FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
catren de bun venit pentru Sandulescu Domnica)
Text postat de Dumitru Cioaca
"în altar, atîrnă sutien ilar"
(Vers din poemul "Monorima rece" de poeta Sandulesu Domnica)

intr-un astfel de altariu
nu intra! Doamne fereste!
fiindca-n el cu sarg slujeste
popa Sorinel Olariu.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnisoara sau doamna Domnica,
Inca un exemplu despre altarele ci care atarna sutiene sau alte articole de imbracaminte de uz intim, si cu asta ma opresc. Ma aflam in biseruta in care slujea parintele Sorin Olariu. Pe la mijlocul predicii, Sfintia Sa, obosita de atata truda a scos ceva de sub anteriu pentru a-si sterge sfanta frunte de nadusala. Cand a vazut cu ce isi alina parintele caldurile toata audienta religioasa s-a inchinat ca la o minune. Si pe buna dreptate, fiindca numai o minune Dumnezeiasaca putea sa transforme batista sfintiei sale intr-o pereche de chilotei de dama.

p.s.
Ca sa nu mai mentionez ca dusmanii prelatului, ca de alde Yago Croncanicarul, Muscal-Turcitul sau generalul Johny Paiosul, sustin ca toate icoanele care sunt lipite cu scosi pe peretii interiori al altarului Sfintiei Sale parintele Sorin Olariu ar fi decupate din Playboy.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-18 19:37:28
         
 
  " să ne sintem bine"(sic), nu-i așa, domnule Dumitru?  
Postat de catre sandulescu domnica la data de 2013-03-18 10:36:28
         
 
  Domnisoara sau doamna Domnica,
Sper ca nu v-ati suparat pe mine ca v-am facut atenta asupra pericolelor care va pasc intr-un altar in care atarna un sutien ilar. Teama mea este ca intr-un astfel de altar rugaciunile nu se vor opri doar la sutien ci vor merge mult mai departe...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-18 10:34:09
         
 
  Ati ghicit,
Sfintia Sa parintele Sorin Olariu este duhovnicul site-ului care se are la cutite cu generalul Ioan Peia care este ateul site-ului.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-18 10:28:45
         
 
  Domnisoara sau doamna Domnica,
In afara de cateva mici exagerari pozitive legate de inaltime, greutate, masculinitate, bruneteala,
varsta, musculatura si alte chestii dupa care se omoara sexul frumos, sa stiti ca mi-ati facut un portret aproape perfect.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-18 10:25:59
         
 
  îmi imaginez că domnul Dumitru e un fel de casanova literar al saitului:1,85 m 80 kg,brunet, cu ochii verzi, musculatură lucrată la gym, maxim 30 de ani, metrosexual, etc.
e drept că are o viziune absolut originală asupra istoriei românilor și o ortografie bizară, dar văd că toate persoanele de sex feminin sunt atrase de versurile dînsului.
 
Postat de catre sandulescu domnica la data de 2013-03-18 09:55:34
         
 
  foarte spritual domnul D Cioaca. fetishul dumnealui catrenistic se extinde de la lenjeria intimă pînă la altar.cine o fi părintele Olariu? duhovnicul atestat al acestui atelier? oricum, eu sunt tușată de atenția acordată.  
Postat de catre sandulescu domnica la data de 2013-03-18 08:25:19
         
 
  Domn' Mitica, te stiu drept,
cand is doua vezi doar una?!
Scrie si-un catren destept,
la debut, pentru Miruna!
(Camila Petrescu)

cum sa scriu pentru Miruna
un catren din cele breze,
cand desi o rog intruna,
tot nu vrea sa debuteze?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-18 04:30:13
         
 
  e un ritual cumva, ocult, dle Peia? noii poposiți în europeea trebuie să doneze o bucățică de epidermă pentru zelul taxidermiștilor/catreniști?pe mine nu mă deranjează, dar observ că domnul Cioaca pare cuprins de o exaltare, hmmm, cam adolescentină avînd în vedere verva nu tocmai inteligibilă (martor mi-e acad. Graur)și nu-mi dau seama cu cine a studiat istoria românilor. în ce hal a ajuns învățămîntul nici nu mă mir că-l înarmează pe vodă Cantemir (tatăl ilustrului cărturar)cu un iatagan în loc de paloșul autohton obișnuit.
(Gheorghe Rechesan)

Stimate domnule Rechesan
Marele domnitor taia cu palosul si cu propriile lui maini viguroase numai pe boierii prinsi cu fofarlica. Pentru a arata marea stima pe care i-o poarta marelui carturar domnitorul a importat temporar pe cel mai stralucit gade care lucra pe langa Inalta Poarta, onoare de care nu s-a mai bucurat nici un intelectual roman de la Miron Costin incoace. Sunt convins ca stiati cum a pierit stramosul dumneavoastra atat din cronica familiei cat si de la profesorul dumneavoastra de isstorie. Ati vrut numai sa-mi puneti cultura la incercare.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-18 04:20:30
         
 
  Domn' Mitica, te stiu drept,
cand is doua vezi doar una?!
Scrie si-un catren destept,
la debut, pentru Miruna!
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2013-03-17 23:54:38
         
 
  e un ritual cumva, ocult, dle Peia? noii poposiți în europeea trebuie să doneze o bucățică de epidermă pentru zelul taxidermiștilor/catreniști?pe mine nu mă deranjează, dar observ că domnul Cioaca pare cuprins de o exaltare, hmmm, cam adolescentină avînd în vedere verva nu tocmai inteligibilă (martor mi-e acad. Graur)și nu-mi dau seama cu cine a studiat istoria românilor. în ce hal a ajuns învățămîntul nici nu mă mir că-l înarmează pe vodă Cantemir (tatăl ilustrului cărturar)cu un iatagan în loc de paloșul autohton obișnuit.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-17 23:19:29
         
 
  "după ce te dezbari de ce spune cioacă, îți facem un body paiting din pix?!"
(generalul Ioan Peia)

Ptiu drace, iar ti-ai bagat coada in imaginatia generalului.

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-17 20:20:15
         
 
  domnico,
te simți bine venită?
după ce te dezbari de ce spune cioacă, îți facem un body paiting din pix?!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-17 20:09:24
         
 
  Tot despre darul de predicator al parintelui Sorin Olariu:

de-a' lui predici ce incanta,
Domnicuta, fugi cat poti,
ca-s in stare si pe-o sfanta,
s-o desbare de chiloti.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-17 19:38:02
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE