FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Se repeta istoria! Rus va fi noul prim ministru in noul regim Basescu!
Text postat de ecsintescu virtual
Cateva fapte interesante care au precedat referendumul:

- inainte sa il anunte pe Ponta ca premier, Basescu i-a pus o conditie: sa il puna pe Ioan Rus ministru de interne

- Basescu inchiriase sediul de campanie din strada Comanita nr 9 cu mult inainte de suspendare

- cand in USL s-a luat in discutie subiectul actualizarii listelor de alegatori in conformitate cu ultimul recensamant, care arata ca sunt numai 16,5 milioane de cetateni cu drept de vot, nu 18 milioane, cel care s-a opus cu vehementa a fost ministrul de Interne Ioan Rus

- cand in CSAT Crin Antonescu a propus demiterea din functie a directorului STS Marcel Opris, cel care a votat impotriva, alaturi de consilierul lui Basescu, Iulian Fota, a fost ministrul de Interne, Ioan Rus.

Din chestiunile de mai sus s-ar putea trage urmatoarea concluzie: In clipa in care a cazut MRU la motiunea de cenzura si PDL migra in masa la USL, iar Basescu si-a dat seama ca trebuie sa bata palma cu Ponta, stia ca odata cu instalarea USL la guvernare, va urma sa fie suspendat. Si atunci, si-a securizat suspendarea

Acum, cateva lucruri legate de ziua de ieri. Mici amanunte care pot parea semnificative. Dintr-o sumara analiza a listei de mai jos, care este cea a judetelor codase la prezenta la referendum, observam urmatoarele: PSD Timis, condus de tata socru Ilie Sarbu a avut lucruri mai importante de facut decat sa isi mobilizeze simpatizantii la vot. La fel Aradul, Bihorul si restul filialelor din Ardeal, controlate en gros de “grupul de la Cluj”. Sigur, sigur, Transilvania e fieful lui Basescu si e greu sa-l bati. Mai sa fie. De aia PDL a obtinut acum o luna doar doua CJ-uri mari si late in toata tara. Fooooartee interesant, Bistrita Nasaud, condus si la CJ si la PSD de Radu Moldovan, n-a depasit 35% la prezenta. Pentru cine nu stie, Radu Moldovan este omul de casa si de sters pantofii lui Victor Ponta. De ce nu s-a miscat la urne PSD in organizatia condusa de omul lui Ponta? PSD Suceava este de asemenea condus de Catalin Nechifor, inca unul din pupilii fideli ai lui Victor Ponta. Suceava a scos doar 42%. Si asta dupa interventia altor partide din USL Dl Rus insusi se poate lauda cu locul 6 de la coada in sus la prezenta, el intervenind cu un telefon molcom la subalternii de la Cluj de-abia aseara pe la 8, dupa ce toata ziua statusera la 8-10%.

Si ca sa nu creada cineva ca numai pesedistii au stat la umbra, Satu Mare, judet condus de la CJ de cumnatul ministrului Transporturilor, Ovidiu Silaghi, si de la PNL de catre acesta, a reusit contraperformanta de a ocupa ultimul loc la prezenta pe tara, exceptand cele doua judete maghiare.

Sa fi fost prostie? Sa fi fost premeditare? Cert este ca dupa intoarcerea lui Basescu la Cotroceni, drumul prezidentiabil al lui Crin este inchis. Sa fi fost asta?

Text preluat cu acordul autoarei Adriana Dutulescu!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Manipulare.

Divide et impera

ecsi, aveți și ceva noutăți? De gulgute ne-a îndopat pînă acum domnul AF, mare admirator al domniei voastre.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-31 12:53:05
         
 
  Interesant!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-31 02:24:17
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE