionescu e liliana filisan, vezi google  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-11 11:06:54
         
 
  mirela lungu s-a lansat in print. sanda nicucie a fost zguduita de niste parodii ceva mai hard.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-11 11:04:44
         
 
  mă rog, am comis un mic pleonasm, da' n-am găsit altă rimă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-11 11:03:09
         
 
  tentația asta de a face, din nimeni, zei, se înscrie în ancestrala tendință mitologică de a ridica țînțarul la nivel de sirep nărăvaș.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-11 11:00:59
         
 
  că, de sfînta născătoare, nu mai vorbesc! n-am citit nici măcar un rînduleț scrijelit de mînuța ei.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-11 10:59:12
         
 
  și anghelina a scris, vreodată, ceva?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-11 10:57:18
         
 
  carrie
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-11 10:56:23
         
 
  și cine-i adelina asta? sora carie?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-11 10:55:41
         
 
  ai păpat o virgulă, sorilă.
parcă ziceai că fusăși premiant la clasa II-a!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-11 10:55:00
         
 
  adelina ionescu dupa un conflict cu alta doamna. carmen anghelina pare ca a renuntat la scris. sabina a nascut.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-11 10:54:41
         
 
  nu mai spune!
păi, eu n-am plecat nicări, dacă oppservi.
eu credeam că tu, cu răDulea, ăi fi.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-11 10:53:19
         
 
  După "doar atât" am crezut că ai trecut la alt site.
"cine dracu-s surorile sisters?" - Tu cu Adrian Mihai!
 
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-11 10:45:56
         
 
  cine dracu-s surorile sisters?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-11 10:36:05
         
 
  tu nu ai mintea cu tine, sorilă?
sau te faci că n-o ai?
sau te lovii, vorba clasicului, în chimizdroc, pen' că te plimbi și tu p-acolo?
pă un' mă plmbai și eu și îmi dete cu nuielușa peste degețele marili poet de famangusta, mihuț, pen' că am îndrăznit să-i iau în bîză capodoperetele dă pă peretele.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-11 10:34:35
         
 
  au plecat  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-11 10:33:31
         
 
  Și unii sunt plecați cu pluta.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-11 10:31:21
         
 
  "aleea cu poeți și prozaci, ce să zic? "- Care e numele acestui site, mai exact? Că nu știu nimic de el.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-11 10:25:47
         
 
  gina goia a plecat dupa scandalul stelutelor. surorile sisters au plecat impreuna.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-11 10:25:12
         
 
  Vorba regretatului Ion Baiesu, fotbalul nu este un balet de domnisoare tebeciste, iar aci mi-as permite sa zic precum ca nici viata nu este! In viata se da la gioale mai abitir ca in fotbal. Asadar, de ce ar fi literatura( care este tot un fel de viata, dar transfigurata, transpusa, inventata sau, daca vreti, reinventata) altfel? Si nu va intreb doar asa, de frunza nasturelului, ci cu scopos adanc: cine nu rezista, cui ii pute atmosfera, nu-i mai place, treaba lui, pleaca. Daca dorul si dragostea fata de site au fost reale, se intoarce. Daca nu, trageti singuri de concluzia care scoate capul ca proasta dintre celelalte! Ce sa zic? Vorba altui regretat (ne intoarcem la traditie ca vaca la staul, n-avem incotro!), Aurel Baranga, care are o fabula cu mielul si lupul: "...la iarba verde-i foarte bine, insa depinde pentru cine..." nici la iarba albastra n-are cum sa fie altfel, daca intelegeti tot ce zic. Iar daca nu, tot nu inseamna c-as fi eu peltic.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-11 10:19:21
         
 
 
da, dom'le, vă spun eu, pe scurt acre-i situațiunea:
saitul agonia – saitul morților vii, cum îl numesc eu – e un fel de cimitir cu lăutari somnambuli. bîzîie un schelet la un capăt al incintei, hop, se trezește un altul, la celălalt capăt: "ce frumooos, ce frumooos, ce piramidaaal ai scriiis pomelnicu pentru taica popaaa, o geniule cu dric la poartă!”
asta, în mod obișnuit, că, în momente de prăznuială, mai iese și cu păruială, (e știut: părul nu prea putrezește!). și-atunci se stîrnește o hărmălaie p-acolo de nu se mai vede om cu persoană. mă rog, fantomă cu fantomă! tevatura, de regulă, e provocată de către un zombi, adică un skeletone mai cu carne pe el, care a intrat în coliziune textuală cu un medium. mediumul face parte din clanul mediumurilor, structurat ierarhic, de la șăfu ăla mare, care stă pe-un scaun de foc și supraveghează incinta, secondat de alți mediumiți mai mărunței, care sunt un fel de bodyguarzi, dotați cu oase de mamut în mîini, ca un fel de pulane de jandari. e, și cînd apare cîte un recalcitrant, șăfu dă ordin să fie evacuat în hăul mamii lui. și imediat, alde body îl lovesc cu pulanele pînă îl dezasamblează și-l aruncă la tomberonul de la poarta cimitirului.
cam asta e cu ăștia.

mai e un sait, numit fdl, fost ro-lit, fost nu mai știu ce. acilea, structura e cam așa: șăfu ăl mare apare cînd se schimbă anotimpurile. adjunctu, apare cînd i se trezește la viață scula creativității. drept care, pune la panou dă onoare, cu nemăsurată mîndrie, o fițuică încondeiată de marili talent care este. și dacă frun gigel, membru de rînd, îndrăznește să-l ia-n tărbacă, îl zvîrle afară fără drept de apel, el, cu mînuța lui creatoare și directoare. mai e un secretar de re(d)acțiune, care stă la botoane și execută ordine. doar atît. despre gigeii care mișună pe aleea cu poeți și prozaci, ce să zic? unii mai bunicei, alții mai pe-alături, dar, în ultima vreme, urmare a intransigenței adjunctului, care pune mîna pe toporișcă ori de cîte ori i se ridică nivelul de adrenalină, au cam rămas în pielea goală.

club literar, năpîrlit de nu'ș cîte ori, nu mai e ce-a fost odată: acum e mai liniște acolo decît într-un azil cu surdo-muți. și, cînd, uneori, se mai trezește cîte unul din somn, vorbește în limba spargă, adică experimentează starea de a spune nimic în vorbe foarte cu grijă alese. că cică e zona zero de aristocrație a scrisului.

rețeaua literară e un fel de n-ar mai fi.

dacă vor mai fi fiind altele, sunt insignifiante.

deci, rezumînd, cam ăsta ar mai fi singurul loc viu de pe planeta literaturnică, adică așa, ca-n viață. și, vorba lu dom cristescu: cine are sînge-n instalație, rămîne, cine se sperie de umbra lui, o ia la sănătoasa.

cam asta ar fi.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-11 10:04:44
         
 
  altii, fiindca socializeaza mai bine pe facebook.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-11 09:59:47
         
 
  altii pleaca fiindca intoarcerea e mierea vietii (cazul gh. rech).  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-11 09:57:46
         
 
  PS da, e de rîs, fiincă, i-auzi, acilea e veața reală, nu afgariu dă pești liricoși!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-11 09:43:48
         
 
  vasile munteanu a plecat din cauza unui cuvânt noneco refuzat la validare (același ca în cazul lui laurențiu orășanu, după meciul cu elena toma), în plus, avea nivel 10 și se plictisise să aștepte 2 zile validarea unui text. o să revin.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-11 09:43:07
         
 
  ai dreptate, Ioane, subiectul e un fîs, "textzualaestic" sună chiar ca o neghiobie.o încercare de a resurscita suflul lavrei bleu.care nu mai e demultișor schit pt nevoiașii scrisului, ci, așa cum recunoaște și domn stimabil apropritar, un hidepark unde latră dalde bălosu aliensistic să se simtă și chelea lui patruped de rasă nu maidanez pe tăpșanu literaturii!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-11 09:42:44
         
 
  saiturile astea au fost o modă și, ca orice modă, a trecut.
ce atîta investigație și problematică?
cei care au plecat nu mai aveau ce spune.
cei care au rămas nu pot scăpa de patima asta.
simplu.
cînd v-aud cu "scriitori valoroși" care, vai, nu au mai putut suporta atmosfera "cianurată", creată de x sau y, și s-au retras în singurătatea lor creatoare, mă inundă un rîs homeric, cu reverberații de bolte.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-11 09:23:14
         
 
  Forte succint pentru că trebuie să plec.

Nu știu cum funcționează alte site-uri. Aș mulțumi celor care ar putea face o sinteză.

Însă nu cred că pe alte site-uri:
sunt acceptate pseudonimiele
nu există cenzură
sedimentrea valorilor se face ca în viața reală. Adică prin comentarii, leccturi, accesări, idiferență, etc. Din viața reală nimeni nu poate fi exclus. Sunt publicații în care oamenii nu au curajul confruntării cu viața reală. Și-au făcut un acvariu al lor, se gratulează și se laudă reciproc și unii se semt într-o "gregaritate elitistă"
dreptul la liberă exprimare prevalează valorii texztulae.
intră cine vrea și rămâne cine poate.

Chiar sunt obligat să plec. Voi reveni
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-09-11 09:14:40
         
 
  Domnule Profesor Corbu, înainte și înainte de toți și de toate dumneavoastră ar trebui să vă puneți această problemă!
Bunăoară, ce credeți că diferențiază Europeea de alte saituri literare?
Și - pentru a face un pas mai departe - pe câte siteuri - repet, literare - vedeți subiecte legate de Roșia Montană și soarta câinilor maidanezi?
Pe lângă aceasta, care poate fi o posibilă sursă, credeți că pe alte site-uri lucrurile stau mai fericit? Mie mi se pare că în genere siteurile literare pierd teren în favoarea nesfârșitelor perspective pe care ți le oferă cei patru pereți de acasă.
În definitiv, este o singurătate mai autentică, mai cinstită!
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-11 09:02:36
         
 
  alo, dom' cristescu,
așa e, bre, l-ai pus la panoul de onoare al muncii pe nobelitis ăsta, care se mîndrește cu faptul că e trăncălău? bag samă că da, devreme ce-i iei în seamă răbufnirile de repetențel cu foi de dafin pe moț, mănca-l-ar mama dă băiet cu doxă!
iar chestia aia, cu plecarea "scriitorilor valoroși" de p-acilea, dacă-i dai credit și o pui pe tapet, chiar că încep să cred că pus-ai de-un romanț hermeneutic cu agramatul nobelică.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-11 08:57:33
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE