FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Forumul a fost activat
Text postat de Emanuel Cristescu
Ținând seama de Protestul domnului Recheșan, cu toate că nu a avut aderenți, precum și de faptul că din păcate, textele și comentariile politice au invadat atelierul literar, iată, am activat secțiunea "FORUM". (rândul al III-lea de sus primul buton) Clik-ând butonul "FORUM" intrați în topicele acestuia. Pentru cei interesați de politică și am văzut că nu sunt puțini, veți găsi topicul "Politică" unde veți putea iniția topicuri și unde veți putea posta texte și comentarii.

Evident puteți accesa și celelalte secțiuni ale forumului.

Să luăm o perioadă de tranziție de maxim o lună în care să mutăm dezbaterile politice pe Forum. În acestă perioadă vă rog să exersați și să vă familiarizați cu Forumul și cu facilitățile sle.

În plus, cei care doriți să moderați anumite secțiuni ale Forumului vă rog să mă contactați.

Oricum caseta în care se scrie este mult superioară casetei atelierului.

Vă mulțumesc și vă doresc succes.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Tara este la mare ananghie. Trebuie sa o salvam de acesti bolsevici rusofili si sa le oferim sansa urmasilor nostri sa traiasca civilizat intr-o tara libera de comunism si de comunisti. La brutarie cu ei! Nu chiar cu toti, mai putin cei cu inclinatii literare.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-10 14:56:57
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Jos guvernul tradator! :))  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-10 14:53:17
         
 
  daca nu se poate isca, scuze. Asa, ridica orice sarpe capul, si pana sa-i dai cu bata in cap, te trezesti muscat  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-10 12:42:36
         
 
  un adevar, insa, mare cat ochiul boului, stie el care: Basescu nu mai este dorit de romani nici ca presedinte nici ca...nimic! Eu unul fac eforturi disperate de a-l asculta si nu mai pot. mi se intoarce stomacul pe dos de greatza fatza de fatzarnicia cea mai jegoasa de tip comunist autentic, din toate spusele lui. Si nu-mi inchipui ca ar putea exista cineva atat de ...naiv, de...usor de dus de nas, incat sa mai puna botul la diversiunile facile pe care le lanseaza, cu ajutorul ascultacilor si raspandacilor carora trebuie sa le fi fost coleg, de vreme ce le seamana asa de tare si se acomodeaza cu ei asa de usor. Echidistanta, asta as fi dorit de la domnia sa, dar daca nu este, n-ai de ce sa ceri. Pacat de biata tara si de bietul ei popor daca nu poate isca din randul lor un OM. Dumnezeu sa ne ajute.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-10 12:41:05
         
 
  Va rog sa nu-mi raspundeti. Ignorati-ma, de dragul domnului Cristescu si al Ioropeii! Mai ales pentru generosul gest de a ne lasa liberi sa zburdam pe aceasta pajiste literara. Fara sa ne ceara alta decat sa nu pronuntam cuvinte care nu se face pentru ca sa fie scrise si spuse, pentru ca trebuie licentza, adica ingaduintza. Examinati-va constiintele, domnilor, fiti ingaduitori cu aproapele, fie el si secatura abjecta pe care o detestati. incercati sa-i gasiti ceva omenesc, nu bovin, in privire. poate, cine stie, asa va functiona. Poate. nu e obligatoriu sa fii om, mai ales cand nu-ti iese nimic la chestia asta, nu?  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-10 12:33:11
         
 
  nicio fapta buna nu ramane nepedepsita: initiativa laudabila a proprietarului de a scoate din pagina literara disputele politice nu a avut efectul scontat. desi paginii forum nu-i pot gasi niciun cusur, combatantii prefera lupta aici, in vazul tuturor si sub lumina reflectoarelor. Dragi competitori, am o rugaminte: ignorati-va macar pret de o zi. Dragi privitori de pe margine, nu va mai coborati sa raspundeti reactiv si vindicativ celor de alta opinie cu voi. Apoi, mutati-va corturile groazei pe forum, spre ecologizarea si asanarea paginii literare. Promit sa ma injur cu fiecare dintre voi acolo, pe forum, ca rasplata pentru gest. Si, Doamne, cat de bine stiu sa injur! Veti avea orgasm intelectual, sa moara mama lu frankfurt, care va minte, na, ca m-am jurat! mai ales unul....dar, lasa! Stie el! KV  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-10 12:28:24
         
 
  Care ar fi problema domnule Peia?

Iată cum trebuie procedat: dați clik pe butonul "FORUM" rândul al treilea de sus.Dați apoi clik pe "Înregistrare" și urmați pașii. Apoi clik, de exemplu pe topicul "Politica" Acolo veți găsi mai multe subiecte sau puteți propune domnia voastră subiecte.

Am propus ca perioadă de tranziție cca o lună.

Succes.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-10 12:04:53
         
 
  "ncercați și mutați discuțiile pe Forum." (Em. Cristescu)

Ce mă distrați, dle Cristescu!
E ceva în neregulă cu chestiunea asta.
Care?
Ei, aia...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-10 09:25:10
         
 
  Va face varza AF-ul asta! Aproape ca-mi vine sa va tin partea, USL-asilor! Din mila crestineasca...

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-10 06:13:42
         
 
  Încercați și mutați discuțiile pe Forum.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-09 23:59:36
         
 
  Lovitura de stat devine, astfel, lovitura de cioban prost, fara scoala si fara de lege. Asa se intampla cand vrei sa devii masterand de Catania si doctor de ocazie, crezand ca toata lumea este cel putin tot atat de idioata precum esti tu.
Camerele de luat vederi din salile de examen vor face istoria Romaniei mai curata si, cu siguranta, eliberata de astfel de mizerii.
Sper!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-09 23:52:46
         
 
  Georgeta Condur

Lăsând la o parte faptul că listele electorale nu au fost contestate în termenul legal și , deci, nu mai pot fi modificate, mă tot uit pe documentul trimis în teritoriu de către Radu Stroe și încerc să înțeleg ce vrea guvernul să facă.
Remarc foarte multe lucruri ciudate. Dacă înțeleg bine, autorităților locale nu li se cere concret să opereze în baza de date, ci să întocmească niște tabele în Excel (!!??) în care să treacă separat cele 9 categorii menționate. Cu alte cuvinte, baza de date rămâne la fel, dar primarilor li se cere să facă tabele, ce vor fi fi ulterior utilizate pentru a modifica cifrele la guvern? Și-au dat seama că funcționarii de la nivel local se vor teme să taie oameni din liste și atunci li se cere doar un tabel cu persoane încadrate în diferite categorii, iar treaba murdară se va face de un grăjdan de la București?
Dacă mai era nevoie de o demonstrație a relei credințe, niciuna din cele 9 categorii nu se referă la persoane care ar fi putut dobândi drept de vot. Altfel, fiecare categorie ar fi trebuit să aibă una în oglindă: persoane care au decedat vs. persoane care au împlinit 18 ani, persoanele care și-au schimbat domiciliul fără a fi radiate din listă vs. persoane care și-au stabilit domiciliul pe raza localității fără a fi înscrise în liste, persoane care au pierdut cetățenia română vs. persoane care au dobândit cetățenia română etc.
Ca exemplu, orice persoană despre care primarul spune că și-a schimbat domiciliul din localitate va fi eliminată din calcul, fără a exista posibilitatea ca aceasta să fie introdusă în lista unei alte localități, fiindcă nu există această categorie în tabel!
Întâi au dat memorandum, nu HG, cum spuneau inițial, ca să împiedice atacarea actului. Apoi au inventat un mecanism care nu permite decât scoaterea, chiar și ilegală, din sistem, dar nu și introducerea sau recuperarea celor scoși dintr-o listă în alta. Scuze pentru termen, dar ceea ce face acum Guvernul mi se pare că nu poate fi altfel calificat decât ca "perversa de pe Târgu Ocna"
Primarii, președinții de CJ și prefecții ar trebui să înțeleagă, însă, că șmecheria pusă la cale la București nu-i va proteja juridic. Dacă cineva va modifica cifra alegătorilor pe baza tabelelor trimise de ei sub semnătură, ei vor putea fi acuzați cel puțin de complicitate.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-09 23:42:50
         
 
  ioane, nu te enerva, că-ți pleznește prapurele.

mai bine ia d-acilea:

"decît să ne certăm, mai bine hai
prin tîrîmboc, să scîrmocim parcela,
eu să te mîngîi, langa, pe ciugai
tu, cu fason, să-mi fîrțîi daravela,

și pe-nserate, huțăind tulumba,
să-ți demonstrez cum crește brebenelu',
să-ți scarpin corcodușa, să-mi zici Nelu
și prin cocioc sa facem zumba-zumba...

o, hangeru-n bijboaca ta mi-l lasă,
cu ștoagăru' să-ți ciufulesc enigma
iar tu, pre limba ta gîdilicioasă,
să conversezi cu ditai paradigma"...


mai ții minte seara aia?

ehe, taică...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-09 23:40:26
         
 
  Lovitura de stat continua:
MAE le cere ambasadorilor sa livreze date despre romanii "cu drept legal de resedinta" in statele membre. Cateva observatii elementare:
1. Toti romanii au acest drept.
2. Ambasadele nu detin capacitatea tehnica de a intocmi asemenea liste electorale. 3. Exista mari sanse ca, executand chiar si partial asemenea instructiuni, sefii de misiune sa incalce legislatia tarilor unde sunt acreditati (in majoritatea statelor UE, nu poti manipula date personale tip CNP fara acordul explicit al persoanei respective).
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-09 23:38:49
         
 
  Proverbul lunii: "Dacă stai suficient de mult pe malul apei, până la urmă va trece și cadavrul dușmanului tău"

 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-09 23:32:22
         
 
  Justitia va fi libera, altfel Romania va redeveni bolsevica.
Dumnezeu sa imparta dreptatea si sa ne scape de cel rau, amin!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-09 23:30:07
         
 
  Adriean Videanu : "Nivelul fraudei este fara precedent in Romania si PDL va va pune la dispozitie toate datele dupa momentul inchiderii acestui episod negru din istoria Romaniei. Va dam localitati in care s-a votat 965%. Sunt foarte multe in care s-a votat 600%."

Domnule Videanu, v-as ruga sa infundati puscaria cu ei si sa nu-i mai vad pana nu isi gasesc mantuirea.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-09 23:28:04
         
 
  Rugati-va pentru mantuirea sufletului, domnulue Peia, nu mai huliti, nu mai ravniti la bunurile altuia, si incercati sa va castigati existenta in mod cinstit. Asa este crestinesc!
Mantuiti-va, domnule Peia, comunismul a apus!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-09 23:23:07
         
 
  Alo, hingherii!
Luați-l dom'le pe comunitaru ăsta de pe aici!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-09 23:20:40
         
 
  Dedeici pă mă-ta de tifos exantematic, în variantă băsistă ordinară!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-09 23:19:19
         
 
  Băi bulă cu pendulă,
Plagiator ești tu, cu toată liota de descreierați, care ați făcut din România o țară a nimănui.
Javrelor de bulivar!
Credeți că veți scăpa, că aveți parale dosite prin paradisuri fiscale și, la o adică, vă tirați?
S-o credei voi, potăilor!
Veți da socoteală, e lege că așa va fi!
La dogtown cu voi!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-09 23:17:44
         
 
  Am ratacit o virgula. Ignorati-o!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-09 23:14:29
         
 
  Domnule Peia, mai calm, maestre plagiator, mai calm!
Uite, ca sa creez atmosfera propice eludarii meandrelor concretului, am gasit o melodie ambientala potrivita:



Pe care, vi-o dededic cu dragoste :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-09 23:12:39
         
 
  garagarici,
Cred că știi exact unde te trimit eu în excursie!
Nu e nevoie să-ți spun, că nu e eco!

Deci, dle Cristescu, îl trimiteți au ba pe gionorel la secție, pe forumul ăla, să-și ventileze aerul de sub limbă cît poftește? Că aici e pa-pa pentru el!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-09 23:01:07
         
 
  Domnule Peia, am doua bilete disponibile la "Excursie doar cu buletinul". Daca vi le dau, aveti cu cine merge sau doriti sa mergeti de doua ori? :)))
Doamne, ce gradina pestrita!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-09 22:54:36
         
 
  "Domnilor, doamnelor, pentru ca atmosfera a devenit irespirabila, prefer sa ma retrag si de aici si de pe forum, pana cand lucrurile se vor mai limpezi." (garagarici)

Văd că repede-repede te limpeziși, gargarici!
Ai văzut șmenăreala zegreanului, care se pupă bot în bot cu băsescu, a mineiului, - care se pupă bot în bot cu boculete, a motoacăi - care se pupă bot în bot cu udrea etc? Șemnarilor, asta-i curtea voastră, din spatele școlii, unde jucați leapșa pe ouate cu judecători bejeatemiști, unși de către voi?
Nu mai aveți mult și veți da socoteală!

Dar parcă era un forum, dle Cristescu!
Unde palavragiul ăsta să parcheze și să vorbească de unul singur sau cu hăialalți gealați ai lui, ciurda înstelată băsistă de pe aici, pînă li s-or strepezi dințișorii de lapte praf!
Ce mai caută inșii ăștia în acest spațiu?
Se respectă au ba ceea ce ați hotărît?
Se radiază au ba orice referire de natură politică în acest spațiu?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-09 22:44:17
         
 
  Asistam la momente istorice. Toate fortele malefice ale comunismului si-au dat mana si s-au asociat in vederea savarsirii de faptele loviturii de stat.
MAE transmite că va respecta solicitările CC privind actualizarea listelor electorale și, în acest sens, a inițiat deja demersurile necesare pentru a stabili numărul cetățenilor români care dețin un drept legal de ședere în țara de reședință și care au împlinit 18 ani până la 29 iulie 2012.
Practic, la aceasta ora, Romania este compromisa total, iar pana la excluderea noastra di clubul select al tarilor civilizate nu mai este decat un pas. Nicio institutie a statului nu a ramas neocupata de catre bolsevici. Ceea ce nu pot obtine acestia este legitimitatea. Aceasta putere este profund ilegitima si se comporta ca atare.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-09 22:37:55
         
 
  Breaking News: Bolsevicii sunt pe cale sa dea o lovitura de Curte.
http://www.romaniacurata.ro/ltfont-colorblackgtvaleriu-zgonea-presedintele-camerei-deputatilor-dez-3176.htm

Valeriu Zgonea: Există procedură. În momentul în care cei doi colegi sau trei sau cinci care au încălcat grav atribuțiile conferite prin Constituție și prin Legea Curții Constituționale vor fi judecați de către plenul Curții, la fel ca și la parlament, cei care sunt în acel moment analizați nu au drept de vot. Pe cale de consecință, în acel moment, pierzându-și calitatea de membru al Curții Constituționale cu decizia plenului Curții, parlamentul sau președinția poate face nominalizări pentru completarea /Curții/. Acesta este atributul lor

Cand v-am spus ca va curge sange, nu m-ati crezut.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-09 22:24:52
         
 
  Eu cred că ai luat-o-n fes, gargarici!
Acum o să mai clămpăni singur, ca televizoru!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-09 21:28:03
         
 
  zvîc, hîc, pîc, lozuri și cu loaze, deșert și ză oaze, bumburi și cartoafe, ofuri și cu oafe, boii-bălții, dinții dălții, cuculeț și găinaț, maț în laț și pîrț și haț, bîldîbîc, farafastîc, și iar hîc, și hîc, și hîc, că știm să-ngrămădim plămădim, de coiuț să ne-ngrijim!
Vai, gigantul menestrel, dezasimilai pe el!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-09 21:14:37
         
 
  "eu asimilez, după ce citesc."
"dezasimilez cu plăcere, esculabe, cînd știu c-o fac pe tine!"

(ioan peia)



dom'ne, păi un spirit de-anvergură, ce imens asimilează, excretează pe măsură - jeg, mătreață, dar și baligi, muci și flegme, căcăreze, bube, pîrțuri, damf, slineală, borîtură.

d-aia i-am propus lu' șefu' secțiunea 33* - loc de joacă și libații pentru versificatori la negru, coarde, maneliști simfonici, loaze, genii expirate, șulfe și cobzari de-antena 3.

* spațiu virtual agricol, prevăzut cu motocei, păpușică barbie, lego, compensate, pampers, bingo și țucal cu dioptrii, prostamol de vip, proteză, și lădiță cu nisip.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-09 19:34:32
         
 
  Domnilor, doamnelor, pentru ca atmosfera a devenit irespirabila, prefer sa ma retrag si de aici si de pe forum, pana cand lucrurile se vor mai limpezi. Dupa arestarea, judecarea si incarcerarea actorilor principali ai loviturii de stat, voi reveni cu concluziile care se impun. Pana atunci, datorita lipsei de civilizatie si in lipsa unui executiv care sa aplice regulamentul site-ului, plec cateva saptamani la munte. Voi interveni episodic, de regula spre seara, ca sa va salut :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-09 18:49:37
         
 
  În fine, vom scăpa de agitația tîmpită a lui gargarici! Pe forumul ăla e ca și cu n-ar fi.
Pa, papagalule!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-09 18:10:37
         
 
  esculabe,
Te doare-n fund de scula mea?
Ai vise erectile cu conexiuni contractile?
Îți umblă eșerichia prin orificii și nu ai cu ce te scărpina, de-aia cumperi cotoare de mătură de generație retro?
Ți-am mai rămas o ciozvîrtă de pateu sănătos și te gîndești cum să-l consumi eroic, într-o demnă turbulență cirotică?
Suferi crunt că ești cărunt și-ți atîrnă doar de-un funt?
Du-te, frățică, la fîțe și freacă-le-avan pe țîțe, cu borhot și cu tărîțe, să se-ncingă, să te-ațîțe, pînă dai cu mouse-u'n mîțe !

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-09 17:36:48
         
 
  @Radu: :)  
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-09 17:22:55
         
 
  felicitări, domnule Cristescu, dar insuficient. pe lîngă cele 32 secțiuni ale forumului e musai necesar un loc exclusiv de recreere și tratament pentru distinsul peia. dotat cu tobogan, barbie gonflabilă, vomitorium și lădiță de nisip. părerea mea.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-09 13:07:02
         
 
  incorect, d-le Cristescu din următoarele motive:
-nu sunt lojă masonică, organizație nonprofit, partid, ca să racolez printr-o jalbă, "aderenți".
-adunînd părerile pro. semnate de trei veterani ai saitului, Ion Peia, Kosta Vianu, Radu Ștefănescu și contabilizînd cele contra ale lui AF, Epigramist și IGP(ultimul declarat persoană nongrata acum un an, dar probabil lovit de generoasa dumnevoastră amnistiere)se observă un oareșce echilibru în opinii. întrucît un asemenea sondaj trebuia întreprins de către administrator, nu am contabilizat și opinia userului Corbu, ca fiind incompatibilă.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-09 11:37:02
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE