FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
DEMITE-L!
Text postat de Marian Tudorel Lazar
Având, ca urmare a unei întâmplări nefericite, una dintre cele mai mici pensii militare, atunci când "Băsescu" a decis să umble nițel la "pensiile nesimțite" și să le aducă mai aproape de celelalte, am fost printre puținii foști militari care au beneficiat de pe urma recalculării. Dar nu am fost singurul, mai cunosc persoane care au ajuns la o pensie decentă ca urmare a acelei legi, drept este că nu militari, ci oameni obișnuiți. Vă închipuți deci ce impact a avut asupra mea sloganul "Ți-a tăiat pensia, demite-l!". Propun, deci, ca, la următorul referendum, sloganul electoral să fie "Ți-a tăiat pensia, DEMITE-L, ți-a mărit pensia, DEMITE-L, orice ar fi făcut, DEMITE-L, DEMITE-L, DEMITE-L!"
Doar așa vom fi siguri că vor fi acoperite toate segmentele electorale și va avea succes deplin acțiunea. Mie chiar îmi place cum sună: DEMITE-L! Și propun ca acest soi de activitate să devină obicei specific românesc, aplicat la fiecare mandat, al oricărui președinte. Ne vom face astfel un renume mondial și PIB-ul va crește numai din turismul datorat observatorilor și presei internaționale. S-ar putea înființa chiar o agenție de pariuri la care să se dea premii ca la 6 din 49 . Iar când prezența la vot va ajunge la 100% propun să nu ne oprim deloc aici, ci să continuăm cu creșterea acestui procent la 200%, 300% și chiar 1000%, așa ca orice străin să afle că un român face totdeauna cât 2, 3 și chiar zece oameni obișnuiți. Și pentru că, totuși, am rămas cu o părere de rău, că Băsescu nu a reușit să fie demis nici după a doua încercare, propun ca USL-iștii, dacă tot au puterea și pot schimba orice în două zile, să facă în așa fel încât Băsescu să aibă voie și la al treilea mandat iar cu trei zile înainte de terminarea mandatului să-l suspende, încă o dată, pentru că, sigur, la a treia suspendare nu va mai supraviețui!

P.S. Recunosc că astăzi am fost la un drum mai lung, m-a bătut soarele în cap și, din 50 în 50 de metri, apărea o pancartă, de 100 de metri pătrați, pe care scria, maaaare, "DEMITE-L!". Așa că, acum, nu-i de mirare că nu m-a luat somnul până nu am scris acest cuvânt (asezonat cu un text pe măsură), ce mă tot bântuie, chiar de am coborât, de ore bune, din mașină:

DEEEEEEMIIIIIIIITELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  da, olare, ii cunosc pe citiva intre ei vehementi si intransigenti la maxim, numai ca e de forma nici macar nu recunosc ca si tudorel ca o fac din interes, pt paralale sau o sinecura. da' de ce intrebi, vrei adresa lor?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-01 20:46:27
         
 
  reche, ai fost cam tacut in ultima vreme de cand INTELECTUALII timisoreni au luat atitudine impotriva plagiatorului. Ii cunosti doar din vedere sau ce?  
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-01 17:31:06
         
 
  brava, MTL, pr sinceritate!acu ne lamuriram toti de ce te-mpinsa jeniul pustiu precum glia saharei sa scrii osanale marinelului!nu/ti ascud deceptia, io te credeam sincer si inflacarat ultras...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-01 16:53:50
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE