FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Așa de simplu…
Text postat de latunski criticul
Iubito,
temele mele poetice
(cum și temerile mele diurne)
sînt limitate și tributare celor de pe urmă idei;
și cum nu gîndesc mai sus de tureatcă,
mă raportez la frustrații zilelor noastre
care nici măcar nu se amăgesc cu esențe

iubito,
acum mă închid în coconul minții, al nopții
și te chem pentru doi-trei lustri,
așa cum o cremalieră își cheamă axul uzat,
așa cum orbitez în țara făgăduiții tale, așa:

așa și acum, și numai acum,
să-ți deschid rabatabila poartă,
îngăduiește-mă să fiu prezbit
cît lacom mai sînt de ambiții mărunte
pot face totul, pot pune un accent deosebit

iubito,
să practicăm o secțiune prin noapte
notată corespunzător – A-A - apoi
să îndepărtăm partea de univers ce ne separă
adică:
țipătul bufniței,
urletul lupilor,
drumul pisicii negre în calea cîinilor,
scara fără a treișpea treaptă și
partea întunecată a lunii, ba și lumina
altor luminători și mai mici, nesemnificativi

iubito,
care încă nu te-am iubit

cum trei miliarde de viruși
se iubesc cu altele trei
și nasc pui vii din ouă așa pătrate…
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Rechesan si eschiva este un raspuns.. Asa ca.. satrpitura mica.. atat poti.. atat arati.  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-23 21:40:59
         
 
  bade ighepeule, lasă tonul ăsta de milițian care copiază la extemporalul despre interogatorii, că nu mă impresionezi nici atîția microni cîte vocale ai în numele ăla ridicol. de altfel mă plictisește să-ți răspund, oricum nu are relevanță pt un agitat ca tine.o cămașa încheiată la spate nu te-ar cuprinde poate te ajută o ședință de electroșocuri. hai, gata reprezentația, pușcă treci în cușcă.Faraday fie cu tine!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-23 21:21:28
         
 
  Raspunde Rechesan la intrebari sau cere-ti scuze pentru ce ai spus, nu striga dupa botnita.
Ai argumente? Spune-le. Arata ca ai dreptate... Poti?

Ma gandeam eu...
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-23 19:39:57
         
 
  e cineva prin zonă(vreun editor, alooo, domnule Tudor Vianu, că ești nou prin schit și ar trebui să fii oleacă vigilent, poate dna ștefan , dacă nu e prinsă în mrejele seducătoare ale hermeneuticii)să pună botniță lui pușcă, că ieși din cușcă...nu mușcă, doar latră și bălește, dar mi-a spus mie Pasteur că rabia se transmite prin salivă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-23 19:03:50
         
 
  greșirăm cu toții că intrarăm în conversație cu un haplea cosumator de flecuștețe peudoculturale.
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-23 17:37:33

perfect Rechesan. raspunde la ultimele doua intrebari si nu te mai baga in seama si nimeni nu mai rade de tine.. bineinteles pana apare cartea in care consemnez toate idioteniile pe care le spuneti tu(starpitura), Stupidul, Virgulache (desi asta nu are mari interventii) si nutretionistul. Hai da raspuns daca ai ce sa spui daca nu mergi si te aseaza in cuier.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-23 18:32:27
         
 
  Explica RECHESANE argumentat daca se poate de unde ai scos afirmatia asta:

"..iar de n-aveți chef, sau parale pentru șprișțuri, atenții, masline, mizlic, țuici(că pita și sarea e-așea dă simboale și apropozituri)să vă infiltrați în adsunarea lui," cine ti-a spus tie de "șprișțuri, atenții, masline, mizlic, țuici"? Ai fost tu la vreun cenaclu de seara?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-23 18:28:59
         
 
  Observ rechesan ca ati mai invata un cuvant nou si tu si Stupidul. este ok.. ia

EXPLICA SI MIE STARPITURA CAND AM SPUS EU:

"cînd te-am întrebat ce naiba poate citi cineva în doar 2 minute, ai dat-o la întors, că cică să venim să vedem."

IMI ARATI SI MIE unde ti-am raspuns eu ca 'ne vedem'?
Starpitura tie cat iti ia sa citesti o poezie? 3 ore, 2 zile, o luna?

Este vorba despre ultima parte a cenaclului, sunt 12-15 oameni care vor sa citeasca sau sa spuna ceva . cam cate minute le dai ? Tu chiar esti plecat cu sorcova. Dupa ce ca esti cum esti mai si minti..

Stupid pana in maduva oaselor si dincolo de ea. Tu te bagi in seama, injuri si mai astepti si scuze..:)

Ai o viziune tare personala despre ce inseamna 'ironie, sarcasm și satiră' mai, adunatura dezordonata de oase..

Si nu vrei ma sa iti dau si partitura de la ce se va canta? Ce poti sa canti la fluier romanesc, sac de oase?

Si in alta ordine de idei DE CE TE INTERESEAZA PE TINE CE SE FACE, CAT SE FACE SI CUM SE FACE LA Cenaclu? Oricum nu esti si nici nu ai sa fii vreodata invitat. Vezi-ti ratatule de viata ta nu te mai baga in seama ca oricum nu te observa nimeni.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-23 18:27:46
         
 
  depandă de împricinat, domn cioacă, dar fiindcă ighepeul nu are tăria să se căiască, ci continuă să măcăiască agresiv, stupind stupid spre europeea, afișier la fanfaronadelor și al ”succesurilor” lui calpe, varianta cade.oricum la cît e de nesimțitor la ironie, sarcasm și satiră ar trebui un tanc sau o baterie de katiușe(*din metal, nea mitică nu rusalce din carne moale, cu poale)să-i maseze epiderma!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-23 18:01:05
         
 
  "...că eu unu nu-l voi dernaja cu veo remarcă!"
(cronicarul Gheorghe Rechesan referindu-se la poetul Ion Gabriel Pusca)

Sunte-ti suta-la-suta sigur ca data viitoare il veti deranja numai cu palosul, buzduganul, ghioaga cea facatoare de cucuie sau copita, inmanusate in cel putin cateva injuraturi poetice?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-05-23 17:39:45
         
 
  iar vii cu vorbe umflate și te mai miri de ce te tratează lumea de umflat...conștiința, bre, nu e massa aia de untură dintre gușă și ombilic să o pipăi și să o cîntărești. și chiar de ar fi vorba de așa ceva, de ce mi-aș liniști-o , măi ighepeule, că doar eu nu trăiesc din scris, nu umblu cu șoalde și fasoane să fiu băgat în seamă de lumea literară, artistică, culturală în final! de cînd ai apărut cu anunțurile de ouă potcovite pe un sait și ai fost ușuit elegant de acolo, fiindcă se numea simplu roliteratura, nu avicola sau secțiunea galinacee guinessbook tot cu de-astea te ocupi!cînd te-am întrebat ce naiba poate citi cineva în doar 2 minute, ai dat-o la întors, că cică să venim să vedem. ce s vedem, pușcă, concret. un ins cîntînd la fluier(nici măcar nu spui dacă cîntă geamparale sau muzică folk sau simfonică)un fost actor de mîna a cincea care cică a dat în mintea copiilor vorbind basme originale*pușcă, tu habar nu ai ce e basmul, dar băsmești de numa)
și ca să fim exacți, pușcă, nesimțit de un quintal, tu nu ești stupid ești cupid și hămesit de atenție. de asta greșirăm cu toții că intrarăm în conversație cu un haplea cosumator de flecuștețe peudoculturale.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-23 17:37:33
         
 
  Rechesan, iar povestesti ec ai face tu daca ai fi unde nu esti pentru ca n-ai cum sa ajungi?

Explica si tu argumentat daca se poate de unde ai scos afirmatia asta:

"..iar de n-aveți chef, sau parale pentru șprișțuri, atenții, masline, mizlic, țuici(că pita și sarea e-așea dă simboale și apropozituri)să vă infiltrați în adsunarea lui," cine ti-a spus tie de "șprișțuri, atenții, masline, mizlic, țuici"? Ai fost tu la vreun cenaclu de seara?

Asa iti linistesti tu constiinta, rechesane?
" nu vă necăjiți, cine-și va aminti peste, să zicem un deceniu că un gonflat cu nume de căprar la enfanterie i-a promovat pe Eminescu, Rebreanu?"

Esti stupid amice.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-23 17:21:46
         
 
  bineînțeles, ar exista și varianta ipotetică, dar prea puțin probabilă, ca igîpî să-și ceară civilizat scuze pentru sudalmele, aroganța de berbece ce dă cu capul în zid pretinzînd că e mașină de demolat cetățile(în cazul particular fragilul zid ecoliterar europeic)să renunțe la fasoanele de rebrenolog și promotor cultural și să-și posteze în liniște fițuica afișonardă debilă ca text(literar?), că eu unu nu-l voi dernaja cu veo remarcă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-23 14:58:31
         
 
  Literatul ;i promotorul cultural pușcă:

"eu nu ti-am spus sa copii ce fac eu te-am intrebat de ce nu faceti voi mai bine decat mine si nu m-am referit la revista. faceti un cenaclu literar ca sa aiba unde sa se formeze scriitorii, faceti intalniri de promovare a scriitorilor, faceti conferinte cu personalitati importante prin licee, faceti carti pentru copii si videti-le nu le dati gratuit cum fac eu, faceti tabere de creatie sa invatati copii sa faca icoane pe sticla sau olarit sau tesut la razboi sau la gherghef, faceti ceva si faceti-o mai bine decat mine. la asta ma refer kosta Vianu."

auleo, ce mai faceri?dar copiii ăia, colabortorii, adsunați tot așa se "ecsprimă iei" cultural, după modelul promotorului lor?
repet, e pierdere de vreme, domnilor, de a-i pune oglinda evidenței dinaintea fălcilor, lui ighepe, vă alegeți doar cu stropi de salivă, ba chiar mai rău...iar de n-aveți chef, sau parale pentru șprișțuri, atenții, masline, mizlic, țuici(că pita și sarea e-așea dă simboale și apropozituri)să vă infiltrați în adsunarea lui, nu vă necăjiți, cine-și va aminti peste, să zicem un deceniu că un gonflat cu nume de căprar la enfanterie i-a promovat pe Eminescu, Rebreanu?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-23 14:41:28
         
 
  De ce m-as apuca io sa-i scol din morti pe Rebreanu sau pe Eminescu, numai ca sa scot (urat cuvant, cam ca tine de urat!) si io o revista, numai asa ca sa am de ce plati drepturi de autor? Ca sa te imit pe dumneata?

vezi, constantinescule, cam despre asta este vorba!!! eu nu ti-am spus sa copii ce fac eu te-am intrebat de ce nu faceti voi mai bine decat mine si nu m-am referit la revista. faceti un cenaclu literar ca sa aiba unde sa se formeze scriitorii, faceti intalniri de promovare a scriitorilor, faceti conferinte cu personalitati importante prin licee, faceti carti pentru copii si videti-le nu le dati gratuit cum fac eu, faceti tabere de creatie sa invatati copii sa faca icoane pe sticla sau olarit sau tesut la razboi sau la gherghef, faceti ceva si faceti-o mai bine decat mine. la asta ma refer kosta Vianu. Dar tu ce ai retinut? ca te indemn sa il publici tu pe Eminescu si pe Rebreanu? Nu trebuie sa copii, vino cu o idee noua, poti? Nu poti! atunci de ce te amesteci intr-o treaba pe care nici nu o intelegi dar nici nu incerci sa vezi de ce se intampla care este rostul ei? Asta este diferenta intre voi si cei din grupul meu: voi sunteti inerti stati in locul in care va este cald chiar daca pute. Cei de langa mine se misca in permanenta, cauta sa afle sa inteleaga sa ajute daca se poate.

Vrei sa stii cum am ajuns la BNR? Simplu citeste istoria Cenaclului de Seara si ai sa intelegi. Spui ca este piscotareala. Pe ce te bazezi? Ai fost la vreo sesiune de cenaclu? ti-a povestit cineva care a fost acolo? Spune, argumentaeaza!!

Nu iti dai seama ca este o ineptie? IN REGULAMENTUL BNR este specificat clar: NU SE MANINCA IN bnr!! La ce piscotareala te referi? Ma acuzi pe mine ca nu inteleg... poate ai dreptate.. pentru ca pierd vremea cu voi.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-23 14:29:09
         
 
  Dle Jupp, este vina mea ca nu am pus ghilimelele in text:

--'Colegiul de redactie' in cazul Revistei Certitudinea are rolul de "a garanta moral valoarea articolelor" prezentate.--

Nu vreau sa intru in esenta fenomenului dar avand in vedere agresivitatea politicilor mass media este necesara gasirea unor metode mai putin ortodoxe de a starni interesul pentru presa culturala. Majoritatea revistelor de cultura apar in tiraje de categoria musca. Asa a aparut ideea d-lui Manega si ideea mea.
La revista ZIP situatia este gandita bine: preluarea articolului ca editorial este echilibrata printr-un contraeditorial scris de una dintre persoanele care ne apreciaza si ne ajuta. De ex in numarul revistei din cauza carora s-au ofuscat colegii de sait, contra-editorialul era semnat de prof univ Nae Georgescu. Dar acest lucru nu a fost observat de nimeni. Si asa am procedat in fiecare numar al revistei.

Ce face dl Manega nu este treaba mea dar atat timp cat aduce in prim plan articole importante pentru romani face un lucru bun.

Exemplul cu Certitudinea l-am dat pana acum de 7-8 ori in dicutiile cu cei 4 contestatari. Niciodata nu au fost curiosi sa vada de ce dau acel exemplu, dar de fiecare data au strigat ca e o blasfemie sa ii pun pe Eminescu etc etc in Colegiul de Redactie al revistei mele.

Cam asta este situatiunea. Si revin cu intrebarea: daca nu le place ce fac eu, de ce nu fac ei ceva mai bine: o revista, un cenaclu, un grup de discutii despre temele literare? Si oare de ce daca nu pot sa o faca se amesteca si isi dau silinta sa darame ce construiesc altii?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-23 14:13:40
         
 
  Tu chiar nu intelegi ce ti se spune, pe steaua nordului! Uite, ma injosesc pana la te intreba ceva: te prefaci numai, sau esti sincer? Ca, daca esti sincer, e nasol rau de tot! a proposito, cum dreaq de n-ai gasit alt adapost pentru p[iscoteriile tale decat taman (adica tocmai) in buricul Bibliotecii? Sau te rugara aia, mai marii bibliotecii, in genunchi, sa iesi de unde erai (singur ai spus!) si sa ii procopsesti cu bogata (cultural, desigur) dumitale persoana? 'Aide, Raspunde, stiu ca ai curaj, ca sa nu mai zic de tupeu!
P.S. De ce m-as apuca io sa-i scol din morti pe Rebreanu sau pe Eminescu, numai ca sa scot (urat cuvant, cam ca tine de urat!) si io o revista, numai asa ca sa am de ce plati drepturi de autor? Ca sa te imit pe dumneata? Nu ti se pare ca ti-ai luat sarcina culturii pe umeri, cumva? Rau a mai ajuns neamul romanesc daca se bizuie, in privinta literaturii, fireste, pe serviciile dumitae. Caci la cum te exprimi, daca n-ai fi, de poezie nu s-ar mai vorbi, basca faptul ca s-ar duce drascului cultura, cu tot cu Biblioteca Nationala. Auzi, tie rusine nu ti-e niciodata? A propos, stii ce e aia?
 
Postat de catre sters sters la data de 2013-05-23 13:58:04
         
 
  erata. clefăne  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-23 13:57:21
         
 
  mai are cineva vreun dubiu că exemplarul una bucată de pușcă cu dopuri, igpul, se află aici din disperare(cică trăiește din scris, evident scrisul altora)de a-și confecționa imaginea unui promotor cultural? auzindu-l cum clemfăne și suduie de "neliterar" m-apucă scîrba...dați-i domle cu DDT (nu dtt, incultule, ce notă ai avut la chimie în gimnaziu pe care-l absolviși pe brînci, printre marmite probabil,căprare )și să încheiem gîlceava, că tot n-ajungem nicunde...așa cum n-am ajuns cînd și-i luă pe Eminescu și Rebreanu redactori la fițuică.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-23 13:57:10
         
 
  Constantinescule, daca tu ai manecile soiase, nu inseamna ca toti umbla nespalati ca tine.

Eu, daca nu ai observat, nu port decat camesa alba, impecabila in permanenta.
Iar ai luat gulguta nemestecata: Eu am scris in revista (o gasesti la Bibliotecile judetene) ca Liviu Rebreanu este editorialistul acelui numar. Asa cum Eminescu a fost editorialist la urmatorul numar si tot asa...

Te-am intrebat si pe tine si pe nutretionist : de ce nu faceti voi o revista mai buna sa platiti drepturi de autor sa o vindeti in 2 000 000 de exemplare etc..?

Raspunde daca poti si ai curaj.. Sau o sa te legi iar de 'sintagma poet'?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-23 13:24:04
         
 
 
La revista Certitudinea, condusă de fantoma eminesciană, singura certitudine e că toată redacția e moartă și îngropată.
................................................
Totuși, nu pot să pricep, cum se iau deciziile în acel fantomatic colegiu de redacție și, mai ales, cum sunt platiti "redactorii"
(Jupp B. Itter)

Jupp,
Cum de nu pricepi? Secretarul de redactie supune la vot o propunere intreband daca este cineva impotriva. Cum nici Eminescu nici Creanga si nici Caragiale nu au nimic impotriva, propunerea este adoptata in unanimitate. Tot Eminescu, Creanga si Caragiale nu sunt platiti, nu ca redactia nu ar avea cu ce-i platii, ci fiindca acolo unde sunt ei, totul find gratuit, nu mai au nevoie de bani.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-05-23 12:32:08
         
 
  Inca odata, scuze domnului kritik Latunski pentru indicibila magarie pe care i-o facem aici, comentand sub textul domniei sale aberatiile comportamentale cu iz... medical, al sculatorilor de morti.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-05-23 12:30:58
         
 
  @Ioan Gabriel> Ah, și încă ceva, legat de revista Certitudinea: dvs. spuneți "'Colegiul de redactie' in cazul Revistei Certitudinea are rolul de a garanta moral valoarea articolelor prezentate..."

Am serioase rezerve asupra faptului că Mihai Eminescu, coordonator, ar putea garanta moral pentru articolele domnului Manega. Doar domnul Manega ar putea-o face, dar, surprinzător, domnia sa nu face parte din redacție.

Postat de catre Jupp B. Itter la data de 2013-05-23 12:22:24
Cine vrea mai clar de-atat nu poate fi decat... adsumist, grainic, cuvantar sau mai ridicol de atat, daca s-o fi putand, desigur, sa fie cineva mai ridicol decat asa!
 
Postat de catre sters sters la data de 2013-05-23 12:25:06
         
 
  Poate fi domnul acela Manega oricat de valoros ca intelectual, dar daca face astfel de nefacute e de tot rasul curcilor, indiferent cat de intelectual se crede. Exista destui muritori talentati printre cei vii, impreuna cu care sa puna osul la treaba si sa scrie asa de bine incat sa "faca" tiraje de "jdemii" de exemplare vandute si incasate. Poa' sa re-publice si pe Eminescu, de ce nu, dar sa scrie negru pe alb aberatii cu "colegii de redactie" fantomatice este asa de straniu ca nu inteleg cum nu va dati seama, intelectuali cum pretindeti ca v-ati afla. Cam asta e.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-05-23 12:23:14
         
 
  @Ioan Gabriel> Ah, și încă ceva, legat de revista Certitudinea: dvs. spuneți "'Colegiul de redactie' in cazul Revistei Certitudinea are rolul de a garanta moral valoarea articolelor prezentate..."

Am serioase rezerve asupra faptului că Mihai Eminescu, coordonator, ar putea garanta moral pentru articolele domnului Manega. Doar domnul Manega ar putea-o face, dar, surprinzător, domnia sa nu face parte din redacție.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-05-23 12:22:24
         
 
  "A scoate la lumina niste articole valoroase ale inaintasilor nostri este foarte important mai ales in aceasta era in care biblioteca nu mai este foarte cautata iar aceste texte nu se afla culese si publicate pe net."
Din citatul prezentat mai sus rezulta nivelul tau de pricepere, de intelegere si de bun simt, poete IGP. Nu ti-a reprosat nimeni faptul ca ai fi re-publicat un articol al unui inaintas. Noi, cei care te tragem insistent de maneca ta soioasa, doar-doar vei pricepe ce si cum, iti reprosam textual ca ai pretins, cu subiect si predicat ca Rebreanu (mort si ingropat cam de multicel) ar fi, nici mai mult nici mai putin decat "colaborator" al revistei aleia pe care o editezi. Asa cum face si celalalt aiurit, Manega sau cum dracu ii zici, care indrazneste sa-i numeasca pe venerabilii inaintasi pomeniti (sic!), fara sa-i poata intreba, desigur, personal, pe fiecare in parte, daca ar catadicsi "membri ai colegiului de redactie". Ridicol? E putin spus! Strigator la cer? iarasi, prea palid, pentru o stupizenie asa de mare! Treziti-va, fratilor, scrieti cu miez si cu valoare literara, nu mai treziti bietii morti ca sa va impaunati cu meritele lor incontestabile, abia apoi mai discutam. Pana atunci, ramaneti niste bieti mameluci imbatati cu apa chioara, iarta-ma ca ti-o spun! Pacat de un autor posibil talentat (de unde sa stiu eu, ca opera ti-o pusesi sub obroc) sa se impauneze astfel cu meritele inaintasilor, in pofida oricarui bun-simt! Am zis. Incolo, ce-as putea avea cu tine, imbuibatule, care esti?
 
Postat de catre sters sters la data de 2013-05-23 12:17:44
         
 
  Domnule Gabriel,

înțeleg importanța și salut cele două inițiative de a pune în valoare operele înaintașilor; avem nevoie de așa ceva, într-o lume în care actul artistic ori s-a manelizat, ori s-a distanțat total de vulg.

Ce nu înțeleg, este forma pe care revista domnului Manega sau cea a dvs. au ales-o.

Vedeți, eu sunt de formație tehnică și atunci asociez astfel de poziții cu cele din lumea mea:
Pentru mine, "colegiul de redacție" nu este garant, ci executant. De asemenea, un colaborator este tot un executant.
Dacă, de ex., patronul unei mici firme de calculatoare ar avea ideea (nebunia?) de a-l numi pe regretatul Steve Jobs în funcția de președinte onorific (și, prin absurd, ar obține acordul moștenitorilor), o parte din mediul de business ar lua-o ca pe o excentricitate, cealaltă ca pe o încercare nesportivă de a atrage clienți; dacă însă același domn l-ar numi pe Steve Jobs C.E.O., toți steakholderii s-ar îndoi serios de sănătatea acestui patron fictiv.
Nu știu dacă am fost suficient de clar...

Cît privește "trăitul din operele morților" de care sunteți acuzat, ignorați; poate acuzatorii dvs. nu știu că necrofagii sunt foarte utili în natură :)
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-05-23 12:07:29
         
 
  Domnule Jupp, 'Colegiul de redactie' in cazul Revistei Certitudinea are rolul de a garanta moral valoarea articolelor prezentate dar si de a readuce in atentia cititorilor de astazi articole ale inaintasilor nostri, articole care inca sunt actuale.

O idee asemanatoare punem in practica si noi la Revista ZIP din 2010, doar ca la noi se alege un articol pentru editorial. Faptul ca am publicat intr-un numar al revistei un articol al lui Liviu Rebreanu a inflamat spiritul de observatie al dlui Corbu care era foarte interesat daca am platit sau nu drepturi de autor mostenitorilor pentru articolul 'Goana tortelor' (asta dupa ce a aflat de la mine ca articolul respectiv ii apartine lui L.Rebreanu) fara sa intrebe insa daca din cele cateva sute de milioane de lei facute de 3 edituri de prestigiu din Romania , intre 2007-2010, dl ILDERIM REBREANU A PRIMIT VREUN LEU....
Urmarea a fost ca Peia a inceput -ca si in cazul 'Certitudinea'- sa ma acuze de furt, ca traiesc din operele mortilor (asta in situatia in care Revista ZIP -tiraj 2000 de ex ESTE DITRIBUITA GRATUIT) iar echipa de zgomote a preluat gulguta si cand nu mai au ce spune in fata evidentelor aduc acest argument fals pe post de piatra de moara care ar trebui sa ma inece in iazul satului europeea.


A scoate la lumina niste articole valoroase ale inaintasilor nostri este foarte important mai ales in aceasta era in care biblioteca nu mai este foarte cautata iar aceste texte nu se afla culese si publicate pe net.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-23 11:42:11
         
 
  Esti atat de superficial, faci atat de multe confuzii incat te decredibilizezi cu fiecare iesire necontrolata ca cea de mai jos.

Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-23 11:06:25

până îți răspunde peia, pușkinel, eu îți urez poftă bună, pantagruel mic și pofticios! văd că faci progrese, de la virgule ai trecut la categorie superioară, cacofonule care ești! :)))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-05-23 11:20:18
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Peia, tu esti atat de plin de tine, ego ul tau te orbeste atat de tare incat ajungi sa devii marginit pana la prostie.

1. eu nu am luat in deradere regulile gramaticale. Ca nu pun virgulele, AICI, pe sait, la comentarii, este alegerea mea si nu cred ca nu intelegi mesajul pentru ca nu pun eu virgulele. Doar un intarziat mintal ar sta sa corecteze asa ceva IGNORAND CONTINUTUL PENTRU FORMA. Numai un stupid si doar un stupid (iti spun asa pentru ca ai zis ca esti subinginer) poate spune ca asta inseamna ca sunt agramat sau ca iau in deradere regulile gramaticale.

2. Faci aceeasi PROSTIE ca si 'colegii' tai. Peia,

dl Horvath scrie comunicatele de presa,

eu doar le postez aici. Daca omul ala care a fost ani de zile secretar literar la Cenaclul 'Numele Poetului', scrie in comunicat 'poetul...', oare ce zici, stie ce spune sau nu stie? Sincer sa fiu intre a-l crede pe el -care are niste premii pentru cartile scoase atat in tara cat si in strainatate- si A-TI DA TIE DREPTATE , inclin sa iau in consideratie prima parte. De ce? iti spun in paragraful urmator.

3. Peia, v-am dat -tie si ciarcilor tai- de mai multe ori mura in gura, ca la copii, adresa saitului www.certitudinea.

Mai, nutretionistule, eu am Revista ZIP, linkul este catre Revista CERTITUDINEA condusa de Miron Manega.

Daca si despre Miron Manega ai impertinenta sa spui ca nu este poet sau ca este " o proste incomensurabilă, de dimensiunea uni gîgă cosmic," sa scrii ca ai in colegiul de redactie pe :
MIHAI EMINESCU
(Coordonator editorial și moral)
Carmen Sylva
I.L. Caragiale
Nae Ionescu
Nicolae Iorga
Pamfil Șeicaru
Cezar Ivănescu
Dan Mihăescu


inseamna ca esti fara sansa. esti pierdut iremediabil pentru societate si pentru grupul de pe europeea. nu mai contezi indiferent ce ai spune.

4.La ce te gandesti tu si ce spui tu, Peia, pentru mine conteaza la fel de mult ca ploile care au cazut in Islanda in ultimele doua secole.

Esti atat de superficial, faci atat de multe confuzii incat te decredibilizezi cu fiecare iesire necontrolata ca cea de mai jos.

Opinia ta de chibit, peia , nu conteaza. De ce ? pentru ca nu ti-o cere nimeni! Tu insuti afirmi: 'daca ar fi sa ma intrebe cineva'...

Ca sa ti se ceara parerea, Peia, ar trebui sa fii informat despre subiect si echilibrat in afirmatii. Ori tocmai ti-am demonstrat mai sus ca informat nu esti, vorbesti doar din ce iti inchipui.
Esti ca un luptator in ring care inchide ochii de frica si loveste acolo unde crede el ca se afla adversarul! Ca sa ma poti lovi pe mine ar trebui sa tii ochii larg deschisi , si sa te antrenezi mai bine decat mine. dar nu o faci deoarece ti-e frica: nu cumva realitatea te va contrazice? Si uite ca te contrazice.

Vrei sa demonstrezi ca esti mai destept decat mine? Esti, si?

Dar daca esti mai destept decat mine Peia de ce nu FACI TU ceva mai bun decat ceea ce fac eu? Da-mi peste nas facand tu un cenaclu profesionist la care sa vina toate numele mari din literatura momentului si eu sunt primul care ma retrag pe varful meu de munte si nu mai auzi in veci de mine. De ce nu te implici tu, profesionist, in identificarea si promovarea talentelor literare? Sau in orice alta forma de sprijinire a realitatii literare? Si daca nu o faci, din motivele tale - care nu ma intereseaza - de ce nu ii lasi pe cei care o fac sa o faca asa prost cum o fac ei, pana apare unui mai bun?

Poti raspunde la aceasta intrebare, civilizat ? Ma indoiesc!!!

Faptul ca ai in spate inca trei stupizi care preiau de la tine pe nemestecate orice gulguta nu inseamna ca stapanesti situatia! Dimpotriva.

Crezi ca daca am reusit ca plecand cu cenaclul literar dintr-o pivnita de patru metri patrati sa ajung dupa mai putin de 5 ani la Biblioteca Nationala o sa renunt pentru ca spui tu ca sunt "un gîgă, mic și borțos, umflat în pene ca un curcan fluierat" sau pentru ca Vigulache imi ureaza sa dau cu oistea-n gard?

Esti naiv! Dar raspunde , te rog, la intrebarea de mai sus..Astept!
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-23 11:06:25
         
 
  Erată: ale celorlalți  
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-05-23 11:01:45
         
 
  domnule Peia, ați încurcat borcanele :)

La revista Certitudinea, condusă de fantoma eminesciană, singura certitudine e că toată redacția e moartă și îngropată. Serviciile (ooops, era să scriu "funeraliile") sunt asigurate de domnul Miron Manega.
Domnia sa susține, pe bună dreptate, că marile valori românești sunt mai vii și mai actuale decît noi, actualii trecători prin viață.
Totuși, nu pot să pricep, cum se iau deciziile în acel fantomatic colegiu de redacție și, mai ales, cum sunt plătiți "redactorii"? În "orți"? Sau poate și-au dat cu toții consimțămîntul scris pentru a activa pro bono?
Nu contest, ba chiar aplaud aducerea în atenția publică a scrierilor lui Eminescu, Iorga și a celorlalți. Nu sunt ziarist, așa că nu cunosc modul de organizare a unei reviste, dar să nu fi existat și o altă formă de relaționare între revistă și acești mari români, decît transformarea lor în niște zombi? Cel puțin așa se vede de aici de jos, de la nivelul meu.

 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-05-23 10:25:37
         
 
  să ajungi a lua în derîdere ideea că trebuie să respecți regulile gramaticale, asta-i de nivelul unui gîgă repetent, pușcă.
să ajungi a te autointitula "poet", cu atîta emfază, cînd tot ceea ce scrii e de rîsul curcilor, e de nivelul unui gîgă aerat, pușcă.
să ajungi a susține cî în"redacția" ta de mameluc, trebăluiesc...

MIHAI EMINESCU
(Coordonator editorial și moral)
Carmen Sylva
I.L. Caragiale
Nae Ionescu
Nicolae Iorga
Pamfil Șeicaru
Cezar Ivănescu
Dan Mihăescu

...asta-i o proste incomensurabilă, de dimensiunea uni gîgă cosmic, pușcă.
dacă ar fi să mă întrebe cineva cum ar putea să arate un gîgă, mic și borțos, umflat în pene ca un curcan fluierat, primul individ la care m-aș gîndi ai fi tu, pușcă-gîgă!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-05-23 09:39:36
         
 
  Da Peia remarcile tale au valoare de opinie de chibit. Neinformat.

Si daca ar fi asa cum spui tu, uita-te cati sunteti cei care luati in ras munca oamenilor de aici: un stupid, un virgulist (asta de fapt ia de la voi cate ceva ca sa supravietuiasca si el), o starpitura si nutretionistul de tine.
In balanta de partea cealalta sunt 11 - 12 persoane. S compara? Nu prea. Vezi-ti de treaba ta si nu te mai da cocos pe aici Peia ca te ramolesti pe zi ce trece din cauza rautatii cu care ii tratezi pe ceilalti.

Si sa stii ca nu suntem noi vinovati ca tu esti frustrat.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-23 07:35:57
         
 
  "Te intreb sincer: iti dai seama de ridicol, macar in forul tau interior?" (remarca îi aprțien dlui Vianu.

Dom'le, cum să-și dea seama, căci forul lui interior are atîta deschidere (volum), încît oricît s-ar căuta nu și l-ar găsi. Și, deci, de unde să afle cît e de ridicol!
Poate citesc cenacliștii ăia ai lui și-l trag în poză de la o sută de metri, ca să-și poată cuprinde eu-l cu privirea.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-05-23 00:50:13
         
 
  „valoarea unui om este direct proportionala cu numarul celor care il contesta.” (pușcă)

Maxima e valabilă, pușcă, doar că, în cazul tău, trebuie un pic retușată:

Faima unui prost e direct proporțională cu numărul celor care rîd de el.
Iar el habar nu are ce se-ntîmplă!...

„in poze arati a guzgan de Glina (una dintre gropile de gunoi ale bucurestilor” (pușcă, nu știu către cine)

Tu te-ai uitat vreodată în oglindă, pușcă? Sau nu-ți cuprinzi marginile și te crezi Făt-Frumos-din-Glina-de-Jos?

Așa încît, mă văd nevoit să lansez un avertisment: "feriți-vă! s-a revărsat pușcă! cine să-l mai adune și cu ce?"





"Te intreb sincer: iti dai seama de ridicol, macar in forul tau interior?"
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-05-23 00:42:36
         
 
  e minunat, dle igp, mențineți cursul actual, sunteți pe calea cea bună!

că veți nimeri cu oiștea-m gard e o cu totul altă problemă, însă nu vă văd eu împiedicându-vă de amănunte din astea total nesemnificative!

tot înainte!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-05-22 23:39:56
         
 
  dle Adrian Mihai, este singura exceptie pe care o fac de la afirmatia facuta mai jos:


"dacă ai fi un picuț mai modest, dacă nu te-ai autointitula așa cum o faci, ai avea numai și numai de câștigat!"

Sa va dau un pont: ce am eu de castigat de aici nu aveti cum sa distrugeti pentru ca am castigat deja. In plus daca vad o persoana care sa merite efortul de a o contacta, am cum si prin cine sa o contactez iar discutiile se poarta in afara cadrului de 'atelier-literar europeea'.

Ce obtin? respingera cui? a trei -patru oameni? care sunt deranjati de ce? de faptul ca am o echipa cu care fac ceva, ca avem un plan strategic ? Eu traiesc din ceea ce scriu. Care dintre cei trei patru care 'ma resping' traieste din scris? Dumneata, stupidul, nutretionistul, starpitura?

Chiar crezi ca sunt importanti 3-4 oameni care neaga niste intamplari reale FARA SA STIE CE NEAGA?

sunt 4 persoane de pe sait care m-au sunat din proprie initiativa si mi-au spus ca vor sa ma cunoasca sa vada daca ce spune fin-clubul este adevarat. Cu doi dintre ei colaborez deja, unuia ii scot o carte in septembrie (luni am scos-o de la corectura) si cu al patrulea doar am vorbit la telefon de cateva ori.

Dvs chiar aveti impresia ca respingeti ceva? Va repet, cred ca traiti in alta lume.

Si din momentul acesta, cu bucurie o spun, mi-ati devenit indiferent. Va urez sanatate.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-22 23:29:23
         
 
  pușkinel mic și necăjit!

ecuația e foarte simplă și poate fi expusă în doar câteva cuvinte, ca să se evite pelteaua pe care ai scris-o mai jos: dacă ai fi un picuț mai modest, dacă nu te-ai autointitula așa cum o faci, ai avea numai și numai de câștigat!

însă, procedând așa cum procedezi, obții egfectul contrar, adică pe acela al respingerii...

cam asta e! iar concluzia trage-o tu!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-05-22 22:22:07
         
 
  Virgulache, nu citi frate 'afisele' daca sunt penibile. Nu ti le baga nimeni sub nas nu te obliga nimenisa deschizi pagina aceea. Nici pe tine nici pe ceilalti fin-clubberi.

adrian mihai nu e asa ca este distractiv sa murdaresti sa faci misto de ce face altul? Si asta fara sa stii despre ce este vorba. Tu ai fost vreodata la cenaclul de seara sau ai vorbit cu cineva care a fost acolo? ai vazut vreo emisiune pe tvr cultural facuta despre CDS? AI FOST LA VREUNA DIN SUTELE DE INTALNIRI PE CARE LE-AM ORGANIZAT IN TARA? Vezi de asta spun ca sunteti stupizi.

Este loc pentru toti pe pamant dar vreti voi sa aratati ca sunteti GLOABE incercand sa discreditati ce face altul. Cu ce te deranjeaza pe tine ca public eu niste anunturi. fa-ma sa inteleg... hai ca ai pretentii ca esti mai inteligent decat mine.. cu ce te deranjeaza pe tine ca sunt eu gras? mananc mancarea ta, respir aerul tau, iti var eu cu de-a sila vreun text al colegilor mei de cenaclu? Nu. Am chemat cativa dintre ei sa publice aici. Au publicat si? nu au fost 5-6 oameni care sa aiba rabdare sa inteleaga ce scriu oamenii aceia. Au vazut harababura asta si m-au sunat ca vor si ei sa spuna ceva si nu i-am lasat.

"tu chiar nu vezi că n-ai nici un fel de trecere, aici, cu adsumul tău?" Vaaai cat esti de naiv. Sunt vreo 12 oameni care publica pe acest sait si cu care m-am intalnit sau am vorbit care au fost la intalnirile CDS si care vin de fiecare data cand pot.

Voi sunteti 3-4 stupizi care nu intelegeti ca nu contati in ecuatia saitului pentru ca nu construiti ci daramati. Daca crezi ca pentru 3-4 incuiati care au ei ambitii prostesti nu mai public anuntul pentru 10-12 oameni care sunt interesati inseamna ca traiesti intr-o lume imaginara. Tot asa cum iti imaginezi tu ca eu sunt gonflat sau ca mananc nu stiu cat sau ca la cenaclu se fac chermeze etc. Esti chiar atat de stupid incat sa nu intelegi ca este vorba de Biblioteca Nationala? Crezi ca se intra acolo asa pe ochi frumosi? nu trebuie sa ai in cv anumite realizari sa fii recomandat de anumite persoane care fac parte din viata culturala? Crezi ca degeaba a venit tvr si a facut o grmada de emisiuni cu scriitorii de la cenaclul de seara?

Mai ai virgulache de mancat multa paine pana cand o sa intelegi cat rau iti faci si tie si celorlalti fiind stupid si nesimtit, vorbind fara sa stii despre ce vorbesti. Nu intelegi valoarea vornbelor nu stii ca anumite lucruri rele se intorc impotriva ta. Dar o sa le simti si n-o sa te poata ajuta nimeni. Ata este. Nu mi-a facut nicio placere sa port acest dialog cu tine.. Din acest moment nu te mai bag in seama. Poti sa spui/scrii ce iti trece prin minte, nu meriti atentie, domnule Adrian Mihai. Deloc.

Dar cate
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-22 22:10:21
         
 
  pușkinel/vir-gulaș, atunci eliberează ringul, dacă tot nu scrii nimic! afișelea alea penibile le poți lipi și pe garduri, tu chiar nu vezi că n-ai nici un fel de trecere, aici, cu adsumul tău?

adsumă-ți eșecul și fă pași pe covoraș! dar așa, în poante, ca în lacul lebedelor!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-05-22 21:35:26
         
 
  Virgulache tu iei patile de putut daca stii. Zicea cineva ca ai un iz usor o fi de la putut.

Oare cvand o sa intelegi/ intelegeti in stupizenia voastra ca poezia nu se scrie pentru intrecere pentru a arata care este mai cu motz...

Nu adrian mihai regret sa iti spun dar eu pe internet nu scriu poezie.. poate o sa te nimeresti vreodata la un cenaclu unde sa fiu si eu si acolo o sa vezi daca are sau nu vreo noima catrenul tau. Pana atunci cum spuneam incercati sa nu mai fiti stupizi.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-22 21:19:25
         
 
  Pe cînd coafarea pisicilor lui Baiazid Slavici, nea flintă?
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-22 20:30:15

și, mai ales, ciufulirea bărzoiului și luarea ursului la trântă, că aici se pricepe! garantat!!!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-05-22 20:43:08
         
 
  ”Cat despre Rebreanu poate ii spun dlui Ilderim de tine si poate iti facem o vizita cu cainii !”(*pușcă dixit)
și uite așa, aflăm despre notabilele realizări culturale ale ighepeului: plimbă cîinii lui Ilderim Rebreanu. Pe cînd coafarea pisiclor lui Baiazid Slavici, nea flintă?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-22 20:30:15
         
 
  pușkinel, doar atâta putirință ai? ia încearcă în versuri, pohete, și, dacă nu reușești, ia pastile de putut!

da' vezi încet, să nu te rupi!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-05-22 20:09:24
         
 
  Mai vigulache, cata vreme stupizii se oftica totul este ok.. Restul e opinie de chibit ... Atat!  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-22 20:00:01
         
 
  când tăunul va da miere
și râtanul va zbura,
iară plopu-o face pere,
pușcă e poet sadea!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-05-22 19:38:10
         
 
  pușkinel, să nu care cumva să-ți plesnească vreun vas de sânge la dovlecel!

păi dacă eu, pușkin, sunt virgulici, nu crezi că tu, grație greșelilor impardonabile pe cale le faci, poți să fii transformat din "pușkinel" în "virGULAȘ"?

că tot ești dus cu gândul la fel și fel de crăpelnițe pseudoliterare, pohetule naționale...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-05-22 19:25:57
         
 
  Si te roade, adrian mihai? te roade virgulistule . ti-e teama ca iti pierzi tu locul, nu ti-l iau virgulache, tu esti bolovanul saitului..., uita-te la cum imprumuti de ici de colo cate o vorba sa pari si tu intelectu_oala. Ti-am spus eu sa mergi incet pe burta ca esti buda si te injura nutretionistul, sacul de oase si stupidul ca faci valuri  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-22 19:11:03
         
 
  eteteee sacul de oase! DTT, E SCRIS CORECT, rechesane o sa iti zic zilele astea ce inseamna si te reprezinta.

in primul rand retine! eu nu sunt un membru reprezentativ al acestui sait si nu am jinduit la asa ceva. Daca vroiam ceva de pe saitul asta publicam poezie pe el. Dar nu ma intereseaza.

nu-ti fa tu probleme ca sunt mai sanatos fizic decat voi toti la un loc. Iti garantez ca ingrasati pamantul inaintea mea.

acu fac si eu ca peia, am scuza provocarii, perpelitule..

'dacă matale și ceata de adsumați reprezentați ceva,' mai rechesane tu esti incuiat sau doar te faci? care este treaba ta? ce te intereseaza pe tine ce unde si de ce reprezentam noi? Oricum nu mai ai niciun fel de sansa sa intri in acest grup. si daca vrei sa stii uita-te si tu pe arhiva tvr sa vezi cam de cate zeci de ori am fost in prim plan la stirile culturale... Dar tu nu ai de unde sa stii ca nu urmaresti emisiunile culturale.

Dar chiar daca nu am fi fost ce te doare pe tine daca reprezentam ceva sau nu. eu aici pun niste anunturi pe care ai sansa sa le ignori cum iti face si tie o gramada de lume.. uita-te la postarile tale si la Ion Grigoras de care razi ca prostu: are grigoras vizionari mai multe decat tiune? Are ! Brava lui!

tu vorbesti de bunele maniere? TU? ULTIMA GAINA DIN COTETUL REGELUI? du-te mai amice si te da pe Bega(metaforic vorbind!)

de regula am migrene de la prostia unora ca tine. Tu ti-ai inchipuit nerodule ca as folosi violenta impotriva unui bicisnic? Mai lulea sparta, eu am facut sport de performata 12 ani, chiar crezi ca imi pun mintea cu unul ca tine? Nu, mai, frustratule vreau doar sa te privesc in ochi si sa vad daca mai esti asa de tare in gura cum esti acum, milogule.

Numai un fluiera vant ca tine poate poate spuen ca 'am sa simt eu pe pielea mea' daca ma intalnesc cu tine. Rechesane.. ti-am mai spus doar daca stranut spre tine ajungi din Timisoara la Belgrad fara avion si mult mai repede.

Vrei sa faci cheta cu finclubul sa fiu sanctionat? cine va opreste? Am stat doi ani cu nivel moderat si tot v-am pus cu botul pe labe. adu-ti aminte.

Cat despre Rebreanu poate ii spun dlui Ilderim de tine si poate iti facem o vizita cu cainii sa vedem daca mai pitzcui ceva.. :)) chiar o sa ma gandesc sa vin cu dl Ilderim sa vedem daca ai tupeu in fata lui sa spui ca eu l-am furat pe Rebreanu..:))
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-22 19:07:58
         
 
  Mult stimate si iubite tovarase comisar Latunski,
Cum este posibil ca aceste bande de contrarevolutionari sa-si faca de cap chiar in subsolul care nu este numai al dumneavoastra ci si al cauzei clasei muncitoare?! Ce s-a intamplat cu vigilenta dumneavoastra proletara?! A fost mancata de varcolaci?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-05-22 19:00:25
         
 
  Din nefericire pentru voi eu sunt o piatra mult preea greu de inghitit. (am volumul mare, nu-i asa? )
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-22 17:56:59

pușkinel, cum să fii tu, tat[, doar o piatră greu de înghițit? ești mult, mult, mai mare, pohete! adicătelea dictamai bolovanu'!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-05-22 18:50:30
         
 
  nu te ambala pușcă poate faci doamne-ferește vreun anevrism cerebral și te vedem moderînd florile la rădăcină în Bellu!
dar să o luăm tacticos:
-ploaia de invective pușculiană merită o sancțiune pe măsură.e normal ca doi inși ce se bălăcăresc pe sait să fie sancționați egal, dar ce facem cu domn moderator nemoderat ce aruncă cu sudalme spre 3-4 inși...ăia ce-l contraziseră...ce pățește?
-pe pușcă îl irită(eufemism)agramatismele altora, bîiguind ppre limba moliftelnicelor șii a cuvîntarilor mai abitir decît o țață analfabetă.
vezi mai jos halul de exprimare pușculiană. chiar dacă punem bîlbele pe seama enervării, alcoolului sau oboselii, dîre puturoase tot rămîn.de pildă:
DDT. pușcă, nu dtt, e ”insecticidul” cu care te presar virtual și metaforic ori de cîte ori sari pîrleazu și dai iama în ograda europeică confundînd saitul cu bodega lu Matache.
-dacă matale și ceata de adsumați reprezentați ceva, cum naiba de nimeni, dar absolut nimeni și niciuna din vocile importante în cultură nu v-a plesnit cu vreo laudă, barem călduță.
adu contraargumente, pușcă, nu fîsîieli de plotonier repetent la bunele maniere.
- inoportunitatea staturii pușcaliene aici, după nelămuritul furtișag din Liviu Rebreanu, un gest de necrofag impertinent, după ce însuși autorul saitului unde își revendică pușcă statutul de membru reprezentativ, l-a declarat persoană nongrata e stupefiantă, dar explicabilă. de scîrbă.
-amenințările unui pușcă rănit în orgoliu fizic(după ce i-am explicat de fiecare dată că expresia ”burdihan” se referă la dimensiunea culturală)sunt nu doar puerile ci penibile. ce-o să faci, pușcă de mă întîlnești? ești sigur? dacă nu te poți dovedi bărbat cu pușculița, ori muza, fă-o. de-abia aștept să îți arunc chiftele cu praștia printre gratii la Rahova ori unde preferi tu.
mai multe nu merită spuse, nici măcar readuse în discuție toate grobianismele, ouăle potcovite și lăudăroșeniile fade ale unui exemplar desprins ni din Caragiale(ar fi onorant) ci dintr-un compediu de paleontologie.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-22 18:21:20
         
 
  Raspunde sac de oase:

de asta nu faceti, sac de oase? Sa intelegem ca cenaclurile toate din tsra asta sunt, cum spui tu , pripernicitule? " fiindcă doar hămesiții de ciuguleli culturale se adună în ceată dintr-astea, fomiste, care-și citesc fiecare capodoperele, "

Deci dupa tine grupul facut de dl Florentin Sorescu si prietenii lui care au format un cenaclu sunt de fapt ' doar hămesiții de ciuguleli culturale se adună în ceată dintr-astea, fomiste, care-și citesc fiecare capodoperele,', Celelate 5-6 cenacluri din Bucuresti sunt tot cam asa? Adica mii de oameni care merg la cenacluri sunt in opinia ta fomisti. Bun , asta este parerea ta.. hai sa vedem si celelalte gloabe -pardon- membri ai fin-clubului ce parere au te sustin? deocamdata vad ca au bagat capul in cutie si-au luat-o peste bot si s-au retras la cutie.
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-22 17:01:05
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-22 18:07:26
         
 
  erata cocs - cocos  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-22 18:05:08
         
 
  mai dtt, sac de oase, tu nu intelegi despre ce vorbim? Sunteti 3-4 nesimtit care va aliati si 'spurcati pe toti cei care incearca sa faca ceva pe saitul asta. Alungati oamnenii va legati fara niciun fel de rost de cei care incearca sa faca ceva, bine rau, mult putin swe intampla ceva. tu vorbesti ma rechesan care te lauzi ca imi arati tu mie daca ne intalnim? Mai intelectualul lui peste, mi-e mila de tine si de amaratul asta de virgulici care se simte eroul diactiticelor pe sait ori de stupidul de constantinescu.

Mai frumosule, dramaturgule, voi nu reprezentai europeea!! Invata si repeta-ti zilnic asta voi sunteti uneori clovnii care anima saitul dar de cele mai multe ori sunteti un grup jalnic care reuseste sa ii strice jucaria dlui Corbu.

Din nefericire pentru voi eu sunt o piatra mult preea greu de inghitit. (am volumul mare, nu-i asa? )

ce stit ma altceva in afara de a spunein cazul meu ca sunt gras si in cazul altora ca sunt securisti? altceva mai stiti? Bine nu calculam agramatismele tale rechesan, sau confuziile de intelectual ras at ale lui constantinescu octavia ori ce fura adrian mihai de pe la voi sa para si el 'dastept' vorba nutritionistului.

Este vreunul dintre voi vreo autoritate in materie? NU! SUNTETI cel mult niste indivizi frustrati, care isi gasesc aici un spatiu unde pot si ei sa faca pe altii sa le fie frica! Spre nenorocil vostru mie nu mi-e frica de papagali ca voi. Asta este. Acuma sac de oase abia astept sa te vad prima data fizic sa vedem daca esti la fel de tare-n gura cum esti si pe aici.Si eu nu te amenint ca o sa simti pe pielea ta cum faci tu.Doar vreau sa vad daca te privesc in ochi mai esti asa de cocs? Ca in poze arati a guzgan de Glina (una dintre gropile de gunoi ale bucurestilor)
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-22 17:56:59
         
 
  hai pușcă, te las să tragi concluziile. mi-e silă să te văd tăvălit în propriile dejecții e un spectacol deprimant. poate pînă la viitoarea ieșire la rampă, slăbești(metaforic vorbind)și îți redimensionezi corect prioritățile pe europeea. dincolo de injurii gratuite și apărarea unei așa-zise imagini de poet,moderator și promotor de ”cultiur iest niet batista”!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-22 17:21:30
         
 
  oricum e scîrbos și infect, dacă nu periculos și neprofilactic de-a dreptu lsă te citească omu, asta e pușcă, darmite să-ți răspundă la ”obect”.așa că înțelege-i pe toți cei care nici nu vor să intre în conversație cu un ipochimen supraponderal, care regurgitează, cică, ”moderații” despre arte (*hiperbolic igepeule)în mijlocul Bibliotecii Naționale.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-22 17:13:15
         
 
  fii cuvincios, bre gonflete...așa...ce ziceai? nu, nene, doar astea patronate de cîte un plotonier cu burdihanul mare și moale cu gușa umflată de veleități de-artistși mațele-nfundate de incultură, necrofagi ori de anacronicii pseudomecenați obraznici după modelul becalian!
nu te fă că nu vezi, ți-au spus cam toți de pe aci, recitește ”boul și broasca”, batraciene flintă, că poate te clarifici despre ce se agită acidul gastric în cenaclu-ți de seraliști!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-22 17:08:37
         
 
  de asta nu faceti, sac de oase? Sa intelegem ca cenaclurile toate din tsra asta sunt, cum spui tu , pripernicitule? " fiindcă doar hămesiții de ciuguleli culturale se adună în ceată dintr-astea, fomiste, care-și citesc fiecare capodoperele, "

Deci dupa tine grupul facut de dl Florentin Sorescu si prietenii lui care au format un cenaclu sunt de fapt ' doar hămesiții de ciuguleli culturale se adună în ceată dintr-astea, fomiste, care-și citesc fiecare capodoperele,', Celelate 5-6 cenacluri din Bucuresti sunt tot cam asa? Adica mii de oameni care merg la cenacluri sunt in opinia ta fomisti. Bun , asta este parerea ta.. hai sa vedem si celelalte gloabe -pardon- membri ai fin-clubului ce parere au te sustin? deocamdata vad ca au bagat capul in cutie si-au luat-o peste bot si s-au retras la cutie.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-22 17:01:05
         
 
  păi, poate nene ighepe, fiindcă doar hămesiții de ciuguleli culturale se adună în ceată dintr-astea, fomiste, care-și citesc fiecare capodoperele, cam cum se echipau colegii tăi la cazarmă,în 2 minuțele cît ardea chibritul...hmmm, ce zici, pușcă?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-22 16:48:57
         
 
  Mai punctulet scurs, daca in mintea ta cat o virgula iti inchipui ca o sa stau eu pe niste commuri de doi lei sa iti pun tine virgule ori ti s-a luat curentul ori esti inca pe ora de iarna. Nu stiu daca intelegi... lasa-ne vere pe noi sa fim agramati si raspunde mai bine la iuntrebarea pe care ti-am pus-o mai jos:

"daca tot sunteti voi Gramati, De ce nu va adunati sa faceti voi ceva MAI BUN, MAI PROFESIONIST DECAT reusesc eu?
Spune, constantinescule. spune adrian mihai. spune dtt ule."

Astept... sau acum ti-a mancat pisica virgulele?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-22 15:31:30
         
 
  nea sâneață, în ce limbă să-ți vorbesc pt a pricepe și tu câte ceva? în virgulist m-ai transformat tu și câțiva agramați ca tine care, în loc șă-și vadă de lucrările agricole de sezon, se tot adsumează pe ici, pe colo, inventând cuvinte și uitând, concomitent, ceea ce nici n-au știut vreodată: să scrie corect!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-05-22 15:20:22
         
 
  Constantinescule, ia mai citeste o data aberatia pe care ai scris-o si nu o mai repeta ca te faci de ras!!!

"incat a gasit de cuviinta a-si pune (urat cuvant!) dinaintea numelui, ca pe un asa-zis fhallus egocentrist, sintagma "poet") "

scrie constantinescule negru pe alb: a gasit de cuviinta a-si pune DINAINTEA NUMELUI sintagma 'poet'? Inchizi paranteza dupa aceea? Atunci ce mai vrei? asi comis-o si inca in zi de sarbatoare. Azi e sarbatoartea sfintei Virgule. Intreaba-l pe mihai adrian ca el stie. e unul din 'dastepii' lui Peia.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-22 15:16:54
         
 
  Virgulistuleee,adrian mihai, tu nu stii mai decat sa 'preiei'? Il imiti pe Peia, il copiezi pe rechesan dtt-ul acu vad ca ai preluat si ideea de nutretionist.

Nu se poate asta mon cher, este a lui Peia, i-am dat-o cadou. asa ca mergi tu incet pe burtica ta lipita de sira spinarii ca faci valuri si crede-ma nu esti in piscina ci alaturi de fratii tai in mocirla.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-22 15:12:02
         
 
  pușculache!

ia pune tu virgulele la locul lor și o să stau în banca mea! dar poți? te pricepi? n-aș prea crede, grainicule...

văd că te animă exclusiv stimuli gastronomici și-ți lăcrimează papilele ca la un limax, așa că mergi la masă tu și vezi-ți de nutreț(ionismul) mata!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-05-22 15:05:28
         
 
  Constantinescule, povestile astea le poti turna lui rechesan dtt -lui adrian mihai vigulistu' -lui peia nutertionistu, dar nu intregii lumi care citeste comentarile. tale.
Ti-am explicat foarte la obiect Lache: nu te lua de mine si nu te iau in tarbaca. Ai uitat cand ai intrat pe pagina mea si te milogeai sa nu ma mai iau de tine? Acum ai rasarit iar ca si pachetul ala de oase pe care il mananca sacul si ar vrea sa il scarpin nitel? Vezi-ti nene de ale tale plimba-ti catelul, mergi in parc si joaca sah, comenteaza CEEA CE STII, CEEA ce cunosti, constantinescul, nu vorbi de pe pereti ca te dai cu barba de asfalt singur.
Si sa iti arat cum:
despre 'aia cu Rebreanu' habar nu ai ce vorbesti . Dar iata cum te impiedici si te lovesti singur:

uite care este colegiul de redactie la revista Certitudinea:
Colegiul de redactie

MIHAI EMINESCU
(Coordonator editorial și moral)
Carmen Sylva
I.L. Caragiale
Nae Ionescu
Nicolae Iorga
Pamfil Șeicaru
Cezar Ivănescu
Dan Mihăescu

http://www.certitudinea.ro/

Intelegi acum in ce consta prostia si marginirea de care dati dovata tu, rechesan, peia si restul? Este destul de greu sa va fac sa intelegeti ca daca nu promovam valorile certe pe care le avem o sa se umple lumea de idioti care striga la oricine vine aici pacalit de SINTAGMA 'Atelier Literar' (asta e sintagma Lache, nu cuvantul poet pus inaintea unui nume!)
Mai treziti-va, fratilor ca va rugineste neuronul. Pune-ti mana si scrieti, ajutati-i pe ceilalti sa scrie, sa descopere arta sa inteleaga viziunea voastra asupra vietii.

Crezi ca daca spui tu si alti doi trei indivizi ca sunt gras sau ca fac nu stiu ce suete sau agape (asta va inchipuiti voi) are vreo relevanta?

De ce nu va adunati sa faceti voi ceva MAI BUN, MAI PROFESIONIST DECAT reusesc eu?

Spune, constantinescule. spune adrian mihai. spune dtt ule.

Este simplu pentru ca nu stitmcum se face si pentru ca nu puteti! De aceea va roade ca altul poate. Dixit.

Mihai, mergi prietene la masa si mai scuteste-ne cu virgulismele tale. A plecat Nutritionistul si ai ramas tu? Hai ca provoci mila...
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-22 14:37:20
         
 
  pușca și greșeala lată!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-05-22 12:32:20
         
 
  Unde scrii [virgulă] constantinescule [virgulă]in comentariu Sintagma "poetul IGP"?
.............
PS mai intra si tu [virgulă] Firicele [virgulă] intr-o librarie [virgulă] mai rasfoieste cate o carte, mai invata cum e cu sintagma ca ajungi ca rechesan specialist in dezacorduri...:))
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-22 11:50:57

...sau cum să nu vezi bârna din propriii ochi, recte să nu știi ceea ce învață un copil la gimnaziu, anume că formele de vocativ se plasează între virgule.

ori te pomenești c-or fi licențe poetice marca igp, mai știi?

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-05-22 12:29:47
         
 
  Latunski, iarta-ma, nu meritai acestea toate, dar nu pot face altfel ca sa-i ridic ipochimenului pielea de pe ochi!  
Postat de catre sters sters la data de 2013-05-22 12:27:38
         
 
  cum să-și dea seama?necrofagii, chiar ăia pseudoculturali trăiesc cu iluzia că fac ceva folositor. lătrăturile ighepiste nu fac altceva decît să îngroașe tușele care zugrăvesc, izbitor de realist, tabloul europeic: pe valul de răfuieli stîrnite, promotorul de ouă potcovite, gurelvnica și gureșa stăncuță ighepistă, face reclamă actelor sale cică, culturale dar de fapt se găinățează cu nerușinare pe turla schitului...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-22 12:27:36
         
 
  Ridicol, e singurul cuvant care suporta alaturarea de numele dumitale, domnule, pana la urma, Pusca. Iar reclama pe care o faci aici la mantzocariile tale literare "adsumist-grainice si cuvantare" ramane la fel de neplatita, deci ilicita, in fapt, o obraznicie, un tupeu. Fii sigur de asta.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-05-22 12:26:39
         
 
  Intr-adevar, e simplu, vorba titlului! Nu eu ci tu ti-ai agatat rusinos de indecenta particula "poet" inaintea numelui, de-ai ajuns de rasul Europeei si nu ti-am spus-o numai eu! Asa ca, atunci cand vorbeam de sintagma la asta ma refeream: "poetul IGP" suna ca dracu, te asigur! E ca si cand ti-ai asuma singur (trebuia sa scriu "adsuma"?) si rolul de poet, care te crezi, si pe acela de critic. Buun, acum, ti-am explicat ce si cum. Tu, minorule, te legi de chestii minore, cu "sintagtma" etc, cand, de fapt, stii bine la ce ma refer. Barem aia cu Rebreanu, contemporanul si colabortatorul tau a pus capac. Te intreb sincer: iti dai seama de ridicol, macar in forul tau interior? In sinele tau, asa exacerbat cum e? Daca raspunsul e "nu" considera-te iertat. Desi e in continuare grav, n-ai ce face, asa esti tu! In fata destinului n-ai ce mai comenta. Sa fii sanatos, mai ales la cap si sa auzim de chestii fine si din ce in ce mai rar de tine.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-05-22 12:22:11
         
 
  (urat cuvant!) dinaintea numelui, ca pe un asa-zis fhallus egocentrist, sintagma "poet")

Unde scrii constantinescule in comentariu Sintagma "poetul IGP"? Adica mai si minti pe fata?:)) maaa, pisichere, nu sunt vanat de nimic ma, constantinescule, prostia ma amuza nu ma infurie.

'Te sfatuiesc sa...' pai nu te lega Lache Vianu de mine si nimeni nu te tavaleste prin noroiul in care traiesti.

PS mai intra si tu Firicele intr-o librarie mai rasfoieste cate o carte, mai invata cum e cu sintagma ca ajungi ca rechesan specialist in dezacorduri...:))
Hai, mergi si ia un pahar cu apa ca ai umplut pagina de praf
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-22 11:50:57
         
 
  Cartitza? Uite, io sunt mai generos, te ridic la rangul de fiu al vacii, aia sunt mai valorosi. Te sfatuiesc sa-ti vezi de placintele muzical-coregrafico-literare, de acolo tot mai ciupesti cate ceva. De aci... canci!  
Postat de catre sters sters la data de 2013-05-22 11:40:53
         
 
  Sintagma "poetul IGP", de fapt, dar tu esti vanat de furie si plin de venin. Desi ai inteles la ce ma referam, cauti cu lumanarea. Potoleste-te, scribaciule, esti de material, sa moara lumea asta rea daca te mint!  
Postat de catre sters sters la data de 2013-05-22 11:38:56
         
 
  "Cum nu poate gandi mai sus de tureatca, onor criticul de mai nainte (Inspectoratul general al politiei alias IGP, supra gonflata existentza diurna, poetastru cu orgoliu exacerbat, atat de exacerbat incat a gasit de cuviinta a-si pune (urat cuvant!) dinaintea numelui, ca pe un asa-zis fhallus egocentrist, sintagma "poet") nu intelege "iconomia", rostul, schepsis-ul folosirii anumitor forme ale cuvintelor in scopul sublinierii anumitor imagini poetice. "

Stimate Octavian Constantinescu, citatul de mai sus este una dintre cele mai relevante dovezi ale incopcierii mentale, ale orizontului retezat la borul palariei, a ingalatului care se imbraca cu strai alb fara sa se spele pe ochi macar.

a.'Inspectoratul general al politiei alias IGP,' este cea mai stupida formula de a te face pe tine Constantinescule de ras. Dovedeste cam cat de limitata este gandirea ta asociativa.
b. ' supra gonflata' alta dovada a lipsei de imaginatie. preiei o imagine 'preluata' de rechesan de la peia. Ma intreb daca dispare Nutretionistul de unde va mai luati cuvintele? Ca de dictionar nu ati auzit nici tu nici DTTul
3.sintagma "poet", Constantinesculeee se rupe dictionarruu..:)) SINTÁGMĂ, sintagme, Unitate semantico-sintactică stabilă, formată dintr-un grup de două sau mai multe cuvinte între care există raporturi de subordonare; p. ext. locuțiune; expresie
Cine se subordoneaza cui, sfatosule in 'sintagma' POET? si serios, de asta nu poti tu dormi? Ca scrie Horvath in fata numelui meu 'poet'?

Asta e bine, stii cum se spune :valoarea unui om este direct proportionala cu numarul celor care il contesta. Eu stau bine la capitolul numar, trebuie sa mai lucrtez doar la la capitolul valoarea celor care ma contesta . Voi sunteti prea mititei (si nici macat nu sunteti condimentati bine!)

Ce am retinut si am verificat in ultimele postari este ca daca vreau sa ingrop un text al cuiva il vorbesc de bine. Vor sari nutretionistii,constantinestii rechesanii si mihaii din paduri cu argumente cioplite in inimi de nuc cum ca nu am dreptate. Si bineinteles 'vitavercea' Scriu de rau la un text varza si imediat va fi urcat pe podium de gloabele care macina cu grija materna fanul in timp ce sapa gropi.

De observat si retinut incontinenta comentariilor. Tot la cateva minute iti mai dai seama ca ai uitat un lucru si mai subliniezi cate ceva..:)) Te cauta neamtul ala care iti ascunde ochelarii, stimate, na ca imi scapa numele tau..cum zici ca iti zice? ah! da Octavian Constantinescu cu po(i)etrik's.

te salut din pod cu biciu, cartită fara serviciu.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-22 11:21:55
         
 
  Nu, acel "si" este augmentativ, el nu trebuie scos, deoarece luna, "luminatorul cel mic" din Biblie, poate avea semeni si mai mici decat ea, aici intentia auctorelui e limpede ca lumina... soarelui, nu a Lunii, daca pot ca sa zica ashea. Si cine sunteti voi ca sa nu-mi permiteti?  
Postat de catre sters sters la data de 2013-05-20 15:27:20
         
 
  Mica lectie de gramatica gratuita (lectia, nu gramatica!):
"oua ssa patrate", fara virgula intre "asa" si "patrate" are, din punct de vedere semantic, valoarea expresiei "oua atat de patrate sau "oua asa de patrate". Cu virgula intre ele, adica "oua asa, patrate" intelesul se schimba, formularea capatand oralitate, in sensul indicarii, din partea vorbitorului, a unei ezitari sau imprecizii descriptive. "Cum erau ouale?" " erau niste oua asa, patrate...". Limba romana are o bogata panoplie de "arme" semantice, expresii care pot da textului un anume parfum. Dar...lasa!
 
Postat de catre sters sters la data de 2013-05-20 15:24:02
         
 
  "fagaduintii" ar fi perfect. chiar daca "fagaduintei" e corect gramatical. Da pas' de-ai explica alui care nu voieste si nici nu poate pricepe. Ma mir ca nu s-a legat si de alte expresii, care, tot asa, cu voia dumneavoastra, incearca sa dea un parfum vetust si particular poemului, de pilda "oua asa (de) patrate". Lasa-l sa creada ca stie, e si asta o forma de superbie.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-05-20 15:15:25
         
 
  Cum nu poate gandi mai sus de tureatca, onor criticul de mai nainte (Inspectoratul general al politiei alias IGP, supra gonflata existentza diurna, poetastru cu orgoliu exacerbat, atat de exacerbat incat a gasit de cuviinta a-si pune (urat cuvant!) dinaintea numelui, ca pe un asa-zis fhallus egocentrist, sintagma "poet") nu intelege "iconomia", rostul, schepsis-ul folosirii anumitor forme ale cuvintelor in scopul sublinierii anumitor imagini poetice. Sa-l luminam, au sa-l lasam asa precum este? La ce ne-am risca? Lasa-l-om in plata bunului si de oameni iubitoriului, ca sa nu mai invrajbim pre unii cu altii dupa prostul nostru narav, urmand a se lumina singur, de va avea cu ce. Nu te intristare, bunule Latunskie, ca asa e lumea facuta, din bucatele si-ale dracului, niciuna nu se potriveste alteia, dupa cum e si scris. S-auzim de lucruri bune si poeti cu bun renume. Kostanie Kalogheros. Poema e faina. N-ai a te intristare pentru toti...  
Postat de catre sters sters la data de 2013-05-20 15:11:13
         
 
 




































"Așa cum orbitez în țara făgăduiții tale, Așa:

Așa și acum, și numai acum" CHIAR ASA DE MULTI 'ASA' PE MP?

"făgăduiții tale," cred ca fagaduintei este mai aproape de sensul din vers

"altor luminători și mai mici" si-ul este balastru

'iubito,
[pe]care încă nu te-am iubit' sau eliminat 'care'





 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-05-19 00:01:21
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE