FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Iti multumim, Sabina Elena
Text postat de ecsintescu virtual


Iti multumim,Sabina! Iti multumim pentru gestul tau. Iti multumim pentru ca ai aratat Romaniei ca patriotismul nu este ceva deplasat. Iti multumim pentru ca Romania a renascut prin tine, acolo, in mijlocul hienelor care ne vor Ardealul! Gsetul tau a facut mult mai mult decat politica anemica a lui Ponta si Corlatean.

Iti multumim, Sabina!




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  p.s.
Propunerea pe care mi-ati facut-o, de a nu mai deschide gura,...
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-24 04:00:13

nu, neică cioacă, aracan de viața mea! ce zic eu și ce-nțelegi mata...

mă gândeam doar că, poate, îți reevaluezi, în stil marinăresc, diareea verbală și o înlocuiești cu o constipație lexicală.

nu de alta, dar cam puțintele idei expuse într-o peltea dezlânată. cu cât te căznești să scrii mai mult, cu atât devii mai plictisitor!

fie că o crezi, fie că nu...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-03-24 13:23:10
         
 
  Stimate tovarase general
Ultimul dumneavoastra comentariu poate fi rezumat cam asa:
-Luati-l de pe mine, ca-l omor!
Unde e vitejia dumneavoastra militara?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-24 10:14:27
         
 
  cioculete,
Mă asocize propunerii lui Adrian Mihai.
În loc să faci tu teoria chibritului cu două scăpărători, de-acolo, din ușa cortului tău, mai bine ai pune de-o excursiune în maghiarime și i-ai lămuri că, cine nu-și vede de treabă, ar putea să o cam ia-n mufă. La urma urmei, nimeni nu-i obligă să stea într-o țară pe care-o disprețuiește. Așa că să-și cam ia hamurile și praștia, - cum ți-ai luat tu pirostriile și cortul - și s-o-ntindă unde-or vedea cu ochii. Pentru că, să vezi revelație!... România-i țara românilor, iar cui nu-i convine să se ducă și să sugă la țîța merkălesei. Că tot au ei simpatii comune, încă de dinainte de hitler și după.
Capisci?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-24 07:55:25
         
 
  Finule, finule,
Vad ca orice incerc pentru a va convinge ca nu sunteti in posesia adevarului absolut, minunea tot nu se intampla. Normal ca exista o majoritate ungureasca in anumite locuri cum ar fi Targu Mures probabil si judetul Covasna daca nu ma insel. Si care-i baiul? Sau mai bine zis care-i solutia. Ii deportam pe majoritarii locali si minoritarii nationali, le facem viata atat de mizerabila pana pleaca de bunavoie si nesiliti de nimeni? Ia intrebati-o pe mama soacra, fiindca vorbiti cu atat respect de dansa (cinste dumneavoastra) incat si eu am inceput sa-mi doresc a fi soacra unui astfel de ginere ideal. Si pe aici exista orase mari de milioane de oameni in care majoritatea populatiei e de culoare. Bineinteles ca sunt si americani ultradestepti care au solutia la botul calului: deportarea acestor orase in Africa. Si aici sunt rascoale ale minoritatii de culoare care se simte dezantajata economomic. Ultima a avut loc in Los Angeles acum circa 15 ani. Din fericire timpul celor care vad rezolvarea problemelor interetnice prin metode radicale a cam trecut. Se pare ca solutia favorizata de majoritatea americanilor include dialogul si incercarea de a intelege punctul de vedere a celor nemultumiti. Aceste puncte de vedere sunt adesea nu prea placute, unele prea radicale, altele de-a dreptul irealizabile. Dar, asa cum spune romanul, vorba dulce mult aduce. Astept cu nerabdare propunerile dumneavoastra de rezolvare a problemelor interetnice din Romania, care, by the way, nu par a fi atat de grave, din moment ce ce presa la care ma uit eu nici nu le mentioneaza. Ma rog astazi o fetita de romani a fost jignita si amenintata pe motive de apartenenta nationala. Maine o fetita de maghiari poate fi jignita si amenintata pe acelasi motiv. Sunt aceste incidente regretabile caracteristice pentru relatiile dintre roamanii si ungurii din Ardeal? Eu nu cred. Acum doi ani am facut o calatorie destul de lunguta prin Ardeal, in care am venit in contact cu ceva lume pe la niste prieteni la care am adastat. Si romani si unguri. M-a bucurat foarte mult sa-i vad ca in loc sa fie la cutite uni cu alti isi serveau uni altora minunatul lichid caruia romanii ardeleni ii zic ginars sau horinca iar ungurii sustin ca nici vorba de asa ceva fiindca e vorba de palinca.

p.s.
Propunerea pe care mi-ati facut-o, de a nu mai deschide gura, face parte din bagajul dumneavoastra de argumente convingatoare sau din cel de democrat de tip realist-socialist?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-24 04:00:13
         
 
  soacră-mea are o vorbă, nen-tu cioacă: o mie de vorbe un ban nu fac!

ți-aș propune să îți iei concediu o lună și să ți-l petreci colea-așa, la covăsnica, să stai și mata în genunchi, pus de unguri, cu două palme bine plasate după ceafă! și abia pe urmă să vii aici și să scrii alea 1000 de vorbe la care făcea referire mama-soacră.

oare și elevii unguri din liceul cu pricina sunt oameni politici? și, mai ales, de unde ai scos-o pe aia că românii sunt, acolo, majoritari?

tocmai asta e drama acelor amărâți, că sunt minoritari români într-o majoritate locală impertinentă care îi umilește nu aiurea, ci chiar în țara lor, a românilor!

mai gândește-te la asta! inclusiv la propunerea cu concediul...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-03-24 00:24:45
         
 
  eu am tăcut pînă acum, vizavi de halucinațiile turmentate ale acestui individ declasat, mercenar al oricărei idei din care iese o cinzeacă, am tăcut, zic, pentru că-s conving că oamenii cu scaun la cap nu-i iau în seamă tîmpeniile-i scelerate. completez, totuși: eu, cu ăsta, n-aș dialoga nici dacă m-ar răpi extratereștrii și mi-ar pune laserul la tîmplă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-24 00:03:23
         
 
  Si inca ceva. Peia Ioan ma bombardeaza pe mail de pe adresa [email protected] ..sper sa fie clar. Daca ma apuc de domnia sa...se lasa cu reduceri. Ii rog pe editori sa nu mai lase individul sa se produca pe textele mele!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-23 23:39:47
         
 
  maestre Cioaca, argumente ireprosabile! Da, de ce Ponta si Crinuta au sfarsit facand sluj la Inalta Poarta Europeana! De ce nu au or fi iesit romanii cu peste 50% impotriva unui om urat de 90%...  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-23 23:36:45
         
 
  "Acum, vînduții politici – adică, fruntașii trădători și vînzători, adică alde băsău și ciracii lui – dau fuga, una-două, în occidentul ipocrit, să-și pîrască neamul, să-l bălăcărească, să-l vîndă gembașilor financiari, care abia atît așteaptă: să intre în posesia pămîntului ăsta, ca să-și lărgească spațiul vital – vechea lor obsesie. Ticăloși fără seamăn din interior, intrați în slujba hămesiților din exterior, au adus țara asta în sapă de lemn! Prin urmare, mai e nevoie să te calific?"
(tovarasul general Ioan Peia)

Stmate tovarase general,
Ca basecsu si clica lui sunt vanduti calailor din apus stie toata lumea. Dar vreti sa-mi spuneti ca si cei 54% din alegatorii care nu au participat la vot sunt vanduti imperialistilor?! Pai se poate tovarase general? Eu va pun o intrebare logica si dumneavoastra imi raspundeti cu lozinci
de pe vremea celui mai iubit fiu al poporului?
Pai ce facem noi aicea, purtam o discutie cu cap si coada sau jucam bambilici?
O alta intrebare: de ce a cedat Ponta in fata presiunilor vestului cand Basescu era in garaj si Crinulet presedinte interimar? Daduse doar o ordonanta de urgenta prin care nu era nevoie decat o majoritate relativa nu absoluta. Ca Basescu voia sa se mentina la putere este normal, si dumneavoastra v-ati apara daca cineva ar vrea sa va ia galoanele de general. Dar Ponta ce interes avea sa-l mentina pe Basecu dupa ce a facut tot scenariul si regia unei debarcari de presedinte? Singura explicatie pe care o am este ca afost mituit de portughez si teutoana.

p.s.
Sa stiti ca sunt foarte mandru de originea mea de rrom. Sau credeti ca numai dumneavoastra care va trageti din vechea boierime valaha aveti dreptul sa fiti mandru de originea dumneavoastra?!
Apropos, dumneavoastra la ce ecademie ati invatat dialectul rrom? Il stapaniti la perfectie.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-23 23:30:23
         
 
  Azi a fost o zi mare: băsău a luat-o-n freză!
Cu toate sforile trase, cu toate intervențiile în forță la congresul portocaliu, cu toate mituirile udrei, - metresa nu a reușit să se vadă șefă a partidului. băsău, după ce a văzut rezultatul alegerilor, care nu i-a mai satisfăcut pohta ce-a pohtit, a devenit patettico-dramatic, declarînd, cu șnapsul în nas:

"Nu voi mai face nimic pentru a aduce lîngă mine o bucățică din pedele!" Aoleu! Nici bucățica udrei?
"Adio, pd, adio pdl, - a continuat, turmentat, băsău, la el "acasă", post-congres, pe una din bolgiile din casa Dante - fîlfîind mînuța-i tremurîndă, gata să dea-n "pîns"! Și, apoi, o dramoletă a la șiekspir a dispărut în neantul, din spatele unui draperii care a ascuns o infinitate de minciuni și matrapazlîcuri, guvernate de către doker.
Ca să nu mai spunem că tocmai își începuse discursul de sprijin al metresei cu afirmația că a venit la ei "cu dragoste"! Ca, apoi, în casa lu Dante, să-i acuze de lipsă de democraței, de fesenism, de furt de urne!
Mai pricepe cineva ceva - fie și susținătorii cei mai aerați la cerebel ai băsului - cam ce a vrut omul ăsta patologic de la țara asta?
Cînd va veni vremea judecății, aș dori să-i văd pe toți lingăii, care au trăit din pupatul fundului băsist, ce vor mai zice!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-23 23:00:39
         
 
  cioacă,
lasă gargara asta.
că dacă eu aș intra la tine-n cort, i-aș zbura baticul pirandei, de pe cap, aș micționa pe focul din vatră și ți-aș arunca pirostriile-n drum, (vezi, ca paralelă, episodul spînzurării lui Avram Iancu, al arderii steagului românesc, precum și umilirea copiilor de români care și-au pus pe frunte bentița tricoloră), dacă aș face asta, cioacă, în mod cert ai pune șatra pe mine! Că, deh, țîganu e demn, mînca-ți-aș, cum să-i terfelești insemnele? Păi, dacă un țigan ar riposta, care, vorba aia, a trăit numai din lingușeală, apoi, un român neaoș cum ar putea răbda afrontul, la el în casă?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-23 22:44:05
         
 
  Stimate domnule Adrian Mihai
Intr-o cuvantare tinuta imediat dupa Marea Unire din 1918 marele patriot si om de stat Iuliu Maniu spunea ca romanii nu trebie sa repete marea greseala pe care au facut-o ungurii cu romanii. Adica sa-i incerce sa-i deznationalizeze.
Miscarea de unire a Ardealului cu Vechiul Regat a aparut dupa 1860 cand ungurii au incercat sa faca din romani unguri. Si din roamani nu se poate face nimic alceva decat romani asa cum si din unguri nu se poate face nimic altceva decat unguri.
Daca ungurii nu incercau sa le ia romanilor limba stramoseasca, credinta si obiceiurile, romanii ardeleni nu ar fi luptat cu atata ardoare sa se uneasca cu vechiul regat in care nivelul de viata era mult mai scazut fata de cel din Imperiul Austro-Ungar. Si acum despre grofi. Sa stiti ca ei nu au facut rau numai romanilor ci si ungurilor. De asta pe langa cele doua rascoale a taranilor romani, cea de la Bobalna si cea a lui Horia Closca si Crisan a mai fot una a ungurilor condusa de Gheorghe Doja. De unde stiu ca Gheorghe Doja era nu roman cum am invatat eu la scoala ci ungur? Pai dupa portretul lui de pe banctole maghiare. Ungurii au decazut ei dea lungul istoriei, dar n-au ajuns inca in halul de decadere de a pune un rasculat roman pe banii lor. In al doilea rand peste cici ani se vor implini o suta de ani de cand au disparut grofii din Ardeal, care oricum nu erau prea multi ca unui grof ii trebuia ceva mosie ca sa se poata numi grof. Deci densitatea lor nu era mai mare decat densitatea boierilor din Romania. O suta de ani reprezinta, dupa spusele istoricilor, cam patru generatii. Ori nu putem sa-i invinuim pe ungurii de astazi de ce ne-au facut grofii lor acum patru generatii.
Cat despre ungurii care au un cap tratatul de la Versailles, oricat ar incerca ei sa-l schimbe, tot nu-l pot schimba, fiindca roamii din Ardeal au un avantaj enorm: sunt majoritari! Eu cred ca ungurii din Ardealul de astazi au cam aceleasi griji ca si romanii: salariile mici, pensiile derizorii, asistenta medicala nesatisfacatoare. Ca anumiti politicieni incearca sa abata atentia de la aceste realitati prin atatarea unui nationalism exagerat, nu este de mirare. De sute de ani politicienii incearca sa abata atentia de la faptul ca ei nu sunt in stare sa conduca cum trebuie o tara spre alte nazdravanii. Parerea mea este ca nu trebuie sa cadem victime unui patriotism de parada si sa consideram ca si ungurii sunt oameni ca toti oamenii, cu calitatile si defectele lor. Mi-a placut foarte mult de fata Sabina care arata traznet legata cu banderola tricolorui la cap, dar cred ca la fel de mult mi-ar place ssi de o fetita unguroaica purtand banderola steagului maghiar la cap. Fiindca ma tem ca peste cativa ani i s-ar putea intampla ce i s-a intamplat unei alte pustoaice maghiare frumoasa foc pe care a pus labele un nepot de al meu oltean get-beget. Au un copilas de patru ani care invata maghiara de la maica-sa, romana de la bunicii romani care au grije de el pe timpul cand parintii sunt la serviciu si, colac peste pupaza, a inceput sa ciripeasca si ceva nemteasca, fiindca e dus la gradinita germana. Daca vrem intradevar sa-i distrugem pe maghiarii din Ardeal, trebuie aplicata numai arma biologica, domnule Adrian Mihai, numai cea mai placuta arma biologica!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-23 18:17:26
         
 
  "Eu inteleg ca Barosul si prusianca au impus aceasta regula a jocului, dar de-a lungul istoriei puterile straine au impus de nenumarate ori reguli de joc defavorabile intereselor noastre nationale." (cioacă)


Se pare că mai trebuie să achiziționezi ceva neuroni aflați sub stare de asediu, cioacă, și nu să judeci relaxat, din bungalowul tău (citește: cort!), de prin americi. Mai mult, să iei cîteva lecții de istorie, poate, cine știe?, ți se face rușine de propaganda țigănească pe care o faci tu, de pe acolo, de pe unde te-ai aciuat. Evident, nu pe gratis. Că așa e țiganul: primul lucru pe care l-a făcut, atunci cînd a ajuns împărat, a fost să-l omoare pe tas-o! Prin urmare, ce treabă să aibă el cu neamul care l-a adăpostit, pentru o vreme, în drumul lui către țara tuturor posibilităților (una dintre ele fiind aceea ca și țiganii să-și zică americani!) Circumstanțele istorice ale anilor Unirii, cioacă, nu prea mai se potrivesc cu astea de acum, filosofule! Atunci, românii, în general, conduși de fruntașii politici – patrioți adevărați, iar nu muhaiele băsiste – cu răbdarea ajunsă la limită de împilarea și asuprirea venită din partea tuturor imperiilor și aflați sub influența marilor idei de liberatate, egalitate și fraternitate, erau animați de un ideal național efervescent, în care vedeau împlinirea ideii de independență seculară a neamului lor. Fruntașii politici, de care am vorbit, se duceau în occident să pledeze pentru cauza românilor. Acum, vînduții politici – adică, fruntașii trădători și vînzători, adică alde băsău și ciracii lui – dau fuga, una-două, în occidentul ipocrit, să-și pîrască neamul, să-l bălăcărească, să-l vîndă gembașilor financiari, care abia atît așteaptă: să intre în posesia pămîntului ăsta, ca să-și lărgească spațiul vital – vechea lor obsesie. Ticăloși fără seamăn din interior, intrați în slujba hămesiților din exterior, au adus țara asta în sapă de lemn! Prin urmare, mai e nevoie să te calific?

„De "Cinco del Maio" (cinci mai) milioane si milioane de mexicani californirni ies pe strazi fluturand carpa nationala a Mexicului, findca "Cinco del Maio" e ziua nationala a Mexicului. Politia, atat timp cat nu pun foc la ceva sau sparg niste magazine ii lasa in pace. La fel in China Town in San Francisco.”

Iarăși îți trebuie o mică lecție de istorie, cioacă, dublată de una de aplicațiune geo-strategică: păi, normal că-i lasă, fie pe mexicani, fie pe chinezi sau cine mai știe pe cine, să-și facă damblalale, că ălora nici nu le trece prin cap – de fapt, nimănui – cum că cineva ar putea avea hazlia intenție să lipească Statele Unite la Mexic. Sau la China. Ăia fac, și ei, pe nebunii, de amorul artei. Atît. Cu alte cuvinte, fac pe democrații atîta timp cît nu le este amenințată puetera și nu-și trag cu niște cupersonice-n tururi, ca să-și jutifice intervențiile armate peste tot, pe unde li se năzare.
Așa că, dacă tu ai ieși, cu cîrpele tale țigănești, în stradă, declarînd ritos că ai vrea să declari SUA ca fiind Patria Țigăniei Universale, nu te-ar lua în seamă decît slujbașii însărcinați cu strîngerea, în cămașă de forță, a turbulenților care și-au pierdut complet uzul rațiunii. Nu, nu al națiunii, căci de unde „națiune” la tine? Tu ești multinațional!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-23 17:00:37
         
 
  una mie ani de stapanire a grofilor nu se uita ușor, neică! așa că iz veri dificalti să le scoți ăstora din cap versailles-ul.

așa că se potrivește taman ca pumnu' pe ochi ceea ce-mi zici mata! cazuri diferite, soluții diferite!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-03-23 16:15:55
         
 
  una mie ani de stapanire a grofilor nu se uita ușor, neică! așa că iz veri dificalti să le scoți ăstora din cap versailles-ul.

așa că se potrivește taman ca pumnu' pe ochi ceea ce-mi zici mata! cazuri diferite, soluții diferite!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-03-23 16:07:19
         
 
  Si inca ceva finule,
Acum vreo douazeci de ani s-a introdus in senatul Statelor Unite un proiect de lege care prevedea pedepsirea celor care ardeau in public steagul Statelor Unite. Dupa circa zece ani de desbateri imi pare ca legea respectiva a fost aprobata. Insa daca eu vreau sa ard steagul Statelor Unite pe proprietatea mea nimeni nu-mi poate face nimic fiindca respectivul steag fiind cumparat cu banii mei imi apartine mie si nu Statelor Unite la fel ca si proprietatea pe care vreau sa-l ard. Cu conditia ca valvataia sa nu puna in pericol de foc casa vecinului.
Daca Statul Roman vrea sa-si fereasca simbolurile nationale dela astfel de desecrari poate introduce legi care interzic astfel de fapte. Nimeni nu va zice nimic fiindca aceste legi sunt valabile pentru toti cetatenii tarii, indiferent de nationalitate.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-23 15:47:16
         
 
  Finule
Din fuga condeiului s-au strecurat cateva dezacorduri in tarasenia de mai jos, basca cateva litere lipsa si alte necazuri. Fiti dragut si corectati-le, va rog, fiindca la asa ceva vad ca va pricepeti. Multumesc mult.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-23 15:24:02
         
 
  Finule Mihai
Daca mancatorii de fasole ar arbora un steag negru ca necazul de ziua Statelor Unite nu li s-ar intampla absolut nimic fiindca constitutia Statelor Unite garanteaza dreptul la exprimarea libera si daca ei considera ca o carpa neagra ii exprima cel mai bine acesta este dreptul lor. Nu stiu daca va mai amintiti, dar poate nici nu va amintiti fiindca erati prea crud pe atunci, ca la olimpiada din Mexico City doi atleti si negri si americani si-au primit medaliile stand pe podium cu bratul drept ridicat, mana de la acel brat stransa sub forma de pumnu, iar capul inclinat in jos, toate in semn de protest impotriva segregarii rasiale. Nu li s-a intamplat absolut nimic, nimeni nu le-a luat medaliile, nimeni nu i-a gonit din tara, nimeni nu i-a batjocorit. Ba li s-a permis sa ia parte si la alte concursuri mondiale fiindca putea fie fugii mai repede decat iepurii sau sari mai bine decat cangurii, numi mai amintesc care din cele doua calitati atletice era.
Daca chitaristi si aztecii ar da foc la o papuse gen George Washington intr-o piata publica ar fi bagati la parnaie nu pentru ca sunt chitaristi sau azteci ci fiindca disturba ordinea publica sau pun in pericicol de foc cladirile din apropiere. Dar acelasi lucru li se poate intampla si americanilor get-beget. Eu nu neg ca maghiarii nu-si au traznitii lor, asa cum si mexicanii, americanii si alte popoare isi au traznitii lor (cu exceptia Poporului Roman, bineinteles) dar asta nu inseamna ca toti maghiarii din Romania, sau toti mexicanii din Statele Unite sunt niste trazniti. Majoritatea sunt oameni ca toti oamenii.
Aa, ca vor sa se uneasca cu Ungaria? Atata timp cat nu fac nici o crima, sa-i lasam sa vrea ca tot nu-i ajuta la nimic. Si eu vreau sa ma unesc cu cea mai frumoasa stea dela Hoolywood. Credeti ca dorinta asta ma ajuta la ceva sau se va realiza vreodata?! Merit sa fiu bagat in puscarie sau batjocorit pentru o astfel de dorinta vinovata atata timp cat nu incerc sa ma unesc cu forta cu telul visurilor mele?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-23 15:12:56
         
 
  nen-tu cioacă, ce ne spui mata sunt următoarele:
-se va traii mai bine;
-vor blogodorii in continuare.
boooon așe!


ce nu ce spui sunt cele de mai jos:
-ce s-ar întâmpla dacă mâncătorii de făsui,purtători de sombrero, ar arbora un steag negru ca necazul taman de ziua s.u.a;
-ce s-ar întâmpla dacă aceiași chitariști, coborâtori din azteci, ar spânzura și ar da foc, în piața publică din orașul îngerilor, a păpușii în mărime naturală a gen. george washington? ori a lui abraham lincoln?

a?

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-03-23 13:49:12
         
 
  Domnule Corbu,
1.A luat Ponta sau Corlatean vreo atitudine?
2. ...
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-22 22:29:13


..sau cum politichia bate gramatichia, că de, nu e(sic!) mulți, e(sic!) doar doi!!! :)))

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-03-23 13:33:14
         
 
  Domnule Radu,
Sa va spun eu cum stau treburile cu carpele nationale in California. Si daca asa stau treburile in California probabil ca asa stau ele si in restul Statelor Unite. De "Cinco del Maio" (cinci mai) milioane si milioane de mexicani californirni ies pe strazi fluturand carpa nationala a Mexicului, findca "Cinco del Maio" e ziua nationala a Mexicului. Politia, atat timp cat nu pun foc la ceva sau sparg niste magazine ii lasa in pace. La fel in China Town in San Francisco. De anul nou chinezesc care este prin Februarie, toata chinezarimea isi afiseaza in fata ferestrelor apartamentelor in care locuieste fie steagul Chinei Populare, fie pe cel taivanez. Deci fiecare dupa cum il trage inima. Se zice ca peste douazeci de ani mexicanii californieni vor deveni majoritari in statul California. Insa nimeni nu se teme ca mexicanii californieni vor cere alipirea Californiei de Mexic. Desi ar cam avea dreptate sa o faca fiindca la 1848 California a fost luata in urma unui razbel de la Mexic. De ce nu vor cere ei alipirea la Mexic? Fiindca se simt bine in Statele Unite: pot sa vorbeasca spaniola pana li se usuca limba, pot sa manace fasole bine garnista cu ardei iute si carne tocata cat ii tine burta, pot sa-si zdranganeasca la chitara cantecele lor populare pana le tiuie urechile si in plus traiesc si mai bine decat mexicanii din Mexic. Parerea mea este ca atunci cand in Romania se va traii mai bine decat in Ungaria, si acest lucru este posibil fiindca Romania este o tara mai mare si mai cu resurse decat Ungaria, ungurii din Romania isi vor manca in continuare gulasul, vor blogodorii in continuare pe limba lui Petofi, vor practica in continuare ceardasul, fara a vrea sa se mai uneasca cu Ungaria. Ce e raau in asta?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-23 12:32:56
         
 
  "cand este vorba de politicieni prinsi cu fofarlica sunt chiar mai rai decat a fost Luther cu Papa."
(Dumitru Cioaca despre cat de rai sunt teutonii cu politicienii lor)

Poate cînd e vorba de politicienii lor, cioacă, pentru că atunci cînd e vorba de ai noștri, - vezi băsău (BĂSĂU s. afront, ciudă, cusur, dar, defect, gelozie, injurie, insultă, invidie, jignire, meteahnă, nărav, necaz, ocară, ofensă, patimă, pică, pizmă, pornire, ranchiună, răzbunare, rușine, umilință, viciu.) - fac tot ce pot ca să-l mențină pe post de slugă, indiferent ce nenorociri ar aduce ăsta în țara lui.
(generalul Ioan Peia despre cat de buni sunt aceiasi politicieni teutoni cu tradatorul Traian Basescu)

Stimate tovarase general
Am impresia ca ce cautati dumneavoastra acum este numai razbunarea. Si doar stiti ca Poporul Roman spune ca rasbunarea este arma... uite ca nici nu-mi vine sa spun a cui arma este razbunarea. Stiti foarte bine ca Traian Basescu nu mai are nici o putere. De nivelul de trai al Poporului Roman se ocupa de aproape un an de zile Victor Ponta, Crin Antonescu si uniunea lor. Lor li s-a alaturat dupa ce a iesit de la parnaie Adrian Nastase pe post de consultant. Nici mie nu-mi convite ca tradatorul va mai sta un an si jumatate la Cotroceni fara sa plateasca chirie, dar daca asa a vrut Poporul Roman! Ca daca voia altfel se prezenta la vot in proportie de 50+1 la suta, ca doar stia regula jocului. Eu inteleg ca Barosul si prusianca au impus aceasta regula a jocului, dar de-a lungul istoriei puterile straine au impus de nenumarate ori reguli de joc defavorabile intereselor noastre nationale. Pe care Poporul Roman le-a dejucat cu multa pricepere. Va amintiti de Adunarile Constituante care trebuiau sa aleaga fiecare cate un domn, unul pentru Moldova si unul pentru Tara Romaneasca? Romanii au facut asa cum le-au spus puterile garante. Faptul ca nu l-au gaasit decat pe Alexandru Ioan Cuza pentru ambele domnii este cu toata alta chestiune. Pe vremea aia pur si simplu era o lipsa teribila de candidatin la domnie. Si puterile garante au trebuit pana la urma sa recunoasca aceasta trista realitate. Nu ca acum cand Romania este asa de bogata incat si pentru un prapadid de post de primar se prezinta zece concurenti din zece partide diferite. Dar sa revenim la intrebarea noastra: de ce nu au dejucat romanii complotul barosano-merkelia prezentandu-se la vot in numar de 50+1 la suta?
Sa nu-mi veniti cu gogorita ca au fost manipulati sa nu vina la vot, fiindca romani de astazi sunt cel putin la fel de inteligenti ca romanii de pe vremea lui Alexandru Ioan Cuza.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-23 11:39:47
         
 
  "Eu nu cred ca asi fi reusit sa fiu atat de patriot cum a fost feciorul meu."
(Dumitru Cioaca)

"Păi, Ardeaul tău e-n India, cioacă, deci ți se cam fîlfîie de Ardeaul nostru!"
(generalul Ioan Peia)

Stimate tovarase general
Sa inteleg ca nici dumneavoastra nu ati fi cedat Ardealul pentru o singura noapte unei unguroaice?!
Sa stiti ca eu nu m-am sfiit sa-i spun feciorului meu la vremea respectiva ca a fost un fraier. Mai ales ca a ratat ocazia de a deveni erou national in dimineata urmatoare prin recucerirea Ardealului.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-23 11:10:09
         
 
  purtarea unei banale cocarde tricolore in propria ta tara a devenit un gest eroic. misto. asta-n timp ce intelighentia natiei scurma-n tarana dupa cocarde de cumani. trecut glorios avem, viitor de aur, asijderea, prezent, ce mama dracu ne mai trebuie. caut sa-mi reprezint un cetatean american linsat fiindca a indraznit sa poarte un tricou cu union jack in china town, si, nu stiu de ce, nu-mi iese.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-03-23 10:57:30
         
 
  Au mai încercat și alții să se revolte că lumea este strâmbă. Și să încerce a o schimba. Și au și reușit petru anumite perioade de timp. Dar ne-am aflat în situația țăranului care avea gândăcei negri și nu știa cum să scape de ei. După un timp, întrebat fiind dacă a găsit vreo soluție să scape de gândăceii negri, țăranul a răspuns. Da, sigur că da. Am descoperit niște gândăcei roșii care îi mănâncă pe cei negri. Așa că acum am scăpat de gândăceii negri. Evident am în schimb gândăcei roșii! Iar șirul poate continua.

Problema este să știi, să fii informat și să porneștide la această realtate: lumea a fost, este și va fi strâmbă. Democrația și buna guvernanță pot armoniza aspirațiile și posibilitățile sociale cu cele individuale.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-23 10:46:56
         
 
  Nu, nu pledez. Doar constat. De fapt știu. Aceasta este realitatea. Mai mult. Spun: guvernările sunt necesare pentru că noi, oamenii nu suntem îngeri. Ar fi o ipocrizie să spunem asta. Adcă să spunem că suntem îngeri. Guvernarea înseamnă interese. De grup, zonale, naționale. Iar guvernarea se face cu oameni. Adică se face cu neîngeri. Prin urmare, orice guvernare este imperfectă.

Nimeni nu este imaculat. Iar politica ar trebui să fie știința binelui public. Acest bine public se poate măsura prin parametrii micro și macro economici ai societății și prin îndeplinirea unor standarde democratice.

Repet, nu pledez pentru aceasta. Ci doar vă spun că așa se procedeză și că umanitatea nu a imaginat altă formă de guvernare mai bună. Democrație, fie ea și incompletă ori șchioapă ori totalitarism mai mult sau mai puțin luminat și totalitar.

Prin urmare, binele public este ori ar trebui să fie ținta guvernării. Respectiv maximizarea administrării eficiente și nediscriminatorii a resurselor. Cu protecție socială. Altfel intervine polarizarea extremă. Cu potențial conflictogen major. Capitalismul etic ar putea împăca, într-un fel, și capra și varza.

Însă, cu tristețe, trebuie să constatăm ce mare dreptate a avut Eminescu: "Istoria umană în veci se desfășoară / Povestea-i a ciocanului ce cade pe ilău"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-23 10:40:07
         
 
  Stimate domn Cristescu,
Una din atitudinile condmnabile, în orice societate, este aceea de a admite că lumea-i strîmbă și trebuie să ne împăcăm cu ea, s-o luăm așa cum este. Cam asta făceau popii, cînd încercau să împace și capra și varza, situîndu-se între cezari și supuși. Atitudine, de pe urma căreia tot ei aveau de cîștigat, că sugeau la două oi: enoriașii se resemnau și cotizau în continuare la cutia milei universale, iar cezarii îi cadoriseau pentru că domoleau zavistiile și putea să-și jupoaie supușii în liniște și pace divină.
Acum venirăți să-mi pledați, cu un cinism înfiorător - căclcîndu-vă în picioare, vai, înaltele pricncipii etice1 - că, de!, așa e în politică, cam multe curve, ce contează, trebuie să le acceptăm căci, vezi revelațiune, cam ele ar mînui de/desuurile realității celei strîmbe!
Păi, stimate domn, în felul acesta legitimați caracterul de curvă masculină al lui băsău, care a făcut cu țara asta cam ce-a vrut. Și el, evident, gîndește așa. Iar dacă a găsit atîtea puncte slabe la politicienii care acceptă, în grup, această idee, ca să nu mai vorebsc de ... I-MA-CU-LA-ȚII PROFESORI UNIVERSITARI, care, iată, amestecă "mărgăritarele" eticii cu cu furajul suinelor, într-un stil care e de natură să umple de scîrbă un om principial, apăi ce să ne mai mirăm?
Faptul că pledați pentru mizeria politicii (acceptînd-o, o legitimați!) vă aduce în postura de complice, și, deci, nu mai faceți pe eticianul asept, că nu vi se potrivește.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-23 10:18:59
         
 
  "cand este vorba de politicieni prinsi cu fofarlica sunt chiar mai rai decat a fost Luther cu Papa."

Poate cînd e vorba de politicienii lor, cioacă, pentru că atunci cînd e vorba de ai noștri, - vezi băsău (BĂSĂU s. afront, ciudă, cusur, dar, defect, gelozie, injurie, insultă, invidie, jignire, meteahnă, nărav, necaz, ocară, ofensă, patimă, pică, pizmă, pornire, ranchiună, răzbunare, rușine, umilință, viciu.) - fac tot ce pot ca să-l mențină pe post de slugă, indiferent ce nenorociri ar aduce ăsta în țara lui.

"Eu nu cred ca asi fi reusit sa fiu atat de patriot cum a fost feciorul meu."

Păi, Ardeaul tău e-n India, cioacă, deci ți se cam fîlfîie de Ardeaul nostru!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-23 10:05:30
         
 
  "Dar pentru Sabina, Sabina spun, nu aveți niciun sofism?"
(Emanuel Cristescu)

Domnule profesor
Atata timp cat romanii din Ardeal reusesc sa aduca pe lume frumuseti de talia Sabinei, flacailor romani nu trebuie sa se mai teama nici de unguroaice nici de rusoaice si nici de americance. Si acum cateva cuvinte despre maghiari. N-au mai castigat un rasbel de pe timpul lui Ioan Corvin de Hunedoara care era suta la suta roman si de pe timpul craiului Mateias care era pe jumatate romaan. Mama lui Mateias, unguroaica, luptase mult cu viteazul Ioan de Hunedoara pana sa apara craisorul, dar genele de razboinic ale lui Mateias erau puse de hunedorean si nu de unguroaica. Deci pot sa fluture ei maghiarii cat vor steagul Ungariei Mari ca ea tot mica si atarnata va ramane.
Si acum vreau sa va povestesc de sacrificiul facut de feciorul meu cel mare pe timpul cand era student la electronica la Berkley. La un sfarsit de saptamana ne-am trezit cu el acasa insotit de o colega unguroaica ata de frumoasaa ca si mie mi-a cazut falca. Faptul ca au dormit in camere separate imi spunea ca apropierea dintre popare inca nu avusese loc. Dupa cateva luni cand feciorul meu a mai dat o raita pe acasa l-am intrebat cum mai este situatia cu unguroaica.
-Am terminat-o cu ea!
-Pe ce motiv, l-am intrebat eu dezamagit?
-Intr-o seara mi-a spus ca Ardealul este al Ungariei.
-Si tu nu i l-ai dat?
-Cum sa i-l dau, nu mi-ai spus tu ca Ardealul este al romanilor?
-Bineinteles ca Ardealul este al romanilor, dar cum ai putut sa fi atat de lipsit de inima ca sa nu i-l dai fetei cel putin pentru o noapte? Dimineata i-l loai inapoi si-l redai Romaniei.
Sa stii ca daca in noaptea aia si tu si unguroaica erat fericiti, iar Ardealului nu i se putea intampla nici o nenorocire!
Deci domnule profesor, feciorul meu si-a sacrificat fericirea pentru ca Ardealul sa nu treaca nici pentru o singura noapte pe mana Ungariei. Eu nu cred ca asi fi reusit sa fiu atat de patriot cum a fost feciorul meu.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-23 06:55:58
         
 
  "Ați auzit de unul Helmuth Khol? A făcut Germania Mare. Și a comis și încălcarea legii. Ce au făcut nemții?"
(Emanul Cristescu)

Ce au facut nemtii? L-au dat imediat jos de la sefia Partidului Crestin Democrat si au pus-o in locul lui pe prusaca Angela Mercel, gandind ca ea, fiind fata de popa, va fura mai cu mila.
Pe Kohl nemtii l-ar fi bagat si la parnaie daca nu era trecut de optzeci de ani. Dar nu l-au facut in nici un caz presedintele Germaniei, desi gurile rele spun ca dupa ce nu a mai fost reales cancelar, mosul ar fi ravnit la pozitia de presedinte. Domnule profesor, ii cunosc destul de binisor pe teutoni fiindca am trait opt ani printre ei. Nu pot sa neg ca nu sug berea precum sugativa sau ca nu mananca la carnati pana se sparg, dar cand este vorba de politicieni prinsi cu fofarlica sunt chiar mai rai decat a fost Luther cu Papa. Ferit-a Dumnezeu sa-i ierte! Pe Willy Brand l-au dat jos numai pentru nimicura de ofensa ca angajase pe langa cabinetul lui un spion redegist care avea delicata sarcina de a-i procura nemtoaice. Ma rog, nemtii l-ar fi iertat ca a angajat spionul, fiindca individul a omis sa treaca in curiculum vitae profesia lui de baza, dar pentru nemtoaicele la care a poftit marele om de stat in defavoarea sotiei, care nici nu era nemtoaica ci o daneza, nici vorba sa-l ierte.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-23 04:15:56
         
 
  Superbe sofisme faceți domnule Cioacă. O fi de la praz sau de la lipsa lui? Eu știam că oltenii, chiar și americanizați, sunt tari în silogisme. Însă nu-i bai! Se mai înșeală omul!

Dar pentru Sabina, Sabina spun, nu aveți niciun sofism?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-23 04:02:55
         
 
  "L-am votat în primul mandat pe Băsescu pentru a scăpa de Năstase."
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Deci dumneavoastra, pentru a scapa de un gainar marunt ca Nastase, l-ati ales pe hotul de Basescu, dupa care ca sa scapati si de acesta l-ati ales pe plagiatorul de Ponta. Nu m-ar mira sa aflu ca la alegerile viitoare veti vota pentru nepotul lui Al Capone.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-23 03:54:45
         
 
  Domnule coleg,

L-am votat în primul mandat pe Băsescu pentru a scăpa de Năstase. Însă nu pentru a scăpa de el printr-un evident proces politic.

Am mai scris aici: în politică nu sunt îngeri. Cine crede că sunt îngeri este naiv.

Problema este dacă ceea ce fac pun sau nu în slujba țării lor. Năstase a finalizat negocierile cu Nato și UE. Cu toate păcatele sale, a făcut asta.

Ați auzit de unul Helmuth Khol? A făcut Germania Mare. Și a comis și încălcarea legii. Ce au făcut nemții?

Ați auzit despre Pearl Harbor! Știți acum complicitatea guvernului american!

Ce a făcut Băsescu în aproape 9 ani? Nimic. Ba nu. Mai avea un pic și distrugea România.

De aceea românii l-ar vota și pe Ben Laden numai să scape de el.

Restul? Ultimele zbateri și o încercare disperată de a se relegitima. Adio și, cum s-ar zice prin zona wittgensteiniană, pe la dumneavoastră adică, un praz verde.

Dar se pare că ați căzut și dvs. în capcana domnului ecsintescu. Acesta, sub pretextul aducerii în atenția publică a unui gest nobil și exemplar, de fapt, a dorit dirijarea atenției către nemulțumirile sale politice. Ca și domnia voastră de altfel.

Succes!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-23 03:38:24
         
 
  1. Ponta guvernează. Și o face bine, aplicat și ferm. Deși nu lasă impresia. Că nu se vând ochelari ca să vadă și alții cum se guvernează este o chestiune de strategie. Wittgenstein spune "Despre ceea ce nu se poate vorbi trebuie să se tacă".
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Dumneavoastra sustineti ca victo-pungasul Ponta guverneaza bine. Victorasul, la randul lui, sustine, ca puscariasul si nasul lui politic, Adrian Nastase a fost cel mai mare prim-ministru pe care l-a avut Romania de la revolutie si pana a devenit el prim-ministru. Eu nu doresc sa va contrazic nici pe dumneavoastra si nici pe omul de stiinta, fiindca aveti dreptate. Numai ca atat afirmatia dumneavoastra cat si a lui Ponta nu insemna altceva decat ca Romania nu pote fi guvernata bine decat de puscariasi, plagiatori, spargatori de banci, violatori de femei sau alta fauna politica de acelasi calibru.

p.s.
Domnule profesor, l-am cunoscut personal pe Wittgenstein, mi-a fost coleg de banca la scoala elementara. Stiti ce mare sfat filosofic i-a dat micutul Wittgenstein marelui Pontulica?
"Cine nu stie despre ce vorbeste sa taca din gura!"
-Cine nu stie ce vorbeste sa taca din gura!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-23 03:22:38
         
 
  Cu astfel de centuriste, vârâte în paturile unor mai mari ai lumii, multe națiuni și-au atins obiective de neatins dacă ar fi folosit batalioane ori tunuri. Ungurii au un lobby realizat cu astfel de distinse doamne!. Iar un președinte, nu-i așa?, este al tuturor cetățenilor. Vă spune ceva Ciociolina? Și câte politiciene sunt potliticiene abia de-al doilea? Ludovic Orban le-a zis-o în față!

Viața, domnule Peia, nu este un Rai. Problema este de natura separării planurilor. O națiune poate aspira la valori etice chiar dacă, în procesul de de fundamentare și realizăre unității sale - scopul scuză mijloacele - a fost și neetică. Națiunea americană nu nu a dansat menuet cu băștinașii! Asta nu-i împiedică acum să facă pe jandarmul lumii!

PS. Dacă veți scrie comentarii care vor încălca regulamentul, acestea nu vă vor fi validate. După cum ați văzut!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-23 00:42:15
         
 
  "PS. dar cum de m-ați păcălit dându-vă nebăsist?" (Em. Cristescu)

Păi, pă matale te păcălește și-un pui de găină, dom'le! Dacă ar fi să guvernezi o țară, ai invita centuristele la ziua națională, în lojă, alături de mata, pentru că și ele este oameni și, nu-i așa, pot deveni călugărițe, după atare gest de înaltă considerațiune!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-23 00:19:06
         
 
  1. Ponta guvernează. Și o face bine, aplicat și ferm. Deși nu lasă impresia. Că nu se vând ochelari ca să vadă și alții cum se guvernează este o chestiune de strategie. Wittgenstein spune "Despre ceea ce nu se poate vorbi trebuie să se tacă".

2. Primul "Referendum" nu a fost Referendum. Ci o caricatură. Mixată cu alegerile nu a dat posibilitatea cetățeanului să-și facă o opinie independentă și neinfluențată de alte chestiuni cum sunt acelea legate de alegeri! Prin urmare nu numai că nu trebuie acceptat dar trebuie și dezavuat și dat ca exemplu de ce nu înseamnă Referendum. Că a fost o cacealma a demonstrat-o realitatea. Suspendatul a avut tot. Era președinte, avea majoritate de lachei, avea slugernarea și nu a putut să impună mizeria aceea de făcătură simulatorie de referendum. Și își dă importanță acum. Că are și adepți este de tot râsul, penibilul și caraghioslâcul.

3. Cine dă doi bani pe caricatura de preș? Și pentru cine se dă preș? Pt dvs? traba dvs! Pentu noi nu este nimic. Și nu ne interesează ce se vaită. Doar doar s-o mai legitima. Odată vede nașu detealiile anatomice ale finei! Ecoliterar vorbind!

4. Iarăși mahala. No coment. Întrebți feblețea dumneavoastră dipotată ot Roman!

5. Da Gestul Sabinei este datorat sic. (corect: cauzat) tocmai mocirlei politicii. De aceea nu trebuia contrapus acesteia!

6. Dușa este deștept. Nu trebuie să escaladeze nimic. Că Tokes asta așteaptă. Să internaționalizeze problema.

La politică se pricep toți. Cu înțelesul este dificil!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-23 00:01:46
         
 
  1.Ponta trebuie sa guverneze. Punct! Sa Guverneze Romania. Covasna si Harghita parca fac parte din Romania, nu-i asa? Sa escaladeze ce, domnule profesor? Cand ungurii isi vantura hartia igienica secuiasca..noi facem pozitia sapunului, nu-i asa? Vorbiti de Kosovo? Daciana Sarbu oare ce va zice? Ce chestie a tembelismului european marca Compilat din Pont! "Nu cu extremisme ori cu sacrificarea interesului național și transformarea situației de acolo într-un Kosovo. Că vă scapă nu-i treaba mea. Că îl contrapuneți gestului simbolic al Sabinei este urât." No comment!!!
2. Ce facem cu primul referendum? REFERENDUMUL VALIDAT?
3.TRAIAN BASESCU este presedintele Romaniei. Adica si al dumneavoastra! Cine l-a oprit pe roman sa-l voteze pe Geoana? Sau pe infractorul de Nastase?
4.Firsete ca Crinuta e o mahalagioaica! A candidat in Teleorman? De ce nu a candidat in Bucuresti, sau la Sarichioi?
5.Gestul Sabinei este datorat tocmai mocirlei politicii, draga domnule profesor, Aurelian Bondrea era chiar un patriot, dar , in fine..Ce ati facut? Ati zadaenicit? Rad..
6.Dusa a fost port drapelul USL in Harcov! De-aia a fost ales sef de grup la Camera. Trebuia sa intervina inca cu Tinutul Secuiesc!


GOOOOLLLLLLLLLLLLLLL ROMANIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-22 23:07:20
         
 
  1. Ponta, domnule coleg, dacă nu ați aflat ori vă scapă, este primul ministru al tuturor românilor și sarcina lui este să păstreze unitatea statului român nu să o dividă. El va trebui să repare răul produs până acum. Și o face cu tact și inteligență. Nu cu extremisme ori cu sacrificarea interesului național și transformarea situației de acolo într-un Kosovo. Că vă scapă nu-i treaba mea. Că îl contrapuneți gestului simbolic al Sabinei este urât.

2. Chiar nu înțelegeți că în bunele practici europene privind Referendumul nu se impune niciun cvorum? Și că acest principiu trebuie luat în considerare și în România. De ce vă expuneți atât de rău?

3. Cinstit, Traian Băsescu nu a fost ales niciodată clar. Prima dată a ieșit cu "cerem arestarea ...etc" și a fost impus de americani, a doua oară s-au furat voturi ca în codru ambasada Rom În Franța etc și au fost contrazise legile științei care l-au dat câștigător pe prostănac. Dar, cum s-a văzut, Ticăloșia a "învins" tot prin ticăloșie, Prostia!

4. Mahala. Ați văzut doar ce proporții poate lua mahalaua. No coment.

5. Da, gestul Sabinei este uriaș. Ați încercat să-l trageți în mocirla politicii. Am reacționat și v-am zădărnicit inițiativa. Puteți continua. dar ce era de înțeles s-a înțeles!

5. Domnul Dușa procedează inteligent. Proștii ar arunca benzină în foc. Iredentiștii de aceea provoacă. Și asta așteaptă. Inteligenții îi iau osigenul.

Dacă mai aveți nelămuriri beep!

PS. dar cum de m-ați păcălit dându-vă nebăsist?

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-22 22:49:12
         
 
  A plagiat din punct de vedere doctoral Ponta?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-22 22:30:37
         
 
  Domnule Corbu,

1.A luat Ponta sau Corlatean vreo atitudine?
2. Dreptul intern statuat de Constitutie nu a necesitat prevalarea dreptului comunitar.
3. Traian Basescu a fost ales de doua ori de poporul roman! Punct! Cat despre 15% vs 85%, sa fim joviali domnule profesor..lumea civilizata nu a participat la aceasta lovitura de stat. Altfel ar fi fost rezultatul invers.
4. Daca esti barbat candidezi in Bucuresti si castigi, apoi te vei scula ca sa candidezi la presedintie! Nu fugi in Teleorman chiar daca Dragnea iti ia sotia la palpat.
5. Gestul Sabinei este urias. La fel si spunerile ei de pe Realitatea. Unde este gestul lui Ponta? Sau al lui Corlatean. Si daca noi romanii ar fi speculat faptul ca guvernantii nostri sunt varza, ce ar fi fost? Da, Ponta ar trebuii sa plagieze din fata asta. Antonescu ar trebui sa-i puna cocarda Adinei Valean...
6. Dar domnul Dusa? Unde-i domnul Dusa?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-22 22:29:13
         
 
  "tembelismul cretin care spune ca 7.400 000 de romani ar fi suficienti ca Basescu sa fie drept plecatul."

Unde vă voi fi jignit eu?

În rest când ești ales cu 5 mil și apoi 7 mil spun să pleci, te duci. Dacă ești bărbat de stat.

De Gaulle, a plecat când avea 47% contra 53%. Dar ăla avea onoare domnule. Nu era preș. Ați auzit 47% contra 53%! Repet 47% versus 53%! Nu 15% vs. 85%!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-22 22:08:28
         
 
  "legislatia europeana prevaleaza dreptul intern atat timp cat prevederile dreptului intern nu intra in conflict cu dreptul comunitar."

Dimpotrivă, domnule ecsintescu! dimpotrivă. Când nu se află în conflict NU SE PUNE PROBLEMA. Când se AFLĂ ÎN CONFLICT, prevalează cea europeană.

"Va rog, data viitoare, sa aveti grija cum va adresati." Ce regulă voi fi încălcat? Ce păcat de moarte am săvârșit? Domnule coleg, mă dezamăgiți. Din ce în ce mai mult! Păcat totuși că ați mers până acolo încât să duceți un gest simbolic excepțional într-o mocirlă nemeritată.

Felicitări Sabinei, rușine celor care au adus situația din județele acelea în situația în care un copil simte nevoia să ia atitudine, rușine autorităților române care nu mai au pic de demnitate. Și voi păstra un moment de jenă față de aceia care speculează un astfel de moment înălțător pentru a-și debita antipatiile politice. În asemenea momente toți cei care simt românește și sunt conștienți și responsabili sunt ori ar trebui să fie solidari.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-22 22:04:19
         
 
  Domnule, credeti ca am nevoie de subterfugii ca sa spun ce-mi trasneste prin cap? Va rog, data viitoare, sa aveti grija cum va adresati. Multumesc!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-22 21:39:35
         
 
  Domnule Cristescu, "umori" spuneti, faptul ca dumneavoastra incalcati Constitutia Romaniei, mergand mai departe cu tembelismul cretin care spune ca 7.400 000 de romani ar fi suficienti ca Basescu sa fie drept plecatul. Regula constitutionala nu se aseamana cu regulamentul Europeeic?

Stimate domn, legislatia europeana prevaleaza dreptul intern atat timp cat prevederile dreptului intern nu intra in conflict cu dreptul comunitar. In cazul referendumului..toate resorturile de aparare a dreptului comunitar au reactionat. In Forta! Crinuta a ajuns sa faca sluj la Merkel..Nu-i asa?

Da domnule Corbu! Prin Vot! Romania l-a ales pe Basescu si nu pe Antonescu!

Si tot prin vot, romanii vor UNICAMERAL SI 300 DE nechezoli! Ce ne facem. domnule profesor? Nu a vrut poporul asa ceva? Ce a oprit poporul roman sa iasa in proportie de 90 la suta la referendum? Erau la plaje mai multe cabine de vot decat WC!

Este Sabina la Realitatea!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-22 21:37:22
         
 
  Ceea ce era de demonstrat s-a demonstrat.

Nu noblețea gestului ați vrut a aduce în atenție europeică. Ci gestul, cum se vede din comentariile de mai jos, l-ați folosit ca pe un pretext spre a vă prezenta umorile. Și aceasta, orice ați spune, este urât.

Dar dacă tot ați adus în discuție votul.

Știți că practicile și legislația europeană prevalează în fața legii române? Știți asta ori nu?

Dacă nu știți ne oprim.

Dacă știți, mergem mai departe. Știți că din declarația universală a drepturilor omului puterea publică provine din VOT? Nu din nevot. Adică din votul celor care se prezintă. Orice altă interpretare este o impostură pentru reduși.

Știți ce spune Comisia de la Veneția cu privire la Referendum? Că nu trebuie cvorum. restul? Abuz, național, european, etc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-22 21:22:18
         
 
  Si ca sa mai lamurim o problema! Spuneti-mi o singura masura a guvernului Fenechiu care sa fi facut bine romanilor! Una singura!

Fenechiu este un exemplu de cinste si corectitudine, nu-i asa? Un adevarat justitiar. Un profesionist prin excelenta, prin excelenta Crinutei! Cand mai vorbiti despre cinste si onestitate, chiar si in ceea ce ma priveste, va rog atentie! Atentie la Neatentie!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-22 21:09:47
         
 
  Ei na..legea spune ca 50%plus 1 ( asta, plus valoarea , putea fi Crin, da el oricum dormea la Cotroceni) pentru ca un referendum sa fie valid. Asta spune Constitutia! Mai exista un referendum VALID! Cu ala ce se intampla? Mi se pare aberant ca un chiulau ca Antonescu sa fie preocupat de prezenta la referendum.

Stimate domnule profesor, eu nu am speculat nimic. Eu am pus in valoarea doctrina nationala expusa simplu printr-o amarata de bandana. Intr-o tara guvernata de USL in maxima majoritate, gestul fetitei cu bentita, este de condamnat la moarte! Unde a fost Ponta, domnule profesor? Unde ne este prim ministrul? Plagiaza la capitolul demnitate romaneasca?

Dumneavoastra imi reprosati mie ca nu as fi sincer? Gresit! Domnule profesor, principiile sunt mai presus de apartenentele transpartinice!

Apropos...de ce nu-i propuneti lu Crinuta un doctorat...??
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-22 21:00:39
         
 
  "Traian Basescu este astazi in functie pentru ca romanii au spus nu loviturii de stat data de Adina Valean si Ilie Sarbu."

Greșit. Pentru că a mințit, s-a milogit și s-a pus în slujba ălora cu pâinea și cuțitul. Trebuie un IQ minim pentru a înțelege asta. Când 7,4 milioane votează să pleci acasă, dacă mai ai o urmă de onoare pleci. Dacă nu, te faci preș și rămâi. Dar preș!

În rest, chiar asta ați făcut distinse coleg. Ați speculat gestul frumos și inocent însă de o atitudine civică exemplară, al unei copile pentru a vă exihiba idiosincrasia politică. Urât. Urât. Extrem de urât. I-am reproșat multe lui ecsintescu dar niciodată sinceritatea și onestitatea. Din păcate, acum, sunt dezamăgit. Extrem de dezamăgit!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-22 20:39:56
         
 
  Adrian, Ponta e prim ministru care e principalul vector al Crinutei.. Basescu,slava domnului, a luat chiar ieri atitudine. A scapat armia romana de aberatiile compilatului!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-22 20:27:34
         
 
  Domnule Cristescu, este un text corect! Gestul frumos si absolut deloc inocent al romancei Sabina Elena trebuie luat ca si exemplu. Imi pare rau sa credeti ca eu, Ecsintescu Virtual, as fi in stare sa ma folosesc de gesturi de iubire nationala pentru a spune ca Ponta si Corlatean reprezinta dubleta cretina care ne reprezinta peste hotare.

Traian Basescu are foarte multe rele. Cine pune gura pe dansul ajunge maine presedinte, asta ca sa fac o gluma erotica..Traian Basescu este astazi in functie pentru ca romanii au spus nu loviturii de stat data de Adina Valean si Ilie Sarbu.

Traian Basescu a luat atitudine! Victor Ponta nici macar nu e in stare sa-l plagieze!

Care speranta, domnule profesor? Cresterea intretinerii si COPLATA? Vinderea imobilelor RAPPS, Temenelele la penalul Adrian Nastase? Ce logica, domnule? Care logica? Sa le fie rusine, o adunatura de plagiatori si de chiulai...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-22 20:25:12
         
 
  Un text speculativ și incorect.

Un gest frumos și inocent este speculat de către distinsul nostru coleg într-un scop malefic. Acela de a scrie "politica anemica a lui Ponta si Corlatean"

Că are alte opțiuni politice, este firesc. Însă există o adevărată ticăloșie, o complicitate, la un nivel care-i scapă domnului coleg. A unui ins care se dă amic la cataramă cu Victor Orban și care a dat apă la moară acelora care au dus lucrurile la limita la care, iată, un copil a ajuns să ia atitudine. Acolo este răul. Despre care colegul nostru nu a azit, nu a văzut, nu știe, nu cunoaște, nu a aflat, nu înțelege, nu-l deranjează, nu a mâncat usturoi iar gura îi miroase a iasomie.

Pentru domnia sa, cei care au redat românilor speranța, care au decuplat băieții deștepți de la bugetul național, care au pus România pe direcția bună și au început să o facă să se miște, adică aceia care soluționează problemele provocate de suspendat și guvernul lui de tristă amintire, ei bine, aceia poartă vina. Nu cei care au produs răul. Ce logică dom'le. Ce logică!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-22 20:14:18
         
 
  e surprinzator cat de putine voci de romani, al'data cat se poate de sonore, se-adunara sub textul asta. stea, batrane.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-03-22 20:00:12
         
 
  "...decat politica anemica a lui Ponta si Corlatean". (EV)

norocul nostru, monșer, e băse! a se vedea co-habitarea marinelului la nivel de mu-mu-mu cu alde szekelly.

ia intreab-o pe româncuța asta vitează, sabina, cam ce părere are de co-habitarea președențială...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-03-22 19:48:49
         
 
  "La vârsta de 15 ani nu poți fi xenofob, nu cunosc acest sentiment, prin urmare nici nu pot să-l exprim. Eu nu îi urăsc, urăsc faptul că ei mă urăsc.".  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-22 17:44:08
         
 
  Doamne, îți mulțumesc pentru că ai inventat McDonalds-ul. Semnează: singur acasă.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-03-22 16:41:23
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE