FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Outdoor sau înlăuntru?
Text postat de latunski criticul
Fefeleaga
și alte povestiri însăilate
de noii agîrbiceni

n-ar fi nimic de spus de-ar rămîne
doar în svîcul condeiului,
așa, ca un jurnal în care poți fabula
despre tot ce nu ți-e rușine cu tine

dar nu!
ei aștern o însăilare de semne
și repede -pac cu ele - la Trîmbița Lirei,
că, cine știe?
poate "hic iacet lepus"*

de unde această sete de glorie,
de unde?
cînd mai sînt olimpiade de lăcătuși-cofetari,
de țărani-sportivi, de...

o fi de la văpseaua ce magiunește gardul,
ori de la pielea leopardului carpatin?

hai,
că iese acum tata-mare cu ea pe băț.


* aici zace iepurele (din lat.)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  deparete și de mine a gîndi cu-adevărat cele spuse; doar de dragul conversației mă iuții la tastatură și pentru că mi-am amintit de Gallina ce-mi îndesa pe gît latina.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-04-24 13:09:27
         
 
  departe de mine Messire, aseminea gand de jignire! Insinuarea insa nu se produce printre randuri, ci printre ganduri, daca e s-o luam pe-a dreapta, caci pe toti iadul ne-asteapta, cum zicea un enorias de la mine din cartier. Nu te banui de nemica, iar autodidact de esti, atuncea sa ne traiesti, ca ne mai trebuiesti, ca sa ma esprim ashea! Era vorba doar de ciori si de graunta nationala, care in loc sa fie pusa in pamant, ca sa rodeasca, produce teancuri de bani pentru falsificatorii de alcool, sport ajuns la o bucata mare din PIB-ul bietei noastre patrii. Incolo, toate bune si la vara cald.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-04-24 08:22:01
         
 
  Kosta, insinuezi, printre rînduri, că mi-aș biciui imaginația cu niște lichide de consumat prin gară, prin metrou, ori prin spatele boutickurilor? Greșeală, mare greșeală, în măsele de cal zăbală și-n carburator cocleală. Numai din două beuturi de circulație internațională m-am inspirat. Dreptu-i că le-am amestecat și după bunul obicei carpato-dunăreano-pontic le-am transformat în carcalete. Văd că te urci pe gorgan și strigi: "quia nominer leo!"; și-ți pute de cei care se raportează numai la vacca, capella, ovis et lepus. deh, minte de autodidact și la mine, cum mă lauzi pe toate cărările.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-04-23 18:40:05
         
 
  Dacă tot veni vorba de vopsea, la noi se poartă umblatul cu cioara vopsita in chip de porumbel, deși e din ce in ce mai greu, vopseaua e scumpa si ciorile, vorbesc de pasarile adevarate, au emigrat dupa graunta straina, ca e mai eco. La noi, de cand cu furadanul, nu mai e de trait. Plus ca grauntele s-au scumpit, din ele se face alcool cu termen de valabilitate, in ambalaj de plastic de 6 litri, poreclit "ultimul drum". Ei, unde-i samagonul de anțărț? Îndoit cu o litră de "ochii lui Dobrin" devenea a mai curată băutură de pe lume, de ea nu mureai, te curățai numai de tot ce era lumesc și te umpleai de spirit. Tempi passati!  
Postat de catre sters sters la data de 2013-04-22 12:13:53
         
 
  Hic sunt leones, messire, nu iepuri! Suntem pui de lei, cum spune un cantec national. E adevarat, pe unii i-au castrat ca sa ramana un echilibru ecologic, ca prea erau ai dracului, dar in general stim sa ne aparam patria, talentul, batatura si literatura-vura. Nu inteleg ce ai cu ei, cu leii, fie ei si leoparzi carpatini, tot patati la blana suntem, nu? A proposito, un singur adevar ai spus, poate chiar doua: "pe dinafara-i vospsit gardu' inauntru-i leopardu' si evident, nu-i e bine vacii noastre, ca, iete, vine tata cu chelea ei pe băț", dar astea sunt din alta poveste. Quidquid id est, cum ar zice latinul, timeo Danaos et dona ferentes, cum bine se stie.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-04-22 12:06:31
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE