FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Dan Norea

Citat dintr-un comentariu al domnului CT Popescu, plin de jigniri în special la adresa doamnei Carmen Anghelina (care din cauza aceluiaºi domn ºi-a retras textele de pe site)
"imaturitatea specificã numai celor de patru versuri"


Un bebeluº de-o ºchioapã pe-oliþã sta pe vine
ªi-l vede pe Popescu, scremându-se în sine:
- Eºti deranjat bãtrâne ºi cred, nu te simþi bine,
Ia zi domnu' Popescu CT tot c..ci pe tine ?

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Lui CT...

Domnul asta ce abunda
In jigniri, facand pe-a duru'
E asa, ca mai confunda
Uneori, gura cu c...u'...
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-02-11 11:10:34
         
 
  Dane draga, acum am aflat ce s-a-ntamplat pe sait. E mare pacat ca noi train intr-o lume foarte mica unde tre' sa fie armonie si intelegere. Sa speram ca Anghelina isi va reveni.
De stiam atunci , poate ca luam si eu pozitie (cine da in mama, da in mine !).E regretabil ca asa ceva se intampla intre oameni ce se considera cu putina...shtofa . Sa ai un concediu placut si sa vii sanatos, Valeriu
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2006-02-11 01:53:25
         
 
  Vacanta frumoasa alaturi de nepoti, Dane. Te asteptam cu texte proaspete!  
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-02-10 21:25:06
         
 
  ,,Lory, uite care-i treaba:
In concediu merg cu baba !''

e normal sã pleci cu baba
altminteri îþi rupe laba
cu care joci alba neagra
ºi uiþi sã cumperi viagra
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-02-10 21:18:03
         
 
  Ca sa rezum. Marian Badea si CT Popescu au analizat autorii si nu textele lor. Au adus jigniri si au iscat repetate scandaluri. Au mai fost atentionati si altadata.

Pe Europeea a fost solicitata o autocenzura si un bun simt atunci cand se inregistreaza ‘texte’ si ‘comentarii’. Pentru a scrie, autorii au nevoie de liniste - nu de jigniri, de critica - nu de huiduieli. Si mai este un punct care se refera la pornografie: aceasta nu este acceptata in Europeea.

Oare este atat de greu de acceptat?

Iar in final as vrea sa o rog pe Carmen sa revina.

Multumesc
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-02-10 21:16:39
         
 
  hai bre, du-te liniºtit
ºi nu te mai da lovit
de prinde baba de veste,
jur! ne facem de poveste:))))
(Lory)

Lory, uite care-i treaba:
In concediu merg cu baba !

Multumesc pentru urare. Cat despre "cale batuta" sa stii ca alerg bine, nu ma prinde nimeni:))

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-02-10 21:13:10
         
 
  ,,mâine plec în concediu vreo 10 zile, undeva fãrã internet''

hai bre, du-te liniºtit
ºi nu te mai da lovit
de prinde baba de veste,
jur! ne facem de poveste:))))

drum bun, cale bãtutã nea Dane:)))
Lory
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-02-10 21:02:46
         
 
  Anda, Ina, multumesc pentru urari. Cu siguranta si mie imi va fi dor de voi !
Dar zece zile trec repede. E primul concediu petrecut cu nepoþii la munte, abia aºtept.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-02-10 20:38:11
         
 
  Am citit in fuga tarasenia, am plecat suparata si ma gandeam ca la intoarcere sa ii desenez CtC-ului un portret cu esenta de cucuta amestecata cu infuzie de scaieti:))).
Gasind acum textul tau ma consider razbunata desi aveam de gand sa mussssc mult mai rau:).
Carmen trebuie sa se intoarca, strig si eu in gura mare: Carmeeeeeeeeeeeeeeeen!
Mojicia a fost cu atat mai mare cu cat acest domn n-a avut curajul sa faca acele comentarii sub textele ei si nu aiurea pe aratura, ma rog, de fapt, nici nu merita sa discutam prea mult.
Matraguna aceasta gratioasa e samburele de veselie a oricarui site, cu atat mai mult al acestuia, in care eu stiu ca s-a simtit mai libera si mai relaxata datorita atmosferei.
Deci, sper din tot sufletul sa revina asupra deciziei. In fond de ce ar trebui sa fim tocmai noi, cei pedepsiti?:)))
Dane, imi vei lipsi, concediu placut iti urez, desi stiu ca-ti va fi greu fara internet:). Eu promit sa-mi pun mainile in sold si sa te iau la intrebari!:)
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2006-02-10 20:32:44
         
 
  Dane, ce pot sã-þi spun?! Concediu plãcut! Off, ºi de tine-mi va fi dor!  
Postat de catre Anda Andries la data de 2006-02-10 20:23:38
         
 
  Anda, mâine plec în concediu vreo 10 zile, undeva fãrã internet. Sper ca la întoarcere sã mã ia la rost "Unde fuseºi, bre ?"

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-02-10 20:17:55
         
 
  impulsivã

off, l-ul dupã u, întotdeauna îmi creaazã probleme :)))
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2006-02-10 20:08:46
         
 
  He, he! Carmen e impusivã, aºa reacþioneazã ea când nu poate da cu parul!:))) Sigur cã se va întoarce, acum ne lasã sã-i ducem dorul, ca sã ne putem bucura de revedere! (nu am spus nimic despre rugãminþi)
Problema cu adevãrat gravã este cã nici o comunitate virtualã nu se poate apãra de invazia unor specimene ca cele despre care vorbirãm.
dixit
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2006-02-10 20:05:37
         
 
  Ba da, Anda, dar eu nu prea o înþeleg. De fapt eu niciodatã n-am înþeles femeile, iar Carmen e o femeie pur-sânge.
1. Nu a avut probleme cu editorii, ci cu un membru. Pãi, mama lui de membru, pentru asta meritã sã te retragi ? Mai ales Carmen, care ºtie mai bine decât oricine sã tragã ºuturi ºi dacã e nevoie trage cu tunul...
2. ªi-a schimbat numele în xx. Iar nu înþeleg.
3. S-a retras de tot. Asta pot sã înþeleg, sã zicem cã a vrut sã arate editorilor cum trebuie pãstratã decenþa pe site. O lecþie adicã. Dar acum s-au luat mãsuri. Normal ar fi sã revinã pur ºi simplu cu sentimentul datoriei împlinite.

Tu ce propui ? Sã o rugãm sã se întoarcã ? Pãi ce, avem noi vreo vinã în toatã afacerea ? Dimpotrivã.
Dacã e nevoie vin ºi eu cu o rugãminte, pentru cã realmente îi simt lipsa. Dar speranþa mea e cã se va întoarce oricum, chestia e reciprocã: ºi ea ne duce lipsa nouã.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-02-10 19:44:46
         
 
  La cât sunt de cocoºei
C-aºa i-a-nzestrat Fortuna
Au mulþime de femei,
ªi aceea fu tot una!


Dane, nu eºti de pãrere cã fãrã Carmen suntem mai singuri puþin?!
Musai trebuie s-o convingem sã se întoarcã!
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2006-02-10 19:28:18
         
 
  Dacã Atropa si-a retras textele, nu pot sa fiu decat f.f. trista, site-ul a pierdut un om de valoare, si promit tuturor acelora care sunt aici sa dezbine sau sa indeparteze valoarea in detrimentul emfazei si al ironiei, ca voi fi prima care voi lua atitudine. Carmen, te aºteptãm printre noi, unde este locul tãu.
Lory Cristea
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-02-10 19:19:17
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Marian ºi cu Badea
Fu totuna cu Popescu?!
(Anda)

Nu ºtiu de-i premeditare
Dar îmi place, cãci fu tare.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-02-10 18:38:36
         
 
  Nu Anda. Dar se cunosc si discuta unul cu celalalt.  
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-02-10 18:03:16
         
 
  Dane, oful trebuie spus. Am rugamintea ca atunci cand se mai ivesc astfel de cazuri, de jigniri sau de atacuri la persoana sa fiu anuntat imediat. Numarul meu de telefon il stie multa lume. Atropa il stie si ea. Intereseaza-te de el si sunati-ma oricand. Am pus si emailul in pagina. Daca nu sunt eu, vorbiti cu Dragos Carjan. Crede-ma, nu pot fi mereu pe net.

Si inca ceva: sunt primul care regreta ca s-a intamplat asa.
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-02-10 18:01:39
         
 
  Sorine, eu mi-am spus oful. Nu ºtiu ce mãsuri s-au luat dar chiar dacã au fost excluºi, eºti sigur cã nu se întorc ? Cu alt nume ºi cu aceleaºi obiceiuri. Iar de citit poate citi oricine, fãrã sã fie membru. Aºa cã las aici cele patru versuri, s-ar putea sã ajungã la destinatar.



 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-02-10 17:52:51
         
 
  Sorine!!!!!

O-ntrebare aº avea
Si nu vreau sã o lungescu'
Marian ºi cu Badea
Fu totuna cu Popescu?!
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2006-02-10 17:51:34
         
 
  Dane, CTP si Marian Badea nu au cum sa-ti mai raspunda. Asa ca...  
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-02-10 17:46:16
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE