FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Distinsul Rechesan
Text postat de Ion Gabriel Pusca
Se face de ras. Hai sa ne distram:))
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Gata ? ti-a pierit piuitul, Rechesan, viteazul de pe tapsan?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-23 23:21:12
         
 
  nu insista, nu-l mai umili pe om, cerînd să-i spun numele de creator.
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-23 12:15:28


INSIST, umileste-l, SPUNE, CA SA INTELEGI CAT ESTI DE DEPARTE DE ADEVAR..

Ca de obicei iti dau si un hint:

a fost regizor si secretar literar la un teatru peste 50 (cincizeci de ani)si este de cinci ani concultant literar la Editura ZIP. El a spus NU ! piesei tale. Tot el a spus Da! publicarii 'Invataturilor lui Zaharia Trahanache catre fiul sau Zaharel' si iata acum public a treia editie (tiraje de 2000 ex).

Cine o fi oare, chiar il stii sau numai te dai mare? Eu cred ca nu stii nimic!

'io nu-s conlocuitor cu tine' Eu am scris 'conlocutor' dar nu are importanta Rechesane.. pentru tine sunt la fel..:))
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-23 12:49:20
         
 
  Mergi, Rechesane si te informeaza. Suntem si la tvr si pe radio si in reviste literare, spre deosebire de tine care nu esti decat aici. Asta este,.. noi putem, tu .. mai putin..:))
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-23 12:46:13
         
 
  am poposit și aici, așa e civilizat pe săracul tao/sao l-ai amețit cu logorea-ți nocturnă.

Caii negri? aoleu, nea poete/moderator de bruschete cu jambon de veleități sfarogite, iar vii cu asta? reprodu o opinie critică, pe europeea ai primit șuturio în dosul ăla grăsan, e clar cît poți debita în materie de lirism reșapat, călare pe mîrțoage veleitare.pe scurt, nu ai argumente literare, barem, că tot suntem pe un sait literar.cît despre fenomenalele evenimente culturale organizate cum de nu au fost ele mediatizate. un oteve, colea, ceva? TVR2 sau cine știe KanalArte în lume să te poarte... doar cu afișele cu pișcoteli,rîgîieli după agapă și o fițuică unde maculezi și impietezi imaginea unor clasici. îi ”pușcărești” pe Eminescu, Rebreanu, cu atît te lauzi.probitatea morală și profesională cînd împrumuți din clasici, poate nu e condamnabilă legal, dar moral, nea pușcă? te-a felicitat vreun om de cultură cu oareșce statură pt gestul de a-i așeza pe Eminescu, Rebreanu, pe coperta zip/ului.uimește-ne, pușcă!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-23 12:26:42
         
 
  Cu mare placere, oricand. poate veniti sa vedeti daca si este nu doar suna promitator...:))
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-02-27 09:06:59
         
 
  multumim pentru invitatie. suna promitator.

 
Postat de catre I BG la data de 2013-02-26 20:31:35
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE