FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Socoteala mică și sifilitică a USL-iștilor
Text postat de Marian Tudorel Lazar
"Știi foarte bine că din cei 3 milioane jumate de emigranți nu au votat niciodată, indiferent ce fel de alegeri au fost, mai mult de cîteva zeci de mii (exceptînd furtul de la alegerile trecute ale lui băsescu, când s-au făcut că votează 200.000).
În țară, au fost mereu, indiferent de alegeri, același număr amorf de cetățeni care nu au votat niciodată = 4 milioane.
Ce mai rămîne din 16.500.00 adulți cu drept de vot?
Fix 10.500.000"

Ioan Peia


Ceea ce vedeți mai sus este un punct de vedere "oficial" al USL. Nu, nu l-am văzut într-un comunicat de presă, dar este vehiculat atât de des de sus numiții și cu atât de multă energie, încât sunt convins că este un fel de zahăr ce li se pune în cafeaua de dimineață: unii vor o linguriță, alții două și majoritatea trei sau patru.

Așa se face că, pentru ei, cele 3,5 milioane de emigranți sunt ori trădători ori nesimțiți față de soarta țării, iar un număr de patru milioane de cetățeni din țară nu sunt decât "o masă amorfă", adică ceva, așa, de umplutură. Și, bineînțeles, mai sunt "ungurii" din România, cam 1,5 milioane la număr, pe care USL-iștii nu-i agreează deloc, pentru că "sunt conduși de Victor Orban". Dacă facem un calcul, simplu, obținem cam 9 milioane de români de care USL-iștilor "li se rupe-n paișpe". Adică aproape jumătate din populația țării și, în mod sigur, peste jumătate din populația cu drept de vot. Să te mai miri atunci că își dau mereu cu stângu-n dreptul și pornesc referendumuri pe care, din start, se autoprogramează, prin programul "politic", să-l piardă la limită? Nu!
Am auzit că au o echipă de juriști și bine fac, dar ceea ce le lipsește, zic eu, nu sunt juriștii, ci un profesor de matematică sau măcar o învățătoare, dar nu una cu creierul adormit de inaniție, care să le predea aritmetică și care să le îmbunătățească... socoteala. Socoteala aceea pe care o afișează pe toate drumurile și o bagă în tot ce prind, de nu te mai miri că o vezi, nu numai mică, dar și zemoasă și mustind de puroi, chiar dacă stă pururi ridicată... până la cel mai înalt nivel. Dacă ar fi o boală normală, le-aș recomanda niște penicilină, cum boala este însă foarte veche, cred că numai un transplant îi mai scapă, transplant prin care să-și scoată toate organele bolnave și să le înlocuiască cu altele noi, neatinse de nici un fel de boală. Însă, de vreme ce toată lumea își știe socoteala și nimănui nu-i place să renunțe la ea, cred că nu mai au scapare, pot doar să moară încet și fără să se zbată. Mă îndoiesc însă că vor face așa ceva, așa că singura șansă pe care o are societatea românească este ca, de câte ori vede, pe scena politică, o socoteală strâmbă, mică și plină de puroi... să o ocolească, să o ignore și să se abțină de a o provoca în orice fel.
Dumnezeu să-i ierte!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE