FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
‘Jimmy Batausul’ vine la Olympos Café din Galați.
Text postat de Ion Gabriel Pusca
Comunicat de presă

Istoria lui Valeri Trîmbițaș, boxerul care a luptat de 7 ori la Madison Square Garden



Vineri, 22 februarie la orele 13:30, jurnalistul Adrian Fetecau își lansează volumul ‘Jimmy Batausul’ Editura ZIP, 2012, la Olympos Café din Galați.
În cea de-a cincea carte scrisă despre sportul românesc, Adrian Fetecau face un cadou iubitorilor boxului: povestea fabuloasă a vieții unui român, Valeri Trâmbițaș, născut la București și emigrat în SUA la începutul secolului trecut.


Cartea care va fi lansată la restaurantul ‘Olympos Café’ din Galați, vineri 22 februarie la orele 13:30, este o antologie a textelor și comentariilor sportive scrise de Adrian Fetecau în ultimii ani. Pe lângă alte articole despre sportivi, antrenori și oameni implicați în viața sportivă din România, autorul aduce în atenția publicului două articole deosebite despre doi sportivi români care au ținut prima pagină a ziarelor de sport din America începutului de secol XX.
Unul dintre articole, cel care dă și titlul cărții, este despre Valeri Trâmbițaș - Jimmy Darcy pe numele lui de ring- sportiv care a avut o carieră extraordinară între cele două războaie, având în palmares șapte meciuri în legendara sală, Madison Square Garden, și o întâlnire pentru titlul mondial cu celebrul greu american Jack Dempsey.

Sunt invitați pentru a prezenta volumul Conu Marius Viorel –scriitor, membru al Breslei Cuvântarilor - și editorul Ion Gabriel Pușcă.

Cartea este scoasă la Editura ZIP a Asociației Culturale Adsum.
[email protected] , [email protected] ,
tel 0728586680/0744665126




Vicentiu Solomon Horvath,
Clubul de Presa Adsum
[email protected]
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE