FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
La Revedere Domnule Presedinte!
Text postat de ecsintescu virtual
Traian Basescu a fost timp de 9 ani omul politic providential al romanilor. In mandatul sau justitia si-a spus cuvantul. Un fost prim-ministru si inca doi ministri sunt la bulau. Altii trebuie sa intre acolo. Daca Basescu merita sa intre in istorie, intra pentru acest lucru! Functionarea Justitiei.

Ca om politic, Basescu a fost uzat de criza. Si de orgoliul sau de a ramane in istorie. Basescu nu i-a dat salinele lui Voiculescu si astfel a fost tefelit de Antene. Basescu nu a facut pact cu PSD si astfel PDL-ul lui Blaga a mai prins 3 ani de guvernare.

Basescu astazi a fost ucis ca om politic. Chiar daca purta o vesta ca si una de salvare. L-au vandut!
Basescu este presedintele Romaniei cu cele mai mari rezolvari la capitol justitie!

A deschis cutia Pandorei! Regret nespus faptul ca Basescu a fost ucis de fostul PDL!

Aaa..din surse, vin si dosarele Hidroelectrica…


p.s. Domnule Corbu, va rog sa sistati comentariile facute de Peia Ioan pe articolele mele. Imi scrie tot felul de mascari pe mail. Eu sunt principial serilor cu tendinta. Va rog sa faceti ceva in acest caz!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ghiciti ce personaj politic proeminent le-a spus, astazi, urmatoarea maxima lui Crin si Ponta : " ...eu zic sa va beti cafeaua sa va treziti din vise si aiureli. Basescu trebuie acum suspendat urgent, altfel, daca apuca sa faca un partid nou si acumuleaza capital din frustrarile indecisilor si nemultumitilor, USL nu mai pupa Presedintia in 2014.."  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-03-25 14:09:09
         
 
  Nu! Pactul a fost semnat cu martori, iar martorul cel mai important a fost chiar Antonescu. Ori i-au pupat poala amandoi, ori niciunul.
(Andrei Florian)

Stimate domnule Florian,
Pactul a fost semnat cu martori, dar toti martorii au fost martori mincinosi iar domnul Crin Antonescu a fost de fata numai cu trupul, nu si cu spiritul, fiindca a profitat de ocazie ca sa traga un pui de somn. Traian Basescu a spus ca pana Ponta nu-i pupa mana el nu semneaza pactul. Ori cum pactul a fost semnat, concluzia se traage de la sine.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-25 03:18:56
         
 
  răspunde-i, dom'le lu jorjilă anonimu, camaradul pupilei dv., că e curios să afle ce și cum!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-24 23:44:33
         
 
  interesant!
rostești un adevăr și ți se bagă pumnul în gură!
cu așa sfieli de fată mare nu vom ajunge să punem ticăloșii cu botul pe labe!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-24 23:37:58
         
 
  "Mi-a spus ca sunt superbasist..il contrazic..am vreo 75 de articole impotriva presedintelui ( cand el a gresit) si inca 200 impotriva Elenei Udrea"
(Ecsintescu Virtual)

Domnule Ecsintescu,
Cand aveti dreptate nu pot sa va contrazic. Si eu asi fi lutat mai tare Elena Udrea decat cu Traian Basescu. Mai ales daca lupta era de idei si corp la corp.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-24 23:09:46
         
 
  Dumneavoastra, domnule Ion Corbu, nu sunteti in masura sa-mi dati lectii despre democratie! Democratia a insemnat referendumul! Acolo poporul roman a votat "niet" loviturii de stat.

Acum, este de datoria mea sa spun ca Ion Corbu, domnul profesor Ion Corbu, mi-a aratat drumul on-line al ideilor. Ii Multumesc. Fara Europeea nu eram nimic. Chiar daca ma mai contrazic cu domnia sa, ii multumesc cu plecaciuni.

Mi-a spus ca sunt superbasist..il contrazic..am vreo 75 de articole impotriva presedintelui ( cand el a gresit) si inca 200 impotriva Elenei Udrea. Niciodata nu mi-am incalcat principiile. Si am crezut ca prin trimiterea la Bulau a lui Nastase, nici presedintele nu a incalcat principiile celor care l-au votat!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-24 22:51:13
         
 
  Chiar asa d-le Cristescu, nu-i puteti raspunde d-lui ecsintescu? Vreau si eu sa aud un raspuns clar de la dvs.  
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2013-03-24 22:44:18
         
 
 
Așa că, din acest moment ne vom radicaliza și vom deveni ultimativi. Prin urmare, le dăm un ULTIMAT: Suspendarea este necesară și obligatorie. Mie îmi place că a băgat dihonia în PDL și-l va distruge. Dar, constituțional vorbind, distrugerea de către președinte a unui partid al opoziției este un amestec brutal al președintelui în vița politică a unui partid și o încălcare grosolană a Constituției. Pentru că diminuând forța opoziției lasă puterea fără cenzura opoziției. Putere care poate lua decizii arbitrare. Prin urmare, a încălcat Pactul (care și așa este nul de drept) adică l-a eliberat pe Ponta de obligația de a se mai ține de Pact. Însă cel mai grav a încălcat grosolan Constituția. Dacă nu sunt în stare să-l suspende și sunt niște lași și fricoși, să demisioneze. Ori să-i facem să demisioneze. Ori să-i alungăm de la putere. Au ajuns acolo să facă dreptate până la capăt. Și au promis aceasta. Acum ce păzesc? Doresc să ieșim iarăși în Piață? România are nevoie de un PREȘEDINTE CU NORMĂ ÎNTREAGĂ PENTRU SARCINILE PE CARE LE ARE UN PREȘEDINTE. Nu cu ce rămâne după ce-și utilizează timpul în scopul distrugerii ori creării de partide.



Nu era mai simplu ca romanii sa participe la vot? Sa-l dea la dracu pe presedinte..asa cum l-a votat? Sa iasa SI SA RESPECTE Constitutia! Asa cum dvs, va prevalati de regulamentul Europeeic. Ce ziceti?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-24 22:43:25
         
 
  Domnule profesor, Ponta e un plagiator in acceptiunea dumneavoastra? Fenechiu este cercetat penal? V-ati plagiat doctoratul?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-24 22:38:55
         
 
  Nu, domnule Cristescu, Romania are nevoie de un guvern capabil sa gestioneze adevaratele probleme ale tarii. Observ ca Victor Ponta a inteles macar atat, chiar daca este incapabil sa o faca. Macar a inteles.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-03-24 22:29:30
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Noi ne-am săturat de acest menuet pe care îl fac conducătorii USL cu Băsescu.

Ei sunt acolo pentru că noi am ieșit în Piață și pentru că i-am votat să ne scape de Băsescu.

Așa că, din acest moment ne vom radicaliza și vom deveni ultimativi. Prin urmare, le dăm un ULTIMAT: Suspendarea este necesară și obligatorie. Mie îmi place că a băgat dihonia în PDL și-l va distruge. Dar, constituțional vorbind, distrugerea de către președinte a unui partid al opoziției este un amestec brutal al președintelui în vița politică a unui partid și o încălcare grosolană a Constituției. Pentru că diminuând forța opoziției lasă puterea fără cenzura opoziției. Putere care poate lua decizii arbitrare. Prin urmare, a încălcat Pactul (care și așa este nul de drept) adică l-a eliberat pe Ponta de obligația de a se mai ține de Pact. Însă cel mai grav a încălcat grosolan Constituția. Dacă nu sunt în stare să-l suspende și sunt niște lași și fricoși, să demisioneze. Ori să-i facem să demisioneze. Ori să-i alungăm de la putere. Au ajuns acolo să facă dreptate până la capăt. Și au promis aceasta. Acum ce păzesc? Doresc să ieșim iarăși în Piață? România are nevoie de un PREȘEDINTE CU NORMĂ ÎNTREAGĂ PENTRU SARCINILE PE CARE LE ARE UN PREȘEDINTE. Nu cu ce rămâne după ce-și utilizează timpul în scopul distrugerii ori creării de partide.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-24 22:14:53
         
 
  Nu, domnule ecsintescu, nu mahalagismul "Crinuța" mă deranjează. Credam că stând pe aici veți învăța ceva cu privire la democrație și disputa de idei. Dumeavoastră nu aveți această capacitate. Pentru că, spunea cândva Moisil, pentru cine nu știe, nu a fost fotbalist, "când cineva spune: nu ai dreptate pentru că ești urât" mai bine te retragi din discuție!

Ce m-a deranjat? Formularea de tip securist: ""Domnule profesor, si dumneavoastra aveti titlul de doctor, nu-i asa? Ati plagiat?"" Fără legătură cu subiectul. Însă, probabil, inconștient utilizată. Metodă tipic securistică și tupeistă. Ca să pună presiune psihologică pe anchetat! Deformare, probabil, profesională. Ei bine domnule, aplicați cui credeți dumneavoastră această metodă dar nu mie. Desfid pe oricine procedează astfel. Mai trebuie să treceți prin multe biblioteci să aveți pretenția a va aroga dreptul de a încerca o astfel de mitocănie cu mine. Și mă opresc aici!

De aceea, domnule ecsintescu, mă voi retrage din această discuție cu dumneavoastră, discuție asimetrică. Extrem de asimetrică. O clipă v-am supraestimat. Însă, erare humanum est, perseverare diabolicum!

Succes!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-24 22:11:44
         
 
  Nu! Pactul a fost semnat cu martori, iar martorul cel mai important a fost chiar Antonescu. Ori i-au pupat poala amandoi, ori niciunul.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-03-24 21:43:58
         
 
  Domnule Andrei Florian,
Ponta nu a zis ce a zis ca s-ar fi maturizat, cumva, ci datorita faptului ca tremura nadragii pe el. Fiindca Traianul Basescu este o adevarata enciclopedie Ponta. Am auzit ca dupa ce a semnat pactul de capitulare neconditionata ar fi si pupat mana marelui si vanosului presedinte Basescu. De ce credeti ca pactul s-a semnat in secret? Fiindca Basescu a pus conditia asta cu puparea mainii.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-24 21:40:08
         
 
  ”In primul rand, precizam ca Radu Stroe nu a vorbit in calitate de ministru de Interne, (…) probabil a vorbit ca om politic, ca este in conducerea PNL. In al doilea rand, Radu este un tip admirabil, el spune mereu ce gandeste. Crin Antonescu si cu mine avem obligatia, cand luam decizii, sa gandim foarte bine, sa punem in balanta tot ceea ce inseamna, pentru ca pana la urma deciziile cad pe umerii celor doi copresedinti. Altfel ati vazut declaratia d-lui Antonescu de astazi. Cred ca trebuie sa ne gandim foarte bine si sa nu ne grabim sa luam decizii. (…) O decizie pana la urma pe care o iau cei doi copresedinti si pana la urma forurile de conducere trebuie sa o gandim foarte bine, in functie de responsabilitatea pe care o avem in acest moment, pentru ca stiti foarte bine, fiind la guvernare, avand majoritatea parlamentara, oamenii, sigur, foarte multi pe buna dreptate, asteapta de la noi sa il dam cat mai repede jos din functie pe Traian Basescu, dar in egala masura asteapta de la noi sa le platim salariile, sa le platim pensiile, sa facem locuri de munca. Ori trebuie sa gandim foarte bine inainte de a lua orice fel de decizie”, a spus premierul  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-03-24 21:35:28
         
 
  "Dumneavoastra ce sunteti?"
(Ecsintescu Vitulaa adresandu-se domnului profesorului Corbu)

Domnul Corbu este cel mai desavarsit machiavelian de la Machiaveli incoace. Dupa ce la imboldit pe Traian Basescu sa distruga PDL-ul, acum se ocupa de asasinarea politica a presedintelui pe care-l acuza de crima de a fi nimicit PDL-ul. Si mai este si un vanator desavarsit care a reusit sa impuste cu un singur glont doi iepuri nu pentru ca ii place ci pentru ca nu ii place carnea acelor iepurasi.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-24 21:30:22
         
 
  Victor Ponta: “trebuie sa gandim foarte bine inainte de a lua orice fel de decizie”, in ceea ce priveste o noua suspendare a presedintelui.
S-a maturizat, oare?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-03-24 21:30:10
         
 
  Prea multa patima oarba si prea putina ratiune, din nefericre. Talibanii suspendarii au prea multe pe constiinta si prea multa teama de justitie. Aceasta poate fi singura explicatie.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-03-24 21:26:06
         
 
  Vedeti ca sunteti la limita regulamentului si ar trebui sa va suspendati.
Domnule Ecsintescu,

V-am supraestimat. Prezint scuze colegilor de site.

Vă voi respecta hiperbăsimul însă îl voi ignora."

Adica daca eram Crinut, ca dvs, eram de glorie literara? Faceti o perfida discriminare, pentru asta pe langa minutul de jena pe care ar trebui sa-l tineti, ar fi necesar o reducere de nivel, proprie si personala, asta ca sa va bage libertatiile in cap.

Libertatea mea inceteaza cand se ciocneste de libertatea celorlalti..spunea cineva...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-24 21:13:44
         
 
  Domnule Corbu, daca a fi Basist inseamna sa ma intreb daca Fenechiu si Ponta sunt cinstiti, ei da.. sunt BASIST!

Dumneavoastra ce sunteti?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-24 21:03:19
         
 
  Domnule Ecsintescu,

V-am supraestimat. Prezint scuze colegilor de site.

Vă voi respecta hiperbăsimul însă îl voi ignora.


Succes!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-24 21:00:58
         
 
  publică, mă!
chiar acu.
ce sforar de doi bani!
în loc să lustruiești clanța cu produsele tale mentale, mai bine te-ai duce la dezalcolizare!
că, medicamentele doar, fără asistența mînuitorilor de cămăși zdravene, nu au niciun efect.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-24 20:59:56
         
 
  Domnule Cristescu, sunt de acord cu suspendarea presedintelui. Dumneavoastra sunteti de acord cu faptul ca Fenechiu nu are ce sa caute in functia de ministru? Domnule profesor, si dumneavoastra aveti titlul de doctor, nu-i asa? Ati plagiat?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-24 20:54:56
         
 
  Ioan Peia, esti redundant si lipsit de bun simt. Chiar de orice simt. Nu ma obliga sa-ti fac publice e mailurile. Repet..nu am parti-priuri cu domnul Corbu, nu sunt in masura sa-ti ridic nivelul, am inteles ca fara Europeea iei medicamente, iti doresc multa sanatate, dar nu am ce sa-ti fac. Invata sa te cizelezi.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-24 20:52:45
         
 
  ginele, reține:
eu nu am fost înregimentat niciodată în afara proprilor mele convingeri.
eu nu am fost în veci un slugoi infect, așa ca tine.
tu nu ai produs nici măcar o centimă în economie. tu ai consumat de la cei care mai și muncesc în țara asta, nu doar freacă clanța cu rahat.
EU am produs bani, mai degrabă, PENTRU buzunarul tău! căci din impozitele plătite și furate de către bășiști, te-au ghiftuit pe tine, să propagandezi în favoarea lor.
deci, nu răsturna planurile, căci nu ține cioaca.
nu cu mine.
poate să-i păcălești pe proștii lu jorjică, cu el în frunte, da' nu pe mine!
ai reținut?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-24 18:52:47
         
 
  "Suspendarea este necesară și obligatorie. Mie îmi place că a băgat dihonia în PDL și-l va distruge."
(Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Dumneavoastra sunteti chiar mai machiavelian decat a fost Machiaveli. Deci puta ce l-aati folosit pe Basescu la distrugerea PDL-ului, acum vreti sa distrugeti si arma pe care ati folosit-o pentru acest asasinat politic. Numai Stalin a mai facut asa ceva in timpul procesului care s-a ocupat de asasinarea lui Kirov.

p.s.
Desi Basescu a incalcat in mod grosolan pactul Pontulica va sustine ca nu l-a incalcat. Fiindca asaa e el, foarte milos cu adversarii care il au la mana cu inca niste chestii secrete.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-24 18:17:04
         
 
  Nu "La revedere!" ar trebui spus ci "Adio domnule Băsescu!"

Suspendarea este necesară și obligatorie. Mie îmi place că a băgat dihonia în PDL și-l va distruge. Dar, constituțional vorbind, distrugerea de către președinte a unui partid al opoziției este un amestec brutal al președintelui în vița politică a unui partid și o încălcare grosolană a Constituției. Pentru că diminuând forța opoziției lasă puterea fără cenzura opoziției. Putere care poate lua decizii arbitrare. Prin urmare, a încălcat Pactul (care și așa este nul de drept) adică l-a eliberat pe Ponta de obligația de a se mai ține de Pact. Însă cel mai grav a încălcat grosolan Constituția. Dacă nu sunt în stare să-l suspende și sunt niște lași și fricoși, să demisioneze. Ori să-i facem să demisioneze. Ori să-i alungăm de la putere. Au ajuns acolo să facă dreptate până la capăt. Și au promis aceasta. Acum ce păzesc? Doresc să ieșim iarăși în Piață?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-24 17:52:14
         
 
  Din fericire pentru noi, adica oamenii activi si producatori de valoare adaugata, cei ca dumneavoastra, domnule Peia, s-au ingramadit ca milogii in USL. Va inteleg pozitia si interesul finaciar, dar ar trebui sa ne intelegeti si dumneavoastra ca ne-am cam saturat sa va facem burta mare. Mancati mai putin, daca se poate fara polonic.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-03-24 17:38:35
         
 
  Țara este demult adusă în prăpastie de către cioclii voștri băsiști, ginele!
Ar trebui să vă prindă ăștia, să vă despoaie, să vă dea cu catran și fulgi, să vă înhame la jug și să vă pună să arați țarina pe care ați spurcat-o cu nemernicia voastră!
Asta ar trebui.
Dar nexam vînă și la ăștia!
Era vorba că dă cu băsău de pămînt, iar acum se face că plouă abundent în Atakama!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-24 15:53:11
         
 
  ginele,
tu habar n-ai de fermierii ăia, de care vorbești să n-adormi!
eu sunt foarte des printre unii dintre ei și le cunosc opiniile. așa că mesteci în gol habarnamuri, din acest punt de vedere. dar, de fapt, pe tine nu asta te interesează, nu adevărul gol-goluț, ci dansul politruc pe frînghia sloganurilor goale de conținut.
apoi, voi vorbiți de disponibilizări și nenorociri, măi pușlamalelor? nu vă sugrumă atîta tupeu? chiar nu? voi, care ați făcut praf România, încît oricum ar fi condusă de acum încolo, tot nu se pot atinge performanțele voastre catastrofice? tu vorbșeti, măi mîzgălitor de hîrtie? tu știi cu cine încerci să faci opturi propagandistice? cu unul care trage de 20 de ani în economia asta, mai bună, mai rea, cum a picat. dar niciodată, ascultă aici, niciodată nu m-am lovit de atîta tîmpenie administrativă și proastă menegereală, ca în timpul băsiștilor: niște amatori jalnici, cînd nu erau proști de-abinelea sau niște profitori ordinari, cînd nu erau hoți sadea. voi m-ați făcut, spre pildă, să mă gîndesc cu regret la vremea cînd îi înjuram pe iliescu și năstase, pentru căpielile lor politice, fără să să-mi treacă prin cap nici, în cele mai negre vise, că vor veni vremuri demna de ciuma lui Caragea. Măi, propagandiștilor, cu demnitate de slugi, puteți să îndrugați bazaconiile astea unor mînuitori de bilete de papagal, ca voi, dar nu mie. Priceput-ai?
Hai, la loc, în banca din fund, și mai învață unele lecții de viață, nu de gărgăreață.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-24 15:38:04
         
 
  Tara se gaseste pe marginea prapastiei si este impinsa cu veselie de niste iresponsabili cu inclinatii penale.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-03-24 15:20:56
         
 
  Domnule Peia, numai daca privim spre fermierii Romaniei, adica spre indivizii care mai si mucesc, si ar fi suficient sa iei pulsul tarii. Sa nu mai vorbim despre zecile de mii de oameni disponibilizati de catre guvernarea plagiatorului, numai daca privim la intelectualii de top ai Romaniei umiliti de catastrofa numita Marga si ne putem da seama de dimensiunea catastrofei numita generic USL.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-03-24 15:19:15
         
 
  unde ai văzut revoltă populară, ginele?
poate la delegații udrei, vizavi de ocngresul lor de doi bani.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-24 14:41:05
         
 
 

Pe-asta îmi permit să o spun, așa că v-o povestesc.
L-am cunoscut pe D.D. cu ocazia unor audieri la DIICOT Brașov, vizând așa-zisele infracțiuni la sistemele informatice comise de Cioacă.
Ei bine, taman se amânaseră audierile cu o zi, la solicitarea lui D.D., acesta invocând motive medicale.
Cum el era cel care urma a fi audiat, procurorul a stabilit să ne întâlnim în ziua următoare.
Toate bune și frumoase, m-am dus în ziua stabilită și...
Ilustrul om de presă, aranjat, spilcuit, ferchezuit a prezentat motivele amânării. 
Anume -am aflat cu această ocazie - incidentul cu un ins pe nume Tolea, care ar fi încercat să-l "introducă" într-o pubelă de gunoi, drept care i-ar fi produs anumite deranjamente corporale.
Domnul procuror, amuzat de curioasa poveste, la insistențele împricinatului, a căutat filmulețul cu incidentul pe internet, prilej cu care l-am văzut și eu.
Partea pe care vreau s-o punctez este următoarea:
"Domnule Diaconescu - întreabă mirat domnul procuror - Dumneavoastră nu aveți acolo pază? Intră cine vrea și cum vrea în televiziunea dvs?"
"Ba da, domn' procuror, am! Cum să nu am? E păzită".
"Atunci nu mai înțeleg nimic. Cum de l-au lăsat pe omul ăla să intre cu ditamai pubela înauntru la dvs? Și să vă și bage în ea".
La care răspunsul lui Diaconescu a fost edificator. (scrisesem inițial fulminant).
"Păi vedeți, domnule procuror... Nu numai că l-au lăsat... Chestia e că l-au și ajutat. Au crezut că eu l-am trimis... Cum că face parte din emisiune".
Cam așa cu poveștile astea. Singur ți le țeși.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-24 14:31:40
         
 
  Pe fondul unei guvernari fara viziune, pe fondul disponibilizarilor masive, al crizei morale in care se scalda Parlamentul Romaniei si al revoltei populare impotriva guvernarii de doi bani, un referendum de suspendare al presedintelui nu poate fi decat o manevra sinucigasa. Trebuie sa fim realisti si sa privim catastrofa in fata. Sunt prea prosti.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-03-24 14:27:55
         
 
  ginele,
idiot e ăla care, văzînd Constituția terfelită în așa hal, în loc să bage capul doi metri sub pămînt, o dă pe ideea că inteligența băsăului a dat peste margini și, iată, ce manevră de maestru al sforăriei a făcut! ce iluzii ai în capul ăla lunguieț, ginele! și cei dei de înaltă șinută morală: să păcăliți, să trageți în țeapă, să șmenăriți. doar ăsta vi-i gîndul, papagalilor!
atît de îndoctrinat și zelos ești că ai fi-n stare să-l declari pe băsău machiavelli al II-lea!
visează, visează, politrucule de doi bani!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-24 13:46:02
         
 
  Observ ca manevra lui Base isi face efectul. Repetentul a pus deja botul, apus si Stroe, iar daca pune si Ponta, se vor bate singuri.
Despartirea lui Base de PDL a fost prea de opereta ca sa fie si adevarata. Prea patetica, prea de telenovela ieftina, prea de la tara. Imi este foarte clar ca e o diversiune ieftina, facuta pentru cretinii de la USL, cu intentia vadita de a provoca o noua suspendare. Vor pune toti idiotii botul?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-03-24 13:33:51
         
 
  cioacă,
aveam în sat un țigan, pe nume girian.
umbla, fie cu vierul pe la scroafele românilor, fie cu sacul în spinare, la cerșit.
odată, au fost două pomeni la români.
girian, evident, le-a "binecuvîntat" pe amîndouă.
de la una i s-a împărțit varză.
de la cealaltă: fasule! (așa se zicea la noi, nu boierește: fasole!)
girian le-a pus una peste alta, în sacul lui încăpător, de om de cultură. gastronomică.
văzîndu-l cu desaga-n cîrcă, cineva la întrebat:
"ce-ai, mă țigane, acolo?!
"varzule!", a răspuns girian, sintetizîndu-și meniul.

cam așa și cu tine, cioacă: tu ești o varzule. adică un fel de talmeș-balmeș, ca la nașu. ca s-o luăm pe românește. că, de țigăneasca conlocuitorilor, suntem sătui. mai ales a ăstora care s-au cosmopolizat de mai multă sau mai puțină vreme-ncoace.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-24 11:23:58
         
 
  Stimate tovarase general
Parerea mea este ca dupa ce ati cerut interventia, de partea dumneavoastra bineinteles, a fortei tutelare (domnul profesor Cristescu) in conflictul armat dintre dumneavoastra si domnul Ecsintescu Virtual, care interventie refuza sa se arate, acuma bateti in retragere rau de tot. Eu sa fiu in locul dumneavoastra m-asi jerfi pe campul de lupta pentru fericirea Poporului Roman decat sa ridic steagul alb. Ganditi-va la ce statuie vi se va ridica daca urmati sfatul meu: statuia generalului Ioan Peia infingand sabia in poponeata lui Traian Basescu.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-24 10:26:41
         
 
  Asta întrucât nu poți să pretinzi că sprijini o justiție puternică, în condițiile în care ești de o moralitate îndoielnică. Mergând până la a-ți "catapulta" beizadeaua până în Parlamentul European.
Dau exemplul ăsta întrucât este în afara oricărui semn de întrebare.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-24 09:46:41
         
 
  Și eu consider că justiția a făcut un pas înainte în timpul lui Băsescu. După cum sunt convins că va face trei înapoi pe timpul actualei guvernări.
Rămân la convingerea că nu avem însă nevoie de președinți, ci de un Rege.
Care să aibă probitatea morală, ținuta și altitudinea necesare pentru a deveni un adevărat simbol în care românii să se regăsească prin demnitatea, iar nu prin hoția lor.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-24 09:40:28
         
 
  Întrucît văd că pupilul este protejat în orice condiții, chiar și cînd minte ca un ordinar - dar ce mai contează! - vin să spun și aici: nu aș schimba cu ipochimenul de mai sus nici măcar o vorbuliță, fie și dacă ar fi ultimul și singurul lucru care mi-ar salva viața. Și așa mă simt murdărit pînă-n ultima striație biologică numai pt faptul că trebuie să-i infirm mizeriile de mercenar, la orice stăpîn care-l fericește cu un gît de vodcă, în schimbul prestațiilor lui salivare.
Așa merge, dom Cristescu?
Tot naiv, tot naiv?
Tot cu mirarea că reușesc să vă păcălească indivizii ăștia ca pe un copilaș de țîță?
Spre ex. ăsta, care mănîncă ce nu-i place în orice clipă și în orice ceas, chiar credeți că dă o ceapă degerată pe domnia voastră ilustrissimă, chiar dacă vă dă, cînd și cînd, cu pămătuful pe la subțiori? Uite-acu v-ar vinde, ca pe o pereche de ciubote, primului care i-ar oferi gîtul ăla de vodkă, de care pomeneam.
Îi protejați pe ticăloși și, astfel, vă faceți complice. Mă rog, davă aveți astfel de idealuri, cine să se opună?!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-24 08:22:41
         
 
  Stimate domnulr profesor
Pai daca documentul a fost dat lui Schultz in vazul lumii, inseamna odata ca nu mai este ataat de secret si in al doilea rand ca nu este nici atat de periculos. Daca actualul ministru de externe nu da in vileag acest document inseamna ca nu-l lasa Victor Ponta, ca doar el l-a pus ministru. Cat priveste o noua suspendare, dumneavoastra ati citit ultile declaratii ale lui Ponta din care reiese ca el nici nu mai vrea sa mai auda de asa ceva? Am impresia ca dumneavoastra in ultima vreme, cei drept inca indirect, ati inceput sa va opuneti politicii drepte aplicate de Ponta. Nu va dati seama ca daca Ponta ne spune ca o noua suspendare nu este in interesul tarii iar dumneavoastra ne spuneti ca aceiasi noua suspendare ar face cel mai mare bine tarii ne puneti pe noi, europeiici credinciosi atat guvernului cat si dumneavoastra intr-o situatie extrem de delicata? Vorba Cetateanului turmentat: pai noi cu cine votam?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-24 06:25:04
         
 
  Nu, domnule coleg. Și sper ca PDL să aibă soarta PNȚCD. Distrus tot de omul nostru.

Eu spuneam că avem un ministru de externe care, probabil, are o copie de pe documentul cu pactul, dat de către suspendat, în văzul lumii, lui Martin Shultz! Și mă gândesc la faptul că nu ar fi bine ca, punem cazul, o nouă suspendare să ia prin surprindere cancelariile europene și nu numai. Adică să inițieze un fel de răboj așa, o evidență. A încălcării pactului și Constituției!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-24 04:39:15
         
 
  Stimate domnule profesor
Iarasi ma uimiti! Pai daca presedintele Basescu, nu se amesteca in viata partidului sau, ar fi Ponta acum prim-ministru? PDL-ul ar fi pierdut alegerile atat de zdobitor? Ar fi ajuns Crinulet presedinte interimar? Sa nu-mi spuneti ca il acuzati pe presedinte ca a distrus PDL-ul incalcand constitutia. Sau ati devenit cumva PDL-ist?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-24 04:25:47
         
 
  Președintele PNL, Crin Antonescu, a declarat sâmbătă seară că reacția publică a președintelui Traian Băsescu în ceea ce privește Convenția PDL reprezint㠄un autodenunț privind încălcarea Constituției“ timp de nouă ani.

"Intervenția de la capătul acestei zile a domnului Băsescu se încadrează clasic într-un autodenunț de încălcare a Constituției, pentru că domnul Băsescu ne spune, ne spusese și ceva mai devreme în discursul său de la Convenție, dar ne mai spune încă o dată, că a făcut parte până acum, că a condus dirijat PDL într-un partid politic din România, ne spusese mai devreme că i-a pus miniștri, ne spusese mai devreme că i-a decis politicile guvernamentale. (...) Traian Băsescu a mărturisit chiar agresiv în seara asta că vreme de 9 ani a încălcat Constituția", a declarat Antonescu, într-o intervenție la Antena 3.

Sper ca domnul Corlățean să nu doarmă în post și să fie contabilizat acest amestec brutal în vața politică a unui partid și consecințele dezastruoase pentru România ale acestui amestec.

Prin urmare grava încălcare a Constituției pote conduce la diminuarea mandatului distinsului domn!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-24 03:35:47
         
 
  Rezultatele alegerilor interne din PDL nu au surprins pe nimeni. Pretentia presedintelui de a o pune pe Lenuta in fruntea PDL-ului a fost absurda si, desi stia ca nu are nicio sansa, tocmai acest rezultat i-a furnizat motivul si argumentele necesare sa se intoarca in joc. Paradoxal, desi pare exact pe dos, PDL a iesit din joc.
Va fi o vara fierbinte.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-03-24 02:48:34
         
 
  "Dmomnule Președinte" ha, ha, ha.

Un președinte, domnule, trebuie măcar să mimeze respectarea legii și să aibă onoare.

Când, prin vot, sigura formă de manifestare a voinței electoratului, ca sursă de legitimitate a puterii, 7,4 milioane de electori te trimit acasă, și nu te duci, nu mai poți fi recunoscut drept președinte. Chiar dacă te autointitulezi!

PS. Băsismul e pe ducă. Băsejugend, ultima zbatere!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-24 00:49:29
         
 
  Daca Basescu merita sa intre in istorie, intra pentru acest lucru!
(Text postat de ecsintescu virtual)

cu certitudine că băsescu va intra în istorie, însă va pătrunde acolo taman pe ușa pușcăriei, trimis de însăși impecabila justiție pe care a făcut-o să funcționeze!

să-i fie țărâna politică ușoară! ca piatra de moară!

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-03-24 00:35:50
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE